Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 18:30:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 286830 alkalommal)
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #750 Dátum: 2014. Július 21. - 22:52:48 »


aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma

 Köszi a választ, sajnos nem jó hír...  Zavart
Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...

ha azt kérdezed amit korábban megválaszoltam akkor nem lesz válasz
[/quote]
Elvesztettem a fonalat, nem tudom mire gondolsz...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #751 Dátum: 2014. Július 22. - 14:32:48 »


aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma

 Köszi a választ, sajnos nem jó hír...  Zavart
Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...

ha azt kérdezed amit korábban megválaszoltam akkor nem lesz válasz
Elvesztettem a fonalat, nem tudom mire gondolsz...
[/quote]

itt kezdődnek a bajok sok dolgot ötletszerűen akár több fázisban 4-5 részletben kérdezel és nem egyszer visszakerülünk az elejére...
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #752 Dátum: 2014. Július 22. - 20:34:43 »


aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma

 Köszi a választ, sajnos nem jó hír...  Zavart
Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...

ha azt kérdezed amit korábban megválaszoltam akkor nem lesz válasz
Elvesztettem a fonalat, nem tudom mire gondolsz...

itt kezdődnek a bajok sok dolgot ötletszerűen akár több fázisban 4-5 részletben kérdezel és nem egyszer visszakerülünk az elejére...
[/quote]
Arra gondolsz, hogy az első TRW betétek azonosak amiket a TRW 3 cikk alatt ad ki és 3 árban? (Pl.)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #753 Dátum: 2014. Július 22. - 21:40:39 »


aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma

 Köszi a választ, sajnos nem jó hír...  Zavart
Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...

ha azt kérdezed amit korábban megválaszoltam akkor nem lesz válasz
Elvesztettem a fonalat, nem tudom mire gondolsz...

itt kezdődnek a bajok sok dolgot ötletszerűen akár több fázisban 4-5 részletben kérdezel és nem egyszer visszakerülünk az elejére...
Arra gondolsz, hogy az első TRW betétek azonosak amiket a TRW 3 cikk alatt ad ki és 3 árban? (Pl.)
[/quote]

nem amikor 1 dologról 1 oldalnyi kérdést teszel fel összefüggéstelenül,és amikor cikkszámot vársz arról,hogy mit vegyél meg máshol.. de a webáruházak nyilván segítenek javítási tippekkel hibafeltárással is vagy épp,hogy mit ajánlanak.
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #754 Dátum: 2014. Július 22. - 21:47:51 »

Értem, akkor most ez egy "lehülyéző" kampány, amikor a megkapott válaszok nehezen jönnek még ha sok is a dolgod (pedig egyértelmű a feltett kérdés). A fél válasz természetesen nem egyértelmű, de másnak sem az (hiába hallod vissza hogy "ahha"), egyébként gyertyákra is szoktak adni ****os 1 év garanciát, jó nem nagy érték, de talán nem egyből azzal kellene jönni, hogy a nyamvadt "gyertya ****rá van húzva" (amikor szakszerűen van meghúzva). Baromira nem normális az, ha egy gyertya 2000Km után bebarnul, pláne ha az előző gyertyaszett bőven nem volt olyan barna (35E Km +) mint a barna championból a legvilágosabb.
Egy kérdésre egyértelmű választ kell adni, nem kell bevinni a vásárolni szándékozót az erdőbe és nem lenne több kérdés egy bizonyos dologra. Nagybetű kisbetű használata pont vessző stb. és mondat eleje-vége segítene egyértelműbbé tenni mindenki számára mit szeretnél elmondani, és láss csodát nem lesz több kérdés egy dologra irányulva.Inkább legyen több vessző mint egy sem. 
Mellesleg én is dolgoztam kiskerben (is), tőlem is kértek árajánlatot akár cikkszámot is, egyértelmű hogy ha máshol olcsóbb volt egy termék máshol vették meg. Engem ez nem húzott fel, mert ilyen a piac. Egyébként nekem voltak rendszeresen visszatérő vásárlóim, akik kitartottak mellettem, mert egyértelmű választ kaptak és ezen kívül "vásárlóbarát" kiszolgálást, mert ha nem csak kereskedő fejjel gondolkozik az ember, az hosszútávon kifizetődőbb, de ezt Te biztos jobban tudod!  Vigyorog
Mellékesen mennyi egy pár gyári első fékcső lacettibe? Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 22. - 22:28:48 írta sx2004 » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #755 Dátum: 2014. Július 22. - 22:43:36 »

