Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #2610 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 19:47:24 » |
|
Hali kubu én másra gondoltam de ezis egy lehetöség.Én gyujtás problémára gyanakszok.Ugyanis ennél a tipusnál halottam olyan hirt,hogy idöközönként a gyujtó kábel hajlamos elégni és nemadát rendesen.De 19-én megy müszakira majd mondom a srácoknak tegyék bel gépre.Csak probálok utána járni mégis milehet árban menyire számoljak mert ha trafó akkor annak darabja 20-ezer körül mozog a kábe viszonylag olcsob 8-ezer közül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #2611 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 20:07:20 » |
|
Hali kubu én másra gondoltam de ezis egy lehetöség.Én gyujtás problémára gyanakszok.Ugyanis ennél a tipusnál halottam olyan hirt,hogy idöközönként a gyujtó kábel hajlamos elégni és nemadát rendesen.De 19-én megy müszakira majd mondom a srácoknak tegyék bel gépre.Csak probálok utána járni mégis milehet árban menyire számoljak mert ha trafó akkor annak darabja 20-ezer körül mozog a kábe viszonylag olcsob 8-ezer közül.
el kellene vinni szakemberhez nem találgatni és alkatrészt cserélgetni találomra trafó nem jellemző amúgy kábel meg van 5000ft ért is és a csereciklusa 90.000km de volt anno visszahívás a 2006 utáni 1.6osokra szoftverfrissítés ilyen probléma miatt de látatlanba minden találgatás!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #2612 Dátum: 2013. Szeptember 15. - 07:33:56 » |
|
Nem cserélgetünk találomra szervizbe fogom vinni de elötte nagyából kiakarom deriteni mi lehet ,hogy árban mire számitsak mostmár egyre biztosabnak látom,hogy gyujtás mert a . gyertya nagyon kormolodik olyan mintha nemlenne rendesen gyujtásom.Mondod,hogy a bábel élettartama 90-ezer kilométer eben már lassan 18-ezer van és még a kábel gyári.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #2613 Dátum: 2013. Szeptember 15. - 08:31:39 » |
|
Nem cserélgetünk találomra szervizbe fogom vinni de elötte nagyából kiakarom deriteni mi lehet ,hogy árban mire számitsak mostmár egyre biztosabnak látom,hogy gyujtás mert a . gyertya nagyon kormolodik olyan mintha nemlenne rendesen gyujtásom.Mondod,hogy a bábel élettartama 90-ezer kilométer eben már lassan 18-ezer van és még a kábel gyári.
anélkül,hogy valaki látná az autót csak találgatni tud te otthon nem fogod tudni még behatárolni sem azt,hogy mi lehet a gond!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2614 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 19:08:52 » |
|
A képen bal oldalt alul a vízhófők érzékelő van? A tövénél rózsaszín trutymó van rászáradva.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #2615 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 19:59:00 » |
|
A képen bal oldalt alul a vízhófők érzékelő van? A tövénél rózsaszín trutymó van rászáradva. nem az az olaj"gomba" ha azon"rozsaszin trutyi" van akkor felűről folyt rá ami 2 esélyes vagy a hengerfej alól vagy a vízpumpától
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2616 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 20:10:14 » |
|
Köszi. Akkor majd jobban szemügyre veszem, honnan került oda.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2617 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 20:17:22 » |
|
Köszi. Akkor majd jobban szemügyre veszem, honnan került oda.
Rózsaszín trutyi? Hívd a Szellemírtókat!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
friss
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
|
|
« Hozzászólás #2618 Dátum: 2013. Október 13. - 17:01:06 » |
|
Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #2619 Dátum: 2013. Október 13. - 18:28:04 » |
|
Zárd le az Egr-t, adjál neki szeleptisztító spray-t és Stp-t, és lehet imádkozni...Nekem 4 éve nem dobta,előtte ősztől tavaszig napi szinten.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2620 Dátum: 2013. Október 13. - 19:25:01 » |
|
Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
Ha így használod ahogy leírtad, akkor ne csodálkozzál a p300-on. Ha komoly a koromlerakódás a szelepeknél akkor rakhatsz bele bármilyen adalékot nem fog segíteni, esetleg egy vegyi tisztítás pl:Wepp-el talán, ha az se akkor hengerfej le...
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2621 Dátum: 2013. Október 14. - 21:54:46 » |
|
Zárd le az Egr-t, adjál neki szeleptisztító spray-t és Stp-t, és lehet imádkozni...Nekem 4 éve nem dobta,előtte ősztől tavaszig napi szinten.
stp helyett inkább spurit
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #2622 Dátum: 2013. Október 16. - 20:58:23 » |
|
Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
Ilyet gyújtás hibánál tapasztaltam. Hidegen indítva nem dadog? Illetve amikor villog. Gyertyák, gyertyakábelek (érintkező felületek!) állapota?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2623 Dátum: 2013. Október 16. - 22:05:13 » |
|
Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
Városi tartós alacsony fordulat és vacak üzemanyag kettőse egy jó recept a P300-ra. A motorproblémák témában július/augusztus környékén raktam fel képeket a kocsim motorjának gatyába rázásáról. Azokon a képeken láthatod mennyi retek tud lerakódni a rendszerben. (Tényleg, a hengerfejről még nincs is képem... Sebike, légyszi intézkedj! ) Viszont ha csak nagyon keveset használod lehet nem éri meg kemény pénzeket fizetni a javításért, de ha már üzemmeleg a kocsi, szeleptisztító adalékkal feltuningolva repessz 3-4000 ford/perc között vagy fölött 15-20 percig havonta, de a legfontosabb, hogy legalább 3000 ford/perc fordulatig pörgesd a motort váltásoknál és városban 3-asnál ne kapcsolj feljebb! A motorpucolás óta így használom (Budapesten) és csak 2-3 decivel eszik többet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2624 Dátum: 2013. Október 21. - 18:33:53 » |
|
Tudom, hogy volt már róla szó, de a keresővel nem találtam meg... Olyan problémám lenne, hogy a hűtővíz visszajelző össze vissza megy. Tegnap még mutatta normálisan fixen az üzem meleg állapotot, ma viszont az első osztás környékén kóvályog. Ha gyorsítok akkor az első osztás környékére süllyed, ha megállok, akkor szép lassan feljebb kúszik. Termosztát gond lehet? Már 9 évesek elmúltunk... Jah, és a fogyasztás is megugrott egy literrel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. Október 21. - 18:35:40 írta Giovanni »
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
|