Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 23:37:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 225904 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #180 Dátum: 2008. április 30. - 08:50:14 »

Ez diszkrimináció!!!!!És Én?Melyiket?
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #181 Dátum: 2008. április 30. - 10:56:45 »

Egy kis adalék az adalékhoz... Kacsint
Annyira furdalt a kíváncsiság, hogy nem bírtam ki, és rátankoltam a Dyno-tab-os benyára 400valahány km után...
Hát sajna - legalábbis nálam - a fogyasztásra semmilyen hatással nem volt (bár a -0,3 l/100 km éppen kihozza a tabletta árát... - dehát egy tankolás nem tankolás...)
Persze ez a beharangozotthoz lépest lagymatag adat lehet attól is, hogy ahol csak lehetett, élvezettel nyomtam neki, ugyanis ettől a bogyótól húz, mint a barom... De komolyan, kezdem elhinni, hogy tényleg van benne 109 paci (csak miért kell az előcsalogatásukhoz ilyen-olyan csodaszer...), ugrik, harap, nagyon fickós lett a gép, azt el kell ismernem.
Csak hát a fogyasztás, csak az menne már lejjebb...

Ez izgi, mert nekem is ment, mint a veszedelem amíg tartott a dyno.  Vigyorog Azóta tankoltam és visszaállt a régi lomhaság.  Fogyasztás akkor csökkenne, ha nem élvezkednénk hogy megy, hanem ugyanúgy lagymatagul mennénk mint tabletta előtt, tuti kevesebbet is enne a Lacsika. Csak hát Ki bírja ki? He


Rendelnék is, de hogyan teszem bele a gáztartályba??  Vigyorog Vigyorog

Jajmá', mindig csak a kifogások... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Rendeljél, és ha nem tudod beletenni - amire tul.képpen jó esély van  Vigyorog Vigyorog Vigyorog -, féláron átveszem őket... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Miki24
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #182 Dátum: 2008. április 30. - 21:43:38 »

Sziasztok!Aki esetleg nem akar vagy nem tud DYNO-t rendelni a neten az megveheti az Unix üzleteiben is!Szinte ugyanazon az áron mint a weboldalon!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #183 Dátum: 2008. Május 01. - 04:40:49 »

Egy kis adalék az adalékhoz... Kacsint
Annyira furdalt a kíváncsiság, hogy nem bírtam ki, és rátankoltam a Dyno-tab-os benyára 400valahány km után...
Hát sajna - legalábbis nálam - a fogyasztásra semmilyen hatással nem volt (bár a -0,3 l/100 km éppen kihozza a tabletta árát... - dehát egy tankolás nem tankolás...)
Persze ez a beharangozotthoz lépest lagymatag adat lehet attól is, hogy ahol csak lehetett, élvezettel nyomtam neki, ugyanis ettől a bogyótól húz, mint a barom... De komolyan, kezdem elhinni, hogy tényleg van benne 109 paci (csak miért kell az előcsalogatásukhoz ilyen-olyan csodaszer...), ugrik, harap, nagyon fickós lett a gép, azt el kell ismernem.
Csak hát a fogyasztás, csak az menne már lejjebb...

Ez izgi, mert nekem is ment, mint a veszedelem amíg tartott a dyno.  Vigyorog Azóta tankoltam és visszaállt a régi lomhaság.  Fogyasztás akkor csökkenne, ha nem élvezkednénk hogy megy, hanem ugyanúgy lagymatagul mennénk mint tabletta előtt, tuti kevesebbet is enne a Lacsika. Csak hát Ki bírja ki? He

Tuning tabletta! Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 01. - 04:46:36 írta Jani » Naplózva


LPG
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #184 Dátum: 2008. Május 03. - 15:33:09 »

Egy kis adalék az adalékhoz... Kacsint
Annyira furdalt a kíváncsiság, hogy nem bírtam ki, és rátankoltam a Dyno-tab-os benyára 400valahány km után...
Hát sajna - legalábbis nálam - a fogyasztásra semmilyen hatással nem volt (bár a -0,3 l/100 km éppen kihozza a tabletta árát... - dehát egy tankolás nem tankolás...)
Persze ez a beharangozotthoz lépest lagymatag adat lehet attól is, hogy ahol csak lehetett, élvezettel nyomtam neki, ugyanis ettől a bogyótól húz, mint a barom... De komolyan, kezdem elhinni, hogy tényleg van benne 109 paci (csak miért kell az előcsalogatásukhoz ilyen-olyan csodaszer...), ugrik, harap, nagyon fickós lett a gép, azt el kell ismernem.
Csak hát a fogyasztás, csak az menne már lejjebb...