Értem, akkor most ez egy "lehülyéző" kampány, amikor a megkapott válaszok nehezen jönnek még ha sok is a dolgod (pedig egyértelmű a feltett kérdés). A fél válasz természetesen nem egyértelmű, de másnak sem az (hiába hallod vissza hogy "ahha"), egyébként gyertyákra is szoktak adni ****os 1 év garanciát, jó nem nagy érték, de talán nem egyből azzal kellene jönni, hogy a nyamvadt "gyertya ****rá van húzva" (amikor szakszerűen van meghúzva). Baromira nem normális az, ha egy gyertya 2000Km után bebarnul, pláne ha az előző gyertyaszett bőven nem volt olyan barna (35E Km +) mint a barna championból a legvilágosabb.
Egy kérdésre egyértelmű választ kell adni, nem kell bevinni a vásárolni szándékozót az erdőbe és nem lenne több kérdés egy bizonyos dologra. Nagybetű kisbetű használata pont vessző stb. és mondat eleje-vége segítene egyértelműbbé tenni mindenki számára mit szeretnél elmondani, és láss csodát nem lesz több kérdés egy dologra irányulva.Inkább legyen több vessző mint egy sem. 
Mellesleg én is dolgoztam kiskerben (is), tőlem is kértek árajánlatot akár cikkszámot is, egyértelmű hogy ha máshol olcsóbb volt egy termék máshol vették meg. Engem ez nem húzott fel, mert ilyen a piac. Egyébként nekem voltak rendszeresen visszatérő vásárlóim, akik kitartottak mellettem, mert egyértelmű választ kaptak és ezen kívül "vásárlóbarát" kiszolgálást, mert ha nem csak kereskedő fejjel gondolkozik az ember, az hosszútávon kifizetődőbb, de ezt Te biztos jobban tudod!  Vigyorog
Mellékesen mennyi egy pár gyári első fékcső lacettibe? Mosolyog


cikkszámot soha sehol NEM adnak ki!
a megbarnulás egyértelmű túlhúzás hiába a nyomatékkulcs..
gyújtáshiba volt amúgy?? nem akkor
arra sem időm sem energiám amikor kérdéserdőt zúdít rám valaki /bejövő privát üzeneteim tőled 3 oldalt töltöttek meg törlés előtt kb 1 éves időtartamra/   ötletszerűen összevissza megválaszoljam pláne más kereskedő helyett dolgozzak,ha valamire kíváncsi vagy a számom tudod fel kell hívni de az pénzbe kerül..
olyanra minek válaszoljak ami nem aktuális/mivel megvetted/ pláne nem tartom mivel nem jó az ár érték aránya ami van az 3000/oldal
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #756 Dátum: 2014. Július 22. - 22:50:58 »

- A cikkszámot sehol nem adnak ki az egy nagy BAROMSÁG! (kérj valahonnan árat majd rájössz)
- "A megbarnulás túlhúzás" várható volt, hogy ez lesz a válaszod!
- Az időd energiádat nem nekem kell beosztanom, hanem neked...
- Amikor felhívtalak, akkor is nagyon elbeszélgettünk, amivel nem volt baj, de nekem sem korlátlan a díjcsomagom, ha neked igen hívhatsz nyugodtan (köszi).
- A 3000/oldal jó ár érték arányban van, amennyiben a minősége eléri a gyárit.
- Ja más kereskedőtől..., hát nem arról kérdezek mert mástól veszem meg, (TUDD) volt olyan amit tőled vettem meg, (még ha picivel drágább is volt) mert már veled lebeszéltem, holott akkor is vehettem volna már olcsóbb helyről.
- Az általad írottakat odafigyelve kell most is olvasni, mert most sincs mondatalkotás, csak sűrítmény.  Vigyorog
- Ne rágj be mindenen, nem mindenki hülye, még ha azt is hiszed.
(arra sem mondtál semmit amikor kérdezted, hogy az olajat milyet fogok bele tenni amikor mondtam egy -1800Ft-os árat... Te sem a drágább helyről fogod beszerezni az is tuti, pénzből élünk...)

