Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 22:09:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575920 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #690 Dátum: 2008. November 14. - 19:27:11 »

Segítséget kérnék! Gyujtógyertyából asszem NGK van most benne. Az eredeti. Esedékes lenne a csere ha majd viszem 30000-re. Gondoltam Boscht beletenni, de körülnéztem a neten és elég sokan szidják. Mindenki NGK-t preferálja a Bosch-sal szemben.
Tanács?
Nekem Bosch volt benne, nem tapasztaltam semmi különöset. Most NGK V-line.
Igen, és azt is írja a könyv hozzá. BKR6E-11 NGK típ. Ez V-line gyertya. Lehet ugyanezt kéne beletenni, mert tökéletesebb égést mondanak ezzel...és amúgyis elég kormos, tökéletlen égés van ezekben a gépekben, azért is volt szelepcsere!
Az első 60-e a gyári V-line NGK-val, a második 60 e. (és még tovább  ) sima érintkezős Bosch-al. Semmi különbség.
A 30 e-es csere is pénzkidobás. A gáz üzem érzékenyebb erre, mint a benzin, és még így sincs semmi gond. A mostani 120 e-es "szervizen" ránéztünk a 60 e-et futott Bosch-ra, és ment vissza.
A 30 e-es cserét állítólag azért írták elő, mert volt olyan széria, ami utána eltörte a porcelán házat (!). Egyszerűbb a gyárnak előírni a 30 e-es cserét (azt úgyis Te fizeted!), mint bevállalni egy esetleges motorgenerált.
A neten annak idején egyébként azt olvastam, hogy ezek a "törős" NGK-k hamisítványok voltak. Volt is belőle per.
Hogy ezek a gyertyák hogyan kerültek (ha egyáltalán kerültek) az üzembe vagy a szervizekbe??
Én nem cserélek feleslegesen. Csomitartóban van 4 vadi új gyertya+kulcs.
Ha nagy gáz van, kicserélem magamnak.
Én most vettem ki szombaton a Bosch-t, és a fent említett NGK-t tettem bele. Szerintem nincs semmi változás. (max.annyi, hogy olcsóbb volt.)
Na, most majd kapok a pofámra.... Kacsint:
Kedves főni! Kell esetleg műszaki segítség, tanács, hogy hogyan NE írjunk bele az idézetbe...?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Na most majd én is....de úgyis arra fogja, hogy éppen egy nagy munkában volt benne, ami alapjaiban rengeti meg a fórumozás ismérveit...így nem figyelt eléggé egy ilyen apróságra. És ez nem is az egyetlen  a mai napon!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #691 Dátum: 2008. November 14. - 21:06:36 »

...
 És ez nem is az egyetlen  a mai napon!  Kacsint Vigyorog
Na ja, de annyira bátor már nem voltam, hogy ezt is szóvátegyem... Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #692 Dátum: 2008. November 16. - 18:41:07 »

