Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 18:30:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 565616 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2205 Dátum: 2011. November 06. - 15:53:48 »

Most vettem észre, hogy az 1 hete szervizben berakott gyertyák közül egy laza, és kifújt mellette. Azon kívül hogy baromi magas lett a vérnyomásom, más károsodás lehet ebből (az autónál:))? Az biztos hogy holnap bemegyek és beszámolok róla, de arra gondoltam, hogy azt az 1 gyertyát minimum kicseréltetem...Szerintetek?
Köszi: georgbob
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2206 Dátum: 2011. November 06. - 18:41:44 »

Most vettem észre, hogy az 1 hete szervizben berakott gyertyák közül egy laza, és kifújt mellette. Azon kívül hogy baromi magas lett a vérnyomásom, más károsodás lehet ebből (az autónál:))? Az biztos hogy holnap bemegyek és beszámolok róla, de arra gondoltam, hogy azt az 1 gyertyát minimum kicseréltetem...Szerintetek?
Köszi: georgbob
Szerintünk is, megtoldva egy asztal borítással, és valami gyógyír kikényszerítéssel, mondjuk egy komolyabb ajándékkal, vagy egy ingyenes munkával pluszként.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2207 Dátum: 2011. November 06. - 18:47:17 »

Most vettem észre, hogy az 1 hete szervizben berakott gyertyák közül egy laza, és kifújt mellette. Azon kívül hogy baromi magas lett a vérnyomásom, más károsodás lehet ebből (az autónál:))? Az biztos hogy holnap bemegyek és beszámolok róla, de arra gondoltam, hogy azt az 1 gyertyát minimum kicseréltetem...Szerintetek?
Köszi: georgbob
Szerintünk is, megtoldva egy asztal borítással, és valami gyógyír kikényszerítéssel, mondjuk egy komolyabb ajándékkal, vagy egy ingyenes munkával pluszként.
Nem tudom, de ha ilyen munkát végezne, nekem ingyen sem kellene.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2208 Dátum: 2011. November 06. - 19:42:22 »

Hát igen. Ilyen ingyé se kell. Viszont műszaki következménye lehet ennek???
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #2209 Dátum: 2011. November 06. - 20:38:49 »

Hát igen. Ilyen ingyé se kell. Viszont műszaki következménye lehet ennek???
Meg tudtad húzni a "kilazult" gyertyát? Ha igen akkor nem történt semmi komolyabb legalább is szerintem. Én jártam hasonlóan a Lanossal csak nekem nem csere után közvetlenül történt a dolog hanem jóval utána. Akkor sajnos a menetet is "megette".  
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2210 Dátum: 2011. November 06. - 21:15:17 »

Tudtam húzni rajta nem egész negyed fordulatot. Kb. 1 hete cserélték, utána a hosszú hétvégén tisztítottam szelepeket spray-vel (p300), de akkor még nem hallottam azt amit ma: enyhe ütemtelen kopogás és kifújás, de elsőre nem is gondoltam hogy nem tudnak berakni 1 gyertyát, de amikor lehúztam a pipát "cuccos" volt...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2211 Dátum: 2011. November 07. - 08:28:19 »

Ez konkrét tapasztalat Sebike?
Mert az OK, hogy a töltésjelző ezt csinálja, ha pl. elkopott a szénkefe (90.000-nél? ), de hogyan jön ide a fék visszajelző?

ha nincs töltés akkor az is világít
és igen tapasztalat

OK.
Kösz.
(izgatja a fantáziámat, hogy hogyan hozza ezt össze az autónk. He Majd meglesem a rajzot mit hoztak össze koreában  Mosolyog)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2212 Dátum: 2011. November 07. - 09:19:37 »

Ez konkrét tapasztalat Sebike?
Mert az OK, hogy a töltésjelző ezt csinálja, ha pl. elkopott a szénkefe (90.000-nél? ), de hogyan jön ide a fék visszajelző?

ha nincs töltés akkor az is világít
és igen tapasztalat

OK.
Kösz.
(izgatja a fantáziámat, hogy hogyan hozza ezt össze az autónk. He Majd meglesem a rajzot mit hoztak össze koreában  Mosolyog)
Ezt könnyen lehet ellenőrizni, ki kell venni a gerjesztő kör biztijét, így nincs töltés, és meg lehet lesni a fékjelzőt, hogy világít-e? Gondolom az ékszíj levétele a macerásabb próba lehetőség... Kacsint Vigyorog szerintem. Lehet, hogy eltaláltam? He Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2213 Dátum: 2011. November 08. - 15:08:59 »

Annyira nem találtál.
Mert (bár a Lacsi rajzát még nem volt időm meglesnem, de eddig minden autóban így működött - mert így van kitalálva  Kacsint Vigyorog) ha a biztosítékot kiveszed, vagy bármi más módon megszakad a gerjesztő kör, akkor a visszajelző izzó egyáltalán nem fog világítani.
Ezért kell az indulásnál, a gyújtás ráadásakor ellenőrizni, hogy világít-e a töltésjelző lámpa. Ha már ekkor sem ég, nem fog később sem jelezni - de tuti biztos, hogy egy "gramm" töltésed sem lesz! Kacsint

A töltésjelző menet közben akkor világít, ha az áramkör ép, de a generátor által gerjesztett feszültség kisebb, mint az akkuban lévő (ebből ered, hogy attól, hogy a lámpád nem világít még közel sem biztos, hogy van elegendő töltése az autónak).

