Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 16. - 20:38:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lökhárító javítás...  (Megtekintve 67736 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #105 Dátum: 2010. Március 03. - 15:48:23 »

Most jöttem fel a parkolóból. Az egyik kollegína lánya épp az előbb tolatott bele a Lacsim bal hátsó sarkába.
Deformáció nincs, illetve visszapattant a műanyag az eredeti állapotába, de a festék lejött egy 12-15 centi hosszú, fél centis csíkban + egy kéttenyérnyi ovális felületen tele van párhuzamos sűrű csikarásokkal...
Mer azt a rohadt tükröt, ha használná minden oldalon, ha már nem bír hátra fordulni!

Mibe fájhat egy ilyennek a javítása - csiszolás, fényezés? Nem akarunk biztosítózni, kifizetné zsebből, de sacc mégis mennyi lehet szerintetek?
 
Harmincezer, ha nem márkaszervizbe viszed. Feltéve, hogy a műanyagot nem kell javítani.

Amúgy szerencséd, hogy ott voltál (vagy ha ők szóltak, akkor le a kalappal)! Nekem eddig kb. 20 hasonló sérülésből (amik között voltak komolyabbak is) összesen 0, azaz nulla esetben hagytak ott elérhetőséget, hogy rendezzük a dolgot.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 03. - 15:51:02 írta Pittike » Naplózva

Pittike
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #106 Dátum: 2010. Március 03. - 18:57:59 »

Most jöttem fel a parkolóból. Az egyik kollegína lánya épp az előbb tolatott bele a Lacsim bal hátsó sarkába.
Deformáció nincs, illetve visszapattant a műanyag az eredeti állapotába, de a festék lejött egy 12-15 centi hosszú, fél centis csíkban + egy kéttenyérnyi ovális felületen tele van párhuzamos sűrű csikarásokkal...
Mer azt a rohadt tükröt, ha használná minden oldalon, ha már nem bír hátra fordulni!

Mibe fájhat egy ilyennek a javítása - csiszolás, fényezés? Nem akarunk biztosítózni, kifizetné zsebből, de sacc mégis mennyi lehet szerintetek?
 
Harmincezer, ha nem márkaszervizbe viszed. Feltéve, hogy a műanyagot nem kell javítani.

Amúgy szerencséd, hogy ott voltál (vagy ha ők szóltak, akkor le a kalappal)! Nekem eddig kb. 20 hasonló sérülésből (amik között voltak komolyabbak is) összesen 0, azaz nulla esetben hagytak ott elérhetőséget, hogy rendezzük a dolgot.
A kolléganő hívott, hogy baj van, menjek a kocsimhoz.
Azóta lemostam. Csúnyább, mint koszosan annak tünt. A műanyagon nem látszik komolyabb sérülés, visszapattant az eredeti formájára, bár a lámpa alatt nagyobbnak tünik a hézag a másik oldalhoz képest.  A 30 az elég zúzós - akkor így mégis kötelezőzés lesz... Viszont akkor viszem márkaszervízbe, hiszen így már szinte mindegy az ár. Miskolcon van valakinek tapasztalata?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #107 Dátum: 2010. Március 03. - 19:25:04 »

Most jöttem fel a parkolóból. Az egyik kollegína lánya épp az előbb tolatott bele a Lacsim bal hátsó sarkába.
Deformáció nincs, illetve visszapattant a műanyag az eredeti állapotába, de a festék lejött egy 12-15 centi hosszú, fél centis csíkban + egy kéttenyérnyi ovális felületen tele van párhuzamos sűrű csikarásokkal...
Mer azt a rohadt tükröt, ha használná minden oldalon, ha már nem bír hátra fordulni!

Mibe fájhat egy ilyennek a javítása - csiszolás, fényezés? Nem akarunk biztosítózni, kifizetné zsebből, de sacc mégis mennyi lehet szerintetek?
 
Harmincezer, ha nem márkaszervizbe viszed. Feltéve, hogy a műanyagot nem kell javítani.

Amúgy szerencséd, hogy ott voltál (vagy ha ők szóltak, akkor le a kalappal)! Nekem eddig kb. 20 hasonló sérülésből (amik között voltak komolyabbak is) összesen 0, azaz nulla esetben hagytak ott elérhetőséget, hogy rendezzük a dolgot.
A kolléganő hívott, hogy baj van, menjek a kocsimhoz.
Azóta lemostam. Csúnyább, mint koszosan annak tünt. A műanyagon nem látszik komolyabb sérülés, visszapattant az eredeti formájára, bár a lámpa alatt nagyobbnak tünik a hézag a másik oldalhoz képest.  A 30 az elég zúzós - akkor így mégis kötelezőzés lesz... Viszont akkor viszem márkaszervízbe, hiszen így már szinte mindegy az ár. Miskolcon van valakinek tapasztalata?
Dundee500 klubtagunk, és Miskolcon szalonvezető. Keresd meg őt! Biztosan tud segíteni.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #108 Dátum: 2010. Március 03. - 19:37:28 »

Most jöttem fel a parkolóból. Az egyik kollegína lánya épp az előbb tolatott bele a Lacsim bal hátsó sarkába.
Deformáció nincs, illetve visszapattant a műanyag az eredeti állapotába, de a festék lejött egy 12-15 centi hosszú, fél centis csíkban + egy kéttenyérnyi ovális felületen tele van párhuzamos sűrű csikarásokkal...
Mer azt a rohadt tükröt, ha használná minden oldalon, ha már nem bír hátra fordulni!

