Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 20:22:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 225776 alkalommal)
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #300 Dátum: 2009. Július 26. - 12:21:40 »

...
Én egyetlen különbséget ÉREZTEM a 10/40 és az 5/30 között. Mivel csillag garázsban áll, a hidegben hamarabb válik kezessé a váltó. Egyéb tünete nem volt... ezért elgondolkodtam, hogy az árkülönbség megéri-e?
Igazán nem kötözködésképpen, de érdekelne, hogy a MOTORolajnak mi köze van a VÁLTÓ kezességéhez...?
Nem jól tudom, hogy a motorolaj a motort keni, a váltóolaj meg a váltót...?

Ha figyelmesebb vagy akkor rájöttél volna, hogy 2 korábbi véleményt idéztem és nem az én nevem alatt adod tovább idézetként!!!!!!!!!!!!
Ha már bele akarsz kötni valamibe legyél figyelmesebb pontosabb!!
"A téma korában is szerepelt már csatolok két véleményt:"
Sebi! Ha segíteni akarsz valakinek, légyszi olyan hsz.-t idézz amitől okosabbak leszünk....( ez a motorolaj-váltó kombó nem ilyen volt )

És nem kell rögtön veszekedni, nem nagyon látom értelmét a csapkodásnak.
Nem szoktuk ezt itt meg, talán nem is szeretnénk...

Kösz! Mosolyog


Egy valamit nem értek mindenki bennem lát ellenséget hibát, mondjátok meg ha nem láttok szívesen az oldalon akkor elhagyom. Azt sem értem. hogy az eredeti hozzászólásban (amiből idéztem) nem vettétek észre ezt a hibát amikor én idéztem mindjárt bele kötöttetek? Aki bánt az meg viselje el hogy nem hagyom, főleg ha a alaptalanul.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 26. - 12:33:38 írta sebijoe » Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #301 Dátum: 2009. Július 26. - 17:05:24 »

Igen Sebi, Téged mindenki bánt.... Vigyorog Nem vagy Te egy kicsit paranoiás?  Vigyorog
Ha meg tényleg így érzed, akkor sértődés helyet gondolkozz el rajta, hogy miért van ez?
De szerintem csak beképzeled!  Mosolyog  Különben is: képes lennél lealacsonyodni az én szintemre és elhagyni egy fórumot, ha tudatják Veled, hogy "Persona non grata" vagy? Hmmmm... Kacsint
....viszont az idézeted tényleg lehetett volna egyértelműbb is.  Én dőlt betűkkel, vagy más színnel szoktam, ha már nem a fórum által alkalmazott idézőstílust használom.  Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 26. - 17:09:53 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #302 Dátum: 2009. Július 26. - 17:45:32 »

Igen Sebi, Téged mindenki bánt.... Vigyorog Nem vagy Te egy kicsit paranoiás?  Vigyorog
Ha meg tényleg így érzed, akkor sértődés helyet gondolkozz el rajta, hogy miért van ez?
De szerintem csak beképzeled!  Mosolyog  Különben is: képes lennél lealacsonyodni az én szintemre és elhagyni egy fórumot, ha tudatják Veled, hogy "Persona non grata" vagy? Hmmmm... Kacsint
....viszont az idézeted tényleg lehetett volna egyértelműbb is.  Én dőlt betűkkel, vagy más színnel szoktam, ha már nem a fórum által alkalmazott idézőstílust használom.  Kacsint

  Különben is: képes lennél lealacsonyodni az én szintemre és elhagyni egy fórumot, ha tudatják Veled, hogy "Persona non grata" vagy? Hmmmm... Kacsint
Ezt a mondatodat nem értem, hol vagy nem kívánatos személy? A másik márkafórumon biztos, hogy nem!

Azok a kommentek túl hosszúak voltak azért csak kimásoltam belőlük a lényeget, a váltós részt viszont nem töröltem, ez igaz azzal részével én sem értek egyet.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 26. - 17:48:59 írta sebijoe » Naplózva

95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #303 Dátum: 2009. Július 26. - 19:47:29 »

Na hál' Istennek akkor szent a béke! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #304 Dátum: 2009. Július 28. - 07:02:51 »

Cápa, Sebi!

