Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 13:30:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 229762 alkalommal)
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #135 Dátum: 2008. Március 15. - 21:08:40 »

Persze! S100-as Skodába tuti...  Vigyorog
A családban van egy 38 éves S100-as. 500km/liter a fogyasztása. Olajból Vigyorog
annak nem ajánlott ez az olaj mert drága,de a Tescos az jóóó Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #136 Dátum: 2008. Március 16. - 10:11:18 »

Mi a véleményetek a prolongról?? Beszéltem annó 1 hengetór fúró szakival ő azt mondta alig birták megfúrni a blokkot amit azzal kezeltek olyan réteget képzett a falra Mosolyog

Én az előző autómba tettem vmi hasonlót (a nevére nem emlékszem, akkor az volt az egyik sláger).
Sok 100.000 km. ment bele a gépbe, és nem kellett hozzányúlni a motorhoz.

Előbb-utóbb a Lacsiba én is bele fogom önteni.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #137 Dátum: 2008. Március 16. - 17:12:08 »

Mit gondoltok arról, hogy ha én hétfőn átveszem az új lacettimet, akkor az üzemanyagtartályba tegyek koromtalanító adalékot? Ha igen milyen típusút.
Én felváltva szoktam rakni bele különféle adalékokat (STP, WYNNS). Nekem bevéltak, bár én ki is kormolom rendesen. Főleg azután, hogy megtudtam sok motornak nem tesz jót, ha nincs kipörgetve néha rendesen.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #138 Dátum: 2008. Március 16. - 17:14:20 »

És ne hagyd magad rábeszélni a drága prémiumbenyára sem.Elég bele a 95-ös.
Bár én 99%-ban 98-ast rakok bele, talán ez megvan 95 oktán, szerintem. Inkább jobb legyen, mint rosszabb, elvileg a túl jót nem ismeri fel a kompjúter, de...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #139 Dátum: 2008. Március 16. - 17:28:51 »

És ne hagyd magad rábeszélni a drága prémiumbenyára sem.Elég bele a 95-ös.
Bár én 99%-ban 98-ast rakok bele, talán ez megvan 95 oktán, szerintem. Inkább jobb legyen, mint rosszabb, elvileg a túl jót nem ismeri fel a kompjúter, de...
Nem csak elvileg gyakorlatilag sem.Egy tesztet láttam a discoveryn ahol a prémium és a normál üzemanyagokat hasonlították össze.Csak a csúcs turbós versenygépeken (Subaru STI)tudtak némi + teljesítményt kimutatni.Egy hétköznapi autón semmit.Minden paraméter(LE, NM,fogyasztás) teljesen megegyezett!!!!!!Szóval turbós Lacsiknak ajánlott a csúcs anyag!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #140 Dátum: 2008. Március 23. - 06:28:20 »

Sziasztok. Uj vagyok itt es a Lacettiben is. Amint itt olvasgatok jovok ra hogy az is lehet nem ok az uzemanyag mit tankolok, ugyanis nekem azt  mondtak hogy kizarolag Olommenteset kell tenni bele. Elkelne par jo tanacs hisz meg csak most vettem az autot 3evesen meg a szerviz konyv sem kerult elo idaig es azt sem tudom hogy megy az olajcsere.
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #141 Dátum: 2008. Március 23. - 07:14:32 »

Sziasztok. Uj vagyok itt es a Lacettiben is. Amint itt olvasgatok jovok ra hogy az is lehet nem ok az uzemanyag mit tankolok, ugyanis nekem azt  mondtak hogy kizarolag Olommenteset kell tenni bele. Elkelne par jo tanacs hisz meg csak most vettem az autot 3evesen meg a szerviz konyv sem kerult elo idaig es azt sem tudom hogy megy az olajcsere.

Üdv a fórumon!

