Lacetti klub fórum
2024. November 10. - 21:56:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Lacetti hírek, linkek, újdonságok  (Megtekintve 125914 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #675 Dátum: 2009. December 09. - 16:15:27 »

Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó.
Na most akkor kinek lehet hinni?  He
Én az origon még nem olvastam normális tesztet.
Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #676 Dátum: 2009. December 10. - 09:59:46 »

Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó.
Na most akkor kinek lehet hinni?  He
Én az origon még nem olvastam normális tesztet.
Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz.
Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #677 Dátum: 2009. December 10. - 15:37:52 »

Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó.
Na most akkor kinek lehet hinni?  He
Én az origon még nem olvastam normális tesztet.
Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz.
Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt.
Sokszor hallottam szidni a váltóját a Nubirának, és a Lacettinek is. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem egyikkel sem volt problémám. Lehet azért, mert nyugdíjas vagyok? Vagy csak nem rángatom hirtelen egyik fokozatból a másikba? Igaz nem is rallizásra vettem, használom. Kimélem ezt is, mint minden részét, és nagyon hálás érte.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #678 Dátum: 2009. December 10. - 16:05:42 »

Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó.
Na most akkor kinek lehet hinni?  He
Én az origon még nem olvastam normális tesztet.
Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz.
Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt.
Sokszor hallottam szidni a váltóját a Nubirának, és a Lacettinek is. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem egyikkel sem volt problémám. Lehet azért, mert nyugdíjas vagyok? Vagy csak nem rángatom hirtelen egyik fokozatból a másikba? Igaz nem is rallizásra vettem, használom. Kimélem ezt is, mint minden részét, és nagyon hálás érte.
Lehet, hoyg én vagyok hebehurgya, de korábban, más autóknál (Opel Corsa A, Astra F-G, Lada...) nem igen fordult elő, hogy ekkora ellenállásba ütköztem volna a váltásnál. Nem extrém helyzetekre gondolok (kuplung nélküli váltás...), csak sima városi forgalomra, ahol azért néha szükséges, hogy az ember lendületet szerezzen egy-egy visszakapcsolásból. De sajnos felkapcsoláskor is előfordult már néhány recsegősebb...
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #679 Dátum: 2009. December 10. - 16:36:45 »

Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt.
Sokszor hallottam szidni a váltóját a Nubirának, és a Lacettinek is. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem egyikkel sem volt problémám. Lehet azért, mert nyugdíjas vagyok? Vagy csak nem rángatom hirtelen egyik fokozatból a másikba? Igaz nem is rallizásra vettem, használom. Kimélem ezt is, mint minden részét, és nagyon hálás érte.
Lehet, hoyg én vagyok hebehurgya, de korábban, más autóknál (Opel Corsa A, Astra F-G, Lada...) nem igen fordult elő, hogy ekkora ellenállásba ütköztem volna a váltásnál. Nem extrém helyzetekre gondolok (kuplung nélküli váltás...), csak sima városi forgalomra, ahol azért néha szükséges, hogy az ember lendületet szerezzen egy-egy visszakapcsolásból. De sajnos felkapcsoláskor is előfordult már néhány recsegősebb...
A váltóval nekem sincs semmi bajom. Igaz, hogy hosszú úton jár, de pontosan és könnyen kapcsolható.
Egy páran már írták, hogy 2-ből 3-ba nehezen megy, én simán egy újjal áttolom a kart.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #680 Dátum: 2009. December 10. - 16:52:33 »

Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #681 Dátum: 2009. December 10. - 16:59:02 »

Biztos igazad van. Én simán áthúzom 5.-ből 3.-ba, Vagy 4.-ből 3.-ba. Nem szoktam megállni egy pillanatra sem, vagy csak nem veszem észre. Mondjuk én nem is erőből tolom a kart.
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #682 Dátum: 2009. December 10. - 17:52:18 »

Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #683 Dátum: 2009. December 10. - 18:17:20 »

Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna.
Nem dupla kuplungozásról beszéltem! Csak a váltókart a közepén egy pillanatra megállítom, amit szinte észre sem lehet venni, mondhatnám úgy, hogy egy kicsit "szögletesen" kapcsolok. Biztos van jobb váltó ennél, de ezzel is meg lehet barátkozni, nekem legalábbis nem gond. Az én módszeremmel még kuplungozás nélkül is lehet váltani, de bevallom nem így szoktam, mert azért mégiscsak féltem, hátha elszúrom. Hoztam már haza Bicskéről Budapestre kuplungozás nélkül GAZ 66-ost, muszáj volt.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #684 Dátum: 2009. December 10. - 18:18:36 »

