WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #540 Dátum: 2009. április 17. - 06:26:21 » |
|
Eldőlt az igazság! A legszebb ötajtós: a Lacetti! A legszebb szedán: a Lacetti, és a Cruze, a legszebb kombi: a Lacetti SW. Szóval mindenki boldog lehet! De itt vannak még a részletek. A legszebb műszerfal: HB-s, a legszebb első rész: szedán (a "B") oszlopig, a legszebb hátsó rész: SW. Szóval azt hiszem ez így volt teljesen igazságos, mondhatjuk: korrekt. Igazam van? (Jani, LadLac, MNT, Meatloaf, Stocz, Mottika, Kakaos, Kripic, Captain) Gondolom elfogadható így a megosztás, mindenki örülhet végre a legszebbnek. Ha egy kicsit részletesebben nézzük,az SW-nek ugyan az a műszerfala,mint a HB-nek,ugyan az az első része mint a szedánnak,és neki van a legszebb hátsó része,akkor a legtökéletesebb választás az SW ugyebár. Nahát! Ezt gondoltam ostyában adom be, hogy a többiek is boldogok legyenek, de Te most lerántottad a leplet az abszolúte legszebb autóról a Lacetti SW-ről. khm...Legszebb hátsó Zsué nem? Meg a HB-é Szerintem kár ezen rágódni. A SEDAN a tökéletes autóforma, igaz WERES? Jó hogy!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #541 Dátum: 2009. április 17. - 07:33:57 » |
|
Eldőlt az igazság! A legszebb ötajtós: a Lacetti! A legszebb szedán: a Lacetti, és a Cruze, a legszebb kombi: a Lacetti SW. Szóval mindenki boldog lehet! De itt vannak még a részletek. A legszebb műszerfal: HB-s, a legszebb első rész: szedán (a "B") oszlopig, a legszebb hátsó rész: SW. Szóval azt hiszem ez így volt teljesen igazságos, mondhatjuk: korrekt. Igazam van? (Jani, LadLac, MNT, Meatloaf, Stocz, Mottika, Kakaos, Kripic, Captain) Gondolom elfogadható így a megosztás, mindenki örülhet végre a legszebbnek. Ha egy kicsit részletesebben nézzük,az SW-nek ugyan az a műszerfala,mint a HB-nek,ugyan az az első része mint a szedánnak,és neki van a legszebb hátsó része,akkor a legtökéletesebb választás az SW ugyebár. Nahát! Ezt gondoltam ostyában adom be, hogy a többiek is boldogok legyenek, de Te most lerántottad a leplet az abszolúte legszebb autóról a Lacetti SW-ről. khm...Legszebb hátsó Zsué nem? Meg a HB-é Szerintem kár ezen rágódni. A SEDAN a tökéletes autóforma, igaz WERES? Jó hogy! Szavazzunk!!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #542 Dátum: 2009. április 17. - 07:37:22 » |
|
Eldőlt az igazság! ....
Ha egy kicsit részletesebben nézzük,..... Nahát! .... khm... Legszebb hátsó Zsué nem? Meg a HB-é Szerintem kár ezen rágódni. A SEDAN a tökéletes autóforma, igaz WERES? Az utóbbién én sem rágódnék.....
