Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 17:34:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575138 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #510 Dátum: 2008. április 29. - 20:47:39 »

A Nubiránál se tapasztaltam említhető olajfogyasztást 106 ezer km-nél adtam el. A Lacetti 22 ezernél tart fogyasztás nélkül. bezzeg benzint...
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 29. - 20:50:17 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #511 Dátum: 2008. április 30. - 07:59:00 »

Vetem 2db kürtöt, be is szereltem, csak nincs még bekötve.
Nincs szívem levágni a gyári csatlakozót.
Lehet szerezni olyat amit bele tudok dugni? He
Belezd ki a gyári kürtödet!
Úgyse teszed vissza soha többet.
Vagy a dugó, vagy a kürt...  Vigyorog
Láttad már a gyári kürtöt? Egybe van öntve a csatlakozóval, ha azt kifűrészelem akkor a kürtnek annyi.
Valószínűleg soha nem fog visszakerülni, de azért nem akarom tönkretenni. He

Én külön sarukkal csatlakoztam rá a gyári kábelre (saruk rátolva a gyári csatlakozó érintkezőire). Így nem kell semmit "elrondítani", visszaállítható az eredeti állapot.
Csatlakozókat szigetelni!!!

Szóba jöhet még a "lopó" csatlakozó is. Ez olyan, amit rá lehet pattintani a vezetékre. Minden autósboltban kapható, csak a vezeték méretére kell figyelni (amit begogad).
Ebben az esetben megmaradhat az eredeti "dudácska", és szólhat mellette a kürt is.
Légkürt beszerelése esetén előfordulhat, hogy kevés lesz a gyári biztosíték, és esetenként kiveri.
Ebben az esetben óvatosan feljebb lehet lépni a kiolvadási értékkel, de csak ésszel használni a kürtöt, nehogy kárt tegyen a rendszerben (nem néztem utána, hogy mennyit bírnak a kábelek. Meg annak sem, hogy a kürthöz tartozó bizti mit véd még. Ezeknek a rendszereknek kárt okozhat a magasabb értékű bizti egy meghibásodás esetén.)
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #512 Dátum: 2008. április 30. - 19:20:43 »

Mennyi az 1.6-os Lacsik olajfogyasztása?
Olajfogyasztás? Hmmm...ez nem vw! (céges caddy-nél 1,9 PDTDI szervíz szerint normális, hogy 10000 km alatt egy litert eszik)
Nem hinném, hogy ennék a lacsik az olajat, legalábbis eddig nem hallottam. Nekem olajcsere előtt is addig volt mm-re pontosan a nívópálcán, mint újonnan!
Csak eszembe jutott, hogy még nem néztem olajszintet és gondoltam rákérdezek a dologra, hogy mennyire fontos. A Kalosomnál párszor megnéztem, de mivel normál szinten állt, soha nem foglalkoztam vele. Viszont az Opelekre jellemző, ezért is jutott eszembe. Kollégám 1.8-as zafirája 1l/2000km olajfogyival rendelkezik új korától kezdve.
Ja az más! Hallottam már, hogy az 1,6-os és 1,8 -as zafirákba került ecotec motorok kortyolnak!
Na most utánanéztem, mennyit is mentem a két olajcsere között: 6000-nél volt egy soron kívüli önszántamból, majd 16000-nél vittem megint. Ugyanúgy a maximumig volt, a MAX felirat X betűjének "lábánál", vagyis a maximum vonal felett egy fél milliméterrel. Addig lett töltve 6000 nél, tehát nem evett egy centet sem! Mielőtt rosszindulatú pletyik indulnának:nem azért volt meg a szint, mert olajat ugyan evett, de pótolta hűtővízből vagy kondenzvízből!  Vigyorog Szép homogén olaj volt benen, nem vizes, itt tárolom a sufniban.
Ez ÁM az előrelátás a rosszindulatú beszólások ellen!!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Nagyon teccik!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
flower78
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #513 Dátum: 2008. Május 04. - 15:35:38 »

Sziasztok!
Nem tudom ide való e de a lacetti gyári Blaupunkt-jának kellene a pontos típusa, mert sajna nincs ráírva.
Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #514 Dátum: 2008. Május 04. - 16:16:53 »

Sziasztok!
Nem tudom ide való e de a lacetti gyári Blaupunkt-jának kellene a pontos típusa, mert sajna nincs ráírva.
Köszönöm előre is a segítséget.
Ilyen van a Lacettiben, de lehet, hogy van valamilyen módosítás ehhez képest.

http://safemanuals.com/annexe_INSTALLATION%20INSTRUCTIONS_BLAUPUNKT_KIEL%20CD32-_M.htm
Naplózva


LPG
flower78
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #515 Dátum: 2008. Május 05. - 17:42:07 »

Köszi a választ, találkoztam már ezzel a típussal, de nem mertem ráfogni, hogy ez van benne.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #516 Dátum: 2008. Május 17. - 11:14:29 »

A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #517 Dátum: 2008. Május 17. - 11:32:35 »

A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Hát hogy ennyire egyszerű, azért kicsit túlzás (rendesen be kell hajtogatnod magadat...), de tényleg ott van és - miután kibarkácsoltad a kesztyűtartót - tényleg csak kihúzod a régit, beteszed az újat...
A kesztyűtartó-világítás biztosítékát javasolt a műtét előtt kiszedni....
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #518 Dátum: 2008. Május 17. - 11:37:53 »

