Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 22:52:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575416 alkalommal)
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #420 Dátum: 2008. Március 17. - 16:58:59 »

...
Szerintem ha le van zárva, akkor is kell /kellene/ hibakódot generálnia:
...
Na jól is néznénk ki...! (Vagy akkor nekem rossz a computer...? ) - merthogy - kopp-kopp - NINCS hibakód, pedig nem tegnap zártam le...)
Ezek a hibakódok - szerintem - az EGR szelepszárának a mozgása (nemmozgása) miatt áll(ná)nak elő, azaz pusztán a szelepszár mozgatását (nem mozgását) (kiadott parancsra adott reakcióját) érzékelve "gondolja" úgy a szoftváre, hogy valami bibi lehet. Az, hogy VALÓBAN megy-e át a szelepen valami, vajmi kevéssé érdekli - én spec. nem nagyon tudom elhinni, hogy külön (jó drága!) gázmennyiség-érzékelők lennének a rendszerbe építve..

NADE!
Ha az EGR szára megszorul és valamely végállásában marad, a szoftver mozgatná, de nem mozog - ezt érzékeli is! -, előáll a hibajel.
Ha csatlakozót lehúzod róla, NEM JÖNNEK-MENNEK A JELEK --> hibajel. Pont ezért nem illdomos az EGR elektronyos csatlakozásának eltávolítása - ha a komputer kiadja a jeleit, megkapja a jeleit, jól elvan!
Szerintem.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #421 Dátum: 2008. Március 17. - 17:07:44 »

...
Szerintem ha le van zárva, akkor is kell /kellene/ hibakódot generálnia:
...
Na jól is néznénk ki...! (Vagy akkor nekem rossz a computer...? ) - merthogy - kopp-kopp - NINCS hibakód, pedig nem tegnap zártam le...)
Ezek a hibakódok - szerintem - az EGR szelepszárának a mozgása (nemmozgása) miatt áll(ná)nak elő, azaz pusztán a szelepszár mozgatását (nem mozgását) (kiadott parancsra adott reakcióját) érzékelve "gondolja" úgy a szoftváre, hogy valami bibi lehet. Az, hogy VALÓBAN megy-e át a szelepen valami, vajmi kevéssé érdekli - én spec. nem nagyon tudom elhinni, hogy külön (jó drága!) gázmennyiség-érzékelők lennének a rendszerbe építve..

NADE!
Ha az EGR szára megszorul és valamely végállásában marad, a szoftver mozgatná, de nem mozog - ezt érzékeli is! -, előáll a hibajel.
Ha csatlakozót lehúzod róla, NEM JÖNNEK-MENNEK A JELEK --> hibajel. Pont ezért nem illdomos az EGR elektronyos csatlakozásának eltávolítása - ha a komputer kiadja a jeleit, megkapja a jeleit, jól elvan!
Szerintem.
Szerintem is. És mintha ezt valahol olvastam is volna már . A lényeg, hogy működjön a szelep.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #422 Dátum: 2008. Március 17. - 17:27:09 »

Jopekglobálismoderátorúr !
Ha már így vonalban vagy, esetleg át teccenél helyezni az utolsó 4 hozzászólást a megfelelő topikba (mondjuk EGR szelep...), mielőtt leváltanak, mert hagyod elkanászodni a társaságot...Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
(ezt meg persze el is távolíthatod... Kacsint)
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 17. - 17:34:49 írta kripic » Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #423 Dátum: 2008. Március 17. - 17:31:17 »

Eztet mindet:
"Vagy esetleg próbáld felnyitott lapáttal. Ha igy is csinálja, lehet hogy egy kis WD-40 fog segíteni. Ha nem, akkor jön a szerelés. Ahol lecsukod a hátsóajtót, ott van 2 db csavar, ami fogja a takarót. Azt kell kivenni és szerintem láthatóvá válik a motor is. Valami pici mechanika tuti van ott, ami a forgó mozgást oda-visszává alakítja. Annak kell lehet a forgópontjait megzsirozni. 
Hirtelen több 5let nincs."
Sajna kamerám nem volt. De azokat a pici bizbaz csavarokat nem egyszerű visszatenni. Tiszta kígyónő- artista mutatvány volt. De legalább nem karcoltam össze. Hogy mi segített? Na azt nem tudom.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #424 Dátum: 2008. Március 17. - 17:36:10 »

