CDX
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
|
« Hozzászólás #195 Dátum: 2008. Május 18. - 18:26:05 » |
|
Sziasztok!
60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat. Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket? Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen. Válaszokat köszönettel veszem.
Sziasztok
Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #196 Dátum: 2008. Május 18. - 19:11:40 » |
|
Sziasztok!
60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat. Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket? Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen. Válaszokat köszönettel veszem.
Sziasztok
Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX
Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #197 Dátum: 2008. Május 18. - 20:17:31 » |
|
Sziasztok!
60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat. Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket? Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen. Válaszokat köszönettel veszem.
Sziasztok
Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX
Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat! Én úgy emléxem a vízpumpát nem cserélik(de nem biztos)nekem ha jól emlékszem 60-65 körül megállt a 60 ezres.De mivel már eladtam nem tudom megnézni a számlákat.Ha érdekel megkérdezhetem mennyi az annyi itt nálunk(Veszprém)
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #198 Dátum: 2008. Május 19. - 06:31:55 » |
|
Sziasztok!
60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat. Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket? Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen. Válaszokat köszönettel veszem.
Sziasztok
Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX
Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat! Sziasztok!
60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat. Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket? Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen. Válaszokat köszönettel veszem.
Sziasztok
Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX
Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat! Én úgy emléxem a vízpumpát nem cserélik(de nem biztos)nekem ha jól emlékszem 60-65 körül megállt a 60 ezres.De mivel már eladtam nem tudom megnézni a számlákat.Ha érdekel megkérdezhetem mennyi az annyi itt nálunk(Veszprém) Na ez mar erdekel engem is mar mint az alkatresz, hiszen nalunk a markaszerviznel anyag + munkadij kb. 160 000Ft. kostal igaz hogy mas kereskedesekben meg nem erdeklodtem de biztos hogy az lesz belole hogy megveszem barhol ahol az ar kedvezobb es kicserelni sem viszem hozzuk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #199 Dátum: 2008. Május 19. - 13:14:53 » |
|
Kedves Cartársak! Egyszer már leirtam az általános szervizanyagok árait, a megfelelő topicban. Keressétek meg ott, és számoljátok ki a szükséges anyagkölcségeket, ha ti viszitek az anyagot, és nem a szerviz adja méregdrágán a legtöbbjét. Egy biztos, hogy a 60, 120, stb ezer km-es szervizek a ledrágábbak, mert ez a vezérmű cserés ciklus. Csak okosan!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #200 Dátum: 2008. Május 19. - 13:21:20 » |
|
Márkaszervízben 100 ezer környékén van a 60 ezres. 120 az már kicsit sok, de persze kérdés, hogy mi mindent akarnak cserélni, és mire (minőség). A vízpumpát nem kell cserélni! Persze lehet, de felesleges. A régi Astráknál volt előírás. Az enyémben kicsivel több mint 100 van, és még hibátlan. Állítólag a vízpumpánál látszik, ha cserélni célszerű: a görgő környékén kék színű tömítésanyag látszik. Ezt persze csak a szíjcserénél lehet látni, de a fenti 'kritérium' is erre az esetre szól.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dundi500
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #201 Dátum: 2008. Június 01. - 13:51:10 » |
|
Hali!
Vízpumpa! Kiváló darab. Nincs vele semmi baj. A baj akkor kezdődik, mikor a motorhoz hozzá kell nyúlni. S mivel a vezérlést cserélni kell, így muszáj hozzá nyúlni.
Két gond van vele. Az egyik, hogy a vízpumpa forgatásával feszítjük az ékszíjat, így a bevízkövesedett vízpumpát, meg kell mozdítani, és emiatt 90% az esélye annak, hogy megindul a vízfolyás. Ha a javításból rá szánsz még plusz két órát, kitisztítod, lepucolod a vízkövet és jó tömítő anyagot tudsz alkalmazni, akkor ez a hiba kivédhető.
Akkor is ott a másik gond. Mivel új a szíj, és a feszítés nagysága, mint erő, másként hat a vízpumpára (az új szíj is sprődebb, mint a régi szíj). Így megváltozik a már bekopott vízpumpa futó felülete, és a víz megtalálja a kijáratot. Emlékezzetek vissza a Ladakra. Ékszíjat cseréltél és rá pár km-re megindult a vízpumpa folyása, de minimum a könnyezése. Mivel ott a tömítő „aktív szén” viszonylag vastag volt, előfordult, hogy az új feszítő erőhöz is kialakult a tömítő felület.
