Komis
|
|
« Hozzászólás #2175 Dátum: 2011. Szeptember 03. - 19:05:26 » |
|
Esős nyomott idő után mentem bevásárolni.........
Gyertyakábelek, trafó környékén néznék szét legelsőnek. A nedvesség meg a nagyfesz ugye... Ha ki van dörzsölődve a gyertyakábel akkor minél nedvesebb az idő annál könnyebben húz át. És ugye nem a szikra közben. Száraz időben, dettó. Igaz csak egyszer... Meg ma is. Eddig csak városi forgalomban...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #2176 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 10:48:01 » |
|
Esős nyomott idő után mentem bevásárolni.........
Gyertyakábelek, trafó környékén néznék szét legelsőnek. A nedvesség meg a nagyfesz ugye... Ha ki van dörzsölődve a gyertyakábel akkor minél nedvesebb az idő annál könnyebben húz át. És ugye nem a szikra közben. Száraz időben, dettó. Igaz csak egyszer... Meg ma is. Eddig csak városi forgalomban... És mi az amit eddig megnéztél, leellenőriztél?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #2177 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 07:03:59 » |
|
Esős nyomott idő után mentem bevásárolni.........
Gyertyakábelek, trafó környékén néznék szét legelsőnek. A nedvesség meg a nagyfesz ugye... Ha ki van dörzsölődve a gyertyakábel akkor minél nedvesebb az idő annál könnyebben húz át. És ugye nem a szikra közben. Száraz időben, dettó. Igaz csak egyszer... Meg ma is. Eddig csak városi forgalomban... És mi az amit eddig megnéztél, leellenőriztél? Töredelmesen bevallom , hogy 2szer neki láttam. De műszaki antitalentumom miatt, elsőre nem vittem, másodszor rossz kulcsot vittem le a motorborításhoz. Amit így elértem, azt végig tapiztam, de se szétcsúszást, se megdörgölt vezetéket nem fedeztem fel. Ha leszek elég ügyes, akkor a gykábeleket is megnézem. Közben agyalok, hogy miért áll le a motor ilyen csendben és simán. Javítsatok ki, ha rosszul gondoltam... Ha egy hengernél van gond, akkor egyenetlen működésnek kellene lenni leállás elött. Mivel minden előzetes jel nélkül illetve tapasztalható jel nélkül áll le a motor, akkor csak olyan valami lehet a ludas, amit a motor működésére közvetlen befolyással van. Ilyen lehet: üzemanyag - szűrő februárban cserélve, ráindítás után azonnal indul, nem fullad, nem rángat elektromosság - leálláskor a műszerfal ég és azonnal újraindítható ...? mi van még ilyen?
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #2178 Dátum: 2011. Szeptember 06. - 10:43:52 » |
|
Esős nyomott idő után mentem bevásárolni.........
Gyertyakábelek, trafó környékén néznék szét legelsőnek. A nedvesség meg a nagyfesz ugye... Ha ki van dörzsölődve a gyertyakábel akkor minél nedvesebb az idő annál könnyebben húz át. És ugye nem a szikra közben. Száraz időben, dettó. Igaz csak egyszer... Meg ma is. Eddig csak városi forgalomban... És mi az amit eddig megnéztél, leellenőriztél? Töredelmesen bevallom , hogy 2szer neki láttam. De műszaki antitalentumom miatt, elsőre nem vittem, másodszor rossz kulcsot vittem le a motorborításhoz. Amit így elértem, azt végig tapiztam, de se szétcsúszást, se megdörgölt vezetéket nem fedeztem fel. Ha leszek elég ügyes, akkor a gykábeleket is megnézem. Közben agyalok, hogy miért áll le a motor ilyen csendben és simán. Javítsatok ki, ha rosszul gondoltam... Ha egy hengernél van gond, akkor egyenetlen működésnek kellene lenni leállás elött. Mivel minden előzetes jel nélkül illetve tapasztalható jel nélkül áll le a motor, akkor csak olyan valami lehet a ludas, amit a motor működésére közvetlen befolyással van. Ilyen lehet: üzemanyag - szűrő februárban cserélve, ráindítás után azonnal indul, nem fullad, nem rángat elektromosság - leálláskor a műszerfal ég és azonnal újraindítható ...? mi van még ilyen? meg kellene nézni műszerrel addig fölös találgatás minden
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #2179 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 12:10:35 » |
|
Ez jó tanács. Pláne ha nem igazán értesz az autó "bütyköléshez". Tudás nélkül hiába kapsz tippeket, nem fogsz rájönni a hiba okára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #2180 Dátum: 2011. Szeptember 07. - 12:29:43 » |
|
Ez jó tanács. Pláne ha nem igazán értesz az autó "bütyköléshez". Tudás nélkül hiába kapsz tippeket, nem fogsz rájönni a hiba okára.