Ez izgi, mert nekem is ment, mint a veszedelem amíg tartott a dyno.  Vigyorog Azóta tankoltam és visszaállt a régi lomhaság.  Fogyasztás akkor csökkenne, ha nem élvezkednénk hogy megy, hanem ugyanúgy lagymatagul mennénk mint tabletta előtt, tuti kevesebbet is enne a Lacsika. Csak hát Ki bírja ki? He

Tuning tabletta! Vigyorog
    Minden bizonnyal javul a hatásfok Dyno-tab adalékolásával, saját tapasztalat szerint motorhangon is érezhető a változás, de pl. hidegindításkor 1 mp után már jár a motor (korábban sem volt 2 mp-nél több). Annyira nem karakteres, mint írjátok, mivel volt beavatkozás más téren és elégedett vagyok a nyomatékkal-fogyasztással, de minden kis + együttvéve megéri.
"Ki bírja ki? He" Hát nekem igen furcsa: állandóan a kilóméterórát kukkolni az eng. sebességhatárok (+30+20+10 %) meg óra késése a valós sebességhez képest- mi fér bele büntetés nélkül...?
Más stílus, mint szabadjára engedni a fordulatot.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #185 Dátum: 2008. Május 04. - 05:54:09 »

Egy kis adalék az adalékhoz... Kacsint
Annyira furdalt a kíváncsiság, hogy nem bírtam ki, és rátankoltam a Dyno-tab-os benyára 400valahány km után...
Hát sajna - legalábbis nálam - a fogyasztásra semmilyen hatással nem volt (bár a -0,3 l/100 km éppen kihozza a tabletta árát... - dehát egy tankolás nem tankolás...)
Persze ez a beharangozotthoz lépest lagymatag adat lehet attól is, hogy ahol csak lehetett, élvezettel nyomtam neki, ugyanis ettől a bogyótól húz, mint a barom... De komolyan, kezdem elhinni, hogy tényleg van benne 109 paci (csak miért kell az előcsalogatásukhoz ilyen-olyan csodaszer...), ugrik, harap, nagyon fickós lett a gép, azt el kell ismernem.
Csak hát a fogyasztás, csak az menne már lejjebb...

Ez izgi, mert nekem is ment, mint a veszedelem amíg tartott a dyno.  Vigyorog Azóta tankoltam és visszaállt a régi lomhaság.  Fogyasztás akkor csökkenne, ha nem élvezkednénk hogy megy, hanem ugyanúgy lagymatagul mennénk mint tabletta előtt, tuti kevesebbet is enne a Lacsika. Csak hát Ki bírja ki? He

Tuning tabletta! Vigyorog
    Minden bizonnyal javul a hatásfok Dyno-tab adalékolásával, saját tapasztalat szerint motorhangon is érezhető a változás, de pl. hidegindításkor 1 mp után már jár a motor (korábban sem volt 2 mp-nél több). Annyira nem karakteres, mint írjátok, mivel volt beavatkozás más téren és elégedett vagyok a nyomatékkal-fogyasztással, de minden kis + együttvéve megéri.
"Ki bírja ki? He" Hát nekem igen furcsa: állandóan a kilóméterórát kukkolni az eng. sebességhatárok (+30+20+10 %) meg óra késése a valós sebességhez képest- mi fér bele büntetés nélkül...?
Más stílus, mint szabadjára engedni a fordulatot.
Én nem mindig, de ezért szeretem, ha megy a teher vagy egy buszt előttem orszúton, mert vissza 3 oszt bajul megy a tuningtabletta az edgével. Továbbra is sajnálom, hogy nem mehettem RR bácsi ellen is egyet, mert érdekelt volna a különbözet.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #186 Dátum: 2008. Május 04. - 18:20:32 »

Janinak igaza lehet,mert a Dyno-tab: "Tuning tabletta!"
Másként fogalmazva: -akinek ugyanolyan vezetési stílus- és körülmények mellett nincs fogyasztási javulása, annak valami a motor beállításával nincs rendben. (Az árát mindenképpen meg kell hozza).
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #187 Dátum: 2008. Május 04. - 19:23:57 »

Egy kis adalék az adalékhoz... Kacsint
Annyira furdalt a kíváncsiság, hogy nem bírtam ki, és rátankoltam a Dyno-tab-os benyára 400valahány km után...
Hát sajna - legalábbis nálam - a fogyasztásra semmilyen hatással nem volt (bár a -0,3 l/100 km éppen kihozza a tabletta árát... - dehát egy tankolás nem tankolás...)
Persze ez a beharangozotthoz lépest lagymatag adat lehet attól is, hogy ahol csak lehetett, élvezettel nyomtam neki, ugyanis ettől a bogyótól húz, mint a barom... De komolyan, kezdem elhinni, hogy tényleg van benne 109 paci (csak miért kell az előcsalogatásukhoz ilyen-olyan csodaszer...), ugrik, harap, nagyon fickós lett a gép, azt el kell ismernem.
Csak hát a fogyasztás, csak az menne már lejjebb...