Ezért javasolják azt, hogy cseréljék a vezérlés cserével egy időbe a vízpumpát, mert attól rosszabb nincs, hogy a csere után kb. 5000-km –rel, a vízpumpa folyása miatt, újra szétkeljen szedni mindent.
.
|
|
|
Naplózva
|
.
Üdvözlettel: Dundi
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #203 Dátum: 2008. Június 12. - 09:36:06 » |
|
Röviden és tömören, az ADAC 800 km-es standard tesztperiódussal tesztpadon tesztelte a tablettát, a mágnest és a olajadalékot, és nem tapasztaltak mérhető különbségeket a fogyasztásban és teljesítményben. Csak a pénz forgási sebessége nő ezeknek a megvásárolásával.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #204 Dátum: 2008. Július 26. - 18:58:02 » |
|
Olvasgattam a szerviz cd-t, ée ezt az infót találtam az olajról. Motorolaj: API SL (ILSAC GF-III) osztály SAE10W-30 Hideg terület: SAE 5W-30 Meleg terület: SAE 15W-40Ezért szerintem a mi a kettő között van az mind megfelel minőségbe. A legjobb az 5W-40-es.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #205 Dátum: 2008. Július 27. - 08:28:07 » |
|
Olvasgattam a szerviz cd-t, ée ezt az infót találtam az olajról. Motorolaj: API SL (ILSAC GF-III) osztály SAE10W-30 Hideg terület: SAE 5W-30 Meleg terület: SAE 15W-40Ezért szerintem a mi a kettő között van az mind megfelel minőségbe. A legjobb az 5W-40-es. ...ezért is leledzik ilyen a Lacsim orrában...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
lacettibb
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
sw 2.0 dízel Platinum
|
|
« Hozzászólás #206 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 09:31:31 » |
|
Most lettem boldog tulajdonosa egy dízel lacettinek. Használtan vettem, és úgy gondolom, nem árt egy olajcsere, biztos ami biztos, hiszen a következő szervízig még 8000 km-t kell mennem vele. Úgy látom, a hozzászólásokat olvasva, hogy egyelőre nem sok dízeles jár errefelé, ezért leírom, mit nyomoztam ki motorolajat illetően. A benne lévő TDCI V16, 1991 kcm-es motorba az előírt motorolaj típusa (kézikönyvből vett adat) SAE 5W40, MB 229.31, ACEA c3 Ennek a minősígi osztálynak nagyon sokféle olaj megfelel, én kettőt választottm ki: CASTROL Magnatec 4W-50 C3 Ez ajánlott benzin vagy dízel üzemű gépkocsikba is CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 B4 kifejezett dízel üzemű részecskeszűrős közös nyomócsöves motorokhoz.
6.2 liter olaj kell szűrővel együtt ez kb. 12000Ft akciósan Megdöbbenve érzékeltem, hogy az olajszűrő 7000Ft-ba kerül. Munkadíj 3000Ft Összesen 22000Ft. Hát erre nem számítottam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 25. - 18:07:39 írta lacettibb »
|
Naplózva
|
Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #207 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 11:36:44 » |
|
Lehet hozzáírtak egy nullát, mert én 7-800 ft-ért veszem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lacettibb
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
sw 2.0 dízel Platinum
|
|
« Hozzászólás #208 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 12:24:36 » |
|
Lehet hozzáírtak egy nullát, mert én 7-800 ft-ért veszem...
Két helyen is megkérdeztem potosn azért. Salgótarjánban Chevrolet szervíz 7000Ft. Chevrolet Gombos Bp. 6740Ft a dízel olajszűrő. Lehet hogy aranyból van?
|
|
|
Naplózva
|
Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #209 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 12:45:06 » |
|
Lehet hozzáírtak egy nullát, mert én 7-800 ft-ért veszem...
Két helyen is megkérdeztem potosn azért. Salgótarjánban Chevrolet szervíz 7000Ft. Chevrolet Gombos Bp. 6740Ft a dízel olajszűrő. Lehet hogy aranyból van? Vannak sokkal olcsóbban alkatrészeseknél is.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|