cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Október 10. - 17:55:56 » |
|
18. HÁTSÓ AJTÓ ABLAK ABLAKTÖRLŐ ÉS ABLAKMOSÓ KAPCSOLÓ (OPCIONÁLIS)
Toljuk el a kart a kormánykeréktől és ellenőrizzük a funkciót; első helyzet (első nyugalmi helyzet) = folyamatos, alacsony sebességű ablaktörlés. Második helyzet (előrenyomott helyzet) = ablaktörlő és ablakmosó Szakaszos és automatikus vezérlés (kiegészítés, csak TACUMA / REZZO) Ellenőrizzük, hogy a hátsó ablaktörlő az első helyzetben szakaszosan működik-e és hogy automatikusan bekapcsolódik-e, ha az első ablaktörlő be van kapcsolva és eközben bekapcsoljuk a jármű hátramenetét.
Valaki észrevette már, hogy a lacsin is így műxik a hátsó? Opeleken így van mondjuk.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Október 10. - 18:10:56 » |
|
Nem így münködik. Oda is van írva, hogy melyik modellekben van. De ha jól tévedek, akkor az Epica-ban és a Captivában rendelhető.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 11. - 19:43:19 » |
|
Köszi Stocz! " A hátsó ablaktörlő (legalább is az enyém) sosem ment szakaszosan. Szerintem csak valóságként emlékszel az álmaidra! " Nos ha nem hát nem.. Vagy régi emlék a Daewooból vagy valami mást vezettem..??
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 11. - 20:54:43 » |
|
Sziasztok! Biztos van köztetek valaki, aki beszéli a németet...Arra lennék kiváncsi, ha van német forum, hogy ott is ilyen menő téma az EGR, szelepcsere stb...Na meg erre:állitólag az 1.8 mocik Holdenesek.Nos nálunk szinte senki nem vesz ilyent, ezért tapasztalat sincs velük.Ezeknél is létezhetnek az ismert problémák?Ksz...
Kicsit körül szaglásztam a www.motor-talk.de -n. Sajnos eléggé ömlesztve vannak rajta a témák, de találtam egy infót miszerint a commonrail motorok a VM-Motori és a Daewoo közös fejlesztéséből származnak és olaszhonban készülnek. Az 1,8-as és 2,0-es 16V verziókra ott is azt írták, hogy a Holden gyártja. Sajnos pontosabbat nem találtam. EGR-ről, Lacettivel kapcsolatban nem találtam semmit. Azért még majd figyelgetek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 11. - 23:55:48 » |
|
Sziasztok! Biztos van köztetek valaki, aki beszéli a németet...Arra lennék kiváncsi, ha van német forum, hogy ott is ilyen menő téma az EGR, szelepcsere stb...Na meg erre:állitólag az 1.8 mocik Holdenesek.Nos nálunk szinte senki nem vesz ilyent, ezért tapasztalat sincs velük.Ezeknél is létezhetnek az ismert problémák?Ksz...
Kicsit körül szaglásztam a www.motor-talk.de -n. Sajnos eléggé ömlesztve vannak rajta a témák, de találtam egy infót miszerint a commonrail motorok a VM-Motori és a Daewoo közös fejlesztéséből származnak és olaszhonban készülnek. Az 1,8-as és 2,0-es 16V verziókra ott is azt írták, hogy a Holden gyártja. Sajnos pontosabbat nem találtam. EGR-ről, Lacettivel kapcsolatban nem találtam semmit. Azért még majd figyelgetek. Német nyelvterületen az EGR szelepet AGR -ként találod!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
jegi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/
|
|
« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Október 12. - 12:23:29 » |
|
Köszi a válaszokat! Nem tudom hogyan, de nekem angolul jött be az az oldal, igy már érthetőbb volt...Ott is néhányan panaszkodnak, de sztem még nem jöttek rá az EGR problémára, de ott is csak 1.6 mocikra irták ezt. Gatsy:DE-ben a szedánt nubiraként árulják, lehet ebből adnak el többet, talán ezért kevés szó van a Lacsiról...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Október 12. - 19:15:58 » |
|
EGR-re simán keresve is jött fel találat, csak a Laciettivel együtt nem. Mint mondtam, csak egy gyors kört futottam, de majd még rápislantok. Általában egy együtt szerepelt a Lacetti a Nubirával, nem hiszem, hogy ez szűkítette volna a találatokat. Mindenesetre néhány billentyűleütést megér a dolog. Majd még jelentkezem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
noracz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Október 22. - 14:11:07 » |
|
Kedves Lacetti fan-ek! A férjem és én újdonsült Lacika tulajdonosok vagyunk és egyenlöre nagyon meg vagyunk elégedve a járgánnyal, DE: autópályán 140 km/h környékén furcsa hangot ad ki magából bal oldalt a kormány felöl (vagy inkább elölröl). A férjemnek fémes hangnak tünik (olyan, mintha két fémdarab folyamatosan összeérne), nekem inkább olyan, mintha egy gumi rész nem lenne rögzítve valahol és az álladóan "nyikorog". A szervízben 1 szerelötöl hallottam, hogy ez típushiba, és hogy állítólag a motorháztetö csinálja ezt a hangot, de ezen a a szerelön kívül senki más nem hallott erröl a problémáról. Ráadásul azt sem tudom, hogy mutassam meg szervíznek, mert hosszabb utat kéne menni, ráadásul nem is mindig csinálja! Nektek van valami ötletetek? Bocs, ha ilyenröl volt már szó, de most nem volt idöm mindent visszaolvasni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Október 22. - 14:31:39 » |
