Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 16:55:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 290938 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #810 Dátum: 2015. április 23. - 19:44:14 »

Nekem megint sírdogál valamelyik fékem. Ezzel addig nem is lenne baj, amíg fékezés közben csinálná, de sajnos fékezés nélkül, szabadon forogva nyikorog. Egyik fék sem érződik melegebbnek a másiknál megállás után, kb. 4-5 cm-re a felnitől éppen langyosnak érződik mindegyik, nem olyan mint amikor kicsit befog.

Tudom, sok városi használat, de tavaly nyáron lett megcsinálva, és azért na ne már hogy...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #811 Dátum: 2015. április 23. - 20:11:19 »

Nekem megint sírdogál valamelyik fékem. Ezzel addig nem is lenne baj, amíg fékezés közben csinálná, de sajnos fékezés nélkül, szabadon forogva nyikorog. Egyik fék sem érződik melegebbnek a másiknál megállás után, kb. 4-5 cm-re a felnitől éppen langyosnak érződik mindegyik, nem olyan mint amikor kicsit befog.

Tudom, sok városi használat, de tavaly nyáron lett megcsinálva, és azért na ne már hogy...

nem állás után a legelején szól az első fékezésig?
mert ha igen akkor fékbetétbiztosító lemez
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #812 Dátum: 2015. április 23. - 20:47:49 »

Pár fékezés után már olykor olykor megnyikkan, aztán ahogy megy az araszolás a városban és a fékezgetés szépen elkezd egész folyamatosan. Fékezéskor kussol, aztán amikor ismét elengedem a fékpedált és elkezdek gyorsítani majd gurulni megint nyikorog. Néha két-három fékezésig nem csinálja, aztán megint. Eleinte csak lassú 10-20 km/ó gurulásnál volt, most már akár 70-80 km/ó-nál is előjön. (Egyébként fékezésnél mindegy, hogy lágyabban vagy határozottabban nyomom a pedált, sokszor utána folyamatos nyikorgással viszonozza...

Ha ezt az elfáradt biztosítólemezek okozzák, akkor "a végső megoldás: halál" helyett, gondolom a csere, ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 23. - 20:52:00 írta kubu87 » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #813 Dátum: 2015. április 24. - 07:31:35 »

Sziasztok klub tagok.

Hátha tud valaki segíteni
Eddig kétszer fordult elő hogy amikor beindítom a kocsit elindulok vele és fékezésre kerül sor a fék pedál olyan kemény mint a beton (persze fék akkor nincs) majd hirtelen rendbe jön és működik rendesen.
Állítólag valami vákuum szelep beragad vagy felakad.
Segítségeteket szeretném kérni, hogy valakinek volt e ilyen hibája, és mi lehetett az oka, vagy egyáltalán ha ez a hiba hol található ez a szelep és hogy szakszerviz tudja cserélni vagy ha megveszem én is kitudom cserélni.
Ha tud valaki segíteni vagy ide vagy az eszpero@gmail.com címre írjon.
Előre is köszönöm.

Gábor

Szia.
Nekem régebben volt párszor olyan problémám, hogy beindítás után úgymond beragadt a fékpedál és csak nagy nehezen tudtam benyomni a pedált, aztán már jól működött. Ha jól emlékszem ezt a fojtószelepház elkoszolódása okozhatta. Azóta is tisztíttatom évente és nem is jött elő a probléma hosszú évek óta.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #814 Dátum: 2015. április 24. - 08:22:47 »

A fojtószelepháznak semmi köze a fékpedálhoz.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #815 Dátum: 2015. április 24. - 17:01:34 »

A fojtószelepháznak semmi köze a fékpedálhoz.
Akkor rosszul emlékszem. Biztos összekevertem az alapjárattal.

De majd jön Tomy vagy Sebike és megaszondja a frankót és engem meg jól lehülyéznek, hogy félrevezetem a népet a badarságaimmal.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #816 Dátum: 2015. április 24. - 17:42:05 »

Valami kis kavicsszemcse mehetett be és beleragadt a fékpofába?
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #817 Dátum: 2015. április 24. - 18:54:35 »

Ma csak munkába menet nyikorgott, hazafelé úton nem, igaz helyette a motor kezdett alapjáraton fuldokolni egyszer-kétszer az araszolás közben, csak hogy ne unatkozzak.  Vigyorog

Amíg a fék nincs szétszedve nem találgatnék, az én kocsimnál minden előfordulhat és ezek fordítottja is...
Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #818 Dátum: 2015. április 28. - 13:58:35 »

Sziasztok.

