Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 20:14:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 286849 alkalommal)
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #765 Dátum: 2014. Október 28. - 17:45:35 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Szerintem jobban jársz ha egy-füsttel cseréled a fékcsövet és a dugattyúval együtt cseréled-felújítod a féknyerget! A továbbiakról írj pü-t a sebikének!
Naplózva

Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #766 Dátum: 2014. Október 28. - 19:49:23 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Szerintem jobban jársz ha egy-füsttel cseréled a fékcsövet és a dugattyúval együtt cseréled-felújítod a féknyerget! A továbbiakról írj pü-t a sebikének!
Így van! Én múlt héten vittem Sebikéhez, mire leértem Szombathelyről, elfogytak a hátsó fékek. Konkrétan vason mentem. A dugattyúk szép rozsdásak voltak...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #767 Dátum: 2014. Október 28. - 20:33:43 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Szerintem jobban jársz ha egy-füsttel cseréled a fékcsövet és a dugattyúval együtt cseréled-felújítod a féknyerget! A továbbiakról írj pü-t a sebikének!
Így van! Én múlt héten vittem Sebikéhez, mire leértem Szombathelyről, elfogytak a hátsó fékek. Konkrétan vason mentem. A dugattyúk szép rozsdásak voltak...

és milyen volt a hazaút okmányiroda megvolt?
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #768 Dátum: 2014. Október 28. - 22:13:42 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Szerintem jobban jársz ha egy-füsttel cseréled a fékcsövet és a dugattyúval együtt cseréled-felújítod a féknyerget! A továbbiakról írj pü-t a sebikének!
Így van! Én múlt héten vittem Sebikéhez, mire leértem Szombathelyről, elfogytak a hátsó fékek. Konkrétan vason mentem. A dugattyúk szép rozsdásak voltak...

és milyen volt a hazaút okmányiroda megvolt?
Minden oké volt Mosolyog Ocsmányirodában most este voltam, kaptam új forgalmit és a törzskönyvet is kicserélik... Azt nem értettem miért, ő dolguk. Viszont a kilóméteróra nem érdekli őket. A következő műszakin szóljak, majd akkor intézik...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #769 Dátum: 2014. Október 28. - 23:23:06 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Szerintem jobban jársz ha egy-füsttel cseréled a fékcsövet és a dugattyúval együtt cseréled-felújítod a féknyerget! A továbbiakról írj pü-t a sebikének!
Így van! Én múlt héten vittem Sebikéhez, mire leértem Szombathelyről, elfogytak a hátsó fékek. Konkrétan vason mentem. A dugattyúk szép rozsdásak voltak...

és milyen volt a hazaút okmányiroda megvolt?
Minden oké volt Mosolyog Ocsmányirodában most este voltam, kaptam új forgalmit és a törzskönyvet is kicserélik... Azt nem értettem miért, ő dolguk. Viszont a kilóméteróra nem érdekli őket. A következő műszakin szóljak, majd akkor intézik...

Az alacsony feszültséges hibakódot is sikerült kikúrálni? Múlt csütörtökön én is voltam Sebikénél, nézegettem is a "vasadat", hogy az enyémbe mit is lehetne átemelni, mint donor!  Vigyorog Vigyorog Amúgy kicsit repedezettek a fojtószelepház és a MAP szezorod közötti "gumipipák", persze lehet Sebike lecserélte azokat is már.  Kacsint
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #770 Dátum: 2014. Október 29. - 12:44:14 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Szerintem jobban jársz ha egy-füsttel cseréled a fékcsövet és a dugattyúval együtt cseréled-felújítod a féknyerget! A továbbiakról írj pü-t a sebikének!
Így van! Én múlt héten vittem Sebikéhez, mire leértem Szombathelyről, elfogytak a hátsó fékek. Konkrétan vason mentem. A dugattyúk szép rozsdásak voltak...

és milyen volt a hazaút okmányiroda megvolt?
Minden oké volt Mosolyog Ocsmányirodában most este voltam, kaptam új forgalmit és a törzskönyvet is kicserélik... Azt nem értettem miért, ő dolguk. Viszont a kilóméteróra nem érdekli őket. A következő műszakin szóljak, majd akkor intézik...