|
Kedves Lacetti fan-ek! A férjem és én újdonsült Lacika tulajdonosok vagyunk és egyenlöre nagyon meg vagyunk elégedve a járgánnyal, DE: autópályán 140 km/h környékén furcsa hangot ad ki magából bal oldalt a kormány felöl (vagy inkább elölröl). A férjemnek fémes hangnak tünik (olyan, mintha két fémdarab folyamatosan összeérne), nekem inkább olyan, mintha egy gumi rész nem lenne rögzítve valahol és az álladóan "nyikorog". A szervízben 1 szerelötöl hallottam, hogy ez típushiba, és hogy állítólag a motorháztetö csinálja ezt a hangot, de ezen a a szerelön kívül senki más nem hallott erröl a problémáról. Ráadásul azt sem tudom, hogy mutassam meg szervíznek, mert hosszabb utat kéne menni, ráadásul nem is mindig csinálja! Nektek van valami ötletetek? Bocs, ha ilyenröl volt már szó, de most nem volt idöm mindent visszaolvasni Igen, ismerem ezt. Nekem két tippem van a jelenségre: 1. motorháztető 2. első szélvédő Megfigyeléseim szerint inkább hidegebb időben, ill. szeles időben hallani. Valami rázkódással, menetszéllel kapcsolatos dolog, mert nekem is nagyobb tempónál huplisabb úton, esetleg szembe-oldalszélben csinálja. Egy darabig én is füleltem, vizslattam, de egy idő után letettem róla, mert nehezen produkálható jelenség(szerencse kell hozzá, hogy halalni lehessen) a szervizes ember társaságában, másrészt addig jó, amíg nem kísérletezgetnek gyakori szétkapkodással az autót. Időm s türelmem sem lenne hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Október 22. - 20:43:32 » |
|
Kedves Lacetti fan-ek! A férjem és én újdonsült Lacika tulajdonosok vagyunk és egyenlöre nagyon meg vagyunk elégedve a járgánnyal, DE: autópályán 140 km/h környékén furcsa hangot ad ki magából bal oldalt a kormány felöl (vagy inkább elölröl). A férjemnek fémes hangnak tünik (olyan, mintha két fémdarab folyamatosan összeérne), nekem inkább olyan, mintha egy gumi rész nem lenne rögzítve valahol és az álladóan "nyikorog". A szervízben 1 szerelötöl hallottam, hogy ez típushiba, és hogy állítólag a motorháztetö csinálja ezt a hangot, de ezen a a szerelön kívül senki más nem hallott erröl a problémáról. Ráadásul azt sem tudom, hogy mutassam meg szervíznek, mert hosszabb utat kéne menni, ráadásul nem is mindig csinálja! Nektek van valami ötletetek? Bocs, ha ilyenröl volt már szó, de most nem volt idöm mindent visszaolvasni Nézd meg ezt a topic-ot, a motorháztetős gonddal foglalkozik: http://lacetti-klub.extra.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=33.0Kérdezd meg kripic kartársat a jelenségről, tudomásom szerint az Ő autóján jelentkezik a legerősebben. Egyébként nem kell mindent visszaolvasni, a keresés gomb a jobb felső sarokban van. Ettől függetlenül üdvözlünk a csapatban, úgy is, mint az első NŐI hozzászólót! Sok örömöt a géphez!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Október 28. - 14:33:49 » |
|
Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz. Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt??
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Október 28. - 14:37:30 » |
|
Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz. Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt?? Nálam a porvédő, kenés ~ jó féléve rendben. Fél óra múlva indulok Pécsre: Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Október 28. - 14:46:35 » |
|
Szia! Köszi írtam a köv garihoz! Most alvás van nálunk kollektíve.., de mennyi időt töltesz itt?
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 29. - 21:03:02 » |
|
Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz. Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt?? Nos nem régiben még nekem is a zsírozással próbálkoztak ami 1 évre ugyan megoldotta a gondot, de 2 hete ez már nem segített és kormánymű csere volt a javítás. Természetesen gariban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 30. - 09:30:37 » |
|
Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz. Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt?? Nos nem régiben még nekem is a zsírozással próbálkoztak ami 1 évre ugyan megoldotta a gondot, de 2 hete ez már nem segített és kormánymű csere volt a javítás. Természetesen gariban. Az egy 125 ezres tétel! Elég jól megúsztad!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|