Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 05:45:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 225526 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #750 Dátum: 2013. Október 30. - 19:44:26 »

Tegnap sajnos, munkába menet úgy jött ki a lépés, hogy kénytelen voltam a Bp. III. ker (Óbuda) Bécsi út és a Zay utca kereszteződésében lévő Shell kúton tankolni. Gondoltam 5 liter Fuel Save 95 bőven elegendő lesz, amíg hazaérek és a Soroksári úton lévő OMW kúton tudok Maxx Motion-t tankolni.

Röviden annyit, hogy a Bécsi úti Shell kút jeles példája a magyar üzemanyag "frencsájz"-nak. Egyszerűen nem akart menni, és érezhetően vibrált az egész kocsi attól a mosogatólétől. Gondolom mert egyenetlenül járt a motor.

Szóval kétszer gondoljátok meg, hogy a Bécsi út - Zay utca kereszteződésében lévő Shell kútra mentek tankolni, ha arra jártok és úgy jön ki a lépés! Ki tudja legközelebb milyen "adalékolt" moslékot fognak árulni?!
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #751 Dátum: 2013. Október 31. - 07:27:00 »

Szerintem az elhasznált ablakmosásra felkínált folyadékot is mellé öntik
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #752 Dátum: 2013. Október 31. - 09:36:51 »

Szerintem az elhasznált ablakmosásra felkínált folyadékot is mellé öntik

Éljen soká az "elhasznált ablakmosás"! Kacsint Vigyorog Vigyorog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #753 Dátum: 2013. Október 31. - 12:49:09 »

sztem mindegy, hogy milyen shell kúton tankoltok, mert többeknek rángatott tőle a lacsi globálisan. én még nem mertem kipróbálni ezt az új löttyöt....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #754 Dátum: 2013. Október 31. - 16:18:40 »

Régebben párszor tankoltam shellnél (mikor kis ferrarikat lehetett venni), akkor még nem Fuel Save-nek hívták, azzal nem volt semmi bajom.
Egyébként meg 99%-ban maxxmotiont tankolok. Kacsint
Naplózva


LPG
r3dwo0d
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Hozzászólás #755 Dátum: 2013. Október 31. - 19:26:45 »

Ha úgy jön ki bárkinek is a lépés, hogy az említett sarkon kell tankolnia, akkor szerintem érdemesebb 200 méterrel beljebb menni a zay utcába a Dallas benzinkúthoz. Lényegesen olcsóbb is mint a shell és minőségre ez az egyik legjobb benzin amit sikerült kis hazánkban az autóba tankolni. Mosolyog
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #756 Dátum: 2013. Október 31. - 19:37:53 »

Én sem tankolok  a Shell-nél kb. ezer éve, többek között az általatok írt negatív tapasztalatok miatt...

VISZONT!
Mivel úgy döntöttem, hogy az idénre vége a motorosszezonnak, és a gépet amúgy is tele tankkal illik téli álomra küldeni (nameg valamire el kell költeni Smart-pontokat is... Mosolyog ) beruháztam Shell-éknél néhány liter V-Power Nitro+ 95 löttyre.
Hát be kell valljam, meglepett az azonnali hatása a megszokott Agip-pal szemben: a hazáig tartó kb. 12 km-en alig bírtam visszafogni a ménest, a gép úgy ment tőle, mint az állat.
Mondjuk ez a nafta nem FuelSave...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #757 Dátum: 2013. Október 31. - 23:07:41 »

Régebben párszor tankoltam shellnél (mikor kis ferrarikat lehetett venni), akkor még nem Fuel Save-nek hívták, azzal nem volt semmi bajom.
Egyébként meg 99%-ban maxxmotiont tankolok. Kacsint
Frászt. 99%-ban LPG-t tankolsz.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #758 Dátum: 2013. November 01. - 16:28:57 »


Mivel úgy döntöttem, hogy az idénre vége a motorosszezonnak, és a gépet amúgy is tele tankkal illik téli álomra küldeni (nameg valamire el kell költeni Smart-pontokat is... Mosolyog ) beruháztam Shell-éknél néhány liter V-Power Nitro+ 95 löttyre.
Hát be kell valljam, meglepett az azonnali hatása a megszokott Agip-pal szemben: a hazáig tartó kb. 12 km-en alig bírtam visszafogni a ménest, a gép úgy ment tőle, mint az állat.
Mondjuk ez a nafta nem FuelSave...
ez is literenként 20-30 forinttal drágább, mint a sima benya?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #759 Dátum: 2013. November 01. - 18:45:24 »

Igen!
De azért nem vállalok felelősséget, hogy a Lacsi is megtáltosodik tőle...!  Kacsint
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #760 Dátum: 2013. December 11. - 14:23:31 »

Egy fb csoportban volt némi beszélgetés üzemanyagokról és én is beszálltam Mosolyog előre is elnézést, ha hülyeséget írtam, igyekeztem okosnak tűnni Vigyorog