Az alacsony feszültséges hibakódot is sikerült kikúrálni? Múlt csütörtökön én is voltam Sebikénél, nézegettem is a "vasadat", hogy az enyémbe mit is lehetne átemelni, mint donor!  Vigyorog Vigyorog Amúgy kicsit repedezettek a fojtószelepház és a MAP szezorod közötti "gumipipák", persze lehet Sebike lecserélte azokat is már.  Kacsint
Aha, kilométeróra csere... Így most szó szerint fiatalodott a kocsim úgy 40E kilométerrel Vigyorog
De gondolkodtam a mérföldes órán is... Asszony szólna, hogy gyorsan megyek, csak néztem volna ártatlanul, hogy én csak 90-el megyek Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 29. - 12:45:47 írta Giovanni » Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #771 Dátum: 2014. November 01. - 19:22:48 »

Nos megtörtént a fék javítása. Köszönet az alkatrészekért Sebikének, aki gyorsan megküldte a megfelelő cseredarabokat. A helyzet ennek ellére nem volt egyszerű, mert kellett találnom egy jó szerelőt is a környéken. Sajnos ez nem ment könnyen, mert az első szerelő simán elküldött úgy az utamra, hogy semmi baja a féknek csak kicsit ki kellett tisztítani. Persze mire hazaértem ismét meleg volt a tárcsa. Szerencsére egy barátom segítségével találtam egy tényleg jó szerelőt, aki gyorsan és megfelelően megoldotta a feladatot. Nem is értette, hogy ilyen állapotú jobb hátsó fékkel hogyan engedhetett utamra az első szerelő. Konkrétan a fékcső meg volt duzzadva, a betét meg szétporladt, ahogy kivette. Szerencsére a tárcsa megúszta, és bár a bal hátsó tökéletes állapotban volt, azt is cseréltettem, ha már az alkatrészek meg voltak hozzá. Egy szimpatikus szerelőt sikerült megismernem, aki nem azt mondta, hogy az egész féknyerget cseréljük, hanem mer javítani, ráadásul nem is drágán.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #772 Dátum: 2014. November 01. - 19:43:47 »

Nos megtörtént a fék javítása. Köszönet az alkatrészekért Sebikének, aki gyorsan megküldte a megfelelő cseredarabokat. A helyzet ennek ellére nem volt egyszerű, mert kellett találnom egy jó szerelőt is a környéken. Sajnos ez nem ment könnyen, mert az első szerelő simán elküldött úgy az utamra, hogy semmi baja a féknek csak kicsit ki kellett tisztítani. Persze mire hazaértem ismét meleg volt a tárcsa. Szerencsére egy barátom segítségével találtam egy tényleg jó szerelőt, aki gyorsan és megfelelően megoldotta a feladatot. Nem is értette, hogy ilyen állapotú jobb hátsó fékkel hogyan engedhetett utamra az első szerelő. Konkrétan a fékcső meg volt duzzadva, a betét meg szétporladt, ahogy kivette. Szerencsére a tárcsa megúszta, és bár a bal hátsó tökéletes állapotban volt, azt is cseréltettem, ha már az alkatrészek meg voltak hozzá. Egy szimpatikus szerelőt sikerült megismernem, aki nem azt mondta, hogy az egész féknyerget cseréljük, hanem mer javítani, ráadásul nem is drágán.

akkor találtál helyben is a kihaló fajtából amit úgy hívnak,hogy autószerelő és nem alkatrészcserélő mint az első
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #773 Dátum: 2014. November 10. - 22:34:00 »

