Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 10:56:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 228321 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #585 Dátum: 2012. November 03. - 20:33:30 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.

A GTX már ugyanaz mint a Magnatec nem mintha az jó lenne..

Nem kifejezetten a Castrolra akartam kihegyezni a dolgot, hanem, hogy egyes szervizekben mennyire átverik és lehúzzák a hozzá nem értő autótulajdonost, aki utána meg nem érti, miért kopott szét az autója, amikor "márkás" olajat használt benne. Ehhez jön még hozzá pluszban, ha valaki az előírt csereciklust sem tartja be...

Abban egyetértünk cápaFerivel, hogy a márkaszervizben sem feltétlenül olyanok dolgoznak, akik tudják, hogy az autót kanállal vagy villával eszik... Mosolyog
Nálunk pont az ilyen problémák elkerülése végett nem használunk hordós olajat, csak 1-,2-,4 és 5 literes originál csomagolásút. De akár "hozott" olaj is lehet, persze az már az ügyfél felelőssége. Az ostobaságról viszont igyekszünk lebeszélni. És még valami: ott lehet az autója mellett végig, ha kérdése van, választ is kap.
Megerősítem! Ezért is ajánlom őket szívesen mindenkinek. No meg ott van a jó klubtársunk Tomy is, aki segít mindenben.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #586 Dátum: 2012. November 03. - 21:10:08 »

Sziasztok. Kérném Tomy61 Cartástól a Medic kft pontos cimét mivel én Újpesten lakom ,ezért az olajcserémet náluk csináltatnám meg. Köszi.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #587 Dátum: 2012. November 03. - 21:24:47 »

Sziasztok. Kérném Tomy61 Cartástól a Medic kft pontos cimét mivel én Újpesten lakom ,ezért az olajcserémet náluk csináltatnám meg. Köszi.
A következő helyen számos infót megtalálhatsz: www.medic-car.hu
Ez még a régi, most készül az új, de érvényes még. Vagy a Fb oldalat is meglesheted.
Várunk szeretettel!
Naplózva
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #588 Dátum: 2012. November 03. - 22:11:37 »

Kószónóm a segitséget. Űdv.
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #589 Dátum: 2012. December 01. - 21:40:41 »

Üdvözletem!

Kérdéseim a következők, melyekre nagy tisztelettel fogadnám a  válaszokat:

1. Mekkora olajmenyiséget jelent a nívópálcán a max. és min. jelzés közötti különbség?
2. A hűtővizet hogy kell úgy leengedni, hogy a teljes mennyiség kifolyjon? Valaki írta, hogy csak akkor folyik ki a teljes mennyiség, ha a termosztát nyitva van, csak hát ez gondolom meleg motornál van, meleg motornál meg a hűtővízzel babrálni tudtommal nem a legszerencsésebb. Vagy van valami más megoldás?

Nagyon köszönöm a válaszokat!
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #590 Dátum: 2012. December 02. - 10:51:40 »

Olajcsere elott allok es szeretnem kerni a hozza ertoket hogy velemenyezzetek a kovetkezo termeket ( Ulei 4l 5W30 Dexos 2 pentru Chevrolet Lacetti F14D3 ).
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #591 Dátum: 2012. December 02. - 11:44:48 »

Olajcsere elott allok es szeretnem kerni a hozza ertoket hogy velemenyezzetek a kovetkezo termeket ( Ulei 4l 5W30 Dexos 2 pentru Chevrolet Lacetti F14D3 ).

nyugodtan használhatod
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #592 Dátum: 2012. December 03. - 16:52:09 »

Erről van valakinek tapasztalata?

http://ew5.earlweb.com/productlink.php?site=32&region=50&language=10&brand=37&productlink=559
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #593 Dátum: 2012. December 03. - 20:38:34 »


a Dexos2 olcsóbb és több előírásnak megfelel...
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #594 Dátum: 2012. December 04. - 12:37:44 »

Olajcsere elott allok es szeretnem kerni a hozza ertoket hogy velemenyezzetek a kovetkezo termeket ( Ulei 4l 5W30 Dexos 2 pentru Chevrolet Lacetti F14D3 ).

nyugodtan használhatod
Azert kerdeztem mert en meg ilyent nem hasznaltam, de promocioban ajanljak reviziora egyebekkel eggyut, ugymint: olajszuro, levegoszuro, pollenszuro, benzinszuro, olaj-beonto garnitura es persze a 4L olaj. Ez mind 333,00 Ron, vagyis 20764.48 HuFt.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #595 Dátum: 2012. December 04. - 13:42:35 »