Mibe fájhat egy ilyennek a javítása - csiszolás, fényezés? Nem akarunk biztosítózni, kifizetné zsebből, de sacc mégis mennyi lehet szerintetek?
 
Harmincezer, ha nem márkaszervizbe viszed. Feltéve, hogy a műanyagot nem kell javítani.

Amúgy szerencséd, hogy ott voltál (vagy ha ők szóltak, akkor le a kalappal)! Nekem eddig kb. 20 hasonló sérülésből (amik között voltak komolyabbak is) összesen 0, azaz nulla esetben hagytak ott elérhetőséget, hogy rendezzük a dolgot.
A kolléganő hívott, hogy baj van, menjek a kocsimhoz.
Azóta lemostam. Csúnyább, mint koszosan annak tünt. A műanyagon nem látszik komolyabb sérülés, visszapattant az eredeti formájára, bár a lámpa alatt nagyobbnak tünik a hézag a másik oldalhoz képest.  A 30 az elég zúzós - akkor így mégis kötelezőzés lesz... Viszont akkor viszem márkaszervízbe, hiszen így már szinte mindegy az ár. Miskolcon van valakinek tapasztalata?
Dundee500 klubtagunk, és Miskolcon szalonvezető. Keresd meg őt! Biztosan tud segíteni.
Nekem számla nélkül mondott a helyi márkaszervíz 30ezret, ha nem kell alakítani a lökösön semmit. Egy autószerelő-fényező a telibefújásra metál színnel mondott 20-25-öt számlával garanciával.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #109 Dátum: 2010. Március 03. - 20:58:18 »

Butaságot írtam, ezért töröltem. Bocsi  Zavart
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 03. - 21:35:30 írta Pittike » Naplózva

Pittike
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #110 Dátum: 2010. Március 03. - 21:13:41 »

Pittike megcáfollak! (Bocs Kacsint)

Anyuci nevén 1,2 es Aveó, b10, sacc 11000Ft/év díjjal - képpen vagyok, hiszen kolléganőről van szó, megbeszéltünk mindent ami számít.
1 káresemény = következő biztosítási évben bukik 2 fokozatot, azaz b8 lesz. Ezzel sacc 13000 lesz az éves díja. Két évet követően - ha nem csinálnak megint valami bakit - újra b10. Összesen így amivel többet fizet a két év alatt az szerintem 12-15 ezer péz. (picit konyítok a biztosításokhoz - postánál dolgozom)
 
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #111 Dátum: 2010. Március 03. - 21:27:23 »

Pittike megcáfollak! (Bocs Kacsint)

Anyuci nevén 1,2 es Aveó, b10, sacc 11000Ft/év díjjal - képpen vagyok, hiszen kolléganőről van szó, megbeszéltünk mindent ami számít.
1 káresemény = következő biztosítási évben bukik 2 fokozatot, azaz b8 lesz. Ezzel sacc 13000 lesz az éves díja. Két évet követően - ha nem csinálnak megint valami bakit - újra b10. Összesen így amivel többet fizet a két év alatt az szerintem 12-15 ezer péz. (picit konyítok a biztosításokhoz - postánál dolgozom)

Hát én úgy tudom, hogy azonnal Malus 2-be kerül, de lehet tévedek. Na majd utána nézek Mosolyog
...
Utána néztem, és igazad van! Ebből látszik, hogy még soha nem volt okozott károm szerencsére! Na most elszóltam holnap tuti lezúzok valakit... :S
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 03. - 21:39:15 írta Pittike » Naplózva

Pittike
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #112 Dátum: 2010. Március 03. - 21:39:58 »

Pittike megcáfollak! (Bocs Kacsint)

Anyuci nevén 1,2 es Aveó, b10, sacc 11000Ft/év díjjal - képpen vagyok, hiszen kolléganőről van szó, megbeszéltünk mindent ami számít.
1 káresemény = következő biztosítási évben bukik 2 fokozatot, azaz b8 lesz. Ezzel sacc 13000 lesz az éves díja. Két évet követően - ha nem csinálnak megint valami bakit - újra b10. Összesen így amivel többet fizet a két év alatt az szerintem 12-15 ezer péz. (picit konyítok a biztosításokhoz - postánál dolgozom)

Hát én úgy tudom, hogy azonnal Malus 2-be kerül, de lehet tévedek. Na majd utána nézek Mosolyog