Segítséget kérnék! Gyujtógyertyából asszem NGK van most benne. Az eredeti. Esedékes lenne a csere ha majd viszem 30000-re. Gondoltam Boscht beletenni, de körülnéztem a neten és elég sokan szidják. Mindenki NGK-t preferálja a Bosch-sal szemben.
Tanács?
Nekem Bosch volt benne, nem tapasztaltam semmi különöset. Most NGK V-line.
Igen, és azt is írja a könyv hozzá. BKR6E-11 NGK típ. Ez V-line gyertya. Lehet ugyanezt kéne beletenni, mert tökéletesebb égést mondanak ezzel...és amúgyis elég kormos, tökéletlen égés van ezekben a gépekben, azért is volt szelepcsere!
Az első 60-e a gyári V-line NGK-val, a második 60 e. (és még tovább  ) sima érintkezős Bosch-al. Semmi különbség.
A 30 e-es csere is pénzkidobás. A gáz üzem érzékenyebb erre, mint a benzin, és még így sincs semmi gond. A mostani 120 e-es "szervizen" ránéztünk a 60 e-et futott Bosch-ra, és ment vissza.
A 30 e-es cserét állítólag azért írták elő, mert volt olyan széria, ami utána eltörte a porcelán házat (!). Egyszerűbb a gyárnak előírni a 30 e-es cserét (azt úgyis Te fizeted!), mint bevállalni egy esetleges motorgenerált.
A neten annak idején egyébként azt olvastam, hogy ezek a "törős" NGK-k hamisítványok voltak. Volt is belőle per.
Hogy ezek a gyertyák hogyan kerültek (ha egyáltalán kerültek) az üzembe vagy a szervizekbe??
Én nem cserélek feleslegesen. Csomitartóban van 4 vadi új gyertya+kulcs.
Ha nagy gáz van, kicserélem magamnak.
Én most vettem ki szombaton a Bosch-t, és a fent említett NGK-t tettem bele. Szerintem nincs semmi változás. (max.annyi, hogy olcsóbb volt.)
Na, most majd kapok a pofámra.... Kacsint:
Kedves főni! Kell esetleg műszaki segítség, tanács, hogy hogyan NE írjunk bele az idézetbe...?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Tanács nem annyira, műszaki segítség IGEN!
Egy olyan laptop, aminek megfelelő drivere van az egérhez (itt is egr probléma  He  Vigyorog Vigyorog), és nem ugrál a kurzor össze-vissza írás közben! (ha már itt tartunk az akksija is kipurcant, és a nyomtatóból is kifogyott a fekete festék. Szólíthatlak ezek után Mikulásnak? Nem? Akkor jézuskának??  Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Látod, nem bántom én az arcodat  Vigyorog.
Csak a pénztárcádat  Vigyorog Vigyorog
(Na, okos dolog volt megszólni?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Azért kösz, javítottam.)
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #693 Dátum: 2008. November 25. - 21:29:52 »

60 000-es szervizt kell csináljak és a vezérmű alkatrészekben leggyakrabban használt márkák érdekelnének ha ebben tudtok segíteni. Ugyanis van rá lehetőség megrendelni az alkatrészeket és nem szeretném a márkaszervizben csináltatni a cserét. Felsorolnám itt a lehetőségeket ugymint: Vezérműszíj - CONTI és FLENNOR
            Feszítőgörgö - INA, SWAG és FEBI   
            Vezetőgörgö - INA, SWAG, FEBI, RUVILLE, SNR és SKF
            Vízpompa     - GLOBAL, FEBI, SWAG,SIL,AIRTEX,NIPPARTS és SKF
Jót szeretnék rendelni de nem sokat mondanak ezek a gyártók és ezért kérem a segitségeteket, véleményetek He
« Utoljára szerkesztve: 2008. December 01. - 21:47:15 írta baroti » Naplózva

Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #694 Dátum: 2008. November 28. - 21:44:00 »

Sziasztok!

4s fokozaton a ventilátor, de az első szélvédő felső 10cm-n nem nyomja le a párát a felmelegedésig. Jól gondolom, hogy pollenszűrő csere lesz?? (3év 37000km)

Másik: hűtőfolyadék tartály min alatt 1ujjal. Nem vennék 2-3litert potyának. Szervízben feltöltik ingyen vagy kiszámlázzák a xLitert?

Harmadik: az ablaktörlő lapátok méretei mind különbözők vagy csak rosszul mértem?

Köszi előre is
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #695 Dátum: 2008. November 28. - 21:51:20 »

Sziasztok!

4s fokozaton a ventilátor, de az első szélvédő felső 10cm-n nem nyomja le a párát a felmelegedésig. Jól gondolom, hogy pollenszűrő csere lesz?? (3év 37000km)

Másik: hűtőfolyadék tartály min alatt 1ujjal. Nem vennék 2-3litert potyának. Szervízben feltöltik ingyen vagy kiszámlázzák a xLitert?

Harmadik: az ablaktörlő lapátok méretei mind különbözők vagy csak rosszul mértem?

