ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #510 Dátum: 2008. április 29. - 20:47:39 » |
|
A Nubiránál se tapasztaltam említhető olajfogyasztást 106 ezer km-nél adtam el. A Lacetti 22 ezernél tart fogyasztás nélkül. bezzeg benzint...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 29. - 20:50:17 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #511 Dátum: 2008. április 30. - 07:59:00 » |
|
Vetem 2db kürtöt, be is szereltem, csak nincs még bekötve. Nincs szívem levágni a gyári csatlakozót. Lehet szerezni olyat amit bele tudok dugni? Belezd ki a gyári kürtödet! Úgyse teszed vissza soha többet. Vagy a dugó, vagy a kürt... Láttad már a gyári kürtöt? Egybe van öntve a csatlakozóval, ha azt kifűrészelem akkor a kürtnek annyi. Valószínűleg soha nem fog visszakerülni, de azért nem akarom tönkretenni. Én külön sarukkal csatlakoztam rá a gyári kábelre (saruk rátolva a gyári csatlakozó érintkezőire). Így nem kell semmit "elrondítani", visszaállítható az eredeti állapot. Csatlakozókat szigetelni!!!
Szóba jöhet még a "lopó" csatlakozó is. Ez olyan, amit rá lehet pattintani a vezetékre. Minden autósboltban kapható, csak a vezeték méretére kell figyelni (amit begogad). Ebben az esetben megmaradhat az eredeti "dudácska", és szólhat mellette a kürt is. Légkürt beszerelése esetén előfordulhat, hogy kevés lesz a gyári biztosíték, és esetenként kiveri. Ebben az esetben óvatosan feljebb lehet lépni a kiolvadási értékkel, de csak ésszel használni a kürtöt, nehogy kárt tegyen a rendszerben (nem néztem utána, hogy mennyit bírnak a kábelek. Meg annak sem, hogy a kürthöz tartozó bizti mit véd még. Ezeknek a rendszereknek kárt okozhat a magasabb értékű bizti egy meghibásodás esetén.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #512 Dátum: 2008. április 30. - 19:20:43 » |
|
Mennyi az 1.6-os Lacsik olajfogyasztása?
Olajfogyasztás? Hmmm...ez nem vw! (céges caddy-nél 1,9 PDTDI szervíz szerint normális, hogy 10000 km alatt egy litert eszik) Nem hinném, hogy ennék a lacsik az olajat, legalábbis eddig nem hallottam. Nekem olajcsere előtt is addig volt mm-re pontosan a nívópálcán, mint újonnan! Csak eszembe jutott, hogy még nem néztem olajszintet és gondoltam rákérdezek a dologra, hogy mennyire fontos. A Kalosomnál párszor megnéztem, de mivel normál szinten állt, soha nem foglalkoztam vele. Viszont az Opelekre jellemző, ezért is jutott eszembe. Kollégám 1.8-as zafirája 1l/2000km olajfogyival rendelkezik új korától kezdve. Ja az más! Hallottam már, hogy az 1,6-os és 1,8 -as zafirákba került ecotec motorok kortyolnak! Na most utánanéztem, mennyit is mentem a két olajcsere között: 6000-nél volt egy soron kívüli önszántamból, majd 16000-nél vittem megint. Ugyanúgy a maximumig volt, a MAX felirat X betűjének "lábánál", vagyis a maximum vonal felett egy fél milliméterrel. Addig lett töltve 6000 nél, tehát nem evett egy centet sem! Mielőtt rosszindulatú pletyik indulnának:nem azért volt meg a szint, mert olajat ugyan evett, de pótolta hűtővízből vagy kondenzvízből! Szép homogén olaj volt benen, nem vizes, itt tárolom a sufniban. Ez ÁM az előrelátás a rosszindulatú beszólások ellen!!! Nagyon teccik!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
flower78
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Hozzászólás #513 Dátum: 2008. Május 04. - 15:35:38 » |
|
Sziasztok! Nem tudom ide való e de a lacetti gyári Blaupunkt-jának kellene a pontos típusa, mert sajna nincs ráírva. Köszönöm előre is a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #514 Dátum: 2008. Május 04. - 16:16:53 » |
|
Sziasztok! Nem tudom ide való e de a lacetti gyári Blaupunkt-jának kellene a pontos típusa, mert sajna nincs ráírva. Köszönöm előre is a segítséget.