Ez izgi, mert nekem is ment, mint a veszedelem amíg tartott a dyno.  Vigyorog Azóta tankoltam és visszaállt a régi lomhaság.  Fogyasztás akkor csökkenne, ha nem élvezkednénk hogy megy, hanem ugyanúgy lagymatagul mennénk mint tabletta előtt, tuti kevesebbet is enne a Lacsika. Csak hát Ki bírja ki? He

Tuning tabletta! Vigyorog
    Minden bizonnyal javul a hatásfok Dyno-tab adalékolásával, saját tapasztalat szerint motorhangon is érezhető a változás, de pl. hidegindításkor 1 mp után már jár a motor (korábban sem volt 2 mp-nél több). Annyira nem karakteres, mint írjátok, mivel volt beavatkozás más téren és elégedett vagyok a nyomatékkal-fogyasztással, de minden kis + együttvéve megéri.
"Ki bírja ki? He" Hát nekem igen furcsa: állandóan a kilóméterórát kukkolni az eng. sebességhatárok (+30+20+10 %) meg óra késése a valós sebességhez képest- mi fér bele büntetés nélkül...?
Más stílus, mint szabadjára engedni a fordulatot.
Én nem mindig, de ezért szeretem, ha megy a teher vagy egy buszt előttem orszúton, mert vissza 3 oszt bajul megy a tuningtabletta az edgével. Továbbra is sajnálom, hogy nem mehettem RR bácsi ellen is egyet, mert érdekelt volna a különbözet.
Szerencséd, hogy öregapádnak szólítottál! Találunk lehetőséget, bízom benne. Folytatás majd priviben.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #188 Dátum: 2008. Május 13. - 21:19:04 »

A hétvégén megnéztem az olajszintet. Mintha lejjebb ment volna 2mm-rel azóta, miután hazahoztam szelepcseréről. Igaz nem ugyanabban a pozícióban állt az autó, de akkora dőlés-pozíció eltérés nem hinném, hogy lett volna.
Abban reménykedem, hogy csak valami mérési pontatlanság, mert furcsa módon a szelepcsere után (amikor úgy néztem az olajszintet, olyan pozícióban, ahogy addig nem) is addig mutatta a nívópálca a szintet, mint előtte, holott a hengerfej leszedéssel és a szereléssel egy kevés el szokott veszni. Lehet, hogy a szelepcsere után az eltérő pozíciós mérés miatt láttam ugyanaddig az olajszintet, mint előtte, de valójában 1-2 deci elveszett és így a szokásos mérésnél bukott ki a dolog...Hmmmmmm
Na ezt jól megaszondtam....mindegy....a lényeg, hogy a szokásos mérésnél a kocsi kicsit jobbra dől, ezáltal a bal oldalon lévő nívópálcán kevesebbnek látszik. Szelepcsere után meg egyenesen állt a kocsi, ezért látszódhatott ugyanaddig a pálcán. Most meg megint a régi mérési helyen jobbra dőlve ....
Remélem nem játsszuk el az összes GM betegséget! Eddig szelep, eztán meg olajevés, mint ecotec-nél!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #189 Dátum: 2008. Május 14. - 07:14:37 »

A hétvégén megnéztem az olajszintet. Mintha lejjebb ment volna 2mm-rel azóta, miután hazahoztam szelepcseréről. Igaz nem ugyanabban a pozícióban állt az autó, de akkora dőlés-pozíció eltérés nem hinném, hogy lett volna.
Abban reménykedem, hogy csak valami mérési pontatlanság, mert furcsa módon a szelepcsere után (amikor úgy néztem az olajszintet, olyan pozícióban, ahogy addig nem) is addig mutatta a nívópálca a szintet, mint előtte, holott a hengerfej leszedéssel és a szereléssel egy kevés el szokott veszni. Lehet, hogy a szelepcsere után az eltérő pozíciós mérés miatt láttam ugyanaddig az olajszintet, mint előtte, de valójában 1-2 deci elveszett és így a szokásos mérésnél bukott ki a dolog...Hmmmmmm
Na ezt jól megaszondtam....mindegy....a lényeg, hogy a szokásos mérésnél a kocsi kicsit jobbra dől, ezáltal a bal oldalon lévő nívópálcán kevesebbnek látszik. Szelepcsere után meg egyenesen állt a kocsi, ezért látszódhatott ugyanaddig a pálcán. Most meg megint a régi mérési helyen jobbra dőlve ....
Remélem nem játsszuk el az összes GM betegséget! Eddig szelep, eztán meg olajevés, mint ecotec-nél!
Ne láss rémeket.   Kacsint
Jó a kocsid, nyugi, nem lesz baj vele.  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #190 Dátum: 2008. Május 14. - 15:52:22 »