Sok és töretlen kilométert a Laciban! Mosolyog
Magyarországon nem forgalmaznak ólmozott benzint, már egy jó ideje, így ebben nem igen hibázhatunk Kacsint.
Az olaj csere pedig úgy megy, hogy 15.000 kilométerenként besétálsz a szerelőhöz (vagy viszel magaddal anyagokat: olaj, olajszűrő, légszűrő, vagy nem), és lecserélteted. Ilyen olaj kell bele: 10W-30 vagy 5W-30, a flakonon fel van tüntetve.
Persze elvileg megcsinálhatod magadis, de ha garanciás a kocsi, akkor nem igen ajánlanám, ill. felveti a "Hová tegyem a fáradt olajat?" kérdést is.

Találsz itt egy angol szervízkönyvet, angolul:
http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html

Van magyar verzió is, CD-s formátumban is, bár azt nem tudom, mennyire legál. Ill. biztos tudnak a szervízben is adni nyomtatott példányt, bár az árát nem tudom. Addiig is itt a fórumon nagyon sok kérdésre kaphatsz választ, csak győzzed olvasni  Vigyorog

Üdv,
Gatsy
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #142 Dátum: 2008. Március 23. - 09:47:22 »

Sziasztok. Uj vagyok itt es a Lacettiben is. Amint itt olvasgatok jovok ra hogy az is lehet nem ok az uzemanyag mit tankolok, ugyanis nekem azt  mondtak hogy kizarolag Olommenteset kell tenni bele. Elkelne par jo tanacs hisz meg csak most vettem az autot 3evesen meg a szerviz konyv sem kerult elo idaig es azt sem tudom hogy megy az olajcsere.
...
Magyarországon nem forgalmaznak ólmozott benzint, már egy jó ideje, így ebben nem igen hibázhatunk Kacsint.
Az olaj csere pedig úgy megy, hogy 15.000 kilométerenként besétálsz a szerelőhöz (vagy viszel magaddal anyagokat: olaj, olajszűrő, légszűrő, vagy nem), és lecserélteted. Ilyen olaj kell bele: 10W-30 vagy 5W-30, a flakonon fel van tüntetve.
Persze elvileg megcsinálhatod magadis, de ha garanciás a kocsi, akkor nem igen ajánlanám, ill. felveti a "Hová tegyem a fáradt olajat?" kérdést is.
...
Üdv,
Gatsy
Én még hozzátenném:
Ha nem került elő a szervizkönyv, akkor ELSŐ UTAD A SZERVIZBE VEZESSEN, OLAJCSERÉRE. (Jó bele még a 10W-40, és az 5W-40 is, pénztárca kérdése...)
Ha az előző tulaj  a szervizkönyvet sem őrizte meg, képzelheted, hogy mennyire törődött az autóval...
Mindez nem elkeserítés akar lenne, pusztán jótanács. Ezen biztosan nem éri meg spórolni.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #143 Dátum: 2008. Március 24. - 10:11:33 »

És ne hagyd magad rábeszélni a drága prémiumbenyára sem.Elég bele a 95-ös.
Bár én 99%-ban 98-ast rakok bele, talán ez megvan 95 oktán, szerintem. Inkább jobb legyen, mint rosszabb, elvileg a túl jót nem ismeri fel a kompjúter, de...
Nem csak elvileg gyakorlatilag sem.Egy tesztet láttam a discoveryn ahol a prémium és a normál üzemanyagokat hasonlították össze.Csak a csúcs turbós versenygépeken (Subaru STI)tudtak némi + teljesítményt kimutatni.Egy hétköznapi autón semmit.Minden paraméter(LE, NM,fogyasztás) teljesen megegyezett!!!!!!Szóval turbós Lacsiknak ajánlott a csúcs anyag!
Sziasztok. Uj vagyok itt es a Lacettiben is. Amint itt olvasgatok jovok ra hogy az is lehet nem ok az uzemanyag mit tankolok, ugyanis nekem azt  mondtak hogy kizarolag Olommenteset kell tenni bele. Elkelne par jo tanacs hisz meg csak most vettem az autot 3evesen meg a szerviz konyv sem kerult elo idaig es azt sem tudom hogy megy az olajcsere.

Üdv a fórumon!