PÜ-k mentek!
Bár ezt nem szoktam bejelenteni (azért pü. Vigyorog), ebben az esetben gondolom, hogy mindenki érti miért írtam mégis ide.

Ez a téma itt lezárva.
Uff.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #305 Dátum: 2009. Július 28. - 11:33:39 »

Az a bizonyos rosszallott hozászólás az én művem! Akkor is tisztázva lett, hogy mást irtam (a fogalomzavaros fejemben) és mást gondoltam.
Visszakeresem és javítom...

1000 bocs mindenkitől  Puszi
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #306 Dátum: 2009. Július 29. - 20:48:59 »

Már korábban is írtam, de most már 100%.
Mivel az OMV kiszállt a MOL- ból, ezért már nem is vásárol benzint tőle.
Az összes magyar OMV kutat üzemeltetőt szerződés köti, hogy az osztrákok által biztosított üzemanyagot árulja.
A drágább bárért nem magyar benyát kaptok.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #307 Dátum: 2009. Július 29. - 21:53:32 »

Már korábban is írtam, de most már 100%.
Mivel az OMV kiszállt a MOL- ból, ezért már nem is vásárol benzint tőle.
Az összes magyar OMV kutat üzemeltetőt szerződés köti, hogy az osztrákok által biztosított üzemanyagot árulja.
A drágább bárért nem magyar benyát kaptok.
Ez tuti? Mert régebben amikor az egyik kútra osztrák benzin jött, jó volt a fogyasztásm aztán elmaradt a különbség...gyanítom mol-os anyagra álltak át később. Lehet megint oda kellene mennem tankolni?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gabesz2
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #308 Dátum: 2009. Július 30. - 22:54:14 »

Már korábban is írtam, de most már 100%.
Mivel az OMV kiszállt a MOL- ból, ezért már nem is vásárol benzint tőle.
Az összes magyar OMV kutat üzemeltetőt szerződés köti, hogy az osztrákok által biztosított üzemanyagot árulja.
A drágább bárért nem magyar benyát kaptok.
Ez tuti? Mert régebben amikor az egyik kútra osztrák benzin jött, jó volt a fogyasztásm aztán elmaradt a különbség...gyanítom mol-os anyagra álltak át később. Lehet megint oda kellene mennem tankolni?

Az ÖMV-is hasonlóképp, mint a többi más nagy kúthálózat a drágább benzinnél és gázolajnál ad minőséget. Ez az ÖMV esetében:
sima 95 - magyar Mol benzin, attól felfele: 95 carrera és efelett: mind Ausztriából jön, minőségi üzemanyagok. Ugyan ez igaz a Diesel üzemanyagokra is, az alap az magyar Mol-os,  a drágábbak már mint Ausztriából jönnek. Tehát ha tényleg jó minőségű benzint szeretnél akkor minimum Carrera95!
Több ÖMV kúton is megkérdeztem, és mindenhol ezt állították, így gondolom ez minden ÖMV kútra igaz.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #309 Dátum: 2009. Július 31. - 05:54:14 »

Már korábban is írtam, de most már 100%.
Mivel az OMV kiszállt a MOL- ból, ezért már nem is vásárol benzint tőle.
Az összes magyar OMV kutat üzemeltetőt szerződés köti, hogy az osztrákok által biztosított üzemanyagot árulja.
A drágább bárért nem magyar benyát kaptok.
Ez tuti? Mert régebben amikor az egyik kútra osztrák benzin jött, jó volt a fogyasztásm aztán elmaradt a különbség...gyanítom mol-os anyagra álltak át később. Lehet megint oda kellene mennem tankolni?

Az ÖMV-is hasonlóképp, mint a többi más nagy kúthálózat a drágább benzinnél és gázolajnál ad minőséget. Ez az ÖMV esetében:
sima 95 - magyar Mol benzin, attól felfele: 95 carrera és efelett: mind Ausztriából jön, minőségi üzemanyagok. Ugyan ez igaz a Diesel üzemanyagokra is, az alap az magyar Mol-os,  a drágábbak már mint Ausztriából jönnek. Tehát ha tényleg jó minőségű benzint szeretnél akkor minimum Carrera95!
Több ÖMV kúton is megkérdeztem, és mindenhol ezt állították, így gondolom ez minden ÖMV kútra igaz.

