diablo77
|
|
« Hozzászólás #1230 Dátum: 2009. Október 14. - 21:27:34 » |
|
Valszeg neki is a műszeregység mögötti csatlakozója égett szét. Korábban írtam róla fotóval.
Xar a csati, kontakthibás lesz, majd az állandó szikrázás miatt szétolvad, és jönnek az érdekességek.
Műszeregység mögött keressetek kb. 4 centi széles csatlakozót vagy 8-10 kábelpárral, azt kell levágni a kábeleket pedig összeforrasztani. Valaki írta múltkor, hogy megcsinálta otthon, én nem kezdenék neki, mert nagyon mélyen van, sztm irány az autóvillamossági vele. Persze úgy, hogy mondod mit tegyen, magától soha nem találja meg.
Rémlik valami erről, csak az nem hogy ilyen jelenséget produkál. Köszi neked és Janinak is, valószínű nem fog örülni neki, ha megtudja, mi a gond. Szegénynek eddig az összes lehetséges hiba előjött már. És ez kb mennyibe kerül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2009. Október 14. - 21:27:39 » |
|
Nesztek: (Ötezer lesz )
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2009. Október 14. - 21:28:44 » |
|
És ez miért csak 5 ajtósnál van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1233 Dátum: 2009. Október 14. - 21:32:16 » |
|
Nincs mit, reméljük tényleg csak ez lesz és megoldódik. Ha úgy mész oda, hogy ezt kéred, elvileg occsóért megjavítják végleg. A Seregi Petiék a Gombiban pl. már rutinból csinálják Miért csak az 5 ajtósnál? Az 5 ajtós Lacettinek a nevén kívül semmi köze műszakilag a kombihoz és a szedánhoz. Meg megjelenésben sem... Az 5 ajtós az GM, a többi Daewoo.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1234 Dátum: 2009. Október 14. - 21:39:07 » |
|
Nincs mit, reméljük tényleg csak ez lesz és megoldódik. Ha úgy mész oda, hogy ezt kéred, elvileg occsóért megjavítják végleg. A Seregi Petiék a Gombiban pl. már rutinból csinálják Miért csak az 5 ajtósnál? Az 5 ajtós Lacettinek a nevén kívül semmi köze műszakilag a kombihoz és a szedánhoz. Meg megjelenésben sem... Az 5 ajtós az GM, a többi Daewoo. Hmmm!Nem gondolom hogy a vezetékelés más lenne hisz minden műszer ua.És a gyártósor is.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2009. Október 14. - 21:48:52 » |
|
Pedig de... Nyílván amit lehetett átmentettek házon belül. De lehet, hogy csak szereztek egy új beszállítót, aki pont 1 centtel olcsóbb csatit szállított.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1236 Dátum: 2009. Október 14. - 22:21:02 » |
|
Hova folyik a víz? Utastér vagy magába az ajtóba?
Az ajtóba. Teljesen át van ázva a kárpit. És nem látom a nejlont, aminek belülről pont a vizet kellen megfognia...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2009. Október 14. - 22:22:55 » |
|
És ez miért csak 5 ajtósnál van?
MERT NEKIK NEM ÉG KI A H4-ES IZZÓJUK! Ők felgyújtják a műszerfalat!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1238 Dátum: 2009. Október 14. - 22:42:58 » |
|
Hova folyik a víz? Utastér vagy magába az ajtóba?
Az ajtóba. Teljesen át van ázva a kárpit. És nem látom a nejlont, aminek belülről pont a vizet kellen megfognia... Az faca!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1239 Dátum: 2009. Október 14. - 22:55:29 » |
|
És ez miért csak 5 ajtósnál van?
MERT NEKIK NEM ÉG KI A H4-ES IZZÓJUK! Ők felgyújtják a műszerfalat! Egyszer!!! De aztán forrasztunk és az örökkévalóságig jó. Amig a h7? ?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1240 Dátum: 2009. Október 14. - 23:31:11 » |
|
Nincs mit, reméljük tényleg csak ez lesz és megoldódik. Ha úgy mész oda, hogy ezt kéred, elvileg occsóért megjavítják végleg. A Seregi Petiék a Gombiban pl. már rutinból csinálják Miért csak az 5 ajtósnál? Az 5 ajtós Lacettinek a nevén kívül semmi köze műszakilag a kombihoz és a szedánhoz. Meg megjelenésben sem... Az 5 ajtós az GM, a többi Daewoo. A HB is Daewoo volt. Lanos 5a.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1241 Dátum: 2009. Október 15. - 07:27:47 » |
|
És ez miért csak 5 ajtósnál van?
MERT NEKIK NEM ÉG KI A H4-ES IZZÓJUK! Ők felgyújtják a műszerfalat! Egyszer!!! De aztán forrasztunk és az örökkévalóságig jó. Amig a h7? ? 3 év alatt 2 izzó égett ki. 1 féklámpa és 1 H7. Ennyi kiég a Swiften is. Én nem reklamálok miatta.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1242 Dátum: 2009. Október 15. - 07:50:43 » |
|
A HB is Daewoo volt. Lanos 5a.
Úgy értettem, hogy az 5 ajtós később készült el, amikor azt fejlesztették, akkor a Daewoo már a GM fennhatósága alatt állt. Tulajdonképpen a Chevyk Dél-Koreában a mai napig Daewoo néven futnak. Bár ezzel gondolom nem mondtam nagy újdonságot.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1243 Dátum: 2009. Október 15. - 08:07:17 » |
|
A HB is Daewoo volt. Lanos 5a.
Úgy értettem, hogy az 5 ajtós később készült el, amikor azt fejlesztették, akkor a Daewoo már a GM fennhatósága alatt állt. Tulajdonképpen a Chevyk Dél-Koreában a mai napig Daewoo néven futnak. Bár ezzel gondolom nem mondtam nagy újdonságot. Az 5 ajtós kivitel Németországban 2004. Februárban, Daewoo Lacetti néven debütált, amit még a Daewoo fejlesztett ki. Némi módosítás után (kilincsek, jelölések) 2004. novemberében jelent meg Kelet-Európában, mint Chevrolet Lacetti. Ekkor Németországban is Chevrolet lett. Akkor hogy is van ez? De ez már nem ebbe a topicba tartozik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 15. - 08:15:12 írta athee »
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1244 Dátum: 2009. Október 15. - 08:36:40 » |
|
Magát a gyártót Dél-Koreában a mai napig Daewoo Auto & Technology-nak hívják, az autókat meg hol Daewoonak, hol Chevroletnek, hol Suzukinak... Nem arra akartam kilyukadni, hogy melyik modell milyen matricával jelent meg, mert ez országfüggő.
Ha már belekeveredtünk: a Daewoo nem akkortól lett Chevrolet Európában, amikortól a GM megvásárolta a koreai gyártót.
A lényege a mondanivalómnak az lett volna, hogy a három karosszériaváltozat fejlesztése nem egyszerre történt, hanem először elkészült a szedán, abból átfaragták a kombit, majd az előbbi kettőtől függetlenül kifejlesztettek egy ötajtós kompaktot, amely valamilyen döntés folytán szintén a Lacetti nevet kapta, de technikailag (és megjelenésben is) számos lényeges különbség fedezhető fel benne. Így lehetséges az, hogy egyes hibák nem érintik az ötajtóst, vagy éppen fordítva csak abban bukkanhatnak fel.
Ehhez tettem hozzá, hogy amikor a szedán és a kombi érdemi fejlesztése folyt (nem piacra dobása) akkor a Daewoo még nem volt a GM tulajdona. Amikor az ötajtóst fejlesztették, akkor viszont már igen.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
|