Cápa,te mindenáron hibát akarsz találni az autódon,de nem sikerül.Pedig mindenféle dőlésszög számításba is belegabalyodtál,de így se.Hidd el az autód tökéletes. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #191 Dátum: 2008. Május 14. - 16:16:57 »

Cápa,te mindenáron hibát akarsz találni az autódon,de nem sikerül.Pedig mindenféle dőlésszög számításba is belegabalyodtál,de így se.Hidd el az autód tökéletes. Vigyorog
Akar a "rosseb"! csak megszoktam, hogy egy milliliter sem hiányzik belőle olajcseréig. Most meg a szelepcsere óta mintha lejebb ment volna. Na majd kiderül! Egy ezres múlva megnézem.
De ha már itt tartunk:néha nézegetem a kocsikat, hogy mire kellene lecserélni, ha nem válik be ez a kaparószelep. Hát vakarom a fejem rendesen, mert ilyen autót sehol nem találok, ami felszereltségében, formájában, árában úgy "alles zusammen" ilyen jó lenne. Ha kényszer lesz, valszeg le kell mondanom majd jópár kényelmi felszerelésről... 
De szívem szerint megtartanám még vagy 10 évig, ha jól viselkedik!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #192 Dátum: 2008. Május 14. - 19:01:29 »

Cápa! Ne légy áruló! Ha az leszel, akkor majd keservesen megbánod bűnőd! Ne légy autós- hipohonder! Szép, és jó autód van, törődj bele végre!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #193 Dátum: 2008. Május 14. - 19:04:12 »

A hétvégén megnéztem az olajszintet. Mintha lejjebb ment volna 2mm-rel azóta, miután hazahoztam szelepcseréről. Igaz nem ugyanabban a pozícióban állt az autó, de akkora dőlés-pozíció eltérés nem hinném, hogy lett volna.
Abban reménykedem, hogy csak valami mérési pontatlanság, mert furcsa módon a szelepcsere után (amikor úgy néztem az olajszintet, olyan pozícióban, ahogy addig nem) is addig mutatta a nívópálca a szintet, mint előtte, holott a hengerfej leszedéssel és a szereléssel egy kevés el szokott veszni. Lehet, hogy a szelepcsere után az eltérő pozíciós mérés miatt láttam ugyanaddig az olajszintet, mint előtte, de valójában 1-2 deci elveszett és így a szokásos mérésnél bukott ki a dolog...Hmmmmmm
Na ezt jól megaszondtam....mindegy....a lényeg, hogy a szokásos mérésnél a kocsi kicsit jobbra dől, ezáltal a bal oldalon lévő nívópálcán kevesebbnek látszik. Szelepcsere után meg egyenesen állt a kocsi, ezért látszódhatott ugyanaddig a pálcán. Most meg megint a régi mérési helyen jobbra dőlve ....
Remélem nem játsszuk el az összes GM betegséget! Eddig szelep, eztán meg olajevés, mint ecotec-nél!
Én a felénél elakadtam olvasás közben.  Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #194 Dátum: 2008. Május 14. - 20:39:43 »

A hétvégén megnéztem az olajszintet. Mintha lejjebb ment volna 2mm-rel azóta, miután hazahoztam szelepcseréről. Igaz nem ugyanabban a pozícióban állt az autó, de akkora dőlés-pozíció eltérés nem hinném, hogy lett volna.
Abban reménykedem, hogy csak valami mérési pontatlanság, mert furcsa módon a szelepcsere után (amikor úgy néztem az olajszintet, olyan pozícióban, ahogy addig nem) is addig mutatta a nívópálca a szintet, mint előtte, holott a hengerfej leszedéssel és a szereléssel egy kevés el szokott veszni. Lehet, hogy a szelepcsere után az eltérő pozíciós mérés miatt láttam ugyanaddig az olajszintet, mint előtte, de valójában 1-2 deci elveszett és így a szokásos mérésnél bukott ki a dolog...Hmmmmmm
Na ezt jól megaszondtam....mindegy....a lényeg, hogy a szokásos mérésnél a kocsi kicsit jobbra dől, ezáltal a bal oldalon lévő nívópálcán kevesebbnek látszik. Szelepcsere után meg egyenesen állt a kocsi, ezért látszódhatott ugyanaddig a pálcán. Most meg megint a régi mérési helyen jobbra dőlve ....
Remélem nem játsszuk el az összes GM betegséget! Eddig szelep, eztán meg olajevés, mint ecotec-nél!
Én a felénél elakadtam olvasás közben.  Vigyorog
Sebaj, az én hibám! Már többen mondták, hogy körülményesen fogalmazok. Vigyorog
Majd leírom a végeredményt, elég lesz azt elolvasni!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!