Mi pont ezért mindegyik autónkba a carrera95-t tankoljuk.
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #310 Dátum: 2009. Július 31. - 17:51:20 »

Az infóm céges, nagyon felülről kapott.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #311 Dátum: 2009. Augusztus 05. - 19:13:21 »

76e.km van a kocsimba, és ezidáig az eredeti üzamanyagszűrővel üzemelt. Úgy gondoltam itt az ideje a cserének, vettem benzinszűrőt (2200Ff) volt, a munkadíj 1400Ft. A cserét az Opel márkaszervizben csináltattam, ugyanis emelő vagy szerelőakna szükségeltetik a munka elvégzéséhez. Tehát nem érdemes otthon barkácsolni vele. A szűrő a jobb hátsó kerék előtt a küszöb mögött van egy bilincsel rögzítve, a csatlakozások oldásánál, különösen a tank felőli oldalon eléggé trükkösen van megoldva,odafigyelést igényel. A bilincsbe van egy kihúzható biztosítógyűrű, ez rögzíti a benzincsövet a szűrő csőcsonkjához. Ezen az oldalon nem kell használni az uj szűrőn lévő müanyag pattintót. A másik csatlakozáspontnál pedig igen.
Mindezt a kisérletezők ill. barkácsolók számára írtam,talán némi segítséget jelent számukra.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #312 Dátum: 2009. Augusztus 06. - 10:14:12 »

76e.km van a kocsimba, és ezidáig az eredeti üzamanyagszűrővel üzemelt. Úgy gondoltam itt az ideje a cserének, vettem benzinszűrőt (2200Ff) volt, a munkadíj 1400Ft. A cserét az Opel márkaszervizben csináltattam, ugyanis emelő vagy szerelőakna szükségeltetik a munka elvégzéséhez. Tehát nem érdemes otthon barkácsolni vele. A szűrő a jobb hátsó kerék előtt a küszöb mögött van egy bilincsel rögzítve, a csatlakozások oldásánál, különösen a tank felőli oldalon eléggé trükkösen van megoldva,odafigyelést igényel. A bilincsbe van egy kihúzható biztosítógyűrű, ez rögzíti a benzincsövet a szűrő csőcsonkjához. Ezen az oldalon nem kell használni az uj szűrőn lévő müanyag pattintót. A másik csatlakozáspontnál pedig igen.
Mindezt a kisérletezők ill. barkácsolók számára írtam,talán némi segítséget jelent számukra.

Csak óvatosan ezzel a szűrő dologgal.
Van olyan ismerősöm, akinek szervizben cserélték a szűrőt (elvileg szakemberek) mégis sérült a műanyag csatlakozó, és pont a reptéri gyorsforgalmin adta meg magát.
Nekem (szintén szervizben) az üzemanyag tanknál tették tönkre ezt a rendszerű csatlakozót - az utas alatt dobta szét magát -> spriccelt ki a lé a tartályból.

A biztosító gyűrűt nem kell kihúzni a csatlakozó oldásához - ekkor szokott sérülni, eltörni. Az oldás megfelelő módszere: csatlakozót a csatolt elem töve felé megnyomni (tehát nem arra húzni, amerre a cső van  Mosolyog), ekkor a rögzítő pöcköt oldalról összenyomni, majd a csatlakozót lehúzni.
Naplózva
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #313 Dátum: 2009. Augusztus 06. - 12:59:47 »

Szép jó Napot!:)

Ma délelőtt olajcsere.. + vettem én is ezt a sokat emlegetett Dyno tabit Mosolyog  Kíváncsi leszek a változásra  Mosolyog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #314 Dátum: 2009. Augusztus 06. - 14:58:02 »

Szép jó Napot!:)

Ma délelőtt olajcsere.. + vettem én is ezt a sokat emlegetett Dyno tabit Mosolyog  Kíváncsi leszek a változásra  Mosolyog
Erről jut eszembe,használ még valaki Dyno tabit valaki a régiek közül?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!