én: most nem olvasom végig a 30 háeszt :S de az tuti, hogy az ömv az jó cuccokat ad. igaz nekem csak egy 1.6 lacettim van, de a maxxmotion 95össel is jóval kevesebbet fogyaszt, mint másból, mintha nyugati benzin lenne  olasz és osztrák benzinnel is igen keveset fogyasztott a lacsi az itthoniakhoz képest. amúgy itthon nagyobbrészt osan-féle 98ast tolok bele télen, idén először Spuri adalékkal, tavasztól őszig meg 95+etanol max felesben, igaz az alkohol miatt többet fogyaszt, de legalább környezetvédő vagyok  (nem úgy, mint a füstokádó agyoncsippelt dízelek :X  no offense)
ja és hogy a shellről is írjak  amióta van ez a fuelsave cuccuk azóta nem mertem ott tankolni. több embernek is rángatott tőle, kockabenzin. viszont a nitro nevűre aszondják, hogy "repül" a gép, ami sztem túlzás, főleg a 2.0 alatti szívó benzineseknél hiszen kb valós 95 oktán fölött nem tud átállni az ECU, inkább csak alá van programozva, hogy a mocsokkal is elguruljon a gép.
visszatérve a prémium üzemanyagokra...minden kút a moltól veszi az üzemanyagot, kivéve a prémiumot. pl ömv Ausztriából külön hozatja a 100ast és sztem a maxxmotiont is. ja és Olaszországban EGYFÉLE benzin van  az ólommentes. eléggé ledöbbentem, mert belegondolva milyen kocsik járkálnak ott...igaz minden 3ik autó tdi audi volt :S na de akkor is. még a morgó hangja is öblösebb volt, nemcsak kevesebb volt a fogyi és jobban is ment...

srác:  Etanolt én elfelejteném...3 blokkot kukáztunk ki így(Daewo nexia,2 swift)
Valamiért nem volt kenés,kiszáritotta a blokkot!

én: milyen arányban használtátok?

srác: Nem mi,javításra jött,de dugó átszakadva,szelepek morzsába stb...
50/50 volt mind,vagy több etanollal.
100km alatt spóroltok ezzel 1500ft-ot  felejtős ez a móka...

én: amióta felqrták az árát már nem a spórolásról szól. amúgy érdekes, én elég sokat olvastam utána, mielőtt ki mertem próbálni. sőt, igen tapasztalt szerelő ismerős is használja évek óta okos keverésben, max felesben, ami azt jelenti, hogy pl 40l benzinhez 15-20l etanol. az e85nek ugye eleve van 15%benzin tartalma, mint ahogy a benzinben is van 5% etanol. szóval érdekes dolgok ezek. persze az idősebb autók lehet nem kultiválják a telitank etanolt, mert felold sok évtizedes retket, amúgy meg az sem mindegy milyen motorolajat használ, aki "spórol"
meg ugye azt se felejtsük el, hogy ezek nem versenyautók...szóval aki üveghangon használja folyton, az kb benzinnel is megöli, meg teszkós motorolajjal. szerk: meg ügye nem tudjuk mennyire volt lelkiismeretesen szervizelve a 3 példás gép


Itt most az a lényeg, hogy érdemi választ nem kaptam, hogy pontosan mi ölte meg az adott 3 motort, én nem kenném csakis kizárólag az etanolra...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #761 Dátum: 2013. December 11. - 20:25:42 »


srác:  Etanolt én elfelejteném...3 blokkot kukáztunk ki így(Daewo nexia,2 swift)
Valamiért nem volt kenés,kiszáritotta a blokkot!

én: milyen arányban használtátok?

srác: Nem mi,javításra jött,de dugó átszakadva,szelepek morzsába stb...
50/50 volt mind,vagy több etanollal.
100km alatt spóroltok ezzel 1500ft-ot  felejtős ez a móka...


Na ez a vaker duma, mert ez nem az etanol rovására írható. Mivel nem tudjuk a kedves felhasználó cipőméretét, és karbantartási szokásait, ez így urban legend.   Vigyorog
Naplózva

georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #762 Dátum: 2013. December 11. - 20:29:06 »

főleg hogy a kenést a motorolaj végzi...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #763 Dátum: 2013. December 11. - 22:19:16 »

na ezaz, akkor nem én látom rosszul
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #764 Dátum: 2014. Január 14. - 16:09:53 »

((Olajat kell vennem az OFFba. Szólt a szerelő, h otthonról hozassak mert itt drága. Kerestem neten infot 5/30s olajra:
itteni BP kúton 1L 25-30 Euro
Magyarország 28-29 Euro 5L
Amazon.de 24-28 Euro 5L ---- szett ajánlat az off tipushoz 5L+1L+szűrő 41 Euro
Háááát nem semmi  ))
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!