Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 14:48:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575048 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #615 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 16:36:25 »

Rettenetes kiváncsísággal várjuk a fejleményeket, és szintúgy drukkolunk Neked, kedves Kripic, hogy nagy sikerélménnyel légy gazdagabb ezek befejeztével! Kacsint Vigyorog Bevallom, ablaktörlő ügyben már voltak nagy alakításaim, és addig nem nyugodtam meg, még teljes sikert nem arattam, és arattam, igaz, volt, hogy ráment egy hanygyányi kis időm, de sikerült végül minden mindig! Neked is így lesz! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #616 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 20:54:20 »

Szerintem is maga a kar tekeredett el, így akármilyen lapátot teszel bele, felfelé menetben mindegyik gumi ugrálni fog, mert nem bír akkorát 'visszahajolni'. Nem lehet, hogy valami vadmagyar betett alá reklámot és közben rátehénkedett a a lapátra az üvegen?  Úgy elhajolhat ám! Próbáld meg rongyba tekert pofájú vízpumpafogóval a végét (ahová a lapátot teszed) elfordítani...kar tetejét üveg felé csavard, vagyis tekerd úgy, hogy a lapát a műanyag szellőzők felé forduljon. (Bocsi, de nem tudom jobban elmagyarázni...szerintem érted, mit akarok nyökögni. Kacsint)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
martonjr
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #617 Dátum: 2008. Szeptember 23. - 13:49:46 »

Sziasztok!

Új - Lacetti tulaj - vagyok a fórumon, előre bocs, ha már korábban tárgyalt (gagyinak tűnő) problémát szedek elő. Még nem igazán ismertem ki az autót, pár km-t mentem vele vásárlás óta.
A használt kereskedésből alacsony üzemanyag szinttel hoztam el, és felmerült bennem a kérdés: nincs alacsony üzemanyag szint jelző a műszerfalon? Piros mezőn van a benzin szint mutatója, viszont más, korábbi autóim műszerfalán ilyenkor megjelent egy kis lámpa, ha kritikusan alacsony volt a benzin szintje. Nem értem el az a bizonyos alacsony üzemanyag szintet, vagy egyszerűen bedöglött a kijelző?

Egyébként eddig (100 km) meg vagyok vele elégedve, 1.4es motor ellenére 3500-4000-es fordulaton elég jól húz, és 160as tempó sem okozott gondot. Van valami, amit 45000 Km után javasolt átnézni? (Típushibára gondolok).

Előre köszi a választ!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #618 Dátum: 2008. Szeptember 23. - 15:08:59 »

Sziasztok!

Új - Lacetti tulaj - vagyok a fórumon, előre bocs, ha már korábban tárgyalt (gagyinak tűnő) problémát szedek elő. Még nem igazán ismertem ki az autót, pár km-t mentem vele vásárlás óta.
A használt kereskedésből alacsony üzemanyag szinttel hoztam el, és felmerült bennem a kérdés: nincs alacsony üzemanyag szint jelző a műszerfalon? Piros mezőn van a benzin szint mutatója, viszont más, korábbi autóim műszerfalán ilyenkor megjelent egy kis lámpa, ha kritikusan alacsony volt a benzin szintje. Nem értem el az a bizonyos alacsony üzemanyag szintet, vagy egyszerűen bedöglött a kijelző?

Egyébként eddig (100 km) meg vagyok vele elégedve, 1.4es motor ellenére 3500-4000-es fordulaton elég jól húz, és 160as tempó sem okozott gondot. Van valami, amit 45000 Km után javasolt átnézni? (Típushibára gondolok).

Előre köszi a választ!
Szia!

A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.
Naplózva


LPG
martonjr
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #619 Dátum: 2008. Szeptember 23. - 18:14:40 »


A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.

Köszi az infót, megnyugodtam; ezek szerint még sem lesz 9 liter (vagy feletti) a fogyasztás. 1.4-es benzines sedanom van. Kinek mennyi a fogyasztás? Manuális klíma milyen karbantartást igényelés milyen időközönként?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #620 Dátum: 2008. Szeptember 24. - 07:01:33 »


A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.

Köszi az infót, megnyugodtam; ezek szerint még sem lesz 9 liter (vagy feletti) a fogyasztás. 1.4-es benzines sedanom van. Kinek mennyi a fogyasztás? Manuális klíma milyen karbantartást igényelés milyen időközönként?
Szia.
Pollenszűrőcsere tavasszal, esetleg klímatisztitó spray ha büdi. Egyebek nem szükségeltetnek, ha nincs törve a járgány.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #621 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 12:00:28 »


A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.