Köszi előre is
igen, igen, igen... Vigyorog
Na de bővebben:
1. Valszeg nedves (esetleg penészes) a pollenszűrőd.
Meg még egy dolog, amit megfigyeltem: ha le van hajtva a napellenző, akkor nem áramlik jól a levegő a felső részen. (én állandóan úgy használom, mert éjjel az utcai lámpák zavarnak, nappal meg ha nem is süt a nap, a fény...csak ha nem látom tőle a lámpát, akkor hajtom fel picit.)
2. benzinkúton kapni párszáz Ft-ért fagyálló koncentrátumot. Nyugodtan töltsd utána.
3. asszem tényleg különbözőek, de mérni még én sem mértem, csak szemre tűnt annak. ez egyátalán nem kuriózum
üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #696 Dátum: 2008. November 28. - 21:58:53 »

Sziasztok!

4s fokozaton a ventilátor, de az első szélvédő felső 10cm-n nem nyomja le a párát a felmelegedésig. Jól gondolom, hogy pollenszűrő csere lesz?? (3év 37000km)

Másik: hűtőfolyadék tartály min alatt 1ujjal. Nem vennék 2-3litert potyának. Szervízben feltöltik ingyen vagy kiszámlázzák a xLitert?

Harmadik: az ablaktörlő lapátok méretei mind különbözők vagy csak rosszul mértem?

Köszi előre is
igen, igen, igen... Vigyorog
Na de bővebben:
1. Valszeg nedves (esetleg penészes) a pollenszűrőd.
Meg még egy dolog, amit megfigyeltem: ha le van hajtva a napellenző, akkor nem áramlik jól a levegő a felső részen. (én állandóan úgy használom, mert éjjel az utcai lámpák zavarnak, nappal meg ha nem is süt a nap, a fény...csak ha nem látom tőle a lámpát, akkor hajtom fel picit.)
2. benzinkúton kapni párszáz Ft-ért fagyálló koncentrátumot. Nyugodtan töltsd utána.
3. asszem tényleg különbözőek, de mérni még én sem mértem, csak szemre tűnt annak. ez egyátalán nem kuriózum
üdv!
köszi,köszi,köszi  Vigyorog
napellenző nem kavart be, akkor gyors csere lesz.
a koncentrátum jó 5let, nekem eszembe nem jutott volna
csak zavaró, hogy szettet így nehéz beszerezni önerőből

Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #697 Dátum: 2008. November 28. - 22:03:51 »

Sziasztok!

4s fokozaton a ventilátor, de az első szélvédő felső 10cm-n nem nyomja le a párát a felmelegedésig. Jól gondolom, hogy pollenszűrő csere lesz?? (3év 37000km)

Másik: hűtőfolyadék tartály min alatt 1ujjal. Nem vennék 2-3litert potyának. Szervízben feltöltik ingyen vagy kiszámlázzák a xLitert?

Harmadik: az ablaktörlő lapátok méretei mind különbözők vagy csak rosszul mértem?

Köszi előre is
Fagyálló nem nagy ügy, de a benzinkútaknál a legdrágább, jobb, ha autósboltban veszel, és magad töltöd utána. Az 1 újnyi amúgysem gond, ha lejjebb, van, mert hidegben ugyebár a térfogat csökken. A pollenszűrőt 37 ezerig nem cserélted, akkor nem kérdés, hogy már a másodikat kéne bele tenni. Sürgősen cseréld le, mert még betegséget is okozhat a gombásodás. Cserét évente minden képen javasolnak, ha kiveszed megdöbbensz, milyen mocskos, dzsuvás. Ablaktörlők manapság minden kocsiban más méretüek, a jobbos kisebb, a balos előtted a nagyobb. Lacettire balra: max 60-as, jobbra: max 50-es fér fel. de a hivatalos 1-1 mérettel kisebbek mindkét oldalon. (56-48) ezek cm-ben vannak, de általában collban írják ki, ezért van kis különbség a cm, és a coll méretezésnél. Remélem nem szédítettelek el, segíteni akartam! Sok szerencsét a müveletekhez, de csináld Magad, sokat spórolhatsz ezzel!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #698 Dátum: 2008. November 28. - 22:07:02 »

Sziasztok!

4s fokozaton a ventilátor, de az első szélvédő felső 10cm-n nem nyomja le a párát a felmelegedésig. Jól gondolom, hogy pollenszűrő csere lesz?? (3év 37000km)

Másik: hűtőfolyadék tartály min alatt 1ujjal. Nem vennék 2-3litert potyának. Szervízben feltöltik ingyen vagy kiszámlázzák a xLitert?

