Stocz
|
|
« Hozzászólás #660 Dátum: 2008. November 04. - 10:56:32 » |
|
A hétvégén érdekes dolgot produkált az autó.Szombat délelőtt beindítottam,előrébb gurultam 5-6 métert,leállítottam,lemostam és kitakarítottam,majd visszaálltam.Vasárnap este menni akartam vele ,de egyszerűen nem akart beindulni.Kellett neki kb 15 indítás,mire 1 henger végre elkapta,majd szép lassan az összes.Erre nem találok magyarázatot.Volt már valakinek ilyen? Nekem szinte minden mosás után ezt csinálja. Csak utána néznék, hogy hova folyik be a víz. Lehet, hogy el van dugulva az esőcsatorna az első szélvédő alatt, és megáll a lé. Bár a motorvezérlő nem ott van, a hátsó ablakmosós esetekből kiindulva bármilyen beázás tud meglepő dolgokat produkálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #661 Dátum: 2008. November 04. - 11:03:35 » |
|
Mert olyan furcsa hűtőrácsotok és motorházfedeletek van! Ilyen egy HB-nél nem fordulhat elő!! Dehogynem! Mjd jól lemossuk neked, és meglátod!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #662 Dátum: 2008. November 05. - 08:46:01 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #663 Dátum: 2008. November 05. - 09:22:21 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #664 Dátum: 2008. November 05. - 13:29:04 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan. 1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor. Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #665 Dátum: 2008. November 05. - 16:35:59 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan. 1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor. Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje. 10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #666 Dátum: 2008. November 05. - 18:16:51 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #667 Dátum: 2008. November 05. - 18:46:25 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 05. - 18:48:38 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #668 Dátum: 2008. November 05. - 19:10:30 » |
|
Érdekes hogy a szervízben tudtak a hibajelenségről,itt a fórumon meg nem találkoztam vele.(Hátha sebiék hallottak róla) Tényleg olyan látvány lehettem,mint mikor a bx-en elmegy a hidropneumatikus rugózás.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #669 Dátum: 2008. November 05. - 19:15:54 » |
|
Érdekes hogy a szervízben tudtak a hibajelenségről,itt a fórumon meg nem találkoztam vele.(Hátha sebiék hallottak róla) Tényleg olyan látvány lehettem,mint mikor a bx-en elmegy a hidropneumatikus rugózás. Elképzelhető hogy a lengéscsillapítóban leragad a szelep és amig nem enged el addig nincs rugózás, de erre felé még nem fordult elő a gyakorlatban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #670 Dátum: 2008. November 05. - 19:56:24 » |
|
Hé! elfelejted, hogy sportosra állítottad a rugózást!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #671 Dátum: 2008. November 05. - 20:22:51 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan. 1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor. Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje. 10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #672 Dátum: 2008. November 05. - 20:37:06 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan. 1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor. Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje. 10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve... Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre.... Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #673 Dátum: 2008. November 06. - 05:12:27 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan. 1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor. Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje. 10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve... Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre.... Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új. A szelepállítást az oljnyomás végzi mivel hidrotőkés, az majdnem új olaj milyen? Az olajszint hol áll?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #674 Dátum: 2008. November 06. - 07:58:10 » |
|
Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan. 1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor. Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje. 10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve... Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre.... Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új. A szelepállítást az olajnyomás végzi mivel hidrotőkés, Csak az 1000cm3-nél. Az 1.3 nem hidrotőkés. Volt két ilyen lovam, ezt tudom 1000%!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
|