Eztet mindet:
"Vagy esetleg próbáld felnyitott lapáttal. Ha igy is csinálja, lehet hogy egy kis WD-40 fog segíteni. Ha nem, akkor jön a szerelés. Ahol lecsukod a hátsóajtót, ott van 2 db csavar, ami fogja a takarót. Azt kell kivenni és szerintem láthatóvá válik a motor is. Valami pici mechanika tuti van ott, ami a forgó mozgást oda-visszává alakítja. Annak kell lehet a forgópontjait megzsirozni. 
Hirtelen több 5let nincs."
Sajna kamerám nem volt. De azokat a pici bizbaz csavarokat nem egyszerű visszatenni. Tiszta kígyónő- artista mutatvány volt. De legalább nem karcoltam össze. Hogy mi segített? Na azt nem tudom.  Vigyorog
OK. Akkor jó volt az ötlet. Szuzkán már csináltam ilyet, örülök, hogy Lacsin is müxik.  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #425 Dátum: 2008. Március 17. - 17:43:30 »

Eztet mindet:
"Vagy esetleg próbáld felnyitott lapáttal. Ha igy is csinálja, lehet hogy egy kis WD-40 fog segíteni. Ha nem, akkor jön a szerelés. Ahol lecsukod a hátsóajtót, ott van 2 db csavar, ami fogja a takarót. Azt kell kivenni és szerintem láthatóvá válik a motor is. Valami pici mechanika tuti van ott, ami a forgó mozgást oda-visszává alakítja. Annak kell lehet a forgópontjait megzsirozni. 
Hirtelen több 5let nincs."
Sajna kamerám nem volt. De azokat a pici bizbaz csavarokat nem egyszerű visszatenni. Tiszta kígyónő- artista mutatvány volt. De legalább nem karcoltam össze. Hogy mi segített? Na azt nem tudom.  Vigyorog
OK. Akkor jó volt az ötlet. Szuzkán már csináltam ilyet, örülök, hogy Lacsin is müxik.  Kacsint
Magyarán akkó' zsírzottál...?
Me' én most elvesztettem a fonalat...
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #426 Dátum: 2008. Március 17. - 18:31:36 »

Jopekglobálismoderátorúr !
Ha már így vonalban vagy, esetleg át teccenél helyezni az utolsó 4 hozzászólást a megfelelő topikba (mondjuk EGR szelep...), mielőtt leváltanak, mert hagyod elkanászodni a társaságot...Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
(ezt meg persze el is távolíthatod... Kacsint)
Talán ez még belefér az elkalandozásba. Itt próbáltunk egy bizonyos hibajelenséghez megfejtést találni.
A topic témájából szerintem nem lógtunk ki nagyon. De való igaz, hogy mindennek megvan a helye.
Tovább talán nem is mosakodnék.
Leváltásról meg beszélhetünk. ( a megfelelő helyen )
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #427 Dátum: 2008. Március 17. - 21:03:28 »

Eztet mindet:
"Vagy esetleg próbáld felnyitott lapáttal. Ha igy is csinálja, lehet hogy egy kis WD-40 fog segíteni. Ha nem, akkor jön a szerelés. Ahol lecsukod a hátsóajtót, ott van 2 db csavar, ami fogja a takarót. Azt kell kivenni és szerintem láthatóvá válik a motor is. Valami pici mechanika tuti van ott, ami a forgó mozgást oda-visszává alakítja. Annak kell lehet a forgópontjait megzsirozni. 
Hirtelen több 5let nincs."
Sajna kamerám nem volt. De azokat a pici bizbaz csavarokat nem egyszerű visszatenni. Tiszta kígyónő- artista mutatvány volt. De legalább nem karcoltam össze. Hogy mi segített? Na azt nem tudom.  Vigyorog
OK. Akkor jó volt az ötlet. Szuzkán már csináltam ilyet, örülök, hogy Lacsin is müxik.  Kacsint
Magyarán akkó' zsírzottál...?
Me' én most elvesztettem a fonalat...
Magyarán igen. Fakultatíve káromkodtam is közben. A dolog lehet hogy mükszik, de tudod mit? Legközelebb csak akadjon. Annyit nem ért az egész.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
leslie01
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


cool


« Hozzászólás #428 Dátum: 2008. Március 18. - 10:20:40 »

A normál gyertyakábelek pár KOhm-osak, a tuning kábelek néha még az ezret sem érik el (pl.:250 Ohm/láb). Pontos értéket szervízben tudnak mondani, ott is csak műszaki leírásból szerintem. Multimeterrel otthon is kimérheted, ha 4-10 KOhm között vannak a kábeleid (értelemszerűen minél hoszabb a kábel, annál nagyobb az ellenállása!) akkor nagy baj nincs.