Az ékszíj levétele nem annyira macerás - a felrakás inkább (a szíjfeszítő miatt). De azért nem ebben gondolkodtam. Inkább a rajzot lesem meg. Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2214 Dátum: 2011. November 08. - 16:45:07 »

Meglestem a rajzot, és ott a magyarázat. Vigyorog
Valóban össze van kötve a töltésjelző és a fék visszajelző izzója. A töltés hibája esetén a két izzó pont ugyan úgy fog jelezni (tökéletesen igaza volt Sebikének  Mosolyog). A fék/kézifék visszajelzője nincs ilyen hatással a töltésjelzőre (diódával vannak összekötve, csak az egyik irányban működik a dolog).

Talán a figyelem nagyobb felkeltése miatt alakították így ki, talán pont azért amit feljebb írtam. Ezzel a bekötéssel ugyanis elérték azt is, hogy amennyiben a töltésjelző lámpa kiég/megsérül, de a fék visszajelző nem, az autónak továbbra is megmarad a gerjesztő áramköre, azaz lesz töltése.

Most már ezt is tudjuk. Mosolyog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2215 Dátum: 2011. November 08. - 18:37:42 »

Meglestem a rajzot, és ott a magyarázat. Vigyorog
Valóban össze van kötve a töltésjelző és a fék visszajelző izzója. A töltés hibája esetén a két izzó pont ugyan úgy fog jelezni (tökéletesen igaza volt Sebikének  Mosolyog). A fék/kézifék visszajelzője nincs ilyen hatással a töltésjelzőre (diódával vannak összekötve, csak az egyik irányban működik a dolog).

Talán a figyelem nagyobb felkeltése miatt alakították így ki, talán pont azért amit feljebb írtam. Ezzel a bekötéssel ugyanis elérték azt is, hogy amennyiben a töltésjelző lámpa kiég/megsérül, de a fék visszajelző nem, az autónak továbbra is megmarad a gerjesztő áramköre, azaz lesz töltése.

Most már ezt is tudjuk. Mosolyog
Köszi szépen Főni! De így már azt is tudjuk, hogy nagyon gondos a mi klubunk autója.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2216 Dátum: 2011. November 10. - 21:28:09 »

Azért érdekes logika szerint tervezték meg.
Világítás visszajelzés nincs, azt kispórolták.
+ dióda, bekötés az van. He
Naplózva
tgorbe
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #2217 Dátum: 2011. November 12. - 18:12:22 »

Üdv Mindenkinek!
Kis segítség kellene az alábbi hibaok értelmezésében és megoldásában:
Ma este vettem észre, hogy a "fékrendszer figyelmeztető lámpa"  a kézifék visszajelző is ez (azzal OK)
és a "töltésrendszer figyelmeztető lámpa" egyidejűleg világít, villog, elalszik.
Ezt 2500 fordulat fölött kezdi, mikor is el kezd világítani mindkettő, majd
magasabb fordulaton picit villognak, 2500 alatt semmi világítás-villogás. Kerestem a kézikönyvben , de ilyen együttes
világításról nincs benne szó. Gyanakodtam folyadék szintre, de minden OK. Van esetleg most itt valakinek ötlete mi a
manó lehet ez? A kocsiban 90000 km van éppen.......  He
A segítséget előre is köszönöm! GT


Igazad volt!   Töltési probléma..... Igaz nem gondoltam, hogy az "egész" generátort ki kell cserélni hozzá!       
A felújított generátor 35 k pénzbe volt! Baráti services áron!  Lehet, hogy saját bontással, javítással jobban jártam volna? 
Üdv GT


töltésproblémád van
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2218 Dátum: 2011. November 12. - 18:18:59 »

Üdv Mindenkinek!
Kis segítség kellene az alábbi hibaok értelmezésében és megoldásában:
Ma este vettem észre, hogy a "fékrendszer figyelmeztető lámpa"  a kézifék visszajelző is ez (azzal OK)
és a "töltésrendszer figyelmeztető lámpa" egyidejűleg világít, villog, elalszik.
Ezt 2500 fordulat fölött kezdi, mikor is el kezd világítani mindkettő, majd
magasabb fordulaton picit villognak, 2500 alatt semmi világítás-villogás. Kerestem a kézikönyvben , de ilyen együttes
világításról nincs benne szó. Gyanakodtam folyadék szintre, de minden OK. Van esetleg most itt valakinek ötlete mi a
manó lehet ez? A kocsiban 90000 km van éppen.......  He
A segítséget előre is köszönöm! GT


Igazad volt!   Töltési probléma..... Igaz nem gondoltam, hogy az "egész" generátort ki kell cserélni hozzá!       
A felújított generátor 35 k pénzbe volt! Baráti services áron!  Lehet, hogy saját bontással, javítással jobban jártam volna? 
Üdv GT


töltésproblémád van
A hozzászólásod mindíg az utolsó /quote/ után írd, így nem áttekinthető.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2219 Dátum: 2011. November 12. - 21:47:20 »

Ha valaki tudja, magyarázza el nekem, hogy -ELVILEG-miért megy át az indexkapcsolón a teljes áramerrősség, ha minden relézve van...Ugyanis 2x cseréltem bajuszkapcsolót, mert 1 vezetéket az egyik szervízben sumákban húztak be (kikerülve az eredetit) és mivel csak pár szál lett lesaruzva, a melegedéstől tönkrement a kapcsoló. Most a szervízben átnézték, a behúzott szálat meghagyták (le van biztosítékolva), de azt mondták, hogy az elektromos rajz alapján a relézéstől függetlenül a teljes áramerősség átmegy a kapcsolón, ezért melegedett fel a pár szál miatt...Az biztos, hogy most még jó a kapcsoló...
Üdv:georgbob
Naplózva
Oldalak: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!