Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 12:50:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 228329 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #525 Dátum: 2012. Március 19. - 09:47:39 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
Engem is érdekelne a csere eljárása!!! Vezérmű cserénél sem volt lecserélve és most mar 86000 van benne. Időszerű lenne Kacsint ezek szerint
Hol eresszem ki hogy mind kifolyjon és mennyi hűtőfolyadék jár bele  He

akkor vízpumpád sem volt cserélve He
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #526 Dátum: 2012. Március 19. - 14:51:25 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
Engem is érdekelne a csere eljárása!!! Vezérmű cserénél sem volt lecserélve és most mar 86000 van benne. Időszerű lenne Kacsint ezek szerint
Hol eresszem ki hogy mind kifolyjon és mennyi hűtőfolyadék jár bele  He

akkor vízpumpád sem volt cserélve He
De volt mert vissza adtak a régit mégpedig az újnak a dobozzaba    Miből gondolod hogy nem lehet a régit felfogni és vissza tölteni He Nem egy gáláns marka szervizben történt a csere és különben sincs annyi LACETTI a környéken hogy csak úgy álljanak a használt vízpumpák a polcon. 
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 19. - 14:55:54 írta baroti » Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #527 Dátum: 2012. Március 19. - 14:52:27 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
Engem is érdekelne a csere eljárása!!! Vezérmű cserénél sem volt lecserélve és most mar 86000 van benne. Időszerű lenne Kacsint ezek szerint
Hol eresszem ki hogy mind kifolyjon és mennyi hűtőfolyadék jár bele  He

akkor vízpumpád sem volt cserélve He
De volt mert vissza adtak a régit mégpedig az újnak a dobozzaba   
Akkor új hűtőfolyadék is került bele.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #528 Dátum: 2012. Március 28. - 20:24:46 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #529 Dátum: 2012. Március 29. - 07:10:36 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.

akkor görgőket miért cseréltetsz??
a vízpumpa is gyakorlatilag csapágy sőt vele feszíted meg a szíjat
én NEM vagyok hajlandó nekiállni a vízpumpa cseréje nélkül a vezérlésnek ,ha a kuncsaftnak nem tetszik vigye máshová/nem tartom a hátam ha valami gond lenne úgyis jönne a magyarázkodás és a kuncsaft szerint én lennék a hunyó mert nem cseréltem ki../
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #530 Dátum: 2012. Március 29. - 11:16:28 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Hát nemtom...amit most kivett Sebi, annak elég tré hangja volt 52000 km után...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #531 Dátum: 2012. Március 29. - 11:56:22 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Hát nemtom...amit most kivett Sebi, annak elég tré hangja volt 52000 km után...
Nekem 120nál lett cserélve, látszatra semmi baja nem volt még.
Naplózva


LPG
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #532 Dátum: 2012. Március 29. - 13:14:26 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Hát nemtom...amit most kivett Sebi, annak elég tré hangja volt 52000 km után...
Nekem 120nál lett cserélve, látszatra semmi baja nem volt még.
Egy vízpumpa ára nem olyan sok mint a kár ára amit okozni tud ha elromlik, ezért én cseréltettem a vezérléssel együtt, de mindenkinek a saját autója, saját pénze, elég ha egyszer elhagyja a szerencséje.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #533 Dátum: 2012. Március 29. - 13:30:24 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Hát nemtom...amit most kivett Sebi, annak elég tré hangja volt 52000 km után...
Nekem 120nál lett cserélve, látszatra semmi baja nem volt még.
Egy vízpumpa ára nem olyan sok mint a kár ára amit okozni tud ha elromlik, ezért én cseréltettem a vezérléssel együtt, de mindenkinek a saját autója, saját pénze, elég ha egyszer elhagyja a szerencséje.
Én is cserélem. 60enél a márkaszerviz nem cserélte, amit nem is tudtam. 120-as csere után néztem az előző számlát, és ott nem szerepel a vízpumpa.
Naplózva


LPG
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #534 Dátum: 2012. Március 29. - 13:44:18 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Hát nemtom...amit most kivett Sebi, annak elég tré hangja volt 52000 km után...
Nekem 120nál lett cserélve, látszatra semmi baja nem volt még.
Egy vízpumpa ára nem olyan sok mint a kár ára amit okozni tud ha elromlik, ezért én cseréltettem a vezérléssel együtt, de mindenkinek a saját autója, saját pénze, elég ha egyszer elhagyja a szerencséje.
Én is cserélem. 60enél a márkaszerviz nem cserélte, amit nem is tudtam. 120-as csere után néztem az előző számlát, és ott nem szerepel a vízpumpa.
Igen nekem is szólnom kellett érte, mert mint Stocz is írta nem kötelező cserélni nem is írja a szervízkönyv, de bármelyik szerelővel beszéltem mind azt mondta, hogy ez is a vezérlés része cserélni kell.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #535 Dátum: 2012. Március 29. - 13:48:39 »

A vízpumpát nem cseréltetem minden vezérlés cserénél. Nem is írja a szerviz könyv.
Nem folyt, nem állt meg.
Hát nemtom...amit most kivett Sebi, annak elég tré hangja volt 52000 km után...
60párezer után Sebike a kezembe adta, hogy ezért nem hajlandó másként vezérlést cserélni.
Nos nem vagyok vezetésben egy vadállat, hangra semmi, de olyan kockásan mozgott, hogy örültem hogy eddig kibirta. 
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 29. - 16:42:49 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #536 Dátum: 2012. Március 31. - 08:41:36 »