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #543 Dátum: 2009. április 17. - 08:09:05 » |
|
Eldőlt az igazság! A legszebb ötajtós: a Lacetti! A legszebb szedán: a Lacetti, és a Cruze, a legszebb kombi: a Lacetti SW. Szóval mindenki boldog lehet! De itt vannak még a részletek. A legszebb műszerfal: HB-s, a legszebb első rész: szedán (a "B") oszlopig, a legszebb hátsó rész: SW. Szóval azt hiszem ez így volt teljesen igazságos, mondhatjuk: korrekt. Igazam van? (Jani, LadLac, MNT, Meatloaf, Stocz, Mottika, Kakaos, Kripic, Captain) Gondolom elfogadható így a megosztás, mindenki örülhet végre a legszebbnek. Ha egy kicsit részletesebben nézzük,az SW-nek ugyan az a műszerfala,mint a HB-nek,ugyan az az első része mint a szedánnak,és neki van a legszebb hátsó része,akkor a legtökéletesebb választás az SW ugyebár. Nahát! Ezt gondoltam ostyában adom be, hogy a többiek is boldogok legyenek, de Te most lerántottad a leplet az abszolúte legszebb autóról a Lacetti SW-ről. khm...Legszebb hátsó Zsué nem? Meg a HB-é És Zsunak is SEDANja van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #544 Dátum: 2009. április 17. - 09:50:48 » |
|
Fiúk! Ez mind rendben, de se nem újdonság, se nem hír, se nem link! Mehetne ez a törzsasztalon is...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #545 Dátum: 2009. április 17. - 15:11:28 » |
|
Most kaptam egy e-mailt a Gomboséktól, hogy megjött a CRUZE! A jövő héten megyek, és kipróbálom. Csütörtöktől néhány napig szabad vagyok. Nos, ki jönne velem? Jani már jelezte, és mások? Vasárnap egyeztetünk! Addig ki kell bírni, nem lóverseny! Jó lenne, ha nem tetszene... A Lacetti akkor is szuper marad!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #546 Dátum: 2009. április 18. - 03:16:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #548 Dátum: 2009. április 20. - 19:35:51 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 20. - 19:37:48 írta Giovanni »
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
dobijozsi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #549 Dátum: 2009. Május 06. - 12:20:56 » |
|
Sziasztok! Még új vagyok az oldalon. Van egy lacettim 2005-ös, 5 ajtós. Nekem is volt szelepcserém, kétszer. Az első gariba volt javítva, a második azon túl 98000-ft ba került. Elhoztam a szervízből, és másnap elkezdett nyüszögni a motor. Vissza vittem és a motor többszöri megbontására hivatkozva mondák, hogy valószínüleg a vezérműszíjjat ki kell cserélni. Így is lett, 24500-km-el az autóban. Azon kívül kellett a középkonzolon javítani a légkondi kapcsoló, ill a másik két gombot. A két első ablakot túlzott karcolódás miatt cserélni kellett. A kipufogó nekem is rozsdásodik. Szeretem az autót, de ez már kezd egy kicsit sok lenni. És még ráadásul nem egy helyen olvasam, hogy várható a harmadik szelepcsere is. Tök jó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #550 Dátum: 2009. Május 22. - 19:35:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #551 Dátum: 2009. Május 22. - 19:51:23 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #552 Dátum: 2009. Május 22. - 19:54:44 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
CDX
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
|
« Hozzászólás #553 Dátum: 2009. Május 29. - 15:52:52 » |
|
Általam is nagyratartott tisztes társaság, nem látom ill. olvasom a CRUZE-val kapcsolatos beszámolókat? Talán nem találtok megfelelő szavakat a NAGY élmény elmondásához? Én nem cserélnék CRUZE-ra, szüknek ,kicsinek találom.Vácon a kereskedésben ültem benne Hétfőn azaz 25-én, kipróbálni nem lehetett ugyanis nem volt rendszáma.Az 1.6-osLS PLUS felszereltségű volt kiallítva 4.199 000 Ft+115 000Ft Metél fényezés,( Bevezető kampányár)talán nem is olyan baráti az ár.Belső kidolgozása a mai követelmények szerinti,de semmi több hisz az új tisupoknál ez már elengethetetlen. A vezető ülést beállítva vezetési helyzetbe, mögém csak gyerekülésbe ültetve fér el utas, az első kartámaszon csak a vezető könyöke fér el, innen a váltókart elérni képtelenség. Lehet hogy elfogult vagyok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #554 Dátum: 2009. Május 29. - 16:28:23 » |
|
Általam is nagyratartott tisztes társaság, nem látom ill. olvasom a CRUZE-val kapcsolatos beszámolókat? Talán nem találtok megfelelő szavakat a NAGY élmény elmondásához? Én nem cserélnék CRUZE-ra, szüknek ,kicsinek találom.Vácon a kereskedésben ültem benne Hétfőn azaz 25-én, kipróbálni nem lehetett ugyanis nem volt rendszáma.Az 1.6-osLS PLUS felszereltségű volt kiallítva 4.199 000 Ft+115 000Ft Metél fényezés,( Bevezető kampányár)talán nem is olyan baráti az ár.Belső kidolgozása a mai követelmények szerinti,de semmi több hisz az új tisupoknál ez már elengethetetlen. A vezető ülést beállítva vezetési helyzetbe, mögém csak gyerekülésbe ültetve fér el utas, az első kartámaszon csak a vezető könyöke fér el, innen a váltókart elérni képtelenség. Lehet hogy elfogult vagyok?
Sok szempontból igazad van, de nincs gond, mert úgysincs választásunk, mert most a Lacettit beszámítva is egy vagyon különbözetet kéne adni érte, és annyival nem jobb, nem éri meg a csere. Én egyébként kibuliztam egy próba rendszámot, és úgy próbáltam ki! (Igaz egy napon születtem az eladó hölggyel, csak XXX évvel korábban...)
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|