meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #675 Dátum: 2009. December 09. - 16:15:27 » |
|
Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó. Na most akkor kinek lehet hinni? Én az origon még nem olvastam normális tesztet. Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #676 Dátum: 2009. December 10. - 09:59:46 » |
|
Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó. Na most akkor kinek lehet hinni? Én az origon még nem olvastam normális tesztet. Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz. Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #677 Dátum: 2009. December 10. - 15:37:52 » |
|
Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó. Na most akkor kinek lehet hinni? Én az origon még nem olvastam normális tesztet. Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz. Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt. Sokszor hallottam szidni a váltóját a Nubirának, és a Lacettinek is. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem egyikkel sem volt problémám. Lehet azért, mert nyugdíjas vagyok? Vagy csak nem rángatom hirtelen egyik fokozatból a másikba? Igaz nem is rallizásra vettem, használom. Kimélem ezt is, mint minden részét, és nagyon hálás érte.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #678 Dátum: 2009. December 10. - 16:05:42 » |
|
Érdekes itt azt írják, hogy nem éppen egy száguldozásra kitalált autó. 2 hete meg a Viasaton azt mondták, hogy szinte sportautó. Na most akkor kinek lehet hinni? Én az origon még nem olvastam normális tesztet. Én sem értem,hogy miért lomházzák le,mikor a cikk végén az adattáblázatban a 100-ra gyorsulásra 8,6mp-t írnak,ami valljuk be,nem is rossz. Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt. Sokszor hallottam szidni a váltóját a Nubirának, és a Lacettinek is. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem egyikkel sem volt problémám. Lehet azért, mert nyugdíjas vagyok? Vagy csak nem rángatom hirtelen egyik fokozatból a másikba? Igaz nem is rallizásra vettem, használom. Kimélem ezt is, mint minden részét, és nagyon hálás érte. Lehet, hoyg én vagyok hebehurgya, de korábban, más autóknál (Opel Corsa A, Astra F-G, Lada...) nem igen fordult elő, hogy ekkora ellenállásba ütköztem volna a váltásnál. Nem extrém helyzetekre gondolok (kuplung nélküli váltás...), csak sima városi forgalomra, ahol azért néha szükséges, hogy az ember lendületet szerezzen egy-egy visszakapcsolásból. De sajnos felkapcsoláskor is előfordult már néhány recsegősebb...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #679 Dátum: 2009. December 10. - 16:36:45 » |
|
Nekem az egyetlen fontos info az volt a tesztből, hogy a váltója a Cruznak sem fényeskedik a gyorskapcsolásoknál. Pedig ez ugye már a Lacettiknél is gyenge pont volt.
Sokszor hallottam szidni a váltóját a Nubirának, és a Lacettinek is. Nem tudom, ki, hogy van vele, de nekem egyikkel sem volt problémám. Lehet azért, mert nyugdíjas vagyok? Vagy csak nem rángatom hirtelen egyik fokozatból a másikba? Igaz nem is rallizásra vettem, használom. Kimélem ezt is, mint minden részét, és nagyon hálás érte. Lehet, hoyg én vagyok hebehurgya, de korábban, más autóknál (Opel Corsa A, Astra F-G, Lada...) nem igen fordult elő, hogy ekkora ellenállásba ütköztem volna a váltásnál. Nem extrém helyzetekre gondolok (kuplung nélküli váltás...), csak sima városi forgalomra, ahol azért néha szükséges, hogy az ember lendületet szerezzen egy-egy visszakapcsolásból. De sajnos felkapcsoláskor is előfordult már néhány recsegősebb... A váltóval nekem sincs semmi bajom. Igaz, hogy hosszú úton jár, de pontosan és könnyen kapcsolható. Egy páran már írták, hogy 2-ből 3-ba nehezen megy, én simán egy újjal áttolom a kart.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #680 Dátum: 2009. December 10. - 16:52:33 » |
|
Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #681 Dátum: 2009. December 10. - 16:59:02 » |
|
Biztos igazad van. Én simán áthúzom 5.-ből 3.-ba, Vagy 4.-ből 3.-ba. Nem szoktam megállni egy pillanatra sem, vagy csak nem veszem észre. Mondjuk én nem is erőből tolom a kart.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #682 Dátum: 2009. December 10. - 17:52:18 » |
|
Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #683 Dátum: 2009. December 10. - 18:17:20 » |
|
Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna. Nem dupla kuplungozásról beszéltem! Csak a váltókart a közepén egy pillanatra megállítom, amit szinte észre sem lehet venni, mondhatnám úgy, hogy egy kicsit "szögletesen" kapcsolok. Biztos van jobb váltó ennél, de ezzel is meg lehet barátkozni, nekem legalábbis nem gond. Az én módszeremmel még kuplungozás nélkül is lehet váltani, de bevallom nem így szoktam, mert azért mégiscsak féltem, hátha elszúrom. Hoztam már haza Bicskéről Budapestre kuplungozás nélkül GAZ 66-ost, muszáj volt.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #684 Dátum: 2009. December 10. - 18:18:36 » |
|
Nekem sincs semmi bajom a váltóval -na jó,nem egy VW- csak a rückwertz(de szépen leírtam ) reccsen néha hatalmasat.De ha lassan teszem,érződik,mielőtt elkezdene recsegni és akkor újrakuplungolok.Persze ez helyzettől függ.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 10. - 18:20:21 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #685 Dátum: 2009. December 11. - 12:50:36 » |
|
Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna. Nem dupla kuplungozásról beszéltem! Csak a váltókart a közepén egy pillanatra megállítom, amit szinte észre sem lehet venni, mondhatnám úgy, hogy egy kicsit "szögletesen" kapcsolok. Biztos van jobb váltó ennél, de ezzel is meg lehet barátkozni, nekem legalábbis nem gond. Az én módszeremmel még kuplungozás nélkül is lehet váltani, de bevallom nem így szoktam, mert azért mégiscsak féltem, hátha elszúrom. Hoztam már haza Bicskéről Budapestre kuplungozás nélkül GAZ 66-ost, muszáj volt. Én A Corsánkkal jöttem szakadt kuplungbowdennel Újkértől Sopronig, semmi gondom nem volt vele. Ezek szerint lehet, hogy csak engem zavar igazán a váltó? Majd azért oda figyelek, kipróbálom a módszered Gidy, mivel azért egy pöttyet többet vezettél már, mint én.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #686 Dátum: 2009. December 11. - 16:04:24 » |
|
Van egy trükkje a finom váltásnak: váltáskor a két fokozat között egy pillanatra meg kell állni, és úgy rakni a következőbe. Soha nem reccsen, és finoman bekúszik a helyére. Hihetetlenül kellemes így váltani, nem nehéz, biztos helyre kapcsolódik, hangtalanul, és nagyban kíméli a váltó minden alkatrészét. Tehát a váltás lényege, hogy két kis mozdulattal legyen megoldva. Lehet gyorsan is, csak ne egyszerre bum bele a következő fokozatba, ez a lényeg. Ez fel- , és visszaváltásra is vonatkozik. Igaz, Jani?
Ja persze,meg engedjem fel a kuplungot és újra nyomjam vissza minden két sebesség között,mi?40 évvel ezelőtt a Csepel teherautókon kellett ilyet utoljára csinálni,mert nem volt a váltója szinkronos(dupla kuplungolás).Valljuk be,ezen tényleg javíthattak volna. Nem dupla kuplungozásról beszéltem! Csak a váltókart a közepén egy pillanatra megállítom, amit szinte észre sem lehet venni, mondhatnám úgy, hogy egy kicsit "szögletesen" kapcsolok. Biztos van jobb váltó ennél, de ezzel is meg lehet barátkozni, nekem legalábbis nem gond. Az én módszeremmel még kuplungozás nélkül is lehet váltani, de bevallom nem így szoktam, mert azért mégiscsak féltem, hátha elszúrom. Hoztam már haza Bicskéről Budapestre kuplungozás nélkül GAZ 66-ost, muszáj volt. Én A Corsánkkal jöttem szakadt kuplungbowdennel Újkértől Sopronig, semmi gondom nem volt vele. Ezek szerint lehet, hogy csak engem zavar igazán a váltó? Majd azért oda figyelek, kipróbálom a módszered Gidy, mivel azért egy pöttyet többet vezettél már, mint én. Igen! Ráadásul ebben a sok kilométerben sok volt amit a Geofizikánál tettem meg UAZ, GAZ, Tudor szuper márkákkal. Úgy ám!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #687 Dátum: 2009. December 13. - 19:17:46 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #688 Dátum: 2009. December 13. - 20:47:13 » |
|
Nemcsak hallottunk róla, láttuk is már. A HB-s Reno, a sedan, és SW pedig Forenza névre hallgat. Érdekesség, hogy mindegyik orra egyforma, és olyan, mint a Daewoo Nubira III-é (Lacetti Sedan). 2000-es motorja van, és automata a váltója, 2 Dines a kijelzője, és a sedan hátsó lámpájánál fordítva van az átlátszó rész. Van meg más néven is, más országokban, lehet még: Buick, Holden, meg ki tudja még mi. Pesten van taxi is SW-s, furcsa zöld színben. Egyébként már volt szó erről régebben már itt.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #689 Dátum: 2009. December 20. - 16:44:19 » |
|
váltásnál nekem az 1.-ből 2.be érdekes...de az is csak hidegen...a többi mint a zsir...még,ha túrom is...persze nem egy sport válto,mert hosszan jár
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
|