Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 23:38:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566168 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1800 Dátum: 2010. Július 02. - 08:58:08 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.

A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
Talán inkább minusz kedvezmény!  12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Kacsint Vigyorog
Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Igen-igen. A kedvezményt pluszba szokták adni, hiszen minusz*minusz az már plusz.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1801 Dátum: 2010. Július 02. - 17:17:36 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.

A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
Talán inkább minusz kedvezmény!  12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Kacsint Vigyorog
Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Igen-igen. A kedvezményt pluszba szokták adni, hiszen minusz*minusz az már plusz.
Akkor tisztázzunk valamit: az új ár, a régi ár, minusz a kedvezmény X%-kal lefelé módosítva. A plusz %-ék az ÁFA! Szerintem. De persze mindenki tudja úgyis...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1802 Dátum: 2010. Július 02. - 18:45:37 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.

A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
Talán inkább minusz kedvezmény!  12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Kacsint Vigyorog
Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Igen-igen. A kedvezményt pluszba szokták adni, hiszen minusz*minusz az már plusz.
Akkor tisztázzunk valamit: az új ár, a régi ár, mínusz a kedvezmény X%-kal lefelé módosítva. A plusz %-ék az ÁFA! Szerintem. De persze mindenki tudja úgyis...
Persze egyről beszélünk csak másképp. Amit leírtál az az ár számítása a kedvezmény kapcsán, de a ha vásárolsz ugye azt kérdezed Tudna-e kedvezményt adni? és ha ad akkor levonja az árból. A kedvezmény negatív előjelű ezért ha mínuszos számot hozzáadsz csökken az ár, az ÁFA azonban terhelés ezért pozitív előjelű és növekedni fog az ár, ha hozzáadod. Kacsint
Naplózva
Zsozso
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



« Hozzászólás #1803 Dátum: 2010. Július 04. - 20:01:24 »

Sziasztok!

Van egy régi gondom, ami mostanra sajnos égető lett. Sürgősen orvosolandó.

A tank nyitó kis kar... sajnos most már annyira vészesen be van ragadva (gondolom a rozsdától), hogy nagyon nagyon nehezen lehet csak kinyitni a tankot. Az utóbbi 2 hónapban kevesebbet használom a kocsit, így sokkal kevesebbszer tankolok (általában havonta egyszer tele) így csak ma vettem észre a nagy bajt, amikor takarítottam az autót. Régebben is szorult, de nem ennyire. Talán az utobbi idők nagy esői rozsdásították be teljesen. Nézegettem a kocsi alját, de nem ott van a vezeték... gondolom az ülés és a kárpit alatt futó kis kinövésben.

Kérdés, hogy találkozott-e már valaki ezzel  problémával, és ha igen, akkor mennyire nehéz orvosolni? Szerintetek márkaszervízbe vigyem, vagy inkább egy ügyeskezű lakatoshoz?
Naplózva
bear64
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Hozzászólás #1804 Dátum: 2010. Július 05. - 16:01:24 »

Hasonlóan jártam én is először majdnem mentem bowdenért de mivel ahhoz már régen vannak autóim , hogy kapkodjak előtte befújtam WD40-el.Azóta mintha új lenne.Ott fújd be ahol a kar van, a tövében.
Naplózva

1.6 16V Sedan
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1805 Dátum: 2010. Július 17. - 18:59:02 »

Ma szétszedtem a motortérben található összes csatlakozást (amit láttam) és kipucoltam őket, valamint megnéztem, nincs e valahol sérülve a szigetelés. Aztán megcsináltam az üresjárati újra tanítást is. Hát remélem, hogy ezzel megoldódott a P1661-em. Majd kiderül Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
bear64
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Hozzászólás #1806 Dátum: 2010. Július 21. - 21:38:33 »

Kicsit egyenetlen alapjárat,magas fogyasztás (11 liter) mitől lehet?Gyertyák 8000 kilométerrel ezelőtt cserélve,szűrők , olaj szintén.Az autóban kb. 155 ezer van.Sárga lámpa nem volt (nem égett ki Kacsint) viszont sok rövid 5-10 kilométeres városi etapok vannak benne.Ja igen 1.6-os motor és télen fogyasztott 8-9 között is hasonló körülmények között.Lambdát,légtömegmérőt hogy tudom megmérni és mi a jó érték?Illetve van olyan program ami univerzális OBD-hez ehhez a típushoz a legjobb?AGV 4000-es úgyhogy elvileg különböző chipeket tud szimulálni is ha kell.Ha van ilyen program milyen értékek számítanak jónak?Köszi a választ.
Gyújtás lesz az? Belevaló gyertyák vannak benne?

