Guldenburg
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #735 Dátum: 2014. Július 15. - 11:29:09 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #736 Dátum: 2014. Július 15. - 14:55:33 » |
|
Írd be a keresőbe: EBC Kapsz egy pár hozzászólást, értelmeset és kevésbé értelmeset. Ha ez kevés, hívjál fel telefonon, két éve ezt használom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #737 Dátum: 2014. Július 15. - 20:39:07 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #738 Dátum: 2014. Július 16. - 10:04:57 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől.. Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #739 Dátum: 2014. Július 16. - 11:10:23 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől.. Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest. Sebike írtad "coteces betétek" a jók, tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam? Nem ez GDB3347 a cotec-es? (A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...) A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 16. - 19:57:13 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #740 Dátum: 2014. Július 16. - 21:48:35 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől.. Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest. Sebike írtad "coteces betétek" a jók, tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam? Nem ez GDB3347 a cotec-es? (A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...) A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218? Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 18. - 07:40:53 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #741 Dátum: 2014. Július 17. - 08:37:23 » |
|
ez a trw volt, amit én is kaptam tavaly? a fékek valóban igen meggyőzőek ezzel az új, legjobb választható betétekkel, no meg az új tárcsával. azt sosem fogom elfelejteni milyen szépek az új tárcsák zsír újonnan nem hittem el...főleg a rozsdás régiekhez képest
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #742 Dátum: 2014. Július 17. - 13:45:18 » |
|
ez a trw volt, amit én is kaptam tavaly? a fékek valóban igen meggyőzőek ezzel az új, legjobb választható betétekkel, no meg az új tárcsával. azt sosem fogom elfelejteni milyen szépek az új tárcsák zsír újonnan nem hittem el...főleg a rozsdás régiekhez képest igen csak neked ha jólemlékszem talán sangsin betét került bele
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #743 Dátum: 2014. Július 18. - 08:03:35 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől.. Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest. Sebike írtad "coteces betétek" a jók, tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam? Nem ez GDB3347 a cotec-es? (A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...) A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218? Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #744 Dátum: 2014. Július 18. - 10:14:41 » |
|
Üdv Urak ! Az utóbbi pár 7ben arra lettem figyelmes, hogy az 1.6 SW Lacetti-n "nyúlik" a fékem. Hidegen is jóval gyengébb a megszokottnál, s gyors, hirtelen fékezésekkor jön elő a "nyúlós" érzés. Emellett a fékpor koszolása is mintha emelkedő tendenciát mutatna, rettenetesen koszolja a felnit, ez kifejezetten zavar. (Persze, akkor fog igazán. ) Elöl Textar tárcsák és ATE betétek vannak,- közel 1 évet és 30e km futottak együtt. A tárcsa régebbi, 2 éves és eredetileg a betét is Textar volt, de egy idő után iszonyatosan csikorgott, így került a helyére ATE. Hátul teljes fékfelújítás történt tavaly nyáron (én is benyaltam a munkahenger beragadós, melegedős, betét-tárcsa megevős szitut), az új féknyereg és fékcső mellett TRW tárcsa és ATE betét figyel. Meg is vagyok velük elégedve. Na szóval, az első fékek cseréjén, upgrade-jén törpölök : a fékcsövek cseréje mellett (TRW vagy gyári) (remélem nem kell nyerget cserélni pl. berohad v. letörik a légtelenítő csavar, stb.) - ATE tárcsa, ATE betét - TRW tárcsa, TRW betét felpakolására, illetve, hülyén hangzik, de ilyen kombinációkra is gondoltam : - ATE tárcsa, Zimmerman betét - TRW tárcsa, Zimmerman betét Szerintetek melyik az optimális megoldás, tapasztalatotok szerint melyikkel lehet a legjobb fékhatást elérni ? Illetve, az előzményekben olvastam az EBC fékekről. Jómagam is megkukkantottam a weboldalukat, s az EBC normál tárcsa nem is drágább sokkal mint pl. az ATE. A sportbetétjük (Greenstuff azt hiszem) az már a duplája....sport tárcsájuk Lacetti-hez sajnos nincs, pedig arra ácsingóznék igazán (a nyomulós stílusomhoz az illene jobban, anno a Kalos-on is Brembo sport tárcsa volt, teljesen korrekten működött.) ...