Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 07:30:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 229704 alkalommal)
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #45 Dátum: 2007. Október 11. - 19:59:50 »


Cápa hevesen bólogat!

OFF
Jé, ilyet is lehet...? Tecccik...
ON
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #46 Dátum: 2007. Október 11. - 20:15:17 »

Mondjuk nálam nem 3 ezren múlik hanem 6 ezren, amiből már megvettem a következő cseréhez is az olajat. (TXT softec)
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #47 Dátum: 2007. Október 29. - 19:01:43 »

Sokan bírálták az áltam és a gyár által említett 10w-40-es olajat. Tudtok, ami jobb kenést biztosít?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #48 Dátum: 2007. Október 30. - 14:03:10 »

Fiúk! Több autószerelő szakértőt megkérdeztem olaj ügyben, és mindegyik egyértelműen a 10W-40-est javasolta ehhez az autóhoz. Mindegyik ember sok-sok éves tapasztalattal rendelkezik, és egymástól függetlenek, mert nem is ismerik egymást. Én Castrol Magnatec 10W-40-est vettem 4l 6500Ft-ért. Előzőleg Nubvirám volt, ott se az 5W-30-ast mondták, mert túl híg. Ennek a legjobb a kenése, és nem kezdi fogyasztani az olajat. Ettől függetlenül mindenki arra hallgat, akire akar. Én csak több szakmabeli, és az én tapasztakatomat osztottam meg most itt veletek. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #49 Dátum: 2007. Október 30. - 14:52:14 »

Fiúk! Több autószerelő szakértőt megkérdeztem olaj ügyben, és mindegyik egyértelműen a 10W-40-est javasolta ehhez az autóhoz. Mindegyik ember sok-sok éves tapasztalattal rendelkezik, és egymástól függetlenek, mert nem is ismerik egymást. Én Castrol Magnatec 10W-40-est vettem 4l 6500Ft-ért. Előzőleg Nubvirám volt, ott se az 5W-30-ast mondták, mert túl híg. Ennek a legjobb a kenése, és nem kezdi fogyasztani az olajat. Ettől függetlenül mindenki arra hallgat, akire akar. Én csak több szakmabeli, és az én tapasztakatomat osztottam meg most itt veletek. Üdv: LadiGidy

S mert olyan híg, hamar el is ér a motor tetejébe a hidrotőkékhez, (amik némely tagtársnál már kopognak indítás után s talán a véletlen műve, vagy sem, hogy aki említette, ő pont nem az előírt olajat tette bele?) , hidegebb időben is jobban szivattyúzható tulajdonságú. Attól még, hogy hígabb egy olaj, a kenési tulajdonságai nem feltétlen romlanak!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #50 Dátum: 2007. Október 30. - 17:29:55 »

Fiúk! Több autószerelő szakértőt megkérdeztem olaj ügyben, és mindegyik egyértelműen a 10W-40-est javasolta ehhez az autóhoz. Mindegyik ember sok-sok éves tapasztalattal rendelkezik, és egymástól függetlenek, mert nem is ismerik egymást. Én Castrol Magnatec 10W-40-est vettem 4l 6500Ft-ért. Előzőleg Nubvirám volt, ott se az 5W-30-ast mondták, mert túl híg. Ennek a legjobb a kenése, és nem kezdi fogyasztani az olajat. Ettől függetlenül mindenki arra hallgat, akire akar. Én csak több szakmabeli, és az én tapasztakatomat osztottam meg most itt veletek. Üdv: LadiGidy

S mert olyan híg, hamar el is ér a motor tetejébe a hidrotőkékhez, (amik némely tagtársnál már kopognak indítás után s talán a véletlen műve, vagy sem, hogy aki említette, ő pont nem az előírt olajat tette bele?) , hidegebb időben is jobban szivattyúzható tulajdonságú. Attól még, hogy hígabb egy olaj, a kenési tulajdonságai nem feltétlen romlanak!
Talán én emlegettem legutóljára a hidrotőkékkel kapcsolatban a 10W40 - et . Ezért esetemben a következő kis helyesbítést eszközölném az idézetben : Nem én nem tettem bele az előírt olajat , hanem a szervíz !
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #51 Dátum: 2007. Október 30. - 17:48:58 »

