Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #795 Dátum: 2015. Január 01. - 18:37:35 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #796 Dátum: 2015. Január 01. - 21:06:33 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #797 Dátum: 2015. Január 02. - 21:23:10 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #798 Dátum: 2015. Január 03. - 10:03:42 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #799 Dátum: 2015. Január 03. - 14:36:01 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #800 Dátum: 2015. Január 06. - 19:27:59 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni? Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette. Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #801 Dátum: 2015. Január 06. - 19:56:41 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni? Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette. Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol? A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #802 Dátum: 2015. Január 06. - 20:45:22 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni? Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette. Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol? A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva. Visszahívás után átvettem az autót, hazamentem - 16 km- bal hátsó fékem be volt ragadva. Másnap visszavittem, próbálták elhárítani, hogy nem ők a hibásak, de nyilván átvétel után történt a dolog, megjavítják. Javítás: szétszed, tisztít, összerak. Pár napig bírta, bal hátsó fékem beragadt, tárcsa összeégve, betét elkopva. Márkaszervizt hanyagoltam, soha többet. A vége az lett, hogy a hátsó fékeket, bal oldal- jobb oldal cserélni kellett- tárcsák, betétek, fékcsövek, fékolaj, felújítókészlet. Alkatrész innen rendelve, szerelő pedig a faluban. Érti a dolgát, okés nagyon a srác.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #803 Dátum: 2015. Január 07. - 21:16:32 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni? Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette. Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol? A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva. Nincs még 2 éve, hogy cserélték.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #804 Dátum: 2015. Január 07. - 22:02:46 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni? Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette. Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol? A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva. Nincs még 2 éve, hogy cserélték. és előtte mikor?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #805 Dátum: 2015. Január 07. - 22:27:59 » |
|
Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom. Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható? ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok? akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik.. Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni? Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette. Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol? A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva. Nincs még 2 éve, hogy cserélték. és előtte mikor? Előtte szerintem a gyári volt benne, de 3 éves koráig márkaszervizbe vittem, tehát elvileg kellet volna cserélniük (talán cserélték is).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #806 Dátum: 2015. Január 08. - 01:11:23 » |
|
Levi! Amit én tapasztaltam egy ilyen cserét illetően azt inkább nem írom le...:-))) Nekem is azóta van normálisan lecserélve, mióta Sebikéhez hordom! :-))
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #807 Dátum: 2015. Január 08. - 07:36:13 » |
|
Nálam két éves szerviz idején cserélték a fékolajat márkaszervizben, aztán 4 évesen, majd azóta évente cseréltetem. Nem nagy összeg és csere után mindig érezni is a különbséget főképp a kuplung használatánál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
eszpero
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Hozzászólás #808 Dátum: 2015. április 23. - 18:29:55 » |
|
Sziasztok klub tagok. Hátha tud valaki segíteni Eddig kétszer fordult elő hogy amikor beindítom a kocsit elindulok vele és fékezésre kerül sor a fék pedál olyan kemény mint a beton (persze fék akkor nincs) majd hirtelen rendbe jön és működik rendesen. Állítólag valami vákuum szelep beragad vagy felakad. Segítségeteket szeretném kérni, hogy valakinek volt e ilyen hibája, és mi lehetett az oka, vagy egyáltalán ha ez a hiba hol található ez a szelep és hogy szakszerviz tudja cserélni vagy ha megveszem én is kitudom cserélni. Ha tud valaki segíteni vagy ide vagy az eszpero@gmail.com címre írjon. Előre is köszönöm. Gábor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #809 Dátum: 2015. április 23. - 19:24:09 » |
|
Sziasztok klub tagok. Hátha tud valaki segíteni Eddig kétszer fordult elő hogy amikor beindítom a kocsit elindulok vele és fékezésre kerül sor a fék pedál olyan kemény mint a beton (persze fék akkor nincs) majd hirtelen rendbe jön és működik rendesen. Állítólag valami vákuum szelep beragad vagy felakad. Segítségeteket szeretném kérni, hogy valakinek volt e ilyen hibája, és mi lehetett az oka, vagy egyáltalán ha ez a hiba hol található ez a szelep és hogy szakszerviz tudja cserélni vagy ha megveszem én is kitudom cserélni. Ha tud valaki segíteni vagy ide vagy az eszpero@gmail.com címre írjon. Előre is köszönöm. Gábor látni kellene a problémát mert bármi lehet
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|