így még esetleg az EBC is szóba jöhet, bár ez voltaképp kísérletezés lenne ugye - van esetleg valakinek bővebb tapasztalata az EBC fékekkel ? Mert amúgy tetszenének.... A jó tanácsokat, okosságokat, észrevételeket előre is köszönöm szépen ! Üdv: Guldi TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől.. Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest. Sebike írtad "coteces betétek" a jók, tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam? Nem ez GDB3347 a cotec-es? (A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...) A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218? Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg... ki mit érdemel azt kapja...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #745 Dátum: 2014. Július 18. - 11:46:27 » |
|
TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől.. [/quote] Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest. [/quote] Sebike írtad "coteces betétek" a jók, tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam? Nem ez GDB3347 a cotec-es? (A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...) A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218? [/quote] Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg... [/quote] [/quote] ki mit érdemel azt kapja... [/quote] Ezt már észre vettem (vettük) korábban is és privátban is, csak nem érthető az oka... Ezt értendő a betétre is? Én egy hozzáértőtől vártam a választ, ez inkább kereskedőre utal...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 18. - 11:53:18 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #746 Dátum: 2014. Július 20. - 20:38:16 » |
|
Fék Nubira III: úgy tudom ezekre a kocsikra nem jellemző az első fék megszorulása(inkább a hátsó), azonban ma mint ha tapostam volna a féket úgy megfogta a jobb első a kocsit, megállás után néztem totál forró volt a kerék kb 8km után (a tárcsát már nem is fogdostam) . A tárcsa belső fele kéri a cserét, kicsit vállasabb mint a külső fele, és nem sima a felülete (mint ha bemarások lennének rajta). Esélyes, hogy a tárcsa csere erre nem lesz elég gyógyír?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 20. - 21:44:22 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #747 Dátum: 2014. Július 21. - 12:07:30 » |
|
TRW de csak a black series és a coteces TRW betét tökéletesen megfelel friss tapasztalatról Kubu cartárs tud beszámolni ATE-t nem ajánlom múltkor majdnem sírvafakadtam a minőségétől..
Bizony Sebike! Eddigi tapasztalataim szerint tökéletes, az előző fene tudja milyen tárcsákhoz előre Textar (Texsz@r - bocsi! ) hátra Delphi betétek (én csak Delfingnek hívom, mert borzatsztó gagyi, csikorog és visít mint a disznó, amit élve perzselnek...) voltak berakva... Sebike által az imént felvázolt TRW tárcsák és betétek végre úgy működnek, ahogy kell! Mostanra azt hiszem sikerült is bekoptatom a fékeket, és igencsak meggyőző a fékerő az előző szetthez képest. [/quote] Sebike írtad "coteces betétek" a jók, tőled GDB3216-ost kaptam (ennek a dobozán nincs cotec matrica) , akkor a gyengébbet kaptam? Nem ez GDB3347 a cotec-es? (A GDB3348-at adtad hátulra az cotec-es, rajta is van a dobozon a matrica...) A tárcsából a "black painted" a jó, pl a df7218? [/quote] Na körülbelül ennyit vártam válaszként, szokás szerint nem sikerül válaszolni. Nem értem min lepődök meg... [/quote] [/quote] ki mit érdemel azt kapja... [/quote] Ezt már észre vettem (vettük) korábban is és privátban is, csak nem érthető az oka... Ezt értendő a betétre is? Én egy hozzáértőtől vártam a választ, ez inkább kereskedőre utal... [/quote] aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #748 Dátum: 2014. Július 21. - 13:57:36 » |
|
aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma [/quote] Köszi a választ, sajnos nem jó hír... Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #749 Dátum: 2014. Július 21. - 22:05:23 » |
|
aki egy kérdést 5ször tesz fel az ne csodálkozzon ,hogy nem kap választ a fékmegszorulás jellemző mindegyik kerékre a nejemén körbeértem már,a volt sedanunkon is mindkét első befogott megrohad a dugattyú de valami gond lehet koreában mert a Ceed/I30 párosnál is előfordul ez a probléma
Köszi a választ, sajnos nem jó hír... Akkor nyergek felújítása, gumifékcsövek cseréje a tárcsacsere mellé, és reménykedés a jó sokáig fékhiba mentes használatra... [/quote] ha azt kérdezed amit korábban megválaszoltam akkor nem lesz válasz
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|