Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 11:41:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 229752 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #90 Dátum: 2007. November 28. - 21:32:04 »

A TXT softec 5-40-est 7400-ért is megkapod pl. a motorolaj.hu-n!!!
Naplózva
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #91 Dátum: 2007. November 29. - 08:07:11 »

Evil azért használjuk legtöben az 5W-40-es olajat mert ez -40-töl +40 fok ig használható ebből az intervalumból szerintem bármelyk vezető márkát használhatod lényeges külömség nincs közötük.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #92 Dátum: 2007. November 29. - 17:33:23 »

Evil azért használjuk legtöben az 5W-40-es olajat mert ez -40-töl +40 fok ig használható ebből az intervalumból szerintem bármelyk vezető márkát használhatod lényeges külömség nincs közötük.
Azért az 5w...a pontosság kedvéért..... "csak" -30 °C-ig megy!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #93 Dátum: 2007. November 29. - 20:43:49 »

Evil azért használjuk legtöben az 5W-40-es olajat mert ez -40-töl +40 fok ig használható ebből az intervalumból szerintem bármelyk vezető márkát használhatod lényeges külömség nincs közötük.
Azért az 5w...a pontosság kedvéért..... "csak" -30 °C-ig megy!

Ezt egy Mobil 1-es katalogusban olvastam de lehet hogy csak a saját olajukra vonatkozik.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #94 Dátum: 2007. November 29. - 21:01:40 »

Urak,

Olaj-témában elég szép összefoglaló van itt:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=204

Érdemes átolvasni, mert elég sok alapvető dolgot tisztáz és sok félreértést oszlat el!

Gatsy
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #95 Dátum: 2007. November 30. - 19:10:25 »

Urak,

Olaj-témában elég szép összefoglaló van itt:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=204

Érdemes átolvasni, mert elég sok alapvető dolgot tisztáz és sok félreértést oszlat el!

Gatsy
Vagy nem!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #96 Dátum: 2007. December 01. - 15:55:24 »

Akkor mégsem olyan **** 10W-40-em!!! Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #97 Dátum: 2007. December 02. - 18:10:15 »

Urak,

Olaj-témában elég szép összefoglaló van itt:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=204

Érdemes átolvasni, mert elég sok alapvető dolgot tisztáz és sok félreértést oszlat el!

Gatsy
Vagy nem!


Mert? Miért nem?  He Zavart
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #98 Dátum: 2007. December 02. - 20:16:10 »



Mert? Miért nem?  He Zavart
[/quote]Nem megsérteni akartalak, csak ez egy sokadik körbejárása a dolgoknak és ismét egy újabb szemléletét láthattuk az olaj választásnak, aztán pedig úgyis mindenki a saját meggyőződése szerint fog dönteni. Lásd szavazás. Ja és aki maga vásárolja az olajat a géphez meg lesz róla győződve, hogy a legjobbat választotta.Talán a szavazáson is lehetne módosítani, hogy a felhasznált olajakról alkotunk véleményt, akár teljesítmény v. és ár-érték arány szerint.
Naplózva
Frankieboy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #99 Dátum: 2007. December 02. - 22:05:22 »

PROLONG, PROLONG, PROLONG!!!

45 ezer km-nél tartok, 30 ezernél töltöttük bele a PROLONG-ot a szervíz jóváhagyásával, de ezután is használni fogom, mert ezzel egy álom, ahogy gyorsul ez az 1.6-os Mosolyog

Hidegben is maximális kenést biztosít már indításkor, és utókezelésnél elég csak az 50%-ot beletölteni, mint korábban!

Euro 3-as motor van benne, városban néha nekem is megtorpant már, de aztán rendszerint mindig elmúlik (talán csak a városi dugókat nem szereti), én általában hosszabb távokon használom és ezzel húz mint az állat!!! Motorikusan nem volt még probléma, kopp-kopp-kopp, de az adalékot igényli a kicsike, sőt utána nagyon meghálálja, sosem hagyott még cserben, és mindig pöcre indul Mosolyog

Ebben az évben most megyek másodszor 15 ezres szervízben, szóval eléggé megy is, és tök igénytelen, csak teszi a dolgát, kiszolgál, jobb mint egy NŐ!!!

De a mostani szervízen már nem bízom a szervízesre a betöltést, nehogy lenyúlja az adalékot...
Belső motor mosás, olajfeltöltés, otthon 2 dl olaj kiszívás, majd PROLONG helyére be Mosolyog
Aztán jöjjön aminek jönnie kell...
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #100 Dátum: 2007. December 03. - 10:30:47 »

Mert? Miért nem?  He Zavart
Nem megsérteni akartalak, csak ez egy sokadik körbejárása a dolgoknak és ismét egy újabb szemléletét láthattuk az olaj választásnak, aztán pedig úgyis mindenki a saját meggyőződése szerint fog dönteni. Lásd szavazás. Ja és aki maga vásárolja az olajat a géphez meg lesz róla győződve, hogy a legjobbat választotta.Talán a szavazáson is lehetne módosítani, hogy a felhasznált olajakról alkotunk véleményt, akár teljesítmény v. és ár-érték arány szerint.
[/quote]

Nem sértődtem meg, csak nem értettem a reakciót. A link, szerintem, eléggé tárgyilagosan írja le az olajok tulajdonságait, és segít értelmezni a feltüntetett értékeket (aminek az értelemzését, legalábbis nekünk, anno a jogsi megszerzésekor, műszakira meg kellett tanulnunk, csak elfelejtődött Vigyorog).