Nekem sincs semmi bajom a váltóval -na jó,nem egy VW- csak a rückwertz(de szépen leírtam  Vigyorog) reccsen néha hatalmasat.De ha lassan teszem,érződik,mielőtt elkezdene recsegni és akkor újrakuplungolok.Persze ez helyzettől függ.
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 10. - 18:20:21 írta akidobos » Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #685 Dátum: 2009. December 11. - 12:50:36 »

Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna.
Nem dupla kuplungozásról beszéltem! Csak a váltókart a közepén egy pillanatra megállítom, amit szinte észre sem lehet venni, mondhatnám úgy, hogy egy kicsit "szögletesen" kapcsolok. Biztos van jobb váltó ennél, de ezzel is meg lehet barátkozni, nekem legalábbis nem gond. Az én módszeremmel még kuplungozás nélkül is lehet váltani, de bevallom nem így szoktam, mert azért mégiscsak féltem, hátha elszúrom. Hoztam már haza Bicskéről Budapestre kuplungozás nélkül GAZ 66-ost, muszáj volt.
Én A Corsánkkal jöttem szakadt kuplungbowdennel Újkértől Sopronig, semmi gondom nem volt vele.
Ezek szerint lehet, hogy csak engem zavar igazán a váltó? Majd azért oda figyelek, kipróbálom a módszered Gidy, mivel azért egy pöttyet többet vezettél már, mint én. Kacsint
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #686 Dátum: 2009. December 11. - 16:04:24 »

Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna.
Nem dupla kuplungozásról beszéltem! Csak a váltókart a közepén egy pillanatra megállítom, amit szinte észre sem lehet venni, mondhatnám úgy, hogy egy kicsit "szögletesen" kapcsolok. Biztos van jobb váltó ennél, de ezzel is meg lehet barátkozni, nekem legalábbis nem gond. Az én módszeremmel még kuplungozás nélkül is lehet váltani, de bevallom nem így szoktam, mert azért mégiscsak féltem, hátha elszúrom. Hoztam már haza Bicskéről Budapestre kuplungozás nélkül GAZ 66-ost, muszáj volt.
Én A Corsánkkal jöttem szakadt kuplungbowdennel Újkértől Sopronig, semmi gondom nem volt vele.
Ezek szerint lehet, hogy csak engem zavar igazán a váltó? Majd azért oda figyelek, kipróbálom a módszered Gidy, mivel azért egy pöttyet többet vezettél már, mint én. Kacsint
Igen! Ráadásul ebben a sok kilométerben sok volt amit a Geofizikánál tettem meg UAZ, GAZ, Tudor szuper márkákkal. Úgy ám! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #687 Dátum: 2009. December 13. - 19:17:46 »

A Suzuki Forenzáról halllotatok már He
http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2009-suzuki-forenza-4.htm?photo=1663817#toptab

ezt a kasznit már mindenre ráakasztják Vigyorog
Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #688 Dátum: 2009. December 13. - 20:47:13 »

A Suzuki Forenzáról halllotatok már He
http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2009-suzuki-forenza-4.htm?photo=1663817#toptab

ezt a kasznit már mindenre ráakasztják Vigyorog

Nemcsak hallottunk róla, láttuk is már. A HB-s Reno, a sedan, és SW pedig Forenza névre hallgat. Érdekesség, hogy mindegyik orra egyforma, és olyan, mint a Daewoo Nubira III-é (Lacetti Sedan). 2000-es motorja van, és automata a váltója, 2 Dines a kijelzője, és a sedan hátsó lámpájánál fordítva van az átlátszó rész. Van meg más néven is, más országokban, lehet még: Buick, Holden, meg ki tudja még mi. Pesten van taxi is SW-s, furcsa zöld színben. Egyébként már volt szó erről régebben már itt.
 
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #689 Dátum: 2009. December 20. - 16:44:19 »

váltásnál nekem az 1.-ből 2.be érdekes...de az is csak hidegen...a többi mint a zsir...még,ha túrom is...persze nem egy sport válto,mert hosszan jár
Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!