ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #480 Dátum: 2009. Március 02. - 09:44:45 » |
|
Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #481 Dátum: 2009. Március 02. - 10:40:08 » |
|
Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem. Hát ez az! Én is elfogadnám a dízelt, és csak a talikra mennék vele, hogy tudjatok cukkolni, miért van ilyen szelepes hangja!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #482 Dátum: 2009. Március 02. - 19:06:10 » |
|
Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem. Hát ez az! Én is elfogadnám a dízelt, és csak a talikra mennék vele, hogy tudjatok cukkolni, miért van ilyen szelepes hangja! Nem akarok kompromisszumokat kötni! Ide máris a turbós benzines Lacsit!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #483 Dátum: 2009. Március 03. - 14:27:39 » |
|
Én a dízelt próbáltam anno a nyílt napokon. El bírnám viselni, ha nem ilyen rövid városi forgalomra kéne a kocsi. Főleg úgy lenne király, ha a változó geometriás turbóval szerelt motor lenne benne, mint a Captivában! Nos, Cápa az a helyzet, hogy a szerviz szerint ezekkel a dizelekkel is van gond, ha hasonlóan rövid utakra használják, mint Te. Csak itt nem az EGR szeleppel van gond, hanem a JÓVAL drágább részecskeszűrővel. Ha ez nem tisztul ki, akkor a csere több 100 ezer forintos tétel garancia után, addig talán míg garis talán kicserélik, de abba is biztosan megpróbálnak belekötni, hogy ne kelljen, mert piszok drága alkatrész. Szóval megette a fene a környezetvédelmet, ha nekünk ennyibe kerül. A dizeleket is meg kell hajtani időnként autópályán, hogy kiégesse a mocskot a szűrőből, ha nem, akkor jön, vagy jöhet a baj. Amúgy meg nyomatékosabb, takarékosabb, de azért jóval drágább is megvenni, meg az alkatrészek is, csak a fogyija sokkal jobb, ez igaz. Ezért van az, hogy km függő, hogy mikor érdemes melyiket venni. Nekem csak a benzinest például. Ajándékba jó volna persze a dizel, elismerem. Hát ez az! Én is elfogadnám a dízelt, és csak a talikra mennék vele, hogy tudjatok cukkolni, miért van ilyen szelepes hangja! Nem akarok kompromisszumokat kötni! Ide máris a turbós benzines Lacsit! Nem vagy piskóta! És rögtön Captíva kasznival szereltet miiii....??
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #484 Dátum: 2009. Március 03. - 22:02:31 » |
|
Csak kiváncsiságból megnéztem a német Chevy honlapot és ott már a sedan Lacetti nem szerepel, csak a HB és a kombi. Viszont bizonyos modellekhez ingyen adják az autógáz szettet. És van Sportmodell is (nem WTCC).
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 04. - 07:39:07 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #485 Dátum: 2009. Március 04. - 05:00:58 » |
|
Csak kiváncsiságból megnéztema német Chevy hnlapot és ott már a sedan Lacetti nem szerepel, csak a HB és a kombi. Viszont bizonyos modellekhez ingyen adják az autógáz szettet. És van Sportmodell is (nem WTCC).
Ilyen sportmodellje van a Kapitánynak is. Csak 1.6-osban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 04. - 05:02:34 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #486 Dátum: 2009. Március 04. - 07:41:22 » |
|
Csak kiváncsiságból megnéztema német Chevy hnlapot és ott már a sedan Lacetti nem szerepel, csak a HB és a kombi. Viszont bizonyos modellekhez ingyen adják az autógáz szettet. És van Sportmodell is (nem WTCC).
Ilyen sportmodellje van a Kapitánynak is. Csak 1.6-osban. Viszont az ingyenes autógázszett elég jó ajánlat, az oldal szerinti éertéke 2700 Euro. Mondjuk ez nem tudom mennyire felel meg a valóságnak, itthon azért sokkal olcsóbban be lehet szereltetni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #488 Dátum: 2009. Március 29. - 20:32:50 » |
|
Szerintem idétlenül néz ki ezekkel a pöttöm felnikkel.Valami széles 17-18 as felnivel viszont eszméletlen jól nézne ki.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #489 Dátum: 2009. április 03. - 07:32:48 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #490 Dátum: 2009. április 03. - 07:57:49 » |
|
"Végre olyan formájú a műszerfal, amit egy 2009-es autótól elvár az ember" - én meg pont ezt nem szeretem!! Négyzetes gombok mindenhol... Hát nem cserélnék ...és nem is cserélek.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #491 Dátum: 2009. április 03. - 17:32:22 » |
|
"Végre olyan formájú a műszerfal, amit egy 2009-es autótól elvár az ember" - én meg pont ezt nem szeretem!! Négyzetes gombok mindenhol... Hát nem cserélnék ...és nem is cserélek. "Végre hossz- és tengelyirányban is állítható a kormánykerék, igaz, csak a második felszereltségi szinttől..." Mi az, hogy végre? Nekem a Lacettiben is hossz és tengely irányban állítható...
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #492 Dátum: 2009. április 03. - 17:38:43 » |
|
"Végre olyan formájú a műszerfal, amit egy 2009-es autótól elvár az ember" - én meg pont ezt nem szeretem!! Négyzetes gombok mindenhol... Hát nem cserélnék ...és nem is cserélek. "Végre hossz- és tengelyirányban is állítható a kormánykerék, igaz, csak a második felszereltségi szinttől..." Mi az, hogy végre? Nekem a Lacettiben is hossz és tengely irányban állítható... Én az ilyet már fel sem veszem....megint egy újságíró, aki ezelőtt csak messziről látott lacettit, mert neki elvei vannak és csak az a menő, aki ódit, meg bömöst tesztvezet!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #493 Dátum: 2009. április 03. - 18:56:51 » |
|
Csak egy hibája van,hogy nincs rajta"D" oszlop.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #494 Dátum: 2009. április 03. - 19:07:09 » |
|
De szép. Sőt, gyönyörű. Ha az EGR és a torpanás dolgait kiküszöbölték...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|