Köszi az infót, megnyugodtam; ezek szerint még sem lesz 9 liter (vagy feletti) a fogyasztás. 1.4-es benzines sedanom van. Kinek mennyi a fogyasztás? Manuális klíma milyen karbantartást igényelés milyen időközönként?
A fogyasztási tapasztalatotokról meg van külön topic a társalgóban.
Ott utána olvashatsz.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #622 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 15:05:46 »

Szerintem is maga a kar tekeredett el, így akármilyen lapátot teszel bele, felfelé menetben mindegyik gumi ugrálni fog, mert nem bír akkorát 'visszahajolni'. Nem lehet, hogy valami vadmagyar betett alá reklámot és közben rátehénkedett a a lapátra az üvegen?  Úgy elhajolhat ám! Próbáld meg rongyba tekert pofájú vízpumpafogóval a végét (ahová a lapátot teszed) elfordítani...kar tetejét üveg felé csavard, vagyis tekerd úgy, hogy a lapát a műanyag szellőzők felé forduljon. (Bocsi, de nem tudom jobban elmagyarázni...szerintem érted, mit akarok nyökögni. Kacsint)
Ne félj, értem, mire gondolsz... Vigyorog
Hát reklámos vadbarom meg éppenséggel lehetett, hetente kétszer biztos megtalálják a járgányt... Csak nehogy áramot vezessek bele, kezdem már unni...
Naplózva
eszpero
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #623 Dátum: 2008. Október 13. - 09:10:35 »

Szevasztok!

Aki tud segíteni megköszönném, van egy 1,4 lacetti elittem volt már szervizben is az a probléma hogy elég lomha nem úgy gyorsul ahogy kellene a szervizben kiütöttek egy hiba kódott ami az alapjáratimotor hibát jelzett illetve cserére kértek (a kód kiütés óta vab alapjárat)
de úgy érzem nem megy úgy ahogy kellene. Néha biendul tehát rendessen gyorsul, de legtöbszőr lomha.
Másik probléma búgás hallatszik előről de a csapágyak jók (meglett nézetve) és a kormányon érezni úgy 30 km/h sebeségnél kopogást.
Segitsetek mi lehet a probláma
Előre is köszönöm
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #624 Dátum: 2008. Október 14. - 12:53:55 »

Szevasztok!

Aki tud segíteni megköszönném, van egy 1,4 lacetti elittem volt már szervizben is az a probléma hogy elég lomha nem úgy gyorsul ahogy kellene a szervizben kiütöttek egy hiba kódott ami az alapjáratimotor hibát jelzett illetve cserére kértek (a kód kiütés óta vab alapjárat)
de úgy érzem nem megy úgy ahogy kellene. Néha biendul tehát rendessen gyorsul, de legtöbszőr lomha.
Másik probléma búgás hallatszik előről de a csapágyak jók (meglett nézetve) és a kormányon érezni úgy 30 km/h sebeségnél kopogást.
Segitsetek mi lehet a probláma
Előre is köszönöm

Üdv nálunk!
A kormányműről itt olvashatsz: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=24.0
Van mit.
A lomhaság témában várd meg a cserét (garis?). Ha nem segít, akkor olvasgasd a fórumot, több helyen is találsz segítséget. Persze ez attól függ, hogy mi okozza ezt a lomhaságot.
Jó támpont lehet a felderítésben, ha elolvasod a weblapon található típushibák részt, illetve az ezekhez tartozó fórum témákat.
És persze a kisebb-nagyobb tuningokról is olvashatsz+találsz a képgalériában képeket hozzá.
Naplózva
Hetényi Károly
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


1,4 Star +


« Hozzászólás #625 Dátum: 2008. Október 14. - 13:07:33 »

Sziasztok!

Új - Lacetti tulaj - vagyok a fórumon, előre bocs, ha már korábban tárgyalt (gagyinak tűnő) problémát szedek elő. Még nem igazán ismertem ki az autót, pár km-t mentem vele vásárlás óta.
A használt kereskedésből alacsony üzemanyag szinttel hoztam el, és felmerült bennem a kérdés: nincs alacsony üzemanyag szint jelző a műszerfalon? Piros mezőn van a benzin szint mutatója, viszont más, korábbi autóim műszerfalán ilyenkor megjelent egy kis lámpa, ha kritikusan alacsony volt a benzin szintje. Nem értem el az a bizonyos alacsony üzemanyag szintet, vagy egyszerűen bedöglött a kijelző?

Egyébként eddig (100 km) meg vagyok vele elégedve, 1.4es motor ellenére 3500-4000-es fordulaton elég jól húz, és 160as tempó sem okozott gondot. Van valami, amit 45000 Km után javasolt átnézni? (Típushibára gondolok).