Ilyen van a Lacettiben, de lehet, hogy van valamilyen módosítás ehhez képest. http://safemanuals.com/annexe_INSTALLATION%20INSTRUCTIONS_BLAUPUNKT_KIEL%20CD32-_M.htm
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
flower78
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Hozzászólás #515 Dátum: 2008. Május 05. - 17:42:07 » |
|
Köszi a választ, találkoztam már ezzel a típussal, de nem mertem ráfogni, hogy ez van benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #516 Dátum: 2008. Május 17. - 11:14:29 » |
|
A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #517 Dátum: 2008. Május 17. - 11:32:35 » |
|
A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Hát hogy ennyire egyszerű, azért kicsit túlzás (rendesen be kell hajtogatnod magadat...), de tényleg ott van és - miután kibarkácsoltad a kesztyűtartót - tényleg csak kihúzod a régit, beteszed az újat... A kesztyűtartó-világítás biztosítékát javasolt a műtét előtt kiszedni....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #518 Dátum: 2008. Május 17. - 11:37:53 » |
|
A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Egy szerelő zseninek ez nem jelenthet problémát! Aki már izzót is tudott cserélni, az igazán a szakma mestere már! Egyébként a kesztyűtartót nem kell kiszerelni, de hozzáférni úgy lehet, hogy a vezető ülésből kell aláhajolni, kicsavart mozdulattal a pollenszűrőhőz. Az sem véletlen, hogy a szűrőt félbe lehet hajlítani, így könnyebb a helyére tenni, csak azután meg kell nézni, hogy teljesen, jól a helyére került-e? Sok sikert hozzá, ifjú mester! Meg fogsz döbbeni, hogy milyen szutykos volt a szűrő, csere után jobban fog müködni a klima is. Hajrá! ; A profi szerelő a Gombosnál így csinálta. Nem szedte ki a kesztyűtartót, így nem verte ki a biztit sem. Persze már többet is cserélt már.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 17. - 11:43:15 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
bzsazsa
|
|
« Hozzászólás #519 Dátum: 2008. Május 17. - 20:08:53 » |
|
A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Egy szerelő zseninek ez nem jelenthet problémát! Aki már izzót is tudott cserélni, az igazán a szakma mestere már! Egyébként a kesztyűtartót nem kell kiszerelni, de hozzáférni úgy lehet, hogy a vezető ülésből kell aláhajolni, kicsavart mozdulattal a pollenszűrőhőz. Az sem véletlen, hogy a szűrőt félbe lehet hajlítani, így könnyebb a helyére tenni, csak azután meg kell nézni, hogy teljesen, jól a helyére került-e? Sok sikert hozzá, ifjú mester! Meg fogsz döbbeni, hogy milyen szutykos volt a szűrő, csere után jobban fog müködni a klima is. Hajrá! ; A profi szerelő a Gombosnál így csinálta. Nem szedte ki a kesztyűtartót, így nem verte ki a biztit sem. Persze már többet is cserélt már. Ja én is így csináltam kb 5 perc az egész csak elég gáz hozzáférni.....Jó derék kell hozzá!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #520 Dátum: 2008. Május 17. - 21:56:45 » |
|
A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Hát hogy ennyire egyszerű, azért kicsit túlzás (rendesen be kell hajtogatnod magadat...), de tényleg ott van és - miután kibarkácsoltad a kesztyűtartót - tényleg csak kihúzod a régit, beteszed az újat... A kesztyűtartó-világítás biztosítékát javasolt a műtét előtt kiszedni.... Ne szedd ki a kesztyűtartót!!!!! Nem kell.Az új pollenszűrő képzeletbeli felezővonalánál két 3szög alakú bemetszést kell ejteni egy bizonyos tapétavágónak hívott szerszámmal. Így kényelmesen meg tudod hajlítani derékszög közeli állapotra.Melynek következtében szinte becsusszan a helyére.Az egészet tovább tart leírni mint megcsinálni.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #521 Dátum: 2008. Május 17. - 22:44:36 » |
|
A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Hát hogy ennyire egyszerű, azért kicsit túlzás (rendesen be kell hajtogatnod magadat...), de tényleg ott van és - miután kibarkácsoltad a kesztyűtartót - tényleg csak kihúzod a régit, beteszed az újat... A kesztyűtartó-világítás biztosítékát javasolt a műtét előtt kiszedni.... Ne szedd ki a kesztyűtartót!!!!! Nem kell.Az új pollenszűrő képzeletbeli felezővonalánál két 3szög alakú bemetszést kell ejteni egy bizonyos tapétavágónak hívott szerszámmal. Így kényelmesen meg tudod hajlítani derékszög közeli állapotra.Melynek következtében szinte becsusszan a helyére.Az egészet tovább tart leírni mint megcsinálni. Igazából nincs szükség a késre. Ki van könnyítve a szűrő kerete, csak meg kell törni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #522 Dátum: 2008. Május 18. - 09:31:11 » |
|
Egyre bizonytalanabb vagyok! A motorháztetőt biztos nem kell hozzá felnyitni?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #523 Dátum: 2008. Május 18. - 11:48:21 » |
|
Egyre bizonytalanabb vagyok! A motorháztetőt biztos nem kell hozzá felnyitni? De ha ragaszkodsz hozzá!!!!!Csere után ne felejtsd el lecsukni!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
Pali
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #524 Dátum: 2008. Május 18. - 12:03:00 » |
|
Sziasztok!
Én most szeretnék venni autót Chevrolet lacetti 1.4 WTTC! 3000000Ftért vatta új csak most hogy olvasom a fórumokat elég sok hibája van:( Pedig nagyon tetszik kívül belül!!!Holnap megyek teszt vezetésre!!Kérek tanácsokat hogy mire figyeljek!! Köszönöm előre is a válaszokat!!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|