Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 00:31:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 565714 alkalommal)
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #2115 Dátum: 2011. Május 14. - 22:51:31 »

Sziasztok!

Tudja vki hány km-enként kell a dizel lacettit szervizbe vinni...amikor meg vettem 15000km-et mondtak,utána azt mondták a chevy megváltoztatta 30000-re...itt németországba,pedig azt mondták,hogy 15000 csak a Captivát kell 30000-ként....
He?
Elöre is köszi!

Én 15 ezrenként viszem szervízbe, hónap végén az ötödik szervíze lesz az autónak.
15EKm az ajánlott,de dieselnél én a 8-10Ekm tartom.Már akkor is korom fekete. Kacsint
Szerintem is jobb a 10Ekm után az olaj csere.Legutóbb még el sem érte a 10 ezret és csere volt.
Más:próbáld ki az OMV-nek a Maxx Motion diesel üzemanyagát(jó most kövezzetek meg:otthon 405ft/liter ),nálam a 2. teli tank után arra a megállapításra jutottunk Sebikével(a sajátjához hasonlítva),hogy sokkal szebben tisztábban és egyenletesebben jár a motor.Kicsit jobb is a fogyasztás tőle.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 14. - 22:53:26 írta gabka » Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2116 Dátum: 2011. Május 15. - 16:46:05 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #2117 Dátum: 2011. Május 15. - 16:54:45 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi
Fojtószelep takarítás. Kacsint Vagy csere.
Naplózva


LPG
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #2118 Dátum: 2011. Május 16. - 19:12:19 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi
Fojtószelep takarítás. Kacsint Vagy csere.
Afffene... Az enyémnél múlt héten csütörtökön volt ugyanez a jelenség, de mivel épp rohanásban voltam - gyerkőccel indultunk gyógyúszásra kissé megkésve - és elsőre nagyon röviden indítóztam, talán 1 másodpercet, betudtam a hibát annak, hogy talán túl sok benzin ment néhány hengerbe robbanás nélkül és azért indul nehezen - bár azon meglepődtem, hogy a gáz pedál 2-3 próbálkozásik kemény mint a beton... Aztán ahogy írod egy "helyére pattanós" érzés, mintha egy kicsit jobbra mozdult volna a pedál és a következő indítózásra gond nélkül beröffent.
Mi az a fojtószelep, mit csinál, miért, és hogyan kell takarítani? Esetleg van már róla itt valahol leírás?
 
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #2119 Dátum: 2011. Május 16. - 19:18:39 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi
Fojtószelep takarítás. Kacsint Vagy csere.
Afffene... Az enyémnél múlt héten csütörtökön volt ugyanez a jelenség, de mivel épp rohanásban voltam - gyerkőccel indultunk gyógyúszásra kissé megkésve - és elsőre nagyon röviden indítóztam, talán 1 másodpercet, betudtam a hibát annak, hogy talán túl sok benzin ment néhány hengerbe robbanás nélkül és azért indul nehezen - bár azon meglepődtem, hogy a gáz pedál 2-3 próbálkozásik kemény mint a beton... Aztán ahogy írod egy "helyére pattanós" érzés, mintha egy kicsit jobbra mozdult volna a pedál és a következő indítózásra gond nélkül beröffent.
Mi az a fojtószelep, mit csinál, miért, és hogyan kell takarítani? Esetleg van már róla itt valahol leírás?
 
Azt hiszem az egyéb motorproblémásban már meg is találtam...  Vigyorog
Mennyiért és hogyan lehet egy ilyen cucchoz hozzájutni? Árulja valamelyik autóalkatrészkereskedős hálózat?

öööö... Mármint a sprét!  Nem akarok rögtön egy új fojtószelepet venni mindenestől... (Szia Gidy!  Kacsint)
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 16. - 19:52:32 írta Yanee » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2120 Dátum: 2011. Május 17. - 13:44:34 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi

Sajnos csere a takarítás nem szokott megoldást hozni
Naplózva

70/4334431
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2121 Dátum: 2011. Május 23. - 07:23:37 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi

Sajnos csere a takarítás nem szokott megoldást hozni
A telefonálásom után még 3-4 indításig égett a motor ikon, majd elaludt. Azóta sem...
Ez természetes vagy önjavult??
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2122 Dátum: 2011. Május 23. - 09:05:41 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi

Sajnos csere a takarítás nem szokott megoldást hozni
A telefonálásom után még 3-4 indításig égett a motor ikon, majd elaludt. Azóta sem...
Ez természetes vagy önjavult??

Kiégett az izzó.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Négy indítás után, ha a hibát kiváltó ok nem áll fent, akkor a pechlápa kialszik. Nyugi, a hiba tárolva van.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #2123 Dátum: 2011. Május 23. - 12:54:57 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi

Sajnos csere a takarítás nem szokott megoldást hozni
A telefonálásom után még 3-4 indításig égett a motor ikon, majd elaludt. Azóta sem...
Ez természetes vagy önjavult??

Kiégett az izzó.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Négy indítás után, ha a hibát kiváltó ok nem áll fent, akkor a pechlápa kialszik. Nyugi, a hiba tárolva van.
Gondolod?Nekem nem tárolta egy párszor már.
Naplózva

06 70/22 11 222
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2124 Dátum: 2011. Május 27. - 08:30:53 »

Üdv. gyors tippet kérnék.