Én is így gondolom. Csak a tippek alapján tudom mire figyeljek, akkor valószínűbb, hogy igazolom/kizárom az okot.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2181 Dátum: 2011. Szeptember 14. - 16:57:01 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #2182 Dátum: 2011. Szeptember 14. - 21:23:28 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nekem csinált ilyet még garis korában,és fojtószelepház csere lett belőle.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2183 Dátum: 2011. Szeptember 14. - 21:47:12 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nekem csinált ilyet még garis korában,és fojtószelepház csere lett belőle. Azon már én is túl vagyok 3 éve... De akkor a fordulat ment össze vissza
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #2184 Dátum: 2011. Szeptember 14. - 22:15:45 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nem lehet,hogy az adalékos cucc felkeverte a taknyot a tankban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2185 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 07:26:36 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nem lehet,hogy az adalékos cucc felkeverte a taknyot a tankban? Én is erre gyanakodtam. Viszont ma reggel már 50 métert nem tudtam menni vele. Elmegy az ereje, úgy hogy vissza döcögtem. Viszont azt nem tudom, hogy normális e, hogy a folytószelepháztól ciccegő hangot hallok. Okosok segítsetek, így még a szervizig sem tudok elmenni
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #2186 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 08:15:38 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nem lehet,hogy az adalékos cucc felkeverte a taknyot a tankban? Én is erre gyanakodtam. Viszont ma reggel már 50 métert nem tudtam menni vele. Elmegy az ereje, úgy hogy vissza döcögtem. Viszont azt nem tudom, hogy normális e, hogy a folytószelepháztól ciccegő hangot hallok. Okosok segítsetek, így még a szervizig sem tudok elmenni A jelek alapján valószínű, hogy ismét a folytószelepház hibásodott meg.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 15. - 08:17:11 írta sebijoe »
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2187 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 08:28:30 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nem lehet,hogy az adalékos cucc felkeverte a taknyot a tankban? Én is erre gyanakodtam. Viszont ma reggel már 50 métert nem tudtam menni vele. Elmegy az ereje, úgy hogy vissza döcögtem. Viszont azt nem tudom, hogy normális e, hogy a folytószelepháztól ciccegő hangot hallok. Okosok segítsetek, így még a szervizig sem tudok elmenni A jelek alapján valószínű, hogy ismét a folytószelepház hibásodott meg. Na most nem írom le amit gondolok... Próbálkozzak tisztítással? Ha igen milyen spray-el? Ill mennyi egy ilyen fojtószelepház?
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #2188 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 18:12:39 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nem lehet,hogy az adalékos cucc felkeverte a taknyot a tankban? Én is erre gyanakodtam. Viszont ma reggel már 50 métert nem tudtam menni vele. Elmegy az ereje, úgy hogy vissza döcögtem. Viszont azt nem tudom, hogy normális e, hogy a folytószelepháztól ciccegő hangot hallok. Okosok segítsetek, így még a szervizig sem tudok elmenni A jelek alapján valószínű, hogy ismét a folytószelepház hibásodott meg. Na most nem írom le amit gondolok... Próbálkozzak tisztítással? Ha igen milyen spray-el? Ill mennyi egy ilyen fojtószelepház? Szerintem a spray csak felületi megoldás. Az alapos tisztításhoz le kell szedni és úgy kitisztítani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2189 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 19:19:43 » |
|
Az előbb haza felé rám hozta a frászt a Lacsi. Indulás után 200 méterrel éppen kettesbe váltok, nyomom a gázt, és nem megy. Mintha elzárták volna a csapokat. Még régen a Samarám csinált ilyet, mikor szemetes volt a benzin, és eltömődött a szűrő. Félre álltam, a motor járt, nem fulladt le. Pörgettem, semmi. Leállítottam, újra indítottam, pörgettem, semmi. Majd elindultam haza, jött, mint a doxa. Amúgy semmi hibajelzés nem jött elő. Viszont tegnap betankoltam ebből a csoda adalékolt kagylós cuccból... Lehet hogy az csinált valamit? Ötlet?
Nem lehet,hogy az adalékos cucc felkeverte a taknyot a tankban? Én is erre gyanakodtam. Viszont ma reggel már 50 métert nem tudtam menni vele. Elmegy az ereje, úgy hogy vissza döcögtem. Viszont azt nem tudom, hogy normális e, hogy a folytószelepháztól ciccegő hangot hallok. Okosok segítsetek, így még a szervizig sem tudok elmenni A jelek alapján valószínű, hogy ismét a folytószelepház hibásodott meg. Na most nem írom le amit gondolok... Próbálkozzak tisztítással? Ha igen milyen spray-el? Ill mennyi egy ilyen fojtószelepház? Szerintem a spray csak felületi megoldás. Az alapos tisztításhoz le kell szedni és úgy kitisztítani. Egyetértek, és a tisztítás után scan 100-al beállítani.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|