Harmadik: az ablaktörlő lapátok méretei mind különbözők vagy csak rosszul mértem?

Köszi előre is
Fagyálló nem nagy ügy, de a benzinkútaknál a legdrágább, jobb, ha autósboltban veszel, és magad töltöd utána. Az 1 újnyi amúgysem gond, ha lejjebb, van, mert hidegben ugyebár a térfogat csökken. A pollenszűrőt 37 ezerig nem cserélted, akkor nem kérdés, hogy már a másodikat kéne bele tenni. Sürgősen cseréld le, mert még betegséget is okozhat a gombásodás. Cserét évente minden képen javasolnak, ha kiveszed megdöbbensz, milyen mocskos, dzsuvás. Ablaktörlők manapság minden kocsiban más méretüek, a jobbos kisebb, a balos előtted a nagyobb. Lacettire balra: max 60-as, jobbra: max 50-es fér fel. de a hivatalos 1-1 mérettel kisebbek mindkét oldalon. (56-48) ezek cm-ben vannak, de általában collban írják ki, ezért van kis különbség a cm, és a coll méretezésnél. Remélem nem szédítettelek el, segíteni akartam! Sok szerencsét a müveletekhez, de csináld Magad, sokat spórolhatsz ezzel!
Köszike! Ha gonoszkodhatok akkor a HB-n hátul mekkora van..?? Vigyorog Vigyorog
Üdv a 280-as lovagjának! Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #699 Dátum: 2008. November 29. - 03:21:04 »

Sziasztok!

4s fokozaton a ventilátor, de az első szélvédő felső 10cm-n nem nyomja le a párát a felmelegedésig. Jól gondolom, hogy pollenszűrő csere lesz?? (3év 37000km)

Másik: hűtőfolyadék tartály min alatt 1ujjal. Nem vennék 2-3litert potyának. Szervízben feltöltik ingyen vagy kiszámlázzák a xLitert?

Harmadik: az ablaktörlő lapátok méretei mind különbözők vagy csak rosszul mértem?

Köszi előre is
Fagyálló nem nagy ügy, de a benzinkútaknál a legdrágább, jobb, ha autósboltban veszel, és magad töltöd utána. Az 1 újnyi amúgysem gond, ha lejjebb, van, mert hidegben ugyebár a térfogat csökken. A pollenszűrőt 37 ezerig nem cserélted, akkor nem kérdés, hogy már a másodikat kéne bele tenni. Sürgősen cseréld le, mert még betegséget is okozhat a gombásodás. Cserét évente minden képen javasolnak, ha kiveszed megdöbbensz, milyen mocskos, dzsuvás. Ablaktörlők manapság minden kocsiban más méretüek, a jobbos kisebb, a balos előtted a nagyobb. Lacettire balra: max 60-as, jobbra: max 50-es fér fel. de a hivatalos 1-1 mérettel kisebbek mindkét oldalon. (56-48) ezek cm-ben vannak, de általában collban írják ki, ezért van kis különbség a cm, és a coll méretezésnél. Remélem nem szédítettelek el, segíteni akartam! Sok szerencsét a müveletekhez, de csináld Magad, sokat spórolhatsz ezzel!
Köszike! Ha gonoszkodhatok akkor a HB-n hátul mekkora van..?? Vigyorog Vigyorog
Üdv a 280-as lovagjának! Kacsint

Hátul 43 cm-es van.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #700 Dátum: 2008. December 01. - 21:48:05 »

60 000-es szervizt kell csináljak és a vezérmű alkatrészekben leggyakrabban használt márkák érdekelnének ha ebben tudtok segíteni. Ugyanis van rá lehetőség megrendelni az alkatrészeket és nem szeretném a márkaszervizben csináltatni a cserét. Felsorolnám itt a lehetőségeket ugymint: Vezérműszíj - CONTI és FLENNOR
            Feszítőgörgö - INA, SWAG és FEBI   
            Vezetőgörgö - INA, SWAG, FEBI, RUVILLE, SNR és SKF
            Vízpompa     - GLOBAL, FEBI, SWAG,SIL,AIRTEX,NIPPARTS és SKF
Jót szeretnék rendelni de nem sokat mondanak ezek a gyártók és ezért kérem a segitségeteket, véleményetek He