Előre köszi a választ!
Szia!

A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.

Nekem 97 km-t bírt ki a lámpa első felvillanásától az üres tankig... Sajnos a város közepén kifogyott a nafta a nyáron. 
Tesztnek jó volt. (1 km-re voltam kb. a kúttól.)
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #626 Dátum: 2008. Október 15. - 07:31:52 »

Sziasztok!

Új - Lacetti tulaj - vagyok a fórumon, előre bocs, ha már korábban tárgyalt (gagyinak tűnő) problémát szedek elő. Még nem igazán ismertem ki az autót, pár km-t mentem vele vásárlás óta.
A használt kereskedésből alacsony üzemanyag szinttel hoztam el, és felmerült bennem a kérdés: nincs alacsony üzemanyag szint jelző a műszerfalon? Piros mezőn van a benzin szint mutatója, viszont más, korábbi autóim műszerfalán ilyenkor megjelent egy kis lámpa, ha kritikusan alacsony volt a benzin szintje. Nem értem el az a bizonyos alacsony üzemanyag szintet, vagy egyszerűen bedöglött a kijelző?

Egyébként eddig (100 km) meg vagyok vele elégedve, 1.4es motor ellenére 3500-4000-es fordulaton elég jól húz, és 160as tempó sem okozott gondot. Van valami, amit 45000 Km után javasolt átnézni? (Típushibára gondolok).

Előre köszi a választ!
Szia!

A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.

Nekem 97 km-t bírt ki a lámpa első felvillanásától az üres tankig... Sajnos a város közepén kifogyott a nafta a nyáron. 
Tesztnek jó volt. (1 km-re voltam kb. a kúttól.)
Köszi az infót!!  Vigyorog Már sokszor találgattunk mennyi a határ, de 50km körül már senki nem rizikózott. Így legalább már nem is kell feszegetnünk a határt
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #627 Dátum: 2008. Október 15. - 08:20:39 »

Sziasztok!

Új - Lacetti tulaj - vagyok a fórumon, előre bocs, ha már korábban tárgyalt (gagyinak tűnő) problémát szedek elő. Még nem igazán ismertem ki az autót, pár km-t mentem vele vásárlás óta.
A használt kereskedésből alacsony üzemanyag szinttel hoztam el, és felmerült bennem a kérdés: nincs alacsony üzemanyag szint jelző a műszerfalon? Piros mezőn van a benzin szint mutatója, viszont más, korábbi autóim műszerfalán ilyenkor megjelent egy kis lámpa, ha kritikusan alacsony volt a benzin szintje. Nem értem el az a bizonyos alacsony üzemanyag szintet, vagy egyszerűen bedöglött a kijelző?

Egyébként eddig (100 km) meg vagyok vele elégedve, 1.4es motor ellenére 3500-4000-es fordulaton elég jól húz, és 160as tempó sem okozott gondot. Van valami, amit 45000 Km után javasolt átnézni? (Típushibára gondolok).

Előre köszi a választ!
Szia!

A visszajelző lámpa csak kb. a piros mező aljánál kezd világítani. Nekem akkor még van benne 10liter.

Nekem 97 km-t bírt ki a lámpa első felvillanásától az üres tankig... Sajnos a város közepén kifogyott a nafta a nyáron. 
Tesztnek jó volt. (1 km-re voltam kb. a kúttól.)
Köszi az infót!!  Vigyorog Már sokszor találgattunk mennyi a határ, de 50km körül már senki nem rizikózott. Így legalább már nem is kell feszegetnünk a határt
Én jártam már úgy is, hogy lámpa folyamatosan világított és mentem még 80km-t országúton, de tankolásnál csak 54 litert tudtam belenyomni.
Naplózva


LPG
novum
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #628 Dátum: 2008. Október 20. - 20:38:39 »

Sziasztok!
A kocsi bal elejétől valami kopogást hallok!
Nem tudom mi ez. Áprilisi az autó.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #629 Dátum: 2008. Október 21. - 08:10:00 »

Sziasztok!
A kocsi bal elejétől valami kopogást hallok!
Nem tudom mi ez. Áprilisi az autó.
 
Ez így kevés infó, mikor, milyen körülmények között, egyenesben, kanyarban, úttól függően, és még ezer dologtól függhet. A legjobb, ha szervizben megmutatod, és ott szakértővel mentek, hogy kiderüljön a turpisság, mert garis, felesleges mást próbálni, amúgy meg lehet, hogy csak egy csavart kell meghúzni a teleszkópnál például. Vagy a keréknél van valami gond, szóval irány a szerviz!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!