Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 06:40:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 225552 alkalommal)
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #510 Dátum: 2012. Március 15. - 22:07:42 »

Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen. 
Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Kacsint
Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan?

én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/
Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #511 Dátum: 2012. Március 16. - 21:28:25 »

Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen. 
Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Kacsint
Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan?

én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/
Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás.
Köszi, holnap kipróbálom! Ha neked az olajcserénél még nem világított, csak utána, akkor valószínűleg nem nullázták az elektronikában és tovább számolta az olajfárasztó eseményeket. Azt hallottam ugyanis, hogy a Lacettinél nem az olaj minőségét vizsgálja, hanem számításos úton dönti el, hogy kell-e már cserélni.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #512 Dátum: 2012. Március 16. - 23:44:43 »

Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen. 
Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Kacsint
Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan?

én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/
Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás.
Köszi, holnap kipróbálom! Ha neked az olajcserénél még nem világított, csak utána, akkor valószínűleg nem nullázták az elektronikában és tovább számolta az olajfárasztó eseményeket. Azt hallottam ugyanis, hogy a Lacettinél nem az olaj minőségét vizsgálja, hanem számításos úton dönti el, hogy kell-e már cserélni.

nem tudja milyen az olaj hanem számol
Naplózva

70/4334431
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #513 Dátum: 2012. Március 17. - 08:40:41 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #514 Dátum: 2012. Március 17. - 09:29:26 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Naplózva

kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #515 Dátum: 2012. Március 17. - 10:02:33 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #516 Dátum: 2012. Március 17. - 21:32:31 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #517 Dátum: 2012. Március 17. - 21:59:19 »

Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen. 
Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Kacsint
Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan?

én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/
Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás.
Köszi, holnap kipróbálom! Ha neked az olajcserénél még nem világított, csak utána, akkor valószínűleg nem nullázták az elektronikában és tovább számolta az olajfárasztó eseményeket. Azt hallottam ugyanis, hogy a Lacettinél nem az olaj minőségét vizsgálja, hanem számításos úton dönti el, hogy kell-e már cserélni.
Sikerült!!  Vigyorog Igaz, hogy csak másodjára, pedig ugyan úgy csináltam, de sikerült. A lényeg, hogy amíg csináltam folyamatosan világított és a harmadik pedálnyomás végén elaludt és azóta alszik.  Kacsint Köszi az infót még egyszer!
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 17. - 23:09:36 írta Levi75 » Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #518 Dátum: 2012. Március 17. - 22:07:18 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?
3 évente ajánlott. Kacsint
Naplózva


LPG
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #519 Dátum: 2012. Március 18. - 01:49:55 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?
Cserélni kell, a gyári ajánlás 2 évente, mi 4 évet szoktunk maximumként ajánlani.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #520 Dátum: 2012. Március 18. - 07:46:03 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #521 Dátum: 2012. Március 18. - 20:35:41 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #522 Dátum: 2012. Március 18. - 20:53:12 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
90 ezernél?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #523 Dátum: 2012. Március 18. - 21:05:01 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
90 ezernél?

diesel 6 év vagy 90.000km
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #524 Dátum: 2012. Március 19. - 09:06:46 »

Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
Köszönöm  Kacsint akkor olyan kerül bele.
Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?

kilométerben hol állsz?
vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni   Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
Engem is érdekelne a csere eljárása!!! Vezérmű cserénél sem volt lecserélve és most mar 86000 van benne. Időszerű lenne Kacsint ezek szerint
Hol eresszem ki hogy mind kifolyjon és mennyi hűtőfolyadék jár bele  He
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 19. - 09:09:49 írta baroti » Naplózva

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!