Ha valami rossz ki kell cserélni. Ez egyértelmű. De ha nem?
Az "előd" Opel Astránál valóban minden szíjcserénél a vízpumpát is cserélni kellett. Az olyan is volt. Feszítőt, görgőt miért cseréltetek? Na ezen már én is elgondolkodtam. Leginkább illendőségből.
Az előző - már oly sokat emlegetett - Fiat Cromán a nagyjából 400.000 Km alatt csak a szíj lett cserélve a vezérlésben. Semmi más!
Soha nem volt belőle gond.
Ha halódik a csapágy, hallod. Ha ereszti a vizet, észreveszed. Miért nem kell pl. kerékagy csapágyat cserélni 60.000-ként? Az kevesebbet kap? Jobb anyagból készül? (és akkor most a többi csapágy felsorolásától eltekintek  Kacsint)
És ha már a megelőző karbantartásnál vagyunk. Inkább a termosztát házat kellene 60.000-120.000 Km-enként "lendületből" cserélni.
Mégsem cseréli senki - tudtommal. Azzal is ottmaradsz az úton, kárt is tud okozni rendesen, ha nem veszed észre. Igaz, egy picit lassabban mint az elszakadt vez.mű szíj.

Ezzel együtt persze mindenki cserélje a cuccokat úgy, ahogy saját maga, vagy a szerelője jónak látja. Saját autó, saját pénztárca, saját döntés.
Sebike álláspontját is megértem.
Én meg maradok a magamén. Pláne addig, amíg a kocsiból kiszerelt, 70.000-130.000 Km-t futott cuccok tökéletes állapotban kerülnek a szemétbe.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #537 Dátum: 2012. Március 31. - 09:47:45 »

Ha valami rossz ki kell cserélni. Ez egyértelmű. De ha nem?
Az "előd" Opel Astránál valóban minden szíjcserénél a vízpumpát is cserélni kellett. Az olyan is volt. Feszítőt, görgőt miért cseréltetek? Na ezen már én is elgondolkodtam. Leginkább illendőségből.
Az előző - már oly sokat emlegetett - Fiat Cromán a nagyjából 400.000 Km alatt csak a szíj lett cserélve a vezérlésben. Semmi más!
Soha nem volt belőle gond.
Ha halódik a csapágy, hallod. Ha ereszti a vizet, észreveszed. Miért nem kell pl. kerékagy csapágyat cserélni 60.000-ként? Az kevesebbet kap? Jobb anyagból készül? (és akkor most a többi csapágy felsorolásától eltekintek  Kacsint)
És ha már a megelőző karbantartásnál vagyunk. Inkább a termosztát házat kellene 60.000-120.000 Km-enként "lendületből" cserélni.
Mégsem cseréli senki - tudtommal. Azzal is ottmaradsz az úton, kárt is tud okozni rendesen, ha nem veszed észre. Igaz, egy picit lassabban mint az elszakadt vez.mű szíj.

Ezzel együtt persze mindenki cserélje a cuccokat úgy, ahogy saját maga, vagy a szerelője jónak látja. Saját autó, saját pénztárca, saját döntés.
Sebike álláspontját is megértem.
Én meg maradok a magamén. Pláne addig, amíg a kocsiból kiszerelt, 70.000-130.000 Km-t futott cuccok tökéletes állapotban kerülnek a szemétbe.
Igen mindenkinek a saját pénztárcája (pár ezer, max 10000,- Ft vízpumpa, vagy 120-150000,- hengerfej felújítás!!!!!!!!!!) a döntés mindenkire saját magára van bízva!!
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #538 Dátum: 2012. Március 31. - 09:57:57 »

Nem is arról a 6000-10000 Ft-ról van szó.
Sokkal inkább a beépített új alkatrészek iránti bizalmatlanságról. Mint tudjuk a meghibásodási ráta az alkatrész élettartamának elején és végén a legnagyobb. És ez vonatkozik a gyári cuccokra is. Mosolyog

Most veszem észre, mennyire eltértünk a topic témájától. Zavart
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #539 Dátum: 2012. Március 31. - 10:59:15 »

Ha valami rossz ki kell cserélni. Ez egyértelmű. De ha nem?
Az "előd" Opel Astránál valóban minden szíjcserénél a vízpumpát is cserélni kellett. Az olyan is volt. Feszítőt, görgőt miért cseréltetek? Na ezen már én is elgondolkodtam. Leginkább illendőségből.
Az előző - már oly sokat emlegetett - Fiat Cromán a nagyjából 400.000 Km alatt csak a szíj lett cserélve a vezérlésben. Semmi más!
Soha nem volt belőle gond.
Ha halódik a csapágy, hallod. Ha ereszti a vizet, észreveszed. Miért nem kell pl. kerékagy csapágyat cserélni 60.000-ként? Az kevesebbet kap? Jobb anyagból készül? (és akkor most a többi csapágy felsorolásától eltekintek  Kacsint)
És ha már a megelőző karbantartásnál vagyunk. Inkább a termosztát házat kellene 60.000-120.000 Km-enként "lendületből" cserélni.
Mégsem cseréli senki - tudtommal. Azzal is ottmaradsz az úton, kárt is tud okozni rendesen, ha nem veszed észre. Igaz, egy picit lassabban mint az elszakadt vez.mű szíj.

Ezzel együtt persze mindenki cserélje a cuccokat úgy, ahogy saját maga, vagy a szerelője jónak látja. Saját autó, saját pénztárca, saját döntés.
Sebike álláspontját is megértem.
Én meg maradok a magamén. Pláne addig, amíg a kocsiból kiszerelt, 70.000-130.000 Km-t futott cuccok tökéletes állapotban kerülnek a szemétbe.
Azért az opelnél nem véletlenül kellett görgőt, feszítőt cserélni, ugyanis pont azok miatt volt a sok szíjszakadás!  Kacsint Vigyorog Vigyorog  Na de tényleg vissza a topic témájához! Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!