igen nagyjából ennyit sejtettem én is,de azért lennék kíváncsi a gyári adatra
 mert ,120-360 ohm közötti értéket mértem,és nagyon keveslem ezt !
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #429 Dátum: 2008. Március 18. - 14:11:56 »

sziasztok !
egy kis segítség kellene,mégpedig a gyertyakábel ellenállására
lennék kíváncsi.
előre is köszi.
A legnagyobb jóindulat mellett sem tudok válaszolni, de üdv a klubban.Reméljük talán tudja valaki, de áruld el, hogy minek ez az adat?

kimaradozik a gyújtásom és arra tippelek hogy az miatt!
mértem és mind a négy más értékű .nagyon eltérőnek találom !

A Lacsi kábelei sajnos nagyon sérülékenyek. Még egy gyertyacserétől (a mozgatástól, hajtogatástól) is képesek károsodni.
Ha a szürke kábelrészen pici fehér foltokat látsz, akkor gyanakodhatsz rá.
A műszeres mérés nem ad sok információt ebben az esetben. A gyakoribb hibára (áthúzás) nem ad adatot.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #430 Dátum: 2008. Március 18. - 14:16:24 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem tudjátok-e hogy milyen tipusú motorvezérlő van a Lacettiben (OBDII vagy CANBUS)?
Úgy tudom CANBUS, de nem 100%.

A Lacsi ODB II-es (a 2006-os, benzines még az). A Captiva pl. már CANBUS.

Ujabb kiadású, és a diesel esetében passz.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #431 Dátum: 2008. Március 18. - 14:20:41 »

...
Szerintem ha le van zárva, akkor is kell /kellene/ hibakódot generálnia:
...
Na jól is néznénk ki...! (Vagy akkor nekem rossz a computer...? ) - merthogy - kopp-kopp - NINCS hibakód, pedig nem tegnap zártam le...)
Ezek a hibakódok - szerintem - az EGR szelepszárának a mozgása (nemmozgása) miatt áll(ná)nak elő, azaz pusztán a szelepszár mozgatását (nem mozgását) (kiadott parancsra adott reakcióját) érzékelve "gondolja" úgy a szoftváre, hogy valami bibi lehet. Az, hogy VALÓBAN megy-e át a szelepen valami, vajmi kevéssé érdekli - én spec. nem nagyon tudom elhinni, hogy külön (jó drága!) gázmennyiség-érzékelők lennének a rendszerbe építve..

NADE!
Ha az EGR szára megszorul és valamely végállásában marad, a szoftver mozgatná, de nem mozog - ezt érzékeli is! -, előáll a hibajel.
Ha csatlakozót lehúzod róla, NEM JÖNNEK-MENNEK A JELEK --> hibajel. Pont ezért nem illdomos az EGR elektronyos csatlakozásának eltávolítása - ha a komputer kiadja a jeleit, megkapja a jeleit, jól elvan!
Szerintem.
Szerintem is. És mintha ezt valahol olvastam is volna már . A lényeg, hogy működjön a szelep.

Ezt már korábban kitárgyaltuk elég részletesen (EGR topicban)- akkor írtam is, hogy én azokon az autókon csodálkozom, amelyek lezárás után nem adják a hibajelet.
A szívotorokban levő nyomásmérő segítségével vizsgálja a kompjuter, hogy az EGR-nek kiadott nyitási parancs hatására a szívotorok nyomás megfelelően változik-e. Ennek a vizsgálatnak kellene a hibakódot generálni a lezárt EGR-es autók esetében.
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #432 Dátum: 2008. Március 20. - 19:59:10 »

A SZIVOTOROKBAN LÉVŐ ÉRZÉKELŐK TÖBB AUTÓNÁL A LÉGSZŰRŐ ELTÖMÖTTSÉGÉT
ÉRZÉKELI A LACETTINÉL, NEM EZ CSINÁLJA VÉLETLENÜL?
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #433 Dátum: 2008. Március 21. - 20:37:40 »

Srácok! Volna 1 kérdésem. Úgy tudom, hogy az első ködlámpa csak a helyzetjelzővel v. a tompítottal működhet együtt, nekem viszont a refivel is megy. Másnak is így működik?
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #434 Dátum: 2008. Március 21. - 20:41:13 »

Srácok! Volna 1 kérdésem. Úgy tudom, hogy az első ködlámpa csak a helyzetjelzővel v. a tompítottal működhet együtt, nekem viszont a refivel is megy. Másnak is így működik?
Az enyém is.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!