Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 16:33:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 290908 alkalommal)
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #795 Dátum: 2015. Január 01. - 18:37:35 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #796 Dátum: 2015. Január 01. - 21:06:33 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #797 Dátum: 2015. Január 02. - 21:23:10 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #798 Dátum: 2015. Január 03. - 10:03:42 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #799 Dátum: 2015. Január 03. - 14:36:01 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #800 Dátum: 2015. Január 06. - 19:27:59 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette.  Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #801 Dátum: 2015. Január 06. - 19:56:41 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette.  Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?

A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #802 Dátum: 2015. Január 06. - 20:45:22 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette.  Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?

A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva.
Visszahívás után átvettem az autót, hazamentem - 16 km- bal hátsó fékem be volt ragadva. Másnap visszavittem, próbálták elhárítani, hogy nem ők a hibásak, de nyilván átvétel után történt a dolog, megjavítják. Javítás: szétszed, tisztít, összerak. Pár napig bírta, bal hátsó fékem beragadt, tárcsa összeégve, betét elkopva. Márkaszervizt hanyagoltam, soha többet. A vége az lett, hogy a hátsó fékeket, bal oldal- jobb oldal cserélni kellett- tárcsák, betétek, fékcsövek, fékolaj, felújítókészlet. Alkatrész innen rendelve, szerelő pedig a faluban. Érti a dolgát, okés nagyon a srác.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #803 Dátum: 2015. Január 07. - 21:16:32 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?

ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette.  Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?

A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva.
Nincs még 2 éve, hogy cserélték.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #804 Dátum: 2015. Január 07. - 22:02:46 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?



ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette.  Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?

A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva.
Nincs még 2 éve, hogy cserélték.

és előtte mikor?
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #805 Dátum: 2015. Január 07. - 22:27:59 »

Sziasztok! Csordogál a fékfolyadékom.  Úgy látom, hogy a főfékhenger és a szervódob találkozásánál szivárog és naponta 5-8 cm-es folt van a kocsi alatt. Volt már valakinek ilyen problémája? Mi okozza ezt és hogyan gyógyítható?



ha ott folyik akkor siess mert a devandert is tönkreteszed főfékhenger csere előtt állsz de vigyázz mert 2 fajta volt

Most megnéztem alaposabban, jobb világítással és inkább a kuplung felső henger környékén olajosabb. Az az érdekes, hogy a főfékhenger töve is picit olajpárás volt, de a szervódob aljáig sem jutott el, viszont a kuplung főhenger környékén a tűzfal és onnan lefele-oldalra amerre utat talált, folyt a fékfolyadék. Ezek alapján mire számíthatok?

akkor kuplungfőhenger ha nem a csőnél folyik..
Akkor óvatosan meghúzgálom a csavarokat. Javítókészlet létezik ehhez? Mennyiért tudsz javítót, vagy komplett hengert adni?
Nos, megnézték a szervizben (márkaszerviz) és megállapították, hogy jól látom, mindkét főhenger (fék, kuplung) halálán van. Az ok: a rossz minőségű fékfolyadék tönkretette.  Ehhez mit szóltok?? A poén az, hogy volt benne a gyári, majd a legutóbbi visszahívás során lecserélték egy márkaszervizben és azóta az van benne. Ez így kicsit durván hangzik, de úgy tűnik ez van. Most várom a GM reagálását. Nálatok mi újság? Mármint akiknek visszahívásban cserélték a fékfolyadékot, nem kezdi elengedni valahol?

A fékfolyadékot úgy tudom 2 évente cserélni kellene. Erre hivatkozva elküldhetnek a fenébe helytelen karbantartásra hivatkozva.
Nincs még 2 éve, hogy cserélték.

és előtte mikor?
Előtte szerintem a gyári volt benne, de 3 éves koráig márkaszervizbe vittem, tehát elvileg kellet volna cserélniük (talán cserélték is).
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #806 Dátum: 2015. Január 08. - 01:11:23 »

Levi! Amit én tapasztaltam egy ilyen cserét illetően azt inkább nem írom le...:-)))
Nekem is azóta van normálisan lecserélve, mióta Sebikéhez hordom! :-))
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #807 Dátum: 2015. Január 08. - 07:36:13 »

Nálam két éves szerviz idején cserélték a fékolajat márkaszervizben, aztán 4 évesen, majd azóta évente cseréltetem. Nem nagy összeg és csere után mindig érezni is a különbséget főképp a kuplung használatánál.
Naplózva
eszpero
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #808 Dátum: 2015. április 23. - 18:29:55 »

Sziasztok klub tagok.

Hátha tud valaki segíteni
Eddig kétszer fordult elő hogy amikor beindítom a kocsit elindulok vele és fékezésre kerül sor a fék pedál olyan kemény mint a beton (persze fék akkor nincs) majd hirtelen rendbe jön és működik rendesen.
Állítólag valami vákuum szelep beragad vagy felakad.
Segítségeteket szeretném kérni, hogy valakinek volt e ilyen hibája, és mi lehetett az oka, vagy egyáltalán ha ez a hiba hol található ez a szelep és hogy szakszerviz tudja cserélni vagy ha megveszem én is kitudom cserélni.
Ha tud valaki segíteni vagy ide vagy az eszpero@gmail.com címre írjon.
Előre is köszönöm.

Gábor
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #809 Dátum: 2015. április 23. - 19:24:09 »

Sziasztok klub tagok.

Hátha tud valaki segíteni
Eddig kétszer fordult elő hogy amikor beindítom a kocsit elindulok vele és fékezésre kerül sor a fék pedál olyan kemény mint a beton (persze fék akkor nincs) majd hirtelen rendbe jön és működik rendesen.
Állítólag valami vákuum szelep beragad vagy felakad.
Segítségeteket szeretném kérni, hogy valakinek volt e ilyen hibája, és mi lehetett az oka, vagy egyáltalán ha ez a hiba hol található ez a szelep és hogy szakszerviz tudja cserélni vagy ha megveszem én is kitudom cserélni.
Ha tud valaki segíteni vagy ide vagy az eszpero@gmail.com címre írjon.
Előre is köszönöm.

Gábor



látni kellene a problémát mert bármi lehet

Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!