Olajcsere elott allok es szeretnem kerni a hozza ertoket hogy velemenyezzetek a kovetkezo termeket ( Ulei 4l 5W30 Dexos 2 pentru Chevrolet Lacetti F14D3 ).

nyugodtan használhatod
Azert kerdeztem mert en meg ilyent nem hasznaltam, de promocioban ajanljak reviziora egyebekkel eggyut, ugymint: olajszuro, levegoszuro, pollenszuro, benzinszuro, olaj-beonto garnitura es persze a 4L olaj. Ez mind 333,00 Ron, vagyis 20764.48 HuFt.

akkor ott is megy a szerviz 4+ márkaszervizes árhoz képest baráti amúgy 15.000 körül megoldható
Naplózva

70/4334431
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #596 Dátum: 2012. December 31. - 13:49:23 »

Nem tudom, hogy volt-e már... (by Totalcar...):
Motorolaj: olcsót vagy szintetikusat?

Különösen ajánlom a "részeges" kollégák figyelmébe az alábbi rövidke részt:
"... egyre több az üzemanyagokban a biokomponens, ma ez 4,5-5 százalék lehet. Ez a benzin esetében több vizet és savat jelent, ami az olajba jut, az etanol ugyanis kevésbé stabil. Ez normál benzinnél nem gond, erre van belőve a motorolaj adagolása, viszont aki etanollal jár, az jól jár, ha gyakrabban cserél olajat. A gázolaj biokomponenseivel is van baj: ha sok kerül a motorolajba, ez nem párolog el, mint a sima gázolaj, gyantásodik, lerakódásokat képez. És elvileg a biokomponensek aránya tovább fog nőni.
...
"

Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #597 Dátum: 2012. December 31. - 14:02:59 »

Nem tudom, hogy volt-e már... (by Totalcar...):
Motorolaj: olcsót vagy szintetikusat?

Különösen ajánlom a "részeges" kollégák figyelmébe az alábbi rövidke részt:
"... egyre több az üzemanyagokban a biokomponens, ma ez 4,5-5 százalék lehet. Ez a benzin esetében több vizet és savat jelent, ami az olajba jut, az etanol ugyanis kevésbé stabil. Ez normál benzinnél nem gond, erre van belőve a motorolaj adagolása, viszont aki etanollal jár, az jól jár, ha gyakrabban cserél olajat. A gázolaj biokomponenseivel is van baj: ha sok kerül a motorolajba, ez nem párolog el, mint a sima gázolaj, gyantásodik, lerakódásokat képez. És elvileg a biokomponensek aránya tovább fog nőni.
...
"


Ez nem akkora mennyiség, hogy komolyan aggódni kellene. Normális motorolajat kell használni, nem moslékot. Én etanolozok az LPG mellett és párhuzamosan is. Motul fullszintetikus olajat használok, FlashLube olajstabilizáló adalékkal. Semmi negatív tapasztalat nincs idáig.
Naplózva
spot
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #598 Dátum: 2013. Január 03. - 14:30:17 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.

A GTX már ugyanaz mint a Magnatec nem mintha az jó lenne..

Én az 1.6-os gépemhez mindig Castrol Magnatec 10w40-es olajat öntettem. Az elejétől kezdve tiltakoztam a szervizben akkor, amikor a hordóból ki akarta mérni a jó minőségű "shell" vagy "GM" olajat a szerelő. Én - a nélkül, hogy bármit értenék az olajokhoz - azt hittem, hogy a Magnatec egy jó olaj (bár abban biztos vagyok, hogy jobb választás mint az előbb általam emlegetett olaj-szerűségek). Cáfoljatok meg, ha ez nem így lenne, illetve mit ajánlotok?!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #599 Dátum: 2013. Január 03. - 14:51:44 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.

A GTX már ugyanaz mint a Magnatec nem mintha az jó lenne..

Én az 1.6-os gépemhez mindig Castrol Magnatec 10w40-es olajat öntettem. Az elejétől kezdve tiltakoztam a szervizben akkor, amikor a hordóból ki akarta mérni a jó minőségű "shell" vagy "GM" olajat a szerelő. Én - a nélkül, hogy bármit értenék az olajokhoz - azt hittem, hogy a Magnatec egy jó olaj (bár abban biztos vagyok, hogy jobb választás mint az előbb általam emlegetett olaj-szerűségek). Cáfoljatok meg, ha ez nem így lenne, illetve mit ajánlotok?!

a castrol szerintem már nem jó olaj..
a hordós olaj is ugyanaz mint a kannás..
a gm 10W40 ár érték arányban jó (4L 4500ft)
az 5W30 as Gm pedig fényévekkel jobb mint a Magnatec 10W40
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!