Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 21:16:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 564022 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #660 Dátum: 2008. November 04. - 10:56:32 »

A hétvégén érdekes dolgot produkált az autó.Szombat délelőtt beindítottam,előrébb gurultam 5-6 métert,leállítottam,lemostam és kitakarítottam,majd visszaálltam.Vasárnap este menni akartam vele ,de egyszerűen nem akart beindulni.Kellett neki kb 15 indítás,mire 1 henger végre elkapta,majd szép lassan az összes.Erre nem találok magyarázatot.Volt már valakinek ilyen? He
Nekem szinte minden mosás után ezt csinálja.
He
Csak utána néznék, hogy hova folyik be a víz.
Lehet, hogy el van dugulva az esőcsatorna az első szélvédő alatt, és megáll a lé.
Bár a motorvezérlő nem ott van, a hátsó ablakmosós esetekből kiindulva bármilyen beázás tud meglepő dolgokat produkálni.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #661 Dátum: 2008. November 04. - 11:03:35 »

Mert olyan furcsa hűtőrácsotok és motorházfedeletek van!  Kacsint Ilyen egy HB-nél nem fordulhat elő!!  Vigyorog Vigyorog
Dehogynem! Mjd jól lemossuk neked, és meglátod! Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #662 Dátum: 2008. November 05. - 08:46:01 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #663 Dátum: 2008. November 05. - 09:22:21 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.

Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #664 Dátum: 2008. November 05. - 13:29:04 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.


A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.
1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.
Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként.
Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #665 Dátum: 2008. November 05. - 16:35:59 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.


A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.
1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.
Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként.
Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.

10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #666 Dátum: 2008. November 05. - 18:16:51 »

Megint érdekes dolgot produkált az autóm.Tegnap délután kicseréltem a nyári kerekeket télire.Ma reggel mikor elindultam az autóval,megdöbbenve tapasztaltam hogy az autó elején teljesen elment a rugózás.Tehát semmi nem volt,csak amennyit a gumi rugózott.Délután felhívtam a szervízt,elmondtam nekik hogy jártam,erre azt mondták hogy ismerik a problémát,ne is vigyem be az autót,hanem menjek egy rossz állapotú földútra és ott addig menjek amíg jó nem lesz.Ha ez nem használ,akkor vigyem be és akkor ők is meghajtják egy rossz úton.Idáig minden ilyen hibás autó meggyógyult ettől.Ma minden utamba kerülő fekvőrendőrre rámentem tempósabban,amitől tényleg javult valamelyest,de holnap megkeresem csepel legrosszabb földútját és ott meghajtom. He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #667 Dátum: 2008. November 05. - 18:46:25 »

Megint érdekes dolgot produkált az autóm.Tegnap délután kicseréltem a nyári kerekeket télire.Ma reggel mikor elindultam az autóval,megdöbbenve tapasztaltam hogy az autó elején teljesen elment a rugózás.Tehát semmi nem volt,csak amennyit a gumi rugózott.Délután felhívtam a szervízt,elmondtam nekik hogy jártam,erre azt mondták hogy ismerik a problémát,ne is vigyem be az autót,hanem menjek egy rossz állapotú földútra és ott addig menjek amíg jó nem lesz.Ha ez nem használ,akkor vigyem be és akkor ők is meghajtják egy rossz úton.Idáig minden ilyen hibás autó meggyógyult ettől.Ma minden utamba kerülő fekvőrendőrre rámentem tempósabban,amitől tényleg javult valamelyest,de holnap megkeresem csepel legrosszabb földútját és ott meghajtom. He
He?HeHeHeHe BX-ed van? Vigyorog Lehet, hogy megszorultak a telók? Ez nem normális dolog!
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 05. - 18:48:38 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #668 Dátum: 2008. November 05. - 19:10:30 »