Sok és töretlen kilométert a Laciban! Mosolyog
Magyarországon nem forgalmaznak ólmozott benzint, már egy jó ideje, így ebben nem igen hibázhatunk Kacsint.
Az olaj csere pedig úgy megy, hogy 15.000 kilométerenként besétálsz a szerelőhöz (vagy viszel magaddal anyagokat: olaj, olajszűrő, légszűrő, vagy nem), és lecserélteted. Ilyen olaj kell bele: 10W-30 vagy 5W-30, a flakonon fel van tüntetve.
Persze elvileg megcsinálhatod magadis, de ha garanciás a kocsi, akkor nem igen ajánlanám, ill. felveti a "Hová tegyem a fáradt olajat?" kérdést is.

Találsz itt egy angol szervízkönyvet, angolul:
http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html

Van magyar verzió is, CD-s formátumban is, bár azt nem tudom, mennyire legál. Ill. biztos tudnak a szervízben is adni nyomtatott példányt, bár az árát nem tudom. Addiig is itt a fórumon nagyon sok kérdésre kaphatsz választ, csak győzzed olvasni  Vigyorog

Üdv,
Gatsy
Kellemes Husvetot kivanok
Es kosz a jo tanacsert, sot olvasva jovok ra hogy kihagytam a hovatartozasomat, ugyanis en erdelyi vagyok es nalunk a kutaknal meg mindig ugy jelenik meg hogy Olommentes es Premium Eco 95. Az olajbol pedig ha jol ertettem 4L szugseges?
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #144 Dátum: 2008. Március 24. - 10:14:11 »

És ne hagyd magad rábeszélni a drága prémiumbenyára sem.Elég bele a 95-ös.
Bár én 99%-ban 98-ast rakok bele, talán ez megvan 95 oktán, szerintem. Inkább jobb legyen, mint rosszabb, elvileg a túl jót nem ismeri fel a kompjúter, de...
Nem csak elvileg gyakorlatilag sem.Egy tesztet láttam a discoveryn ahol a prémium és a normál üzemanyagokat hasonlították össze.Csak a csúcs turbós versenygépeken (Subaru STI)tudtak némi + teljesítményt kimutatni.Egy hétköznapi autón semmit.Minden paraméter(LE, NM,fogyasztás) teljesen megegyezett!!!!!!Szóval turbós Lacsiknak ajánlott a csúcs anyag!
Sziasztok. Uj vagyok itt es a Lacettiben is. Amint itt olvasgatok jovok ra hogy az is lehet nem ok az uzemanyag mit tankolok, ugyanis nekem azt  mondtak hogy kizarolag Olommenteset kell tenni bele. Elkelne par jo tanacs hisz meg csak most vettem az autot 3evesen meg a szerviz konyv sem kerult elo idaig es azt sem tudom hogy megy az olajcsere.

Üdv a fórumon!

Sok és töretlen kilométert a Laciban! Mosolyog
Magyarországon nem forgalmaznak ólmozott benzint, már egy jó ideje, így ebben nem igen hibázhatunk Kacsint.
Az olaj csere pedig úgy megy, hogy 15.000 kilométerenként besétálsz a szerelőhöz (vagy viszel magaddal anyagokat: olaj, olajszűrő, légszűrő, vagy nem), és lecserélteted. Ilyen olaj kell bele: 10W-30 vagy 5W-30, a flakonon fel van tüntetve.
Persze elvileg megcsinálhatod magadis, de ha garanciás a kocsi, akkor nem igen ajánlanám, ill. felveti a "Hová tegyem a fáradt olajat?" kérdést is.