TÉMA ERRŐL OFF!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 22. - 23:16:35 írta sx2004 » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #757 Dátum: 2014. Július 22. - 23:28:40 »

- A cikkszámot sehol nem adnak ki az egy nagy BAROMSÁG! (kérj valahonnan árat majd rájössz)
- "A megbarnulás túlhúzás" várható volt, hogy ez lesz a válaszod!
- Az időd energiádat nem nekem kell beosztanom, hanem neked...
- Amikor felhívtalak, akkor is nagyon elbeszélgettünk, amivel nem volt baj, de nekem sem korlátlan a díjcsomagom, ha neked igen hívhatsz nyugodtan (köszi).
- A 3000/oldal jó ár érték arányban van, amennyiben a minősége eléri a gyárit.
- Ja más kereskedőtől..., hát nem arról kérdezek mert mástól veszem meg, (TUDD) volt olyan amit tőled vettem meg, (még ha picivel drágább is volt) mert már veled lebeszéltem, holott akkor is vehettem volna már olcsóbb helyről.
- Az általad írottakat odafigyelve kell most is olvasni, mert most sincs mondatalkotás, csak sűrítmény.  Vigyorog
- Ne rágj be mindenen, nem mindenki hülye, még ha azt is hiszed.
(arra sem mondtál semmit amikor kérdezted, hogy az olajat milyet fogok bele tenni amikor mondtam egy -1800Ft-os árat... Te sem a drágább helyről fogod beszerezni az is tuti, pénzből élünk...)


Cikkszámot nem adnak ki még a nagyker sem nekem ha gyári alkatrészt kérdezek...
A barnulás az a túlhúzástól van ha az ex Boschservizes kolléga emlékszik még a Bosch gyújtógyertya hibák kis táblázatra akkor rémleni fog neki a kép mellé leírt hiba
Ha te akarsz valamit akkor majd felhívsz! Nehogy már a farok csoválja a kutyát..Amúgy nem korlátlan a díjcsomagom
Fékcsőből én ezt használom már 2,5éve...
Van amikor én is rákényszerűlök,hogy a drágább helyről vásároljak mert van az a szint amit mindegyik beszállítótól ajánlott elérnem ezt úgy hívják ok okozati dolog
Nem nyelvtanórán vagyunk..
Mindenki ott vásárol ahol akar csak akkor ne várjon egyéb információkat a másiktól, ezt én is tapasztalom jelenleg is vannak extra szolgáltatások csak el kell érem a forgalmi limitet ha nincs meg akkor nem működik pár információs dolog ami megkönnyíti a munkám erre szokás azt mondani valamit valamiért..
Részemről ennyi mert ez nem ide való!
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #758 Dátum: 2014. Július 22. - 23:34:36 »

- A cikkszámot sehol nem adnak ki az egy nagy BAROMSÁG! (kérj valahonnan árat majd rájössz)
- "A megbarnulás túlhúzás" várható volt, hogy ez lesz a válaszod!
- Az időd energiádat nem nekem kell beosztanom, hanem neked...
- Amikor felhívtalak, akkor is nagyon elbeszélgettünk, amivel nem volt baj, de nekem sem korlátlan a díjcsomagom, ha neked igen hívhatsz nyugodtan (köszi).
- A 3000/oldal jó ár érték arányban van, amennyiben a minősége eléri a gyárit.
- Ja más kereskedőtől..., hát nem arról kérdezek mert mástól veszem meg, (TUDD) volt olyan amit tőled vettem meg, (még ha picivel drágább is volt) mert már veled lebeszéltem, holott akkor is vehettem volna már olcsóbb helyről.
- Az általad írottakat odafigyelve kell most is olvasni, mert most sincs mondatalkotás, csak sűrítmény.  Vigyorog
- Ne rágj be mindenen, nem mindenki hülye, még ha azt is hiszed.
(arra sem mondtál semmit amikor kérdezted, hogy az olajat milyet fogok bele tenni amikor mondtam egy -1800Ft-os árat... Te sem a drágább helyről fogod beszerezni az is tuti, pénzből élünk...)


