Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 23:28:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 225871 alkalommal)
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #195 Dátum: 2008. Május 18. - 18:26:05 »


Sziasztok!

60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt
a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat.
Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket?
Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól
tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket
végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen.
Válaszokat köszönettel veszem.

Sziasztok

Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #196 Dátum: 2008. Május 18. - 19:11:40 »


Sziasztok!

60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt
a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat.
Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket?
Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól
tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket
végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen.
Válaszokat köszönettel veszem.

Sziasztok

Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX

  Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #197 Dátum: 2008. Május 18. - 20:17:31 »


Sziasztok!

60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt
a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat.
Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket?
Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól
tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket
végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen.
Válaszokat köszönettel veszem.

Sziasztok

Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX

  Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat!
Én úgy emléxem a vízpumpát nem cserélik(de nem biztos)nekem ha jól emlékszem 60-65 körül megállt a 60 ezres.De mivel már eladtam nem tudom megnézni a számlákat.Ha érdekel megkérdezhetem mennyi az annyi itt nálunk(Veszprém)
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #198 Dátum: 2008. Május 19. - 06:31:55 »


Sziasztok!

60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt
a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat.
Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket?
Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól
tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket
végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen.
Válaszokat köszönettel veszem.

Sziasztok

Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX

  Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat!

Sziasztok!

60 000 km.-es szervízre viszem a kocsimat, kérlek benneteket, hogy aki a közelmultban / ez évben/ volt
a kocsijával 60e.km-es, írják meg tapasztalataikat.
Érdemes e garancián túl szervízben csináltatni, vagy megbízható maszek szerelőnél az előírt cseréket?
Érdeklődtem szervizeknél a szükséges cserékről, és az árról. Elég eltérőek voltak az adott válaszok, attól
tartok hogy csak, lenyúlásra hajtanak. 80 000-120 000 ft-ról beszéltek ha csak az előírás szerinti cseréket
végzik el. Az egyik szervíz szerint a vízpunpát is cserélni kell, a másik szerint szükségtelen.
Válaszokat köszönettel veszem.

Sziasztok

Kocsim adatai: Nubira III. 1.8 CDX

  Ez sajnos drága szerviz, de ha nem garis, olcsobban meguszhatod egy megbízható szerelőnél. Fontos ilyenkor cserélni a vezérműszíjat, vezetőgörgőt, feszítőgörgőt, és valóban a vizpumpát is, mert a következő periodust nem bírja ki, bármelyik alkatrész ezekből, és szakadást okozhat, ami több százezres bánatpénzt jelent utána. Nem érdemes kockáztatni, a vizpumpát lehet, hogy használhatnád még, vagy 10-15 ezer km-re, de ,ha akkor cserélteted, a munkadíj miatt elbukod a látszólagos hasznot. Nem ajánlom a spórolást, csak abban, hogy ne a hivatalos szakszervizbe vidd! Tizezreket spórolhatsz így, és még a vizpumpád is új lesz! Alkatrészek olcsóbb beszerzéséhez ajánlom a Várna utcai boltot, regized tagok kedvezményt kaphatnak, nézd meg a főoldalunkat!
Én úgy emléxem a vízpumpát nem cserélik(de nem biztos)nekem ha jól emlékszem 60-65 körül megállt a 60 ezres.De mivel már eladtam nem tudom megnézni a számlákat.Ha érdekel megkérdezhetem mennyi az annyi itt nálunk(Veszprém)
Na ez mar erdekel engem is mar mint az alkatresz, hiszen nalunk a markaszerviznel anyag + munkadij kb. 160 000Ft. kostal
igaz hogy mas kereskedesekben meg nem erdeklodtem de biztos hogy az lesz belole hogy megveszem barhol ahol az ar kedvezobb es kicserelni sem viszem hozzuk.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #199 Dátum: 2008. Május 19. - 13:14:53 »

Kedves Cartársak! Egyszer már leirtam az általános szervizanyagok árait, a megfelelő topicban. Keressétek meg ott, és számoljátok ki a szükséges anyagkölcségeket, ha ti viszitek az anyagot, és nem a szerviz adja méregdrágán a legtöbbjét. Egy biztos, hogy a 60, 120, stb ezer km-es szervizek a ledrágábbak, mert ez a vezérmű cserés ciklus. Csak okosan! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #200 Dátum: 2008. Május 19. - 13:21:20 »

Márkaszervízben 100 ezer környékén van a 60 ezres. 120 az már kicsit sok, de persze kérdés, hogy mi mindent akarnak cserélni, és mire (minőség).
A vízpumpát nem kell cserélni!
Persze lehet, de felesleges. A régi Astráknál volt előírás. Az enyémben kicsivel több mint 100 van, és még hibátlan.
Állítólag a vízpumpánál látszik, ha cserélni célszerű: a görgő környékén kék színű tömítésanyag látszik. Ezt persze csak a szíjcserénél lehet látni, de a fenti 'kritérium' is erre az esetre szól.
Naplózva
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #201 Dátum: 2008. Június 01. - 13:51:10 »

Hali!

Vízpumpa! Kiváló darab. Nincs vele semmi baj. A baj akkor kezdődik, mikor a motorhoz hozzá kell nyúlni. S mivel a vezérlést cserélni kell, így muszáj hozzá nyúlni.