Természetesen ettől függetlenül, abban igazad van, hogy mindenkinek az lesz a legjobb, amit ő kiválaszt! Mosolyog
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #101 Dátum: 2007. December 04. - 17:22:12 »

PROLONG, PROLONG, PROLONG!!!

45 ezer km-nél tartok, 30 ezernél töltöttük bele a PROLONG-ot a szervíz jóváhagyásával, de ezután is használni fogom, mert ezzel egy álom, ahogy gyorsul ez az 1.6-os Mosolyog

Hidegben is maximális kenést biztosít már indításkor, és utókezelésnél elég csak az 50%-ot beletölteni, mint korábban!

Euro 3-as motor van benne, városban néha nekem is megtorpant már, de aztán rendszerint mindig elmúlik (talán csak a városi dugókat nem szereti), én általában hosszabb távokon használom és ezzel húz mint az állat!!! Motorikusan nem volt még probléma, kopp-kopp-kopp, de az adalékot igényli a kicsike, sőt utána nagyon meghálálja, sosem hagyott még cserben, és mindig pöcre indul Mosolyog

Ebben az évben most megyek másodszor 15 ezres szervízben, szóval eléggé megy is, és tök igénytelen, csak teszi a dolgát, kiszolgál, jobb mint egy NŐ!!!

De a mostani szervízen már nem bízom a szervízesre a betöltést, nehogy lenyúlja az adalékot...
Belső motor mosás, olajfeltöltés, otthon 2 dl olaj kiszívás, majd PROLONG helyére be Mosolyog
Aztán jöjjön aminek jönnie kell...
Köszi privát mail-t, tapasztalat hiányában a saját véleményem nincs, de T. Olajdoki gondolatait is érdemes megfontolni!

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070427a/
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/071025d/
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #102 Dátum: 2007. December 05. - 18:28:38 »

 Bár nem kenőanyag, de mindenkinek ajánlom a SONAX autóápolóit. Bár még csak a viaszos pasztát és a nyári szélvédőmosó koncentrátumot használtam, de azok kitünőek voltak.
Naplózva
szgabor
Vendég
« Hozzászólás #103 Dátum: 2007. December 10. - 13:21:01 »

Na, hogy legyen egy másik vélemény is. Én VALVOLINE olajakat használtam eddig és nekem bavált!
A Lacettinél még nem jött el az idő, de tuti hogy abba is azt öntök.
Ablakmosó folyadék az mindíg Berner. A téli 1L kb. 500 HUF és -19 ig tuti, nem fagy rá az üvegre mikor ráspricceled és szétkeneted az ablktörlővel. A nyári meg 300 HUF kb.40ml koncentrátum, 2liter vízbe kell önteni és még a 150-es bogarat is oldja. Ja meg kíváló a madár**** oldó képessége!!!! Vigyorog Ajánlom mindenkinek!
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #104 Dátum: 2008. Január 01. - 19:18:29 »

Ha már lett nyitva ilyen topic...

Benya mindig sima 95-ös, ha lehet ÖMV, mert abból egy literrel kevesebbet eszik. De tényleg! Persze nem mindegyik ÖMV kút jött be. A mendemondák szerint ahol ezt a kedvező fogyasztást megfigyeltem, az nem vállalkozónak kiadott szerződéses kút. Hmmm...
Motorolajból Castrol Performance A1 5W30 A1/B1 API SL (ILSAC GF-III) ami könyve szerint, olajdoki szerint, olajforgalmazó szerint is az előírás.


YESSSSS.


Én , igaz Nubira2 1.6 16V be, 145000kmnél. Benzin: OMW95(ebből tényleg kevesebbet eszik), motot: csakis Castrol 5W40( 145ezernél sem eszi, pedig kapja az ívet rendesen), váltóolaj: Q8 75W90fullsynt.,motorolaj adalék: sohasemmit nem tennékbele.,üza adalék: winys,stp piros,spuri.
Meghálálta az NGK Iridium gyertyákat az új Bosch kábelekkel.Sokkal finomabban jár.
nekem a teszkó/jet benyából sokat szeret enni, ésmindegy ,ho gy 95 vagy 98.
Shellt nem szereti.OMW carrera sem hozott jobb eredményt.

olajból a Valvoline 10W40 után a Q8 F1 5w40 et beletöltve átlag 7deci amivel kevesebbet evett.
castrollal van a legjobb hangja, shell olajtól,q8 olajtól hangos a motor.
45000km a nubival, 3év alatt ennyi tapasztalat.
Mosolyog
)


Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!