Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:30:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Ki, melyik olajat kultiválja inkább??
5W30 - 10 (15.6%)
5W40 - 33 (51.6%)
10W30 - 1 (1.6%)
10W40 - 20 (31.3%)
Összes szavazó: 64

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Kenőanyagok, üzemanyagok, adalékok LACETTI-hez  (Megtekintve 225376 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #570 Dátum: 2012. Október 30. - 17:32:23 »

a tisztítószerről van de arról hogy így kéne e füstölnie ha normálisan kipucolja azt nem tudom
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #571 Dátum: 2012. Október 30. - 17:42:18 »

a tisztítószerről van de arról hogy így kéne e füstölnie ha normálisan kipucolja azt nem tudom

még jobban de lerakodásfüggő
Naplózva

70/4334431
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #572 Dátum: 2012. Október 30. - 18:56:50 »

Sziasztok. 2011 aug.ba lett a 60000 s szervizen belúl az olaj csere is. Szervizbe Castrol olajat tettek bele. Eddig 9000km t mentem , viszont az egy év eltelt. Szerintetek cseréltessek e olajat most? Az olaj minőség romlását jelzi e vissza jelző lámpa? Köszi.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #573 Dátum: 2012. Október 30. - 19:30:50 »

Sziasztok. 2011 aug.ba lett a 60000 s szervizen belúl az olaj csere is. Szervizbe Castrol olajat tettek bele. Eddig 9000km t mentem , viszont az egy év eltelt. Szerintetek cseréltessek e olajat most? Az olaj minőség romlását jelzi e vissza jelző lámpa? Köszi.
15000 km vagy egy év, te döntesz én cserélnék.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #574 Dátum: 2012. Október 30. - 19:39:30 »

Sziasztok. 2011 aug.ba lett a 60000 s szervizen belúl az olaj csere is. Szervizbe Castrol olajat tettek bele. Eddig 9000km t mentem , viszont az egy év eltelt. Szerintetek cseréltessek e olajat most? Az olaj minőség romlását jelzi e vissza jelző lámpa? Köszi.

cseréld és nem jelzi lámpa
Naplózva

70/4334431
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #575 Dátum: 2012. Október 30. - 20:06:21 »

Kőszi a válaszokat. Cseréltetek.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #576 Dátum: 2012. November 01. - 13:12:08 »

Kőszi a válaszokat. Cseréltetek.

Van ám a gépkönyvben olyan információ is (csak ez általában mindenki figyelmét elkerüli), hogy fokozott igénybevétel esetén (ide tartozik többek között a rendszeres városi vagy rövid távú használat, gyakori hidegindítás, stb.) az olajcsere intervalluma 7.500km/6 hónap...

Ha megengeded, hogy picit kötözködjek is, az alkalmazott olajról pedig a lehető legkevesebbet mondja el az, hogy "Castrol". Érdemes lehet a legközelebbi cserénél annak is utána nézni (leginkább még előre), hogy Castrolon belül pontosan mit öntenek az autódba... Edge FST 5W-30-at vagy éppen Motor Oil 15W-40-et. Kacsint
Naplózva

Pittike
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #577 Dátum: 2012. November 01. - 19:27:49 »

A szervizi munkalap szerint Castrol GTX 10w40 et tettek bele. Papiron.Én egy év alatt kb 9 000kmt megyek fele országut és városi forgalomban. Jővőre aug.ba kell 75 000es szervizre vinni. De addig nem halogathatom ezek szerint az olajcserét.Üdv.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #578 Dátum: 2012. November 01. - 19:58:44 »

A szervizi munkalap szerint Castrol GTX 10w40 et tettek bele. Papiron.Én egy év alatt kb 9 000kmt megyek fele országut és városi forgalomban. Jővőre aug.ba kell 75 000es szervizre vinni. De addig nem halogathatom ezek szerint az olajcserét.Üdv.
A 9000 sem túl sok...sok hidegindítás, stb...cseréld le 5W30 vagy 5W40-es olajra, az ugyanolyan alacsony hőmérsékleten folyósabb marad.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
szijjani
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #579 Dátum: 2012. November 02. - 18:58:45 »

Kőszi a tanácsokat. Űdv.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #580 Dátum: 2012. November 03. - 09:47:53 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.
Naplózva