Igen.Itt a fórumon is ajánlott NGK-k.
Naplózva

1.6 16V Sedan
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1807 Dátum: 2010. Július 22. - 05:12:33 »

Kicsit egyenetlen alapjárat,magas fogyasztás (11 liter) mitől lehet?Gyertyák 8000 kilométerrel ezelőtt cserélve,szűrők , olaj szintén.Az autóban kb. 155 ezer van.Sárga lámpa nem volt (nem égett ki Kacsint) viszont sok rövid 5-10 kilométeres városi etapok vannak benne.Ja igen 1.6-os motor és télen fogyasztott 8-9 között is hasonló körülmények között.Lambdát,légtömegmérőt hogy tudom megmérni és mi a jó érték?Illetve van olyan program ami univerzális OBD-hez ehhez a típushoz a legjobb?AGV 4000-es úgyhogy elvileg különböző chipeket tud szimulálni is ha kell.Ha van ilyen program milyen értékek számítanak jónak?Köszi a választ.
Gyújtás lesz az? Belevaló gyertyák vannak benne?

Igen.Itt a fórumon is ajánlott NGK-k.

Mi Bosch-t rakunk bele azokat amiket javítunk és azzal sincs semmi baja!
Naplózva

Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #1808 Dátum: 2010. Július 22. - 09:05:14 »

BRISK platina sportgyertyát használok, mintegy 60e km-t mentem vele. Semmi gond!
Mostanában tervezem cserélni, bár elvileg 100.000km a teljesítménye.
Splitfire-t fogok befejleszteni.  Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1809 Dátum: 2010. Július 22. - 12:18:05 »

BRISK platina sportgyertyát használok, mintegy 60e km-t mentem vele. Semmi gond!
Mostanában tervezem cserélni, bár elvileg 100.000km a teljesítménye.
Splitfire-t fogok befejleszteni.  Vigyorog

most Brisk platina vagy a sportgyertyáját használod mert a 2ő nem ugyanaz a sima sportgyertya csereperiódusa 30.000km
Naplózva

70/4334431
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #1810 Dátum: 2010. Július 22. - 12:48:50 »

BRISK platina sportgyertyát használok, mintegy 60e km-t mentem vele. Semmi gond!
Mostanában tervezem cserélni, bár elvileg 100.000km a teljesítménye.
Splitfire-t fogok befejleszteni.  Vigyorog

most Brisk platina vagy a sportgyertyáját használod mert a 2ő nem ugyanaz a sima sportgyertya csereperiódusa 30.000km
Platinát
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1811 Dátum: 2010. Július 23. - 19:37:07 »

Az utóbbi 1-2 héten furcsa dolgot vettem észre. A vízhőmérséklet mutató többször nem érte el az eddig megszokott állást (picit a fél előtt állt meg mindig mint a cövek), hanem negyed és fél állás között félúton megállt. Eddig nem izgatott a dolog nagyon, de most hazafelé jövet a mutató érdekes dolgot produkált: lassultam motorfékkel, mert jobbra akartam kanyarodni és egyszercsak a mutató normál állásból leesett negyed állásig  He Utána lassan kúszott vissza, de megint nem érte el a normál állást. A motor üzemmeleg volt, előtte kb 15 km-t mentem folyamatosan városban és országúton, a kanyarodás már a városban volt. Ez vajon mi lehet? Kontakthiba?
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1812 Dátum: 2010. Július 23. - 20:06:55 »

Az utóbbi 1-2 héten furcsa dolgot vettem észre. A vízhőmérséklet mutató többször nem érte el az eddig megszokott állást (picit a fél előtt állt meg mindig mint a cövek), hanem negyed és fél állás között félúton megállt. Eddig nem izgatott a dolog nagyon, de most hazafelé jövet a mutató érdekes dolgot produkált: lassultam motorfékkel, mert jobbra akartam kanyarodni és egyszercsak a mutató normál állásból leesett negyed állásig  He Utána lassan kúszott vissza, de megint nem érte el a normál állást. A motor üzemmeleg volt, előtte kb 15 km-t mentem folyamatosan városban és országúton, a kanyarodás már a városban volt. Ez vajon mi lehet? Kontakthiba?
Lehet ez termosztát is,vagy a hőérzékelő gomba
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1813 Dátum: 2010. Július 23. - 20:21:36 »

Az utóbbi 1-2 héten furcsa dolgot vettem észre. A vízhőmérséklet mutató többször nem érte el az eddig megszokott állást (picit a fél előtt állt meg mindig mint a cövek), hanem negyed és fél állás között félúton megállt. Eddig nem izgatott a dolog nagyon, de most hazafelé jövet a mutató érdekes dolgot produkált: lassultam motorfékkel, mert jobbra akartam kanyarodni és egyszercsak a mutató normál állásból leesett negyed állásig  He Utána lassan kúszott vissza, de megint nem érte el a normál állást. A motor üzemmeleg volt, előtte kb 15 km-t mentem folyamatosan városban és országúton, a kanyarodás már a városban volt. Ez vajon mi lehet? Kontakthiba?
Lehet ez termosztát is,vagy a hőérzékelő gomba
Termosztátra én is gondoltam már, de akkor nem nő esetleg a fogyasztás is?
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1814 Dátum: 2010. Július 24. - 14:27:44 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!