Nekem lassan uj lesz az autom...
Husvetkor a kuplung adta meg magát. Akkor nem volt penzem a feket megnezetni, amit most kemenyen megszivtam. Itt nemetországban kezdett menet közben nyikorogni hatul, de kegyetlenül.  Most már megvan az a tipikus fekbetet lekopva a femmel találkozik hang is... az erdekes az egeszben,h szeptemberben kapott uj betetet es dobot is hatra a kocsi, es azota max. 20000 km-t ment szinte pályán. Lassan itt az ideje,h eladjam a szamaramat. Nem hosszu utakra terveztek őket.

Üdv:
Csaba
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #819 Dátum: 2015. április 28. - 14:33:41 »

Szerintem ezért kár eladni. Sajnos a hátsó fékeket teljesen fel kell újítani és akkor nem lesz vele gond, ahogy Sebike is többször írta. A betét cseréje nem elég, nekem is kellett teljes felújítókészlet (dugattyúval stb), fékcsövek, fékbetétek, fékolaj és így lett jó. Előtte 3 hónappal voltam műszakin és teljes átvizsgáláson, ám ott még nem volt gond semmivel. Mikor beragadt, derült ki igazából, hogy a fékcső adta meg magát. Az összköltség sem volt vészes szerintem, mindennel együtt 50ezerből kijött, ami szerintem (más autókhoz viszonyítva) nem nagy összeg.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #820 Dátum: 2015. Május 02. - 14:32:09 »

Sziasztok.

Nekem lassan uj lesz az autom...
Husvetkor a kuplung adta meg magát. Akkor nem volt penzem a feket megnezetni, amit most kemenyen megszivtam. Itt nemetországban kezdett menet közben nyikorogni hatul, de kegyetlenül.  Most már megvan az a tipikus fekbetet lekopva a femmel találkozik hang is... az erdekes az egeszben,h szeptemberben kapott uj betetet es dobot is hatra a kocsi, es azota max. 20000 km-t ment szinte pályán. Lassan itt az ideje,h eladjam a szamaramat. Nem hosszu utakra terveztek őket.

Üdv:
Csaba
Dobot? Tárcsafékes az hátul is, helló.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #821 Dátum: 2015. Május 03. - 09:14:18 »

Idézet
Dobot? Tárcsafékes az hátul is, helló.

Ez megközelítés kérdése Mosolyog Az üzemi fék valóban tárcsa, de a közepe dob amiben a kézifék pofák vannak.
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #822 Dátum: 2015. Május 04. - 18:14:18 »

Idézet
Dobot? Tárcsafékes az hátul is, helló.

Ez megközelítés kérdése Mosolyog Az üzemi fék valóban tárcsa, de a közepe dob amiben a kézifék pofák vannak.
De ő az üzemi fékről beszél.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #823 Dátum: 2015. Július 29. - 20:29:45 »

Sziasztok!

A múlt héten első féktárcsákat és betéteket cseréltek az autón. A bal első féktárcsa rögzítésekor a csavar beleszakadt a kerékagyba (azt csak én gondolom, hogy kerékagy, lehet, hogy más az elnevezése). A szerelő azt mondta, hogy nem érdekes, a kerék úgy is a helyén tartja a féktárcsát. Engem viszont nyugtalanít ez az állapot.
Hozzáértők véleményét kérném, hogy tényleg biztonságos-e, ha nem rögzíti a helyére az az egy csavar a féktárcsát és csak a kerék tartja a helyén? Ha nem biztonságos, mit lehet csinálni? A beszakadt csavart valószínűleg nem lehet kiszedni. Kerékagyat kellene cserélni?
Egyébként a szerelő kitisztította a hátsó fékeket is, állított a kéziféken is mert már elég magasan fogott, viszont nem a kézifék karnál állított, hanem a dobokban. Most tökéletesek az üzemi fékek is meg a rögzítő fék is.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #824 Dátum: 2015. Július 30. - 07:10:45 »

Sziasztok!

A múlt héten első féktárcsákat és betéteket cseréltek az autón. A bal első féktárcsa rögzítésekor a csavar beleszakadt a kerékagyba (azt csak én gondolom, hogy kerékagy, lehet, hogy más az elnevezése). A szerelő azt mondta, hogy nem érdekes, a kerék úgy is a helyén tartja a féktárcsát. Engem viszont nyugtalanít ez az állapot.
Hozzáértők véleményét kérném, hogy tényleg biztonságos-e, ha nem rögzíti a helyére az az egy csavar a féktárcsát és csak a kerék tartja a helyén? Ha nem biztonságos, mit lehet csinálni? A beszakadt csavart valószínűleg nem lehet kiszedni. Kerékagyat kellene cserélni?
Egyébként a szerelő kitisztította a hátsó fékeket is, állított a kéziféken is mert már elég magasan fogott, viszont nem a kézifék karnál állított, hanem a dobokban. Most tökéletesek az üzemi fékek is meg a rögzítő fék is.

Nincs gond a kerék tartja azt rendesen. Beszakadt csavart esetleg ki lehet fúrni, de nem kell vele foglalkozni, nem lesz bajod vele.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!