Fiúk! Több autószerelő szakértőt megkérdeztem olaj ügyben, és mindegyik egyértelműen a 10W-40-est javasolta ehhez az autóhoz. Mindegyik ember sok-sok éves tapasztalattal rendelkezik, és egymástól függetlenek, mert nem is ismerik egymást. Én Castrol Magnatec 10W-40-est vettem 4l 6500Ft-ért. Előzőleg Nubvirám volt, ott se az 5W-30-ast mondták, mert túl híg. Ennek a legjobb a kenése, és nem kezdi fogyasztani az olajat. Ettől függetlenül mindenki arra hallgat, akire akar. Én csak több szakmabeli, és az én tapasztakatomat osztottam meg most itt veletek. Üdv: LadiGidy

S mert olyan híg, hamar el is ér a motor tetejébe a hidrotőkékhez, (amik némely tagtársnál már kopognak indítás után s talán a véletlen műve, vagy sem, hogy aki említette, ő pont nem az előírt olajat tette bele?) , hidegebb időben is jobban szivattyúzható tulajdonságú. Attól még, hogy hígabb egy olaj, a kenési tulajdonságai nem feltétlen romlanak!
Talán én emlegettem legutóljára a hidrotőkékkel kapcsolatban a 10W40 - et . Ezért esetemben a következő kis helyesbítést eszközölném az idézetben : Nem én nem tettem bele az előírt olajat , hanem a szervíz !
Jogos, nem néztem utána kellőképpen. Sorry!  Kacsint Elnézést a fogalmazásért is, valóban így helyes.
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #52 Dátum: 2007. November 02. - 09:07:15 »

Motorolaj Lacetti diesel:http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/071026b/
Naplózva
weni
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #53 Dátum: 2007. November 16. - 09:27:45 »

hali!

Hozzászólnék a 10-40 vagy 5-40-es "vitához".
15 és 30 ezernél a márkaszervíz nekem is a gyár által előírtnál gyengébb viszkozitású motorolajat töltötte be, vagyis a 10-40-eset. Írtam az olajdokinak (totalcar.hu). Nem csinált ügyet belőle, mondta a szervíz csak faszagyerek akart lenni és spórolni akar a tulajnak. Legközelebb szóljak a jobb viszkozitású olaj miatt.
Október elején már volt olykor fagypont körüli a külső hőmérséklet. A kocsi csillaggarázsban állt. A reggeli hidegindításkor többször előfordult, hogy a motornak olyan hangja volt, mint egy traktornak. Nem volt megfelelő kenése. Csupán két-három másodpercig tartott, de azért idegesített. Október második felében voltam a 45 ezres szervizen. Most - külön kérésemre és kétperces győzködésemre - betöltötték az előírt viszkozitású olajat. Azóta a hibajelenség nem ismétlődött meg. Szóval a magam részéről mindenkinek a hígabb, 5-40-es viszkozitású olajat ajánlom. A motor élettartama során a legnagyobb kopást a hidegindításokkor szenvedi el. Nem hiszem, hogy a pár ezer forintos diffi bárkinek is fontosabb...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #54 Dátum: 2007. November 16. - 19:56:58 »

Én meg sem merek szólalni...pedig jönnek a hidegebb idők és egyre többen -akik győzködtek a 10W40 és hasonló olajokról- panaszkodnak hidegindítási zajokra.
Én is mínuszokban indulok, de egy pillanatra sem kalapál a motor. Vagy csak én fogtam ki azt az autót, amelyiknél a motornyekergést is egyszerűen meg lehetett szüntetni, a kormány sem hallatja a hangját (mostanában... pedig semmit nem tettem vele) és még egy izzóm sem égett ki 16000-en túl?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #55 Dátum: 2007. November 17. - 08:41:38 »

Én meg sem merek szólalni...pedig jönnek a hidegebb idők és egyre többen -akik győzködtek a 10W40 és hasonló olajokról- panaszkodnak hidegindítási zajokra.
Én is mínuszokban indulok, de egy pillanatra sem kalapál a motor. Vagy csak én fogtam ki azt az autót, amelyiknél a motornyekergést is egyszerűen meg lehetett szüntetni, a kormány sem hallatja a hangját (mostanában... pedig semmit nem tettem vele) és még egy izzóm sem égett ki 16000-en túl?

