Tityesz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
|
|
« Hozzászólás #600 Dátum: 2008. Augusztus 10. - 10:47:06 » |
|
Sziasztiok..
Van 1 kis problémám !!!!!!! Hidegen, illetve nem teljes üzemi hőfokon lévő motornál nehezen indul..... Én érzékelő problémára gyanakszom, de a szervíznek nincs ötlete.. A gép 1.4 2005-ös. Ötletek ? Köszi..........
Valószínűleg neked is kevés levegőt kap a gép. Nálam is volt ilyen probléma. Amikor a légszűrőházból kivetem a szűkítőt megszünt. Ha nem tudnád, hogy ezt hol/hogyan kell csinálni: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=53De persze sok minden okozhatja. Pl. a megszorult (és nyitva maradt) EGR szelep is. Az a helyzet légszürő nélkül is csinálja... Az EGR le van zárva " kis furat a közepén azért van" de ha kiveszem akkor sem jobb.. Ha áll a gép kb 10 percet már köszörültetni kell , de ha elindult már utána pöcre beugrik .. Gondoltam már hogy az ÁC pumpa visszaereszt , de ha inditás elött többször adok rá gyújtást sem lesz jó.. Padlógáz, kisgázzal sem indul... Én valamilyen jeládóra vagy valamilyen érzékelő hibára gondolok.... A szerviz tanácstalan !!!! Ötlet ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #601 Dátum: 2008. Augusztus 10. - 11:42:00 » |
|
Tityesz! Hátha eldugult a szellőztető cső, próbáld meg nyitott benzinsapkával! Hátha... Automata hidegindító hibára gondoltatok? Hidegen a csőcsatlakozások esetleg lelevegősödnek? Bocs, ha hülyeségeket írtam, de most ezek jutottak az eszembe (?).
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #602 Dátum: 2008. Augusztus 11. - 07:06:32 » |
|
Sziasztiok..
Van 1 kis problémám !!!!!!! Hidegen, illetve nem teljes üzemi hőfokon lévő motornál nehezen indul..... Én érzékelő problémára gyanakszom, de a szervíznek nincs ötlete.. A gép 1.4 2005-ös. Ötletek ? Köszi..........
Valószínűleg neked is kevés levegőt kap a gép. Nálam is volt ilyen probléma. Amikor a légszűrőházból kivetem a szűkítőt megszünt. Ha nem tudnád, hogy ezt hol/hogyan kell csinálni: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=53De persze sok minden okozhatja. Pl. a megszorult (és nyitva maradt) EGR szelep is. Az a helyzet légszürő nélkül is csinálja... Az EGR le van zárva " kis furat a közepén azért van" de ha kiveszem akkor sem jobb.. Ha áll a gép kb 10 percet már köszörültetni kell , de ha elindult már utána pöcre beugrik .. Gondoltam már hogy az ÁC pumpa visszaereszt , de ha inditás elött többször adok rá gyújtást sem lesz jó.. Padlógáz, kisgázzal sem indul... Én valamilyen jeládóra vagy valamilyen érzékelő hibára gondolok.... A szerviz tanácstalan !!!! Ötlet ? Egy bizonyos MOB szenzor is csinálhat efféle problémákat. Swift etette meg egy kollégát hasonlóan, miután eldurvult a helyzet melegen már menni sem akart. Ez valami vákumot néz, és ehhez állítja a gyújtást.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #603 Dátum: 2008. Augusztus 14. - 14:42:06 » |
|
Sziasztiok..
Van 1 kis problémám !!!!!!! Hidegen, illetve nem teljes üzemi hőfokon lévő motornál nehezen indul..... Én érzékelő problémára gyanakszom, de a szervíznek nincs ötlete.. A gép 1.4 2005-ös. Ötletek ? Köszi..........