Két gond van vele. Az egyik, hogy a vízpumpa forgatásával feszítjük az ékszíjat, így a bevízkövesedett vízpumpát, meg kell mozdítani, és emiatt 90% az esélye annak, hogy megindul a vízfolyás. Ha a javításból rá szánsz még plusz két órát, kitisztítod, lepucolod a vízkövet és jó tömítő anyagot tudsz alkalmazni, akkor ez a hiba kivédhető.

Akkor is ott a másik gond. Mivel új a szíj, és a feszítés nagysága, mint erő, másként hat a vízpumpára (az új szíj is sprődebb, mint a régi szíj). Így megváltozik a már bekopott vízpumpa futó felülete, és a víz megtalálja a kijáratot. Emlékezzetek vissza a Ladakra. Ékszíjat cseréltél és rá pár km-re megindult a vízpumpa folyása, de minimum a könnyezése. Mivel ott a tömítő „aktív szén” viszonylag vastag volt, előfordult, hogy az új feszítő erőhöz is kialakult a tömítő felület.

Ezért javasolják azt, hogy cseréljék a vezérlés cserével egy időbe a vízpumpát, mert attól rosszabb nincs, hogy a csere után kb. 5000-km –rel, a vízpumpa folyása miatt, újra szétkeljen szedni mindent.



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #202 Dátum: 2008. Június 12. - 08:16:10 »

Aki tud németül, legyen szíves elolvasni a cikket és megosztani velünk az információt.
http://www.adac.de/Tests/Zubehoertests/Spritspar_Mittel/default.asp?TL=2
Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #203 Dátum: 2008. Június 12. - 09:36:06 »

Aki tud németül, legyen szíves elolvasni a cikket és megosztani velünk az információt.
http://www.adac.de/Tests/Zubehoertests/Spritspar_Mittel/default.asp?TL=2

Röviden és tömören, az ADAC 800 km-es standard tesztperiódussal tesztpadon tesztelte a tablettát, a mágnest és a olajadalékot, és nem tapasztaltak mérhető különbségeket a fogyasztásban és teljesítményben. Csak a pénz forgási sebessége nő ezeknek a megvásárolásával. Mosolyog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #204 Dátum: 2008. Július 26. - 18:58:02 »

Olvasgattam a szerviz cd-t, ée ezt az infót találtam az olajról.

Motorolaj: API SL (ILSAC GF-III) osztály SAE10W-30
Hideg terület: SAE 5W-30
Meleg terület: SAE 15W-40


Ezért szerintem a mi a kettő között van az mind megfelel minőségbe. Kacsint
A legjobb az 5W-40-es. Vigyorog


Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #205 Dátum: 2008. Július 27. - 08:28:07 »

Olvasgattam a szerviz cd-t, ée ezt az infót találtam az olajról.

Motorolaj: API SL (ILSAC GF-III) osztály SAE10W-30
Hideg terület: SAE 5W-30
Meleg terület: SAE 15W-40


Ezért szerintem a mi a kettő között van az mind megfelel minőségbe. Kacsint
A legjobb az 5W-40-es. Vigyorog
...ezért is leledzik ilyen a Lacsim orrában...  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
lacettibb
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


sw 2.0 dízel Platinum


WWW
« Hozzászólás #206 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 09:31:31 »

Most lettem boldog tulajdonosa egy dízel lacettinek. Használtan vettem, és úgy gondolom, nem árt egy olajcsere, biztos ami biztos, hiszen a következő szervízig még 8000 km-t kell mennem vele. Úgy látom, a hozzászólásokat olvasva, hogy egyelőre nem sok dízeles jár errefelé, ezért leírom, mit nyomoztam ki motorolajat illetően.
A benne lévő TDCI V16, 1991 kcm-es motorba az előírt motorolaj típusa (kézikönyvből vett adat) SAE 5W40, MB 229.31, ACEA c3
Ennek a minősígi osztálynak nagyon sokféle olaj megfelel, én kettőt választottm ki:
CASTROL Magnatec 4W-50 C3 Ez ajánlott benzin vagy dízel üzemű gépkocsikba is
CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 B4 kifejezett dízel üzemű részecskeszűrős közös nyomócsöves motorokhoz.

6.2 liter olaj kell szűrővel együtt ez kb. 12000Ft akciósan
Megdöbbenve érzékeltem, hogy az olajszűrő 7000Ft-ba kerül.
Munkadíj 3000Ft
Összesen 22000Ft. Hát erre nem számítottam.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 25. - 18:07:39 írta lacettibb » Naplózva

Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #207 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 11:36:44 »

Lehet hozzáírtak egy nullát, mert én 7-800 ft-ért veszem...
Naplózva
lacettibb
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


sw 2.0 dízel Platinum


WWW
« Hozzászólás #208 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 12:24:36 »

Lehet hozzáírtak egy nullát, mert én 7-800 ft-ért veszem...
Két helyen is megkérdeztem potosn azért. Salgótarjánban Chevrolet szervíz 7000Ft. Chevrolet Gombos Bp. 6740Ft a dízel olajszűrő. Lehet hogy aranyból van?
Naplózva

Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #209 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 12:45:06 »

Lehet hozzáírtak egy nullát, mert én 7-800 ft-ért veszem...
Két helyen is megkérdeztem potosn azért. Salgótarjánban Chevrolet szervíz 7000Ft. Chevrolet Gombos Bp. 6740Ft a dízel olajszűrő. Lehet hogy aranyból van?
Vannak sokkal olcsóbban alkatrészeseknél is.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!