A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
  Egy szerelő zseninek ez nem jelenthet problémát! Vigyorog Aki már izzót is tudott cserélni, az igazán a szakma mestere már! Vigyorog Egyébként a kesztyűtartót nem kell kiszerelni, de hozzáférni úgy lehet, hogy a vezető ülésből kell aláhajolni, kicsavart mozdulattal a pollenszűrőhőz. Az sem véletlen, hogy a szűrőt félbe lehet hajlítani, így könnyebb a helyére tenni, csak azután meg kell nézni, hogy teljesen, jól a helyére került-e? He Sok sikert hozzá, ifjú mester! Vigyorog Meg fogsz döbbeni, hogy milyen szutykos volt a szűrő, csere után jobban fog müködni a klima is. Hajrá! ; Vigyorog A profi szerelő a Gombosnál így csinálta. Kacsint Nem szedte ki a kesztyűtartót, így nem verte ki a biztit sem. Persze már többet is cserélt már. Kacsint Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 17. - 11:43:15 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #519 Dátum: 2008. Május 17. - 20:08:53 »

A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
  Egy szerelő zseninek ez nem jelenthet problémát! Vigyorog Aki már izzót is tudott cserélni, az igazán a szakma mestere már! Vigyorog Egyébként a kesztyűtartót nem kell kiszerelni, de hozzáférni úgy lehet, hogy a vezető ülésből kell aláhajolni, kicsavart mozdulattal a pollenszűrőhőz. Az sem véletlen, hogy a szűrőt félbe lehet hajlítani, így könnyebb a helyére tenni, csak azután meg kell nézni, hogy teljesen, jól a helyére került-e? He Sok sikert hozzá, ifjú mester! Vigyorog Meg fogsz döbbeni, hogy milyen szutykos volt a szűrő, csere után jobban fog müködni a klima is. Hajrá! ; Vigyorog A profi szerelő a Gombosnál így csinálta. Kacsint Nem szedte ki a kesztyűtartót, így nem verte ki a biztit sem. Persze már többet is cserélt már. Kacsint Vigyorog

Ja én is így csináltam kb 5 perc az egész csak elég gáz hozzáférni.....Jó derék kell hozzá!! Vigyorog
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #520 Dátum: 2008. Május 17. - 21:56:45 »

A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Hát hogy ennyire egyszerű, azért kicsit túlzás (rendesen be kell hajtogatnod magadat...), de tényleg ott van és - miután kibarkácsoltad a kesztyűtartót - tényleg csak kihúzod a régit, beteszed az újat...
A kesztyűtartó-világítás biztosítékát javasolt a műtét előtt kiszedni....
Ne szedd ki a kesztyűtartót!!!!! Nem kell.Az új pollenszűrő képzeletbeli felezővonalánál két 3szög alakú bemetszést kell ejteni egy bizonyos tapétavágónak hívott szerszámmal. Így kényelmesen meg tudod hajlítani derékszög közeli állapotra.Melynek következtében szinte becsusszan a helyére.Az egészet tovább tart leírni mint megcsinálni.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #521 Dátum: 2008. Május 17. - 22:44:36 »

A pollenszűrő tényleg a kesztyűtartó alatt van és csak ki kell húuni? Ha ennyire egyszerű, akkor nekiesek holnap.
Hát hogy ennyire egyszerű, azért kicsit túlzás (rendesen be kell hajtogatnod magadat...), de tényleg ott van és - miután kibarkácsoltad a kesztyűtartót - tényleg csak kihúzod a régit, beteszed az újat...
A kesztyűtartó-világítás biztosítékát javasolt a műtét előtt kiszedni....
Ne szedd ki a kesztyűtartót!!!!! Nem kell.Az új pollenszűrő képzeletbeli felezővonalánál két 3szög alakú bemetszést kell ejteni egy bizonyos tapétavágónak hívott szerszámmal. Így kényelmesen meg tudod hajlítani derékszög közeli állapotra.Melynek következtében szinte becsusszan a helyére.Az egészet tovább tart leírni mint megcsinálni.

Igazából nincs szükség a késre.
Ki van könnyítve a szűrő kerete, csak meg kell törni.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #522 Dátum: 2008. Május 18. - 09:31:11 »

Egyre bizonytalanabb vagyok! 
A motorháztetőt biztos nem kell hozzá felnyitni? Puszi
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #523 Dátum: 2008. Május 18. - 11:48:21 »

Egyre bizonytalanabb vagyok! 
A motorháztetőt biztos nem kell hozzá felnyitni? Puszi
De ha ragaszkodsz hozzá!!!!!Csere után ne felejtsd el lecsukni!!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Pali
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #524 Dátum: 2008. Május 18. - 12:03:00 »

Sziasztok!

Én most szeretnék venni autót  Chevrolet lacetti 1.4 WTTC!
3000000Ftért vatta új csak most hogy olvasom a fórumokat elég sok hibája van:(
Pedig nagyon tetszik kívül belül!!!Holnap megyek teszt vezetésre!!Kérek tanácsokat hogy mire figyeljek!!
Köszönöm előre is a válaszokat!!:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!