Írj egy pü-t Sebijoe-nak (hátha nem olvasta ezt a gondot). Kérd meg, hogy kérdezze meg a fiától, van-e valami ötlete. Ő szervizes ember . Hátha. Valószínűleg neked is kevés levegőt kap a gép. Nálam is volt ilyen probléma. Amikor a légszűrőházból kivetem a szűkítőt megszünt. Ha nem tudnád, hogy ezt hol/hogyan kell csinálni: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=53De persze sok minden okozhatja. Pl. a megszorult (és nyitva maradt) EGR szelep is. Az a helyzet légszürő nélkül is csinálja... Az EGR le van zárva " kis furat a közepén azért van" de ha kiveszem akkor sem jobb.. Ha áll a gép kb 10 percet már köszörültetni kell , de ha elindult már utána pöcre beugrik .. Gondoltam már hogy az ÁC pumpa visszaereszt , de ha inditás elött többször adok rá gyújtást sem lesz jó.. Padlógáz, kisgázzal sem indul... Én valamilyen jeládóra vagy valamilyen érzékelő hibára gondolok.... A szerviz tanácstalan !!!! Ötlet ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sderczo
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #604 Dátum: 2008. Augusztus 19. - 17:01:39 » |
|
Helló!- nemrég lettem lacetti tulajdonos, és most jön a kötelező szerviz.-nem tudnátok segíteni menyre fog kerülni egy olajcsere? -
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #605 Dátum: 2008. Augusztus 19. - 17:24:58 » |
|
Helló!- nemrég lettem Lacetti tulajdonos, és most jön a kötelező szerviz.-nem tudnátok segíteni menyre fog kerülni egy olajcsere? -
Üdv a csapatban! A szerviz km függő, tehát attól függ főleg, hogy melyik átvizsgálás jön most. Ha új a kocsi, és első szerviz, akkor min 25, max 40 ezres, attól függően, hol csináltatod. Néz utána a márkaszervizek, és áraik topicban, ott többet tudhatsz meg! Amúgy meg hol laksz, hol vetted a kocsit, új, vagy használt, és melyik tipus, milyen felszereltségű? Ezeket tudva, talán adhatunk ötletet, hová vidd szervizelni. Sok örömöt a géphez! Olvasd el mindig a megfelelő topicot, szinte mindenre kaphatsz választ ott, de nyugodtan kérdezd meg a problémád, de mindig a megfelelő helyen, és szinte rögtön kapsz is válaszokat, mert segítőkész csapatba kerültél.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
HORVAJANOS
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #606 Dátum: 2008. Augusztus 20. - 18:09:09 » |
|
Sziasztok!Nekem 1 öt ajtós 1.4-es járgányom van ami juniusban volt kettö éves.Kb 1 éves korában kivillant a müszerfalon az ABS jel ami megállás és ujrainditás után megszünt!Bevittem a szervizbe azt irta ki hogy a bal hátsó jeladó hibát észlelt,azt mondták ha még1szer kivillan menyek vissza.eltelt még egy év és most megint elöjött de most sürüebben (havi 1),visszavittem megint azt irta ki hogy hiba de kod nélkül és kocsi felemelve volt és azt jelezte hogy 2km/órával megyek!!A szerelök tanácstalanok mert egy másik chevin már kicserélték a jeladót és nem az volt a baj ez a csapágyba van beépitve,igen jo ára van(50 000ft),lehet hogy a vezérlö egység vagy a kettöközti vezeték a bünös de kód hiányában nemtudják mit cseréljenek!Most voltam 45 000 -res szervizen amugy tök szuper a járgány! Várom hozzászolásotokat!Üdv:jani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #607 Dátum: 2008. Augusztus 21. - 07:11:52 » |
|
Sziasztok!Nekem 1 öt ajtós 1.4-es járgányom van ami juniusban volt kettö éves.Kb 1 éves korában kivillant a müszerfalon az ABS jel ami megállás és ujrainditás után megszünt!Bevittem a szervizbe azt irta ki hogy a bal hátsó jeladó hibát észlelt,azt mondták ha még1szer kivillan menyek vissza.eltelt még egy év és most megint elöjött de most sürüebben (havi 1),visszavittem megint azt irta ki hogy hiba de kod nélkül és kocsi felemelve volt és azt jelezte hogy 2km/órával megyek!!A szerelök tanácstalanok mert egy másik chevin már kicserélték a jeladót és nem az volt a baj ez a csapágyba van beépitve,igen jo ára van(50 000ft),lehet hogy a vezérlö egység vagy a kettöközti vezeték a bünös de kód hiányában nemtudják mit cseréljenek!Most voltam 45 000 -res szervizen amugy tök szuper a járgány! Várom hozzászolásotokat!Üdv:jani
Üdv. Amíg garis a kocsid, szerintem nem érdekes mennyibe kerül azt alkatrész a szervíznek. Ne azért ne cseréljék ki, mert úgysem lesz jó és különben is drága. Majd ha fizetős lesz, bezzeg akkor nem számít majd mibe kerül /Nekik/. Igen is cseréljék ki a cuccokat, amíg jó nem lesz. A hiba hogy mi lehet? Passz. Régi céges Omegámon is ilyen gond volt, illetve párás időben tökéletes volt , szárazon meg hibajelzés szinte mindig. Le is koccoltam ABS hiba miatt, azóta allergiás vagyok az ilyen dolgokra... Küzdj a szervizekkel, ne add fel.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Tityesz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
|
|
« Hozzászólás #608 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 21:19:03 » |
|
Sziasztiok..