Nekem sem kerreg reggelente (de szép ezsperente!:) ), pedig meg áll az udvarunkban a hideg rendesen.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #56 Dátum: 2007. November 17. - 08:49:46 »

Én meg sem merek szólalni...pedig jönnek a hidegebb idők és egyre többen -akik győzködtek a 10W40 és hasonló olajokról- panaszkodnak hidegindítási zajokra.
Én is mínuszokban indulok, de egy pillanatra sem kalapál a motor. Vagy csak én fogtam ki azt az autót, amelyiknél a motornyekergést is egyszerűen meg lehetett szüntetni, a kormány sem hallatja a hangját (mostanában... pedig semmit nem tettem vele) és még egy izzóm sem égett ki 16000-en túl?

Nekem sem kerreg reggelente (de szép ezsperente!:) ), pedig meg áll az udvarunkban a hideg rendesen.

A második kötelezőn bizony 5W-30 került a gépbe (az eddigi 10W-40 helyett). Nem tudom, hogy mennyire az olaj frissessége teszi, de csendesebb lett a gép...

Nekem ez elvem lett: Eme nedv kell bele!!!
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #57 Dátum: 2007. November 17. - 17:17:57 »

Én meg sem merek szólalni...pedig jönnek a hidegebb idők és egyre többen -akik győzködtek a 10W40 és hasonló olajokról- panaszkodnak hidegindítási zajokra.
Én is mínuszokban indulok, de egy pillanatra sem kalapál a motor. Vagy csak én fogtam ki azt az autót, amelyiknél a motornyekergést is egyszerűen meg lehetett szüntetni, a kormány sem hallatja a hangját (mostanában... pedig semmit nem tettem vele) és még egy izzóm sem égett ki 16000-en túl?

Nekem sem kerreg reggelente (de szép ezsperente!:) ), pedig meg áll az udvarunkban a hideg rendesen.

A második kötelezőn bizony 5W-30 került a gépbe (az eddigi 10W-40 helyett). Nem tudom, hogy mennyire az olaj frissessége teszi, de csendesebb lett a gép...

Nekem ez elvem lett: Eme nedv kell bele!!!
A gyárban milyet tesznek bele? Tudja valaki? Mert nekem csendes, viszont gyári az olajam.
Szerintem 5w30 mellett teszem le a voksom. Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #58 Dátum: 2007. November 20. - 13:58:35 »

Honnan veszitek, hogy az autóinkba 5-40-es az előírás?

Üzemeltetési kézikönyv, 8. fejezet 4. oldal (műszaki adatok/folyadékok):
API SL fokozat, SAE 10W-30
hideg időjárás SAE 5W-30

A következő oldalon a "magyarázat": 10-30-as -20 celsiusig megfelelő. Azért nálunk ennél ritkán van hidegebb.
Persze ettől még mindenki rakhat bele 5-40-est, de ne vezessük félre egymást.
A 10w-40 nem gyengébb a gyári előírásnál, hanem jobb.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #59 Dátum: 2007. November 21. - 08:30:56 »

Honnan veszitek, hogy az autóinkba 5-40-es az előírás?

Üzemeltetési kézikönyv, 8. fejezet 4. oldal (műszaki adatok/folyadékok):
API SL fokozat, SAE 10W-30
hideg időjárás SAE 5W-30

A következő oldalon a "magyarázat": 10-30-as -20 celsiusig megfelelő. Azért nálunk ennél ritkán van hidegebb.
Persze ettől még mindenki rakhat bele 5-40-est, de ne vezessük félre egymást.
A 10w-40 nem gyengébb a gyári előírásnál, hanem jobb.
Akkor most mi van?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!