He He He senki nem tud segiteni He
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #701 Dátum: 2008. December 01. - 21:55:52 »

60 000-es szervizt kell csináljak és a vezérmű alkatrészekben leggyakrabban használt márkák érdekelnének ha ebben tudtok segíteni. Ugyanis van rá lehetőség megrendelni az alkatrészeket és nem szeretném a márkaszervizben csináltatni a cserét. Felsorolnám itt a lehetőségeket ugymint: Vezérműszíj - CONTI és FLENNOR
            Feszítőgörgö - INA, SWAG és FEBI   
            Vezetőgörgö - INA, SWAG, FEBI, RUVILLE, SNR és SKF
            Vízpompa     - GLOBAL, FEBI, SWAG,SIL,AIRTEX,NIPPARTS és SKF
Jót szeretnék rendelni de nem sokat mondanak ezek a gyártók és ezért kérem a segitségeteket, véleményetek He

He He He senki nem tud segiteni He
hát ha senki, akkor én...de szerintem én sem igazán...
Görgőknél (mindegy, hogy feszítő, vagy terelő) a csapágy a fontos. INA egy relatív nagy gyár, mi is szereljük a csapágyait, de biztosíték semmire sincs. SKF-et már kínában is gyártják, úgyhogy megrendült a bizodalmam benne.
Szíjban ha lehet Gates-t.
Vízpumpát nem ismerem, de talán abban is SKF, vagy Febi.
Hát én csak ennyit tudok, de ez is csak az én szubjektívem...
üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #702 Dátum: 2008. December 02. - 19:47:04 »

60 000-es szervizt kell csináljak és a vezérmű alkatrészekben leggyakrabban használt márkák érdekelnének ha ebben tudtok segíteni. Ugyanis van rá lehetőség megrendelni az alkatrészeket és nem szeretném a márkaszervizben csináltatni a cserét. Felsorolnám itt a lehetőségeket ugymint: Vezérműszíj - CONTI és FLENNOR
            Feszítőgörgö - INA, SWAG és FEBI   
            Vezetőgörgö - INA, SWAG, FEBI, RUVILLE, SNR és SKF
            Vízpompa     - GLOBAL, FEBI, SWAG,SIL,AIRTEX,NIPPARTS és SKF
Jót szeretnék rendelni de nem sokat mondanak ezek a gyártók és ezért kérem a segitségeteket, véleményetek He

He He He senki nem tud segiteni He
hát ha senki, akkor én...de szerintem én sem igazán...
Görgőknél (mindegy, hogy feszítő, vagy terelő) a csapágy a fontos. INA egy relatív nagy gyár, mi is szereljük a csapágyait, de biztosíték semmire sincs. SKF-et már kínában is gyártják, úgyhogy megrendült a bizodalmam benne.
Szíjban ha lehet Gates-t.
Vízpumpát nem ismerem, de talán abban is SKF, vagy Febi.
Hát én csak ennyit tudok, de ez is csak az én szubjektívem...
üdv!
A Lacsi nagyon kényes a vezérmű részére (ezért nem cseréltem le 60 e. után? Vigyorog)
Feszítő szigorúan csak gyári!! (érdekes a cucc: Kanadában gyártják/szerelik össze. Legalább is a dobozán+az öntvényen ez van. A rászerelt csapágyon meg Made in Korea).
Nem feltétlenül kell a márkaszervizben megvenni, de ebben célszerű az eredetihez ragaszkodni.
Vízpumpa esetében szintén így járnék el a helyedben.
SKF név már (sajnos) tényleg nem jelent semmit. Gyártják mindenhol - olyan is.
Szíjban a Gates valóban jó márka.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #703 Dátum: 2008. December 05. - 10:00:12 »

Tibi említette, hogy hol is van az üzemanyagszűrő. Szóval a jobb hátsó kerékdob környékén lenne?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #704 Dátum: 2008. December 05. - 10:47:09 »

Ti tudtátok, hogy olajszűrőből két féle van? Papír és fémházas. Nekem tegnap újdonság volt.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!