Van 1 kis problémám !!!!!!! Hidegen, illetve nem teljes üzemi hőfokon lévő motornál nehezen indul..... Én érzékelő problémára gyanakszom, de a szervíznek nincs ötlete.. A gép 1.4 2005-ös. Ötletek ? Köszi..........
Valószínűleg neked is kevés levegőt kap a gép. Nálam is volt ilyen probléma. Amikor a légszűrőházból kivetem a szűkítőt megszünt. Ha nem tudnád, hogy ezt hol/hogyan kell csinálni: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=53De persze sok minden okozhatja. Pl. a megszorult (és nyitva maradt) EGR szelep is. Az a helyzet légszürő nélkül is csinálja... Az EGR le van zárva " kis furat a közepén azért van" de ha kiveszem akkor sem jobb.. Ha áll a gép kb 10 percet már köszörültetni kell , de ha elindult már utána pöcre beugrik .. Gondoltam már hogy az ÁC pumpa visszaereszt , de ha inditás elött többször adok rá gyújtást sem lesz jó.. Padlógáz, kisgázzal sem indul... Én valamilyen jeládóra vagy valamilyen érzékelő hibára gondolok.... A szerviz tanácstalan !!!! Ötlet ? Egy bizonyos MOB szenzor is csinálhat efféle problémákat. Swift etette meg egy kollégát hasonlóan, miután eldurvult a helyzet melegen már menni sem akart. Ez valami vákumot néz, és ehhez állítja a gyújtást. Na már alakul a dolog mert már melegen is csinálja......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #609 Dátum: 2008. Szeptember 19. - 11:43:32 » |
|
Helló!- nemrég lettem lacetti tulajdonos, és most jön a kötelező szerviz.-nem tudnátok segíteni menyre fog kerülni egy olajcsere? -
Ha velem cserélsz, akkor nem sok(k)ban. De csak olajcsere érdekel, vagy a szerviz egyben? Ha olaj akkor nem vészes. A kocsiba való lityit nézd meg a kézikönyvben, utánna nézz körül neten vagy a lakóhelyeden hol olcsóbb az a kategória ami kell a lacsiba. Így leszoríthatod a költségét. A szervíznél pedig legyél ott a kocsi mellett annál jobb költségkímélés nincs...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #610 Dátum: 2008. Szeptember 21. - 13:21:59 » |
|
Ablaktörlő-ügyben kérném a segítségeteket: A gyári ablaktörlő egyszercsak elkezdett ugrálni - törlés közben persze - az ablakon. No, mondom, megérett a cserér. Ócsó csere megtörtént. Ablaktörlő továbbra is ugrál. Jobb minőségű ablaktörlő megvesz, kicserél, az is ugrál. Drága, jó minőségű megvesz, feltesz, ugrál... Az ócsótól a drágáig, teljesítménynövelvel, anélkül is UGRÁL. , mindig csak felfelé irányban Próbáltam a karon kissé feszíteni, hatástalanul. Mi a rák lehet ez, és főleg mit tegyek...? Ötlete valakinek...? Jön az esős évszak, oly jó lenne kilátni... Előre is köszi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #611 Dátum: 2008. Szeptember 21. - 13:32:37 » |
|
Ablaktörlő-ügyben kérném a segítségeteket: A gyári ablaktörlő egyszercsak elkezdett ugrálni - törlés közben persze - az ablakon. No, mondom, megérett a cserér. Ócsó csere megtörtént. Ablaktörlő továbbra is ugrál. Jobb minőségű ablaktörlő megvesz, kicserél, az is ugrál. Drága, jó minőségű megvesz, feltesz, ugrál... Az ócsótól a drágáig, teljesítménynövelvel, anélkül is UGRÁL. , mindig csak felfelé irányban Próbáltam a karon kissé feszíteni, hatástalanul. Mi a rák lehet ez, és főleg mit tegyek...? Ötlete valakinek...? Jön az esős évszak, oly jó lenne kilátni... Előre is köszi... Hali. Felemelt lapátokkal is rángatózik? Vagy ha csak az egyik van felemelve?