Találsz itt egy angol szervízkönyvet, angolul:
http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html

Van magyar verzió is, CD-s formátumban is, bár azt nem tudom, mennyire legál. Ill. biztos tudnak a szervízben is adni nyomtatott példányt, bár az árát nem tudom. Addiig is itt a fórumon nagyon sok kérdésre kaphatsz választ, csak győzzed olvasni  Vigyorog

Üdv,
Gatsy
Kellemes Husvetot kivanok
Es kosz a jo tanacsert, sot olvasva jovok ra hogy kihagytam a hovatartozasomat, ugyanis en erdelyi vagyok es nalunk a kutaknal meg mindig ugy jelenik meg hogy Olommentes es Premium Eco 95. Az olajbol pedig ha jol ertettem 4L szugseges?
Es jo az a link angolul de erdekelne hogyan lehet hozzajutni a magyar verzios CD-hez
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #145 Dátum: 2008. Március 24. - 10:23:32 »

Baroti! Amúgy pedig szerencsére az esetleges olmozott benzint nem tudod betölteni, mert annak vastagabb a csöve, így nem tudod bedugni a tankod szájáűba! Vigyorog Irtam Neked privátot, olvasd el! Erdély melyik részéről vagy? Én sokat járok ki oda. Irj privátot nekem, ha kérhetlek. Vigyorog Még valamit: Tudd meg okvetlenül, hogy mennyít futott a gép, mert 60ezer km-nél fontos, hogy cserélni kell a vezérműszíjat, vele együtt a két görgőt, és vizpumpát, nehogy szakadjon, és szétvágja a szelepeket! Ha nem tisztázott a km futásteljesítmény, akkor cseréld le rögtön, és kezd előlről a számlálást. Persze ez drága müvelet, olajcsrélve kpl, de megelőzheted a méregdrága javítást, ami peches esetben bekövetkezhet ezután. Ismered az előző tulajt? Ha igen, és megbízható, akkor szerencséd van, ha nem, akkor nagy szerviz! Nem akartalak kétségbeejteni, de a Te érdekedben irtam ezeket le. Minden jót Neked, és családodnak, és autódnak! Üdv: LadiGidy (Bp.-ről)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #146 Dátum: 2008. Március 24. - 20:46:18 »

Sziasztok. Uj vagyok itt es a Lacettiben is. Amint itt olvasgatok jovok ra hogy az is lehet nem ok az uzemanyag mit tankolok, ugyanis nekem azt  mondtak hogy kizarolag Olommenteset kell tenni bele. Elkelne par jo tanacs hisz meg csak most vettem az autot 3evesen meg a szerviz konyv sem kerult elo idaig es azt sem tudom hogy megy az olajcsere.
Elvileg a szakszervízben meg tudják mondani a valós futásteljesítményt, mert a computer tárolja!Annyit viszont tuti, hogy piszkálták-e a km. órát!Ha igen akkor vezérmű és egyéb szíjak valamint olaj csere feltétlenül!Később, ha baj van sokkal többe kerül.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Miki24
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #147 Dátum: 2008. április 01. - 21:23:40 »

Üdv mindenkinek!Egy pár hete olvasgatom a fórumot sok hasznos dolgot találtam,de ami igazán érdekelt az a sárgalámpa volt.13000 km volt az autóban amikor elkezdte a rángatást,elhagyta az erő s olyan volt mintha 1-2 henger kihagyna!Előszőr villogó sárga lámpa majd folyamatosan világitó.Az autó leállitása után pár perc várakozás után ujrainditáskor a lámpa elaludt s semmi gond nem volt!De késöbb ezek az esetek egyre sürüsödtek!(Egyébként sokat használom városban.)Megelégeltem,jött a huzatás meg ami ilyenkor kell.Egy darabig jó volt aztán ujra kezdődőtt!Ekkor jött az ötlet,hogy kipróbáljak valamilyen adalékot de nem szerettem volna belerakni se STP-t se WYNNS-t.Mivel egy országos autóalkatrész kereskedő hálozatál dolgozom találtam egy másik alternativát!Lehet,hogy most nem mondok ujat de azért irom le mert a fórumon nem olvastam,hogy bárki is használt volna ilyet! DYNO-TAB a neve!Ez egy kicsi préselt tabletta,ami csak aktiv anyagokat tartalmaz,hordozó anyagot nem!Ezt a cuccot beletettem a tankba rátankoltam s vártam a hatást!Azóta amióta használom nem volt gondom az autóval (kopp-kopp) s jobban is megy!Nekem nagyon bejött ez a dolog,ezért bátran merem ajánlani mindenkinek!Szerintem egy próbát megér!

