Tomy61
|
|
« Hozzászólás #840 Dátum: 2015. Szeptember 02. - 18:42:35 » |
|
Egyébként volt már valakinek gondja a kézifékkel?
Szakadni szokott, vannak "túl erős" emberek , elvileg nem szokás betojni a bovden. (legalábbis nem sokszor hallottam róla, de majd megírják a szakik ) A kézifék bowden nem az erős emberek miatt szakad el. Az elemi szálak elkorrodálnak. Jellemzően a bowdenház sérülése miatt bejut a víz. Ennyi a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #841 Dátum: 2015. Szeptember 07. - 13:16:41 » |
|
Kész a kocsim. A fékpofa visszahúzó rugót kellett cserélni a bal oldalon. Mindez 2 ezer ft-ba került.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Szeptember 07. - 13:46:56 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #842 Dátum: 2015. Szeptember 15. - 16:34:29 » |
|
Sajnos a rugócsere sem oldotta meg a problémát, bár szükséges volt, így cserélve lett a bowden, gyárira. Nem volt olcsó a bowden, de munkadíjat nem kért a szerelő, mivel elsőre nem sikerült megoldania a gondot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #843 Dátum: 2015. Október 02. - 12:44:13 » |
|
A kálváriám folytatódott, még mindig melegedett a bal hátsó, bár már nem annyira. Múlt pénteken elmentem a Tomihoz, állított a kéziféken, mert tényleg szoros volt. Megjártam Nyíregyházát gond nélkül, de kedden Budapestről hazafelé már ismét nyikorgott fékezéskor és meleg is volt. Nem nagyon, de a többihez képest érezhetően. Ma ismét meglátogattam Tomit a Medic Carnál, szétszedte az üzemi féket, illetve harcolt vele egy kicsit, mert a dugattyú nagyon nehezen jött ki. Megtisztította a nyerget, majd összerakáskor már szorult, illetve nem is ment bele a dugattyú, ha a karmantyú is benne volt. Mivel a dugattyúnak semmi baja nem volt, kicserélte a karmantyút és máris jól működött. Valószínű valamitől megduzzadt vagy gyári hibás volt, pedig alig egy éve lett teljesen felújítva a két hátsó. Közben még kértem, hogy a jobb elsőt is nézze meg, szétszedte, megtisztította és összerakta, az ment könnyen. Remélem most már jó lesz. Ebben az évben relatíve sokat kellett költeni emiatt, de ettől még összességében a közel 8 év alatt nem sokat kellett ráköltenem a kötelezőkön kívül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsozsi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Hozzászólás #844 Dátum: 2015. December 30. - 15:23:12 » |
|
Üdv! Kb. egy hónapja kapott hátul új tárcsákat és betéteket, de most a jobb hátsó melegedett, befogott (a betét). Szaki megnézte, a munkahengert kellett felpolírozni és megoldodott a probléma. Nekem ennyi volt a baj. Remélem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #845 Dátum: 2015. December 30. - 15:56:34 » |
|
Üdv! Kb. egy hónapja kapott hátul új tárcsákat és betéteket, de most a jobb hátsó melegedett, befogott (a betét). Szaki megnézte, a munkahengert kellett felpolírozni és megoldodott a probléma. Nekem ennyi volt a baj. Remélem!
a dugattyút polírozta nem a munkahengert de ,hogy tartósan jó legyen a dugattyút cserélni kell! de a tárcsa betét cserekor alap lett volna a munkahenger felújítása...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
zsozsi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Hozzászólás #846 Dátum: 2016. Január 02. - 16:24:38 » |
|
Üdv! Kb. egy hónapja kapott hátul új tárcsákat és betéteket, de most a jobb hátsó melegedett, befogott (a betét). Szaki megnézte, a munkahengert kellett felpolírozni és megoldodott a probléma. Nekem ennyi volt a baj. Remélem!
a dugattyút polírozta nem a munkahengert de ,hogy tartósan jó legyen a dugattyút cserélni kell! de a tárcsa betét cserekor alap lett volna a munkahenger felújítása... Üdv, Milyen igazad lett, két napra rá már megint megszorult! Mehetek cseréltetni! Ha jól értelmeztem egy webshopban, féknyerek felújításra lesz szükség és amit irtál az abban lévő dugattyú cseréjére. Egyébként az a főfékmunkahenger, ami az olajtartály alatt van és még minden keréknél van egy-egy másik munkahenger a gyeregben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #847 Dátum: 2016. Január 02. - 19:54:53 » |
|
Szerintem a fékcsöveket is cseréld ki, érdemes, legalábbis nekem az okozta a meghibásodást, nem engedte vissza az olajat, egy helyen ki is volt dudorodva emiatt. És ahogy Sebike írta a dugattyúkat is cserélni kell, meg szépen letisztítani a féknyerget, karmantyút és tömítéseket cserélni. Na meg persze fékolajat sem árt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. Január 02. - 19:57:51 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #848 Dátum: 2016. Január 02. - 21:49:04 » |
|
Üdv! Kb. egy hónapja kapott hátul új tárcsákat és betéteket, de most a jobb hátsó melegedett, befogott (a betét). Szaki megnézte, a munkahengert kellett felpolírozni és megoldodott a probléma. Nekem ennyi volt a baj. Remélem!
a dugattyút polírozta nem a munkahengert de ,hogy tartósan jó legyen a dugattyút cserélni kell! de a tárcsa betét cserekor alap lett volna a munkahenger felújítása... Webshopok többségében azt se tudják eszik e vagy isszák a Lacettit neked ez kell hozzá tartom polcon mert ,fogy csak oda kell figyelni a beszerelésére mert volt akinek rosszul rakták össze,fékfolyadékot 2évente kellene cserélni a féknyerget meg párban felújítani fékcső csere is ajánlott,mert 1x kell normálisan megcsinálni nem többször nekiállni ugyanannak a dolognak Üdv, Milyen igazad lett, két napra rá már megint megszorult! Mehetek cseréltetni! Ha jól értelmeztem egy webshopban, féknyerek felújításra lesz szükség és amit irtál az abban lévő dugattyú cseréjére. Egyébként az a főfékmunkahenger, ami az olajtartály alatt van és még minden keréknél van egy-egy másik munkahenger a gyeregben?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
agyass
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #849 Dátum: 2016. Január 05. - 22:10:28 » |
|
Sziasztok!
Érdeklődni szertnék, hogy a hátsó féknyereg dugattyú méretei megegyeznek-e a nubira 3-éval?
|
|
|
Naplózva
|
"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #850 Dátum: 2016. Január 20. - 20:24:52 » |
|
Ma sajnos észrevettem,hogy elkezdett fogni és persze melegedni a jobb első fékem Ősszel volt már hasonló de akkor egy kicsit megjárattam a mubkahengert és jó lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #851 Dátum: 2016. Január 21. - 12:51:28 » |
|
Ma sajnos észrevettem,hogy elkezdett fogni és persze melegedni a jobb első fékem Ősszel volt már hasonló de akkor egy kicsit megjárattam a mubkahengert és jó lett. ami rozsdás azt járathatod nem fog megszűnni rajt...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #852 Dátum: 2016. Január 21. - 20:11:16 » |
|
Az a vicc,hogy egész steril a dugattyú,nem rozsdás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #853 Dátum: 2016. Január 22. - 07:16:34 » |
|
Nekem meg tegnap a jobb hátsó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #854 Dátum: 2016. Január 22. - 19:56:55 » |
|
Nekem meg tegnap a jobb hátsó. A közelmbe se gyertek! Druszám! Itt a borovicska Balázsnak, csak át kell hozzád logisztikáznom.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|