Nem eszik azt olyan forrón...  Nézz utánna nyugodtan. Sajna ezt tavaly előtt én is megtapasztaltam, de ez már itt OFF.
Hamar megvolt az utánnanézelődés!  Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 03. - 21:42:21 írta Yanee » Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #113 Dátum: 2010. Március 03. - 21:59:46 »

Pittike megcáfollak! (Bocs Kacsint)

Anyuci nevén 1,2 es Aveó, b10, sacc 11000Ft/év díjjal - képpen vagyok, hiszen kolléganőről van szó, megbeszéltünk mindent ami számít.
1 káresemény = következő biztosítási évben bukik 2 fokozatot, azaz b8 lesz. Ezzel sacc 13000 lesz az éves díja. Két évet követően - ha nem csinálnak megint valami bakit - újra b10. Összesen így amivel többet fizet a két év alatt az szerintem 12-15 ezer péz. (picit konyítok a biztosításokhoz - postánál dolgozom)

Hát én úgy tudom, hogy azonnal Malus 2-be kerül, de lehet tévedek. Na majd utána nézek Mosolyog

Nem eszik azt olyan forrón...  Nézz utánna nyugodtan. Sajna ezt tavaly előtt én is megtapasztaltam, de ez már itt OFF.
Hamar megvolt az utánnanézelődés!  Vigyorog
Jaja ezúton is köszi Gugli  Vigyorog
Naplózva

Pittike
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #114 Dátum: 2010. November 05. - 18:17:07 »

Tudnátok segíteni abban, hogy ezt hogy tudnám eltüntetni, vagy kevésbbé feltünővé varázsolni? Sajna ismerősöm nemrég költözött, és még nincs műhelye Így az airbrush megoldás egyenlőre ugrott...


Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #115 Dátum: 2010. November 05. - 18:29:13 »

Én esetleg egy olyannal tudnék segíteni, hogy adok a hibajavító festékemből, csak hát a Szombathely Győr távolságot kéne megoldani valahogy.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #116 Dátum: 2010. November 05. - 18:35:17 »

Tudnátok segíteni abban, hogy ezt hogy tudnám eltüntetni, vagy kevésbbé feltünővé varázsolni? Sajna ismerősöm nemrég költözött, és még nincs műhelye Így az airbrush megoldás egyenlőre ugrott...



Ha megadod a színkódot akkor jövő7 intézzek gyári javítófestéket ha az segít.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #117 Dátum: 2010. November 05. - 18:40:44 »

Tudnátok segíteni abban, hogy ezt hogy tudnám eltüntetni, vagy kevésbbé feltünővé varázsolni? Sajna ismerősöm nemrég költözött, és még nincs műhelye Így az airbrush megoldás egyenlőre ugrott...
Ha megadod a színkódot akkor jövő7 intézzek gyári javítófestéket ha az segít.
A motortérben az volt, hogy Body color: 26V

Amúgy apám Fordján már ilyen fajta javítással már próbálkoztunk... Hát nekem abszolút nem tetszett. Szerintem csúnyább lett, mintha hagytuk volna Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #118 Dátum: 2010. November 05. - 18:49:06 »

Tudnátok segíteni abban, hogy ezt hogy tudnám eltüntetni, vagy kevésbbé feltünővé varázsolni? Sajna ismerősöm nemrég költözött, és még nincs műhelye Így az airbrush megoldás egyenlőre ugrott...
Ha megadod a színkódot akkor jövő7 intézzek gyári javítófestéket ha az segít.
A motortérben az volt, hogy Body color: 26V

Amúgy apám Fordján már ilyen fajta javítással már próbálkoztunk... Hát nekem abszolút nem tetszett. Szerintem csúnyább lett, mintha hagytuk volna Mosolyog
Kis javítótégelyben amin van egy kis ecsetvég tudok színt szerezni márkaszervízből.
Gondold át ha kell postán elküldöm a jövő héten. Szép nem lesz az csak csiszolás és fetés után lesz.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #119 Dátum: 2010. November 05. - 18:58:18 »

Tudnátok segíteni abban, hogy ezt hogy tudnám eltüntetni, vagy kevésbbé feltünővé varázsolni? Sajna ismerősöm nemrég költözött, és még nincs műhelye Így az airbrush megoldás egyenlőre ugrott...
Ha megadod a színkódot akkor jövő7 intézzek gyári javítófestéket ha az segít.
A motortérben az volt, hogy Body color: 26V

Amúgy apám Fordján már ilyen fajta javítással már próbálkoztunk... Hát nekem abszolút nem tetszett. Szerintem csúnyább lett, mintha hagytuk volna Mosolyog
Kis javítótégelyben amin van egy kis ecsetvég tudok színt szerezni márkaszervízből.
Gondold át ha kell postán elküldöm a jövő héten. Szép nem lesz az csak csiszolás és fetés után lesz.

Az ecsetelős javítófestéknek meg fújható festéknek nem sok köze van egymáshoz!
Naplózva

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!