Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 13:31:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 57   Le
 
Szerző Téma: Lacetti hírek, linkek, újdonságok  (Megtekintve 123459 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #480 Dátum: 2009. Március 02. - 09:44:45 »

Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Kacsint
Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #481 Dátum: 2009. Március 02. - 10:40:08 »

Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Kacsint
Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem.
Hát ez az! Én is elfogadnám a dízelt, és csak a talikra mennék vele, hogy tudjatok cukkolni, miért van ilyen szelepes hangja!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #482 Dátum: 2009. Március 02. - 19:06:10 »

Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Kacsint
Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem.
Hát ez az! Én is elfogadnám a dízelt, és csak a talikra mennék vele, hogy tudjatok cukkolni, miért van ilyen szelepes hangja!  Vigyorog
Nem akarok kompromisszumokat kötni! Ide máris a turbós benzines Lacsit! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #483 Dátum: 2009. Március 03. - 14:27:39 »

Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Kacsint
Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem.
Hát ez az! Én is elfogadnám a dízelt, és csak a talikra mennék vele, hogy tudjatok cukkolni, miért van ilyen szelepes hangja!  Vigyorog
Nem akarok kompromisszumokat kötni! Ide máris a turbós benzines Lacsit! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Nem vagy piskóta!  Kacsint És rögtön Captíva kasznival szereltet miiii....??  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #484 Dátum: 2009. Március 03. - 22:02:31 »

Csak kiváncsiságból megnéztem a német Chevy honlapot és ott már a sedan Lacetti nem szerepel, csak a HB és a kombi. Viszont bizonyos modellekhez ingyen adják az autógáz szettet. És van Sportmodell is (nem WTCC).
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 04. - 07:39:07 írta diablo77 » Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #485 Dátum: 2009. Március 04. - 05:00:58 »

Csak kiváncsiságból megnéztema német Chevy hnlapot és ott már a sedan Lacetti nem szerepel, csak a HB és a kombi. Viszont bizonyos modellekhez ingyen adják az autógáz szettet. És van Sportmodell is (nem WTCC).
Ilyen sportmodellje van a Kapitánynak is. Mosolyog Csak 1.6-osban.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 04. - 05:02:34 írta Jani » Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #486 Dátum: 2009. Március 04. - 07:41:22 »

Csak kiváncsiságból megnéztema német Chevy hnlapot és ott már a sedan Lacetti nem szerepel, csak a HB és a kombi. Viszont bizonyos modellekhez ingyen adják az autógáz szettet. És van Sportmodell is (nem WTCC).
Ilyen sportmodellje van a Kapitánynak is. Mosolyog Csak 1.6-osban.
Viszont az ingyenes autógázszett elég jó ajánlat, az oldal szerinti éertéke 2700 Euro. Mondjuk ez nem tudom mennyire felel meg a valóságnak, itthon azért sokkal olcsóbban be lehet szereltetni.
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #487 Dátum: 2009. Március 28. - 10:37:53 »

Sportosnak látszó tárgy - Last minute!
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #488 Dátum: 2009. Március 29. - 20:32:50 »

Szerintem idétlenül néz ki ezekkel a pöttöm felnikkel.Valami széles 17-18 as felnivel viszont eszméletlen jól nézne ki.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #489 Dátum: 2009. április 03. - 07:32:48 »

http://www.origo.hu/auto/20090402-chevrolet-cruze-menetproba.html
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #490 Dátum: 2009. április 03. - 07:57:49 »


"Végre olyan formájú a műszerfal, amit egy 2009-es autótól elvár az ember" - én meg pont ezt nem szeretem!! Négyzetes gombok mindenhol... Hát nem cserélnék ...és nem is cserélek. Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #491 Dátum: 2009. április 03. - 17:32:22 »


"Végre olyan formájú a műszerfal, amit egy 2009-es autótól elvár az ember" - én meg pont ezt nem szeretem!! Négyzetes gombok mindenhol... Hát nem cserélnék ...és nem is cserélek. Kacsint
"Végre hossz- és tengelyirányban is állítható a kormánykerék, igaz, csak a második felszereltségi szinttől..."
Mi az, hogy végre? Nekem a Lacettiben is hossz és tengely irányban állítható...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #492 Dátum: 2009. április 03. - 17:38:43 »


"Végre olyan formájú a műszerfal, amit egy 2009-es autótól elvár az ember" - én meg pont ezt nem szeretem!! Négyzetes gombok mindenhol... Hát nem cserélnék ...és nem is cserélek. Kacsint
"Végre hossz- és tengelyirányban is állítható a kormánykerék, igaz, csak a második felszereltségi szinttől..."
Mi az, hogy végre? Nekem a Lacettiben is hossz és tengely irányban állítható...
Én az ilyet már fel sem veszem....megint egy újságíró, aki ezelőtt csak messziről látott lacettit, mert neki elvei vannak és csak az a menő, aki ódit, meg bömöst tesztvezet!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #493 Dátum: 2009. április 03. - 18:56:51 »

Csak egy hibája van,hogy nincs rajta"D" oszlop. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #494 Dátum: 2009. április 03. - 19:07:09 »

De szép. Sőt, gyönyörű. Ha az EGR és a torpanás dolgait kiküszöbölték...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 57   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!