                                         http://www.dyno-tab.fw.hu/
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #148 Dátum: 2008. április 03. - 11:16:33 »

Üdv mindenkinek!Egy pár hete olvasgatom a fórumot sok hasznos dolgot találtam,de ami igazán érdekelt az a sárgalámpa volt.13000 km volt az autóban amikor elkezdte a rángatást,elhagyta az erő s olyan volt mintha 1-2 henger kihagyna!Előszőr villogó sárga lámpa majd folyamatosan világitó.Az autó leállitása után pár perc várakozás után ujrainditáskor a lámpa elaludt s semmi gond nem volt!De késöbb ezek az esetek egyre sürüsödtek!(Egyébként sokat használom városban.)Megelégeltem,jött a huzatás meg ami ilyenkor kell.Egy darabig jó volt aztán ujra kezdődőtt!Ekkor jött az ötlet,hogy kipróbáljak valamilyen adalékot de nem szerettem volna belerakni se STP-t se WYNNS-t.Mivel egy országos autóalkatrész kereskedő hálozatál dolgozom találtam egy másik alternativát!Lehet,hogy most nem mondok ujat de azért irom le mert a fórumon nem olvastam,hogy bárki is használt volna ilyet! DYNO-TAB a neve!Ez egy kicsi préselt tabletta,ami csak aktiv anyagokat tartalmaz,hordozó anyagot nem!Ezt a cuccot beletettem a tankba rátankoltam s vártam a hatást!Azóta amióta használom nem volt gondom az autóval (kopp-kopp) s jobban is megy!Nekem nagyon bejött ez a dolog,ezért bátran merem ajánlani mindenkinek!Szerintem egy próbát megér!

                                         http://www.dyno-tab.fw.hu/
Én úgy megijedtem, hogy tegnap megrendeltem és rá 24 órára meg is érkezett. Nagy kiszerelést kértem, ha valakit érdekel, akkor a szombati talira viszek párat akciós áron.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #149 Dátum: 2008. április 03. - 11:48:55 »

Üdv mindenkinek!Egy pár hete olvasgatom a fórumot sok hasznos dolgot találtam,de ami igazán érdekelt az a sárgalámpa volt.13000 km volt az autóban amikor elkezdte a rángatást,elhagyta az erő s olyan volt mintha 1-2 henger kihagyna!Előszőr villogó sárga lámpa majd folyamatosan világitó.Az autó leállitása után pár perc várakozás után ujrainditáskor a lámpa elaludt s semmi gond nem volt!De késöbb ezek az esetek egyre sürüsödtek!(Egyébként sokat használom városban.)Megelégeltem,jött a huzatás meg ami ilyenkor kell.Egy darabig jó volt aztán ujra kezdődőtt!Ekkor jött az ötlet,hogy kipróbáljak valamilyen adalékot de nem szerettem volna belerakni se STP-t se WYNNS-t.Mivel egy országos autóalkatrész kereskedő hálozatál dolgozom találtam egy másik alternativát!Lehet,hogy most nem mondok ujat de azért irom le mert a fórumon nem olvastam,hogy bárki is használt volna ilyet! DYNO-TAB a neve!Ez egy kicsi préselt tabletta,ami csak aktiv anyagokat tartalmaz,hordozó anyagot nem!Ezt a cuccot beletettem a tankba rátankoltam s vártam a hatást!Azóta amióta használom nem volt gondom az autóval (kopp-kopp) s jobban is megy!Nekem nagyon bejött ez a dolog,ezért bátran merem ajánlani mindenkinek!Szerintem egy próbát megér!

                                         http://www.dyno-tab.fw.hu/
Én úgy megijedtem, hogy tegnap megrendeltem és rá 24 órára meg is érkezett. Nagy kiszerelést kértem, ha valakit érdekel, akkor a szombati talira viszek párat akciós áron.
Egyenlőre csak az általad tapasztaltak érdekelnek, a tabletták még ráérnek.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!