Az előbb indítottam 3szor lefulladt. Utána akartam kisebb gázfröccsel feldobni, de gázpedál meg se moccant.
Az ötödik indítás elött kicsit lökdöstem, amikor érezem, hogy 'helyére pattan vagy ugrik'. Utána már indult rendesen.

Szerintetek hol a gubanc? Karbantartás vagy javítás? (milyen messze merjek menni  )

Köszi

Sajnos csere a takarítás nem szokott megoldást hozni
A telefonálásom után még 3-4 indításig égett a motor ikon, majd elaludt. Azóta sem...
Ez természetes vagy önjavult??

Kiégett az izzó.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Négy indítás után, ha a hibát kiváltó ok nem áll fent, akkor a pechlápa kialszik. Nyugi, a hiba tárolva van.
Gondolod?Nekem nem tárolta egy párszor már.
Azóta párszor mentem vele nyugisan, mint a kezesbárány... Mai nap kicsit felpörgettem rögtön jött a rángatás. Erről eszembe jutott, hogy múltkor is egy 5ből 3ba váltás után dobot lámpát.
Akkor most 'leöregurazott' a kocsim? 
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #2125 Dátum: 2011. Május 29. - 09:45:11 »

Sziasztok!
Lacetti Sedanom van, s azt vettem észre, reggel indulásnál az üzemzavar jelző lámpa villog majd égve marad, de kb. fél órás közlekedés után újra indítva nincs semmi kijelzés. Kell-e vajon hibakódot olvastatni - s egyébként ezt minden szerelőnél lehet vagy csak szakszervizben?  Az utóbbi időben csak keveset közlekedtem vele, akkor is csak városban, de 3-as fokozatban.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2126 Dátum: 2011. Május 29. - 10:21:51 »

Sziasztok!
Lacetti Sedanom van, s azt vettem észre, reggel indulásnál az üzemzavar jelző lámpa villog majd égve marad, de kb. fél órás közlekedés után újra indítva nincs semmi kijelzés. Kell-e vajon hibakódot olvastatni - s egyébként ezt minden szerelőnél lehet vagy csak szakszervizben?  Az utóbbi időben csak keveset közlekedtem vele, akkor is csak városban, de 3-as fokozatban.
Ha nem volt más érezhető hiba, az autó úgy ment ahogy szokott én megvárnám a következő sárgát (ha lessz) és ha az maradandóbb akkor kiolvastatnám.
Kiolvasni kitudják sok helyen már, de oda érdemes vinni ahol van Scan 100 készülékük, mert az a gyári kiolvasó a lacsihoz.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #2127 Dátum: 2011. Május 29. - 16:33:52 »

Köszönöm a válaszod. Úgy néz ki, hogy a melegre reagál, mert ma szinte egész nap a napon parkoltam, s első indításra sem jelentkezett a hiba kijelzés. Lehetséges - és normális - az, hogy - amit itt már valaki jelzett - indulásnál, alacsonyabb levegő hőmérsékleten kicsit járatni kell? Ez ennek a típusnak jellegzetessége? Korábban csak ritkán vagy egyáltalán nem volt ilyen. Egyre konkrétan emlékszem, kb. 3 éve történt, de akkor kikódolták (a kocsi 5 éves). Egyéb rendellenességet nem tapasztaltam nála.
 
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2128 Dátum: 2011. Május 29. - 18:13:21 »

Köszönöm a válaszod. Úgy néz ki, hogy a melegre reagál, mert ma szinte egész nap a napon parkoltam, s első indításra sem jelentkezett a hiba kijelzés. Lehetséges - és normális - az, hogy - amit itt már valaki jelzett - indulásnál, alacsonyabb levegő hőmérsékleten kicsit járatni kell? Ez ennek a típusnak jellegzetessége? Korábban csak ritkán vagy egyáltalán nem volt ilyen. Egyre konkrétan emlékszem, kb. 3 éve történt, de akkor kikódolták (a kocsi 5 éves). Egyéb rendellenességet nem tapasztaltam nála.
 
Én mikor már jönnek a hidegebb idők, akkor szoktam a reggeli indításkor egy-két percig járatni alapjáraton és az üzemi hőmérsékletig pedig nem pörgetve a motort 3000 fölé közlekedni.

A kézikönyv pedig ezt javasolja:

A gyújtáskulcsot a START állásba fordítva a gázpedál lenyomása nélkül  indítsa be a motort, és engedje el a gyújtáskulcsot, miután a motor beindult. Ha a motor egy pillanatra beindul, de azután leáll, várjon 10 másodpercig, majd próbálja meg újraindítani. Járassa a motort alapjáraton legalább 30 másodpercig. Engedje ki a kéziféket. A motor üzemi hőmérsékletének eléréséig különösen hideg időben egy ideig csak mérsékelt sebességgel vezessen.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2129 Dátum: 2011. Május 30. - 07:40:00 »

Sziasztok!
Lacetti Sedanom van, s azt vettem észre, reggel indulásnál az üzemzavar jelző lámpa villog majd égve marad, de kb. fél órás közlekedés után újra indítva nincs semmi kijelzés. Kell-e vajon hibakódot olvastatni - s egyébként ezt minden szerelőnél lehet vagy csak szakszervizben?  Az utóbbi időben csak keveset közlekedtem vele, akkor is csak városban, de 3-as fokozatban.
Gyújtás hiba.
Gyertyák, gyertyakábelek ellenőrzése.
Egyenetlen, dadogós járás amikor villog a lámpa?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!