Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 18:38:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 286843 alkalommal)
Guldenburg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #735 Dátum: 2014. Július 15. - 11:29:09 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi


Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #736 Dátum: 2014. Július 15. - 14:55:33 »

Írd be a keresőbe: EBC 
Kapsz egy pár hozzászólást, értelmeset és kevésbé értelmeset. Ha ez kevés, hívjál fel telefonon, két éve ezt használom.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #737 Dátum: 2014. Július 15. - 20:39:07 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi




TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #738 Dátum: 2014. Július 16. - 10:04:57 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi




TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #739 Dátum: 2014. Július 16. - 11:10:23 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi




TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
Sebike írtad "coteces betétek" a jók,
tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam?
Nem ez GDB3347 a cotec-es?
(A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...)

A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?

He
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 16. - 19:57:13 írta sx2004 » Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #740 Dátum: 2014. Július 16. - 21:48:35 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi




TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
Sebike írtad "coteces betétek" a jók,
tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam?
Nem ez GDB3347 a cotec-es?
(A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...)

A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?

He
He
Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 18. - 07:40:53 írta sx2004 » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #741 Dátum: 2014. Július 17. - 08:37:23 »

ez a trw volt, amit én is kaptam tavaly? a fékek valóban igen meggyőzőek ezzel az új, legjobb választható betétekkel, no meg az új tárcsával.

azt sosem fogom elfelejteni milyen szépek az új tárcsák zsír újonnan  Vigyorog nem hittem el...főleg a rozsdás régiekhez képest  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #742 Dátum: 2014. Július 17. - 13:45:18 »

ez a trw volt, amit én is kaptam tavaly? a fékek valóban igen meggyőzőek ezzel az új, legjobb választható betétekkel, no meg az új tárcsával.

azt sosem fogom elfelejteni milyen szépek az új tárcsák zsír újonnan  Vigyorog nem hittem el...főleg a rozsdás régiekhez képest  Vigyorog

igen csak neked ha jólemlékszem talán sangsin betét került bele
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #743 Dátum: 2014. Július 18. - 08:03:35 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi




TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
Sebike írtad "coteces betétek" a jók,
tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam?
Nem ez GDB3347 a cotec-es?
(A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...)

A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?

He
He
Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #744 Dátum: 2014. Július 18. - 10:14:41 »

Üdv Urak !

Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán.  Kacsint )

Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve.

Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök :

a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.)

- ATE tárcsa, ATE betét
- TRW tárcsa, TRW betét

felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam :

- ATE tárcsa, Zimmerman betét
- TRW tárcsa, Zimmerman betét

Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ?

Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.)

...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének....

A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen !

Üdv:

Guldi




TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
Sebike írtad "coteces betétek" a jók,
tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam?
Nem ez GDB3347 a cotec-es?
(A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...)

A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?

He
He
Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...

ki mit érdemel azt kapja...
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #745 Dátum: 2014. Július 18. - 11:46:27 »

TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..
[/quote]

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
[/quote]
Sebike írtad "coteces betétek" a jók,
tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam?
Nem ez GDB3347 a cotec-es?
(A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...)

A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?

He
[/quote]
 He
Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...
[/quote]
[/quote]

ki mit érdemel azt kapja...
[/quote]
Ezt már észre vettem (vettük) korábban is és privátban is, csak nem érthető az oka...
Ezt értendő a betétre is?
Én egy hozzáértőtől vártam a választ, ez inkább kereskedőre utal...
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 18. - 11:53:18 írta sx2004 » Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #746 Dátum: 2014. Július 20. - 20:38:16 »

Fék Nubira III: úgy tudom ezekre a kocsikra nem jellemző az első fék megszorulása(inkább a hátsó), azonban ma mint ha tapostam volna a féket úgy megfogta a jobb első a kocsit, megállás után néztem totál forró volt a kerék kb 8km után  (a tárcsát már nem is fogdostam)  .
A tárcsa belső fele kéri a cserét, kicsit vállasabb mint a külső fele, és nem sima a felülete (mint ha bemarások lennének rajta).
Esélyes, hogy a tárcsa csere erre nem lesz elég gyógyír?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 20. - 21:44:22 írta sx2004 » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #747 Dátum: 2014. Július 21. - 12:07:30 »

TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..

Bizony Sebike!  Vigyorog Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi!  Vigyorog) hátra Delphi  betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
[/quote]
Sebike írtad "coteces betétek" a jók,
tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam?
Nem ez GDB3347 a cotec-es?
(A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...)

A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?

He
[/quote]
 He
Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...
[/quote]
[/quote]

ki mit érdemel azt kapja...
[/quote]
Ezt már észre vettem (vettük) korábban is és privátban is, csak nem érthető az oka...
Ezt értendő a betétre is?
Én egy hozzáértőtől vártam a választ, ez inkább kereskedőre utal...
[/quote]

aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #748 Dátum: 2014. Július 21. - 13:57:36 »


aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma
[/quote]
 Köszi a választ, sajnos nem jó hír...  Zavart
Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #749 Dátum: 2014. Július 21. - 22:05:23 »


aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ
a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma

 Köszi a választ, sajnos nem jó hír...  Zavart
Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...
[/quote]

ha azt kérdezed amit korábban megválaszoltam akkor nem lesz válasz
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!