Cikkszámot nem adnak ki még a nagyker sem nekem ha gyári alkatrészt kérdezek... (NEKEM kiadja, akkor valamit Te nem csinálsz jól Vigyorog)
A barnulás az a túlhúzástól van ha az ex Bosch servizes kolléga emlékszik még a Bosch gyújtógyertya hibák kis táblázatra akkor rémleni fog neki a kép mellé leírt hiba
Fékcsőből én ezt használom már 2,5éve...
Van amikor én is rákényszerülök,hogy a drágább helyről vásároljak mert van az a szint amit mindegyik beszállítótól ajánlott elérnem ezt úgy hívják ok okozati dolog (ilyen nekem is volt)
Nem nyelvtanórán vagyunk.. Vigyorog (akkor is oda kell figyelni, de így már sokkal érthetőbb)
Mindenki ott vásárol ahol akar csak akkor ne várjon egyéb információkat a másiktól, ezt én is tapasztalom jelenleg is vannak extra szolgáltatások csak el kell érem a forgalmi limitet ha nincs meg akkor nem működik pár információs dolog ami megkönnyíti a munkám erre szokás azt mondani valamit valamiért..
Részemről ennyi mert ez nem ide való!
Válasz dőlt betűs, a többi tényleg off!
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #759 Dátum: 2014. Július 23. - 05:56:50 »

Nos, akkor ha MINDENKINÉL "téma off" van, akkor visszakanyarodhatnánk a topic eredeti témájához  és visszavehetnénk a személyeskedésekből.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #760 Dátum: 2014. Július 25. - 10:24:49 »

Jobb első fékhiba:
A két fékbetét alig lehetett kivenni kézzel, összeszorult a lemezek között. 
Amennyiben ezt tudom , akkor leszedem magam és megtakarítom, sebaj fék működik, nem forró.  Vigyorog
(Csak kíváncsiságból.) Amennyiben a nyereg hibátlan, az első fékbetét a betét rögzítő "lemez" hibája miatt szorulhat meg (a koszon kívül)?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 26. - 08:08:47 írta sx2004 » Naplózva
sapeszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #761 Dátum: 2014. Július 29. - 13:06:02 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #762 Dátum: 2014. Július 29. - 13:50:04 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!


valószínűleg utolért a féknyereg beszorulásos probléma minimálisan befog a nyereg mivel a féknyereg dugattyúja berohad mindenképp szakemberhez kellene elvinni esetleges alkatrész beszerzésben tudok segíteni

olx.hu/hirdetes/chevrolet-lacetti-fekfelujito-keszlet-ID24XKB.html
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #763 Dátum: 2014. Október 05. - 00:23:25 »

108000-nél nekem is megvolt a 120000-es nagyszervíz. Sajnos a gyári fékbetétek hiába voltak még kb. csak félig elkopva, cserélni kellett őket, mert elnyíltak, a szentlélek tartotta ferodolokat (persze már nem az, de így maradt meg bennem) az acél betéthordozón. Nesze neked osztrák útsózás!    Azóta lefutott 3000 km (éppen a minap volt "mindegy" az órán Vigyorog) és nagyon szépen összedolgoznak a tárcsákkal, szerencsére azokat nem kellett cserélni. Úgy látszik, eddig megúsztam a felújítókészletet, a dugattyúk nem voltak rozsdásak szerencsére. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #764 Dátum: 2014. Október 28. - 17:31:47 »

Sziasztok! A jobb hátsó kerekem forró volt és büdös. Felemeltem, szépen forog körbe, nem lötyög vagy ilyesmi. Leszedtem a féket, kitisztítottam stb. Alaposan. Nem javult, forró és büdös. Mit tudok tenni? Cseréljem az egész szerkezetet? Köszönöm segítségetek!
Múlt héten szerdán letettem a kocsit és csak ma mentem vele azóta először. Kb 15 km után, megálláskor, azt vettem észre, hogy valami pattog, de nagyon hangosan. Jobb hátulról jött a hang, a kerék forró és szintén büdös volt. Ezek szerint nekem is beszorult a dugattyú? Elinduláskor is van minimális hangja, mintha kiengedne. Néztem a betétet és a tárcsát, teljesen jónak tűnnek. Elég akkor egy fékfelújító készlet vagy kell-érdemes még mást is cserélni? Fékcső?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!