Pittike
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #581 Dátum: 2012. November 03. - 11:20:54 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.
Azért azt még hozzátenném, hogy nem véletlenül nem viszik már sokan szakszervízbe az autót! Nem csak a sajnálatról van szó, mert minden normális ember szereti megadni az autójának ami feltétlenül szükséges, hanem arról inkább, hogy:
1. Felhígult a szekemberképzés, ergo néha a szomszéd bácsinak több fogalma van az autóhoz, mint egy szakszervizes suhancnak
2. Amit végeznek munkát, abban sokszor nincs köszönet, mert a szervíz ugyan felszámolja a megfelelő összeget, de a dolgozók abból csak éhbért látnak, ettől megfáradt, megcsömörlött, érdektelen, hanyag emberekké válnak idővel
3. Pofátlanul magas áron dolgoznak, valamiből újabb csilivili üvegpalotát kell építeni és nem a tisztes haszon vezérli őket, hanem a gyors bevétel.
Csak egy példa az utóbbira: VW szervíz, Phaeton 3.0 V6 TDI olajcsere:80000 Ft Ebben volt a számlán 8 liter olaj 64000 ért. Ezt a shell olajat még a benzinkúton is (ahol méregdrága) 2000-ért megveszed literjét. Ennyi....
Bocs ha kicsit elkalandoztam, de garancia óta én sem hordom márkaszervízbe, mert lenne mit mesélnem arról, hogy a vezérlés-burkolatot úgy rakták vissza, hogy a görgő elkoptatta egy részen, hiába jeleztem, hogy valami zörög azóta amióta összerakták....vagy egy fékolajat nem szakszerűen cserélik le, nem nyomatják le az ABS-ről...ezt is később tudtam meg, amikor már nem szakszervízbe vittem, hogy ezt így kellene....azóta jobb is valamivel a fék.
100 szónak is egy a vége: ezen a téren is csak a lehúzás megy...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #582 Dátum: 2012. November 03. - 12:35:59 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.

A GTX már ugyanaz mint a Magnatec nem mintha az jó lenne..
Naplózva

70/4334431
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #583 Dátum: 2012. November 03. - 17:47:49 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.

A GTX már ugyanaz mint a Magnatec nem mintha az jó lenne..

Nem kifejezetten a Castrolra akartam kihegyezni a dolgot, hanem, hogy egyes szervizekben mennyire átverik és lehúzzák a hozzá nem értő autótulajdonost, aki utána meg nem érti, miért kopott szét az autója, amikor "márkás" olajat használt benne. Ehhez jön még hozzá pluszban, ha valaki az előírt csereciklust sem tartja be...

Abban egyetértünk cápaFerivel, hogy a márkaszervizben sem feltétlenül olyanok dolgoznak, akik tudják, hogy az autót kanállal vagy villával eszik... Mosolyog
Naplózva

Pittike
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #584 Dátum: 2012. November 03. - 19:49:38 »

Hát, ha az olajminőség romlását jelezné lámpa a Lacettiben, a GTX-től azonnal kiégett volna... Sajnos jellemző a szervizek döntő többségére, hogy megvásárolják kb. 600,-Ft/l áron neves gyártók legigénytelenebb hordós olaját, aztán büszkén hirdetik, hogy az ő szervizükben bizony Castrol (vagy épp Mobil, Valvoline, stb.) megy ám az autóba, mert ők adnak a minőségre.

Persze ennek is meg van az oka, ha nem mindenki az évi 15eFt-os olajcsere költséget szeretné megsajnálni az autójától, valószínűleg nem vált volna ebből ilyen általános gyakorlat.

A GTX már ugyanaz mint a Magnatec nem mintha az jó lenne..

Nem kifejezetten a Castrolra akartam kihegyezni a dolgot, hanem, hogy egyes szervizekben mennyire átverik és lehúzzák a hozzá nem értő autótulajdonost, aki utána meg nem érti, miért kopott szét az autója, amikor "márkás" olajat használt benne. Ehhez jön még hozzá pluszban, ha valaki az előírt csereciklust sem tartja be...

Abban egyetértünk cápaFerivel, hogy a márkaszervizben sem feltétlenül olyanok dolgoznak, akik tudják, hogy az autót kanállal vagy villával eszik... Mosolyog
Nálunk pont az ilyen problémák elkerülése végett nem használunk hordós olajat, csak 1-,2-,4 és 5 literes originál csomagolásút. De akár "hozott" olaj is lehet, persze az már az ügyfél felelőssége. Az ostobaságról viszont igyekszünk lebeszélni. És még valami: ott lehet az autója mellett végig, ha kérdése van, választ is kap.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!