Megint érdekes dolgot produkált az autóm.Tegnap délután kicseréltem a nyári kerekeket télire.Ma reggel mikor elindultam az autóval,megdöbbenve tapasztaltam hogy az autó elején teljesen elment a rugózás.Tehát semmi nem volt,csak amennyit a gumi rugózott.Délután felhívtam a szervízt,elmondtam nekik hogy jártam,erre azt mondták hogy ismerik a problémát,ne is vigyem be az autót,hanem menjek egy rossz állapotú földútra és ott addig menjek amíg jó nem lesz.Ha ez nem használ,akkor vigyem be és akkor ők is meghajtják egy rossz úton.Idáig minden ilyen hibás autó meggyógyult ettől.Ma minden utamba kerülő fekvőrendőrre rámentem tempósabban,amitől tényleg javult valamelyest,de holnap megkeresem csepel legrosszabb földútját és ott meghajtom. He
He?HeHeHeHe BX-ed van? Vigyorog Lehet, hogy megszorultak a telók? Ez nem normális dolog!
Érdekes hogy a szervízben tudtak a hibajelenségről,itt a fórumon meg nem találkoztam vele.(Hátha sebiék hallottak róla)
Tényleg olyan látvány lehettem,mint mikor a bx-en elmegy a hidropneumatikus rugózás. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #669 Dátum: 2008. November 05. - 19:15:54 »

Megint érdekes dolgot produkált az autóm.Tegnap délután kicseréltem a nyári kerekeket télire.Ma reggel mikor elindultam az autóval,megdöbbenve tapasztaltam hogy az autó elején teljesen elment a rugózás.Tehát semmi nem volt,csak amennyit a gumi rugózott.Délután felhívtam a szervízt,elmondtam nekik hogy jártam,erre azt mondták hogy ismerik a problémát,ne is vigyem be az autót,hanem menjek egy rossz állapotú földútra és ott addig menjek amíg jó nem lesz.Ha ez nem használ,akkor vigyem be és akkor ők is meghajtják egy rossz úton.Idáig minden ilyen hibás autó meggyógyult ettől.Ma minden utamba kerülő fekvőrendőrre rámentem tempósabban,amitől tényleg javult valamelyest,de holnap megkeresem csepel legrosszabb földútját és ott meghajtom. He
He?HeHeHeHe BX-ed van? Vigyorog Lehet, hogy megszorultak a telók? Ez nem normális dolog!
Érdekes hogy a szervízben tudtak a hibajelenségről,itt a fórumon meg nem találkoztam vele.(Hátha sebiék hallottak róla)
Tényleg olyan látvány lehettem,mint mikor a bx-en elmegy a hidropneumatikus rugózás. Vigyorog

Elképzelhető hogy a lengéscsillapítóban leragad a szelep és amig nem enged el addig nincs rugózás, de erre felé még nem fordult elő a gyakorlatban.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #670 Dátum: 2008. November 05. - 19:56:24 »

Megint érdekes dolgot produkált az autóm.Tegnap délután kicseréltem a nyári kerekeket télire.Ma reggel mikor elindultam az autóval,megdöbbenve tapasztaltam hogy az autó elején teljesen elment a rugózás.Tehát semmi nem volt,csak amennyit a gumi rugózott.Délután felhívtam a szervízt,elmondtam nekik hogy jártam,erre azt mondták hogy ismerik a problémát,ne is vigyem be az autót,hanem menjek egy rossz állapotú földútra és ott addig menjek amíg jó nem lesz.Ha ez nem használ,akkor vigyem be és akkor ők is meghajtják egy rossz úton.Idáig minden ilyen hibás autó meggyógyult ettől.Ma minden utamba kerülő fekvőrendőrre rámentem tempósabban,amitől tényleg javult valamelyest,de holnap megkeresem csepel legrosszabb földútját és ott meghajtom. He
Hé! elfelejted, hogy sportosra állítottad a rugózást!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #671 Dátum: 2008. November 05. - 20:22:51 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.


A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.
1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.
Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként.
Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.

10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...
Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #672 Dátum: 2008. November 05. - 20:37:06 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.


A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.
1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.
Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként.
Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.

10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...
Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...
Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre....
Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #673 Dátum: 2008. November 06. - 05:12:27 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.


A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.
1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.
Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként.
Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.

10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...
Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...
Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre....
Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új.

A szelepállítást az oljnyomás végzi mivel hidrotőkés, az majdnem új olaj milyen? Az olajszint hol áll?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #674 Dátum: 2008. November 06. - 07:58:10 »

Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom.

OFFTOPIC TÍPÚS:

Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton.
Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne?
Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.


A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.
1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.
Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként.
Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.

10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...
Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...
Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre....
Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új.

A szelepállítást az olajnyomás végzi mivel hidrotőkés,
Csak az 1000cm3-nél.
Az 1.3 nem hidrotőkés. Volt két ilyen lovam, ezt tudom 1000%!
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!