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #612 Dátum: 2008. Szeptember 21. - 16:19:32 » |
|
Kripic, és ablaktörlője! Lehet, hogy fellazult valamelyik csavar, és az is okozhat ilyet, nézz utána! Más: mosd le jól az ablakot kézzel, hátha valamilyen nem feltűnő ragacsos tapadt rá, és az is tehet ilyet. Továbbá, lehet, hogy a rudazat, ami összeköti a két kart, ott van valami kopás, lazulás. Vagy maga a motornál van ilyesmi. Szóval zongorázd végig a lehetőségeket, és Laci ötletét is vidd bele, hogy jobb, illetve bal külön- külön mit csinál. Biztosan meg lehet javítani, ne aggódj! Még az is lehet, hogy az ugrálónak nem merőleges a lapátja az üvegre, mert akkor is ezt csinálja a nyavalyás. Mindenesetre a forgó- mozgó dolgokat nem árt, ha megkened. Ha ezek után is baj van, gyere el, és varázspálcámmal megcsináljuk. Sok sikert, és számolj majd be az eredményről, mert nagyon drukkolunk Neked, és ablaktörlődnek!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #613 Dátum: 2008. Szeptember 21. - 18:44:24 » |
|
Ablaktörlő-ügyben kérném a segítségeteket: A gyári ablaktörlő egyszercsak elkezdett ugrálni - törlés közben persze - az ablakon. No, mondom, megérett a cserér. Ócsó csere megtörtént. Ablaktörlő továbbra is ugrál. Jobb minőségű ablaktörlő megvesz, kicserél, az is ugrál. Drága, jó minőségű megvesz, feltesz, ugrál... Az ócsótól a drágáig, teljesítménynövelvel, anélkül is UGRÁL. , mindig csak felfelé irányban Próbáltam a karon kissé feszíteni, hatástalanul. Mi a rák lehet ez, és főleg mit tegyek...? Ötlete valakinek...? Jön az esős évszak, oly jó lenne kilátni... Előre is köszi... mivel még garis a gép:szervíz. Majd ők kicserélik a mechanikát. A Lacsiét még nem tanulmányoztam, de az elődé (Nexia) egy botrány. Műanyag perselyben fém tengely. Naná, hogy szétkopik. Bár a Te géped még nem ment olyan sokat, hogy ez előforduljon. Esetleg, ha erőltetve lett, és elpattant benne vmi. De úgyis mész a szervizbe! Amíg a hengerfej gépműhelyben van, majd meglesik az ablaktörlőt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #614 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 16:18:39 » |
|
Ablaktörlő-ügyben kérném a segítségeteket: A gyári ablaktörlő egyszercsak elkezdett ugrálni - törlés közben persze - az ablakon. No, mondom, megérett a cserér. Ócsó csere megtörtént. Ablaktörlő továbbra is ugrál. Jobb minőségű ablaktörlő megvesz, kicserél, az is ugrál. Drága, jó minőségű megvesz, feltesz, ugrál... Az ócsótól a drágáig, teljesítménynövelvel, anélkül is UGRÁL. , mindig csak felfelé irányban Próbáltam a karon kissé feszíteni, hatástalanul. Mi a rák lehet ez, és főleg mit tegyek...? Ötlete valakinek...? Jön az esős évszak, oly jó lenne kilátni... Előre is köszi... mivel még garis a gép:szervíz. Majd ők kicserélik a mechanikát. A Lacsiét még nem tanulmányoztam, de az elődé (Nexia) egy botrány. Műanyag perselyben fém tengely. Naná, hogy szétkopik. Bár a Te géped még nem ment olyan sokat, hogy ez előforduljon. Esetleg, ha erőltetve lett, és elpattant benne vmi. De úgyis mész a szervizbe! Amíg a hengerfej gépműhelyben van, majd meglesik az ablaktörlőt. Kissé pongyolán fogalmaztam: A gumi ugrál (pattog az üvegen) felfelé menetben, és csak a vezetőoldali. Én is ilyesmire gondoltam, hogy nem merőleges az üvegre, de mivel a harmadikat próbálom, talán maga a kar görbült el. Kicsit megfeszegetem, megkenyem, meghúzom itt, kilazítom ott, oszt majd meglátjuk.. Köszi mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|