Fékbetét csere volt. Azonnali, előrehozott. Köszörülő hangot adott bal előröl főleg balra kormányzásnál, de fékezéskor csendben volt. Szétszedéskor láttam, hogy a bal belső betétről levált a kopó réteg, de nem tudott kiesni, így működött, de jelzett. Szombat délelőtt gyors betét vásárlás és csere. Blue Print került bele (Bárditól) a tapasztalt ismerős eladó javaslatára. A fékerő máris jobb, mint a gyárival, pedig a tárcsa kicsit barázdás és még nem koptak össze a betéttel. Egyébként a tavaszi kerékcserénél már látszott, hogy kb. most ősszel a betéteket is cserélni kell. Így is volt, 1,5-2,5 mm volt már csak rajtuk. Egyébként 79.500 km-nél járok, úgyhogy szerintem ez elég jó a gyári betéttel egy ilyen tömegű és ilyen alul méretezett fékkel. A tárcsa kopása kb. 0,5-1 mm oldalanként köröm műszerrel mérve.  Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #774 Dátum: 2014. November 10. - 23:03:47 »

Nekem nemrég Sebike cserélte 108000-nél, de még fele megvolt a betéteknek. Kacsint Megjegyzem 60000-ig szinte állandó városi használatban volt....mielőtt sokan hurrognának, hogy "persze...autópályázol állandóan!"  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #775 Dátum: 2014. November 11. - 05:50:42 »

Nekem nemrég Sebike cserélte 108000-nél, de még fele megvolt a betéteknek. Kacsint Megjegyzem 60000-ig szinte állandó városi használatban volt....mielőtt sokan hurrognának, hogy "persze...autópályázol állandóan!"  Vigyorog Vigyorog

és miért cseréltük? Kacsint
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #776 Dátum: 2014. November 11. - 10:20:56 »

Nekem nemrég Sebike cserélte 108000-nél, de még fele megvolt a betéteknek. Kacsint Megjegyzem 60000-ig szinte állandó városi használatban volt....mielőtt sokan hurrognának, hogy "persze...autópályázol állandóan!"  Vigyorog Vigyorog

és miért cseréltük? Kacsint
Mert igazad volt!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
szabi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #777 Dátum: 2014. December 14. - 11:15:06 »

sziasztok.ismét felétek fordulok tanácsért. az a problémám hogy a hátsó fékek nagyon szorulnak,forrosodnak. de nyáron ezt nem csinálja csak télen párás idöben. már házilag szétszedtük, és szétszedve a munkahenger rendesen dolgozik. összerakva már nem tud annyit nyitni,szorul forrosodik.a fékcsöveket is kicseréltük. még a fékolajat kellene lecserélni. mi a véleményetek? a munkahenger gondolom nem egy olcsó játék.kösz a véleményeteket
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #778 Dátum: 2014. December 14. - 11:39:33 »

sziasztok.ismét felétek fordulok tanácsért. az a problémám hogy a hátsó fékek nagyon szorulnak,forrosodnak. de nyáron ezt nem csinálja csak télen párás idöben. már házilag szétszedtük, és szétszedve a munkahenger rendesen dolgozik. összerakva már nem tud annyit nyitni,szorul forrosodik.a fékcsöveket is kicseréltük. még a fékolajat kellene lecserélni. mi a véleményetek? a munkahenger gondolom nem egy olcsó játék.kösz a véleményeteket

munkahengert fel kell újítani!
dugattyút+porvédőt cserélni,hiába tudod kézzel visszanyomni picit szorul és az már elég a hibához
felújítókészletet tudok adni
Naplózva

70/4334431
szabi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #779 Dátum: 2014. December 14. - 11:57:42 »

sziasztok.ismét felétek fordulok tanácsért. az a problémám hogy a hátsó fékek nagyon szorulnak,forrosodnak. de nyáron ezt nem csinálja csak télen párás idöben. már házilag szétszedtük, és szétszedve a munkahenger rendesen dolgozik. összerakva már nem tud annyit nyitni,szorul forrosodik.a fékcsöveket is kicseréltük. még a fékolajat kellene lecserélni. mi a véleményetek? a munkahenger gondolom nem egy olcsó játék.kösz a véleményeteket

munkahengert fel kell újítani!
dugattyút+porvédőt cserélni,hiába tudod kézzel visszanyomni picit szorul és az már elég a hibához
felújítókészletet tudok adni
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!