Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 16:47:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 286810 alkalommal)
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #720 Dátum: 2014. Március 25. - 08:38:16 »

Ma lecseréltem a téli kerekeket és egyúttal megnéztem a fékbetétek állapotát. Az elsőknek úgy látom már csak pár ezer km van, 75-80e km körül lesznek cserélve. Figyelembe véve, hogy dízel kombi sok városi menettel, szerintem tűrhető ez a futásteljesítmény. Azt viszont már várom, hogy valami rendes betét kerüljön bele, mert ez a gyári rendszer elég gyenge ekkora tömeghez.

ha rendes féket akarsz akkor a tárcsát is dobd ki,de lehet fejleszteni is nagyobbra én megtettem mert a teljesítménynövelés után tényleg kevés volt
Annyira nem piszkálnék bele, de ha van jobb hatású betét, akkor azt tennék bele. A tárcsa gyártmánya mit tud befolyásolni a hullámosodási hajlamon kívül? Elvileg a betéten múlik a fékerő, tartósság, tárcsa koptatása nem?
Érdemes olvasgatni a "súrlódási együttható" kérdéskörében.  Mid a betét, mind a tárcsa ezen értéke fontos, az anyagösszetételük folytán. Ha ezek az értékek magasak, magasabb hőtermeléssel és kopással párosulnak. Fizika. Viszont jó fékerőt biztosítanak. Valahol mindig "meg kell fizetni" az árat.
Igen, az nyilvánvaló, hogy csodák nincsenek, kb. azonos a történet, mint a gumiknál. Van olyan betét, ami nagyon "harap", de megeszi a tárcsát is, a másik véglet meg ami olyan kemény, hogy már megég, de még alig fog. Itt a tárcsa-betét összhangot kellene megtalálni, de gondolom van olyan betét, ami a gyári tárcsához jobban illeszkedik, mint a gyári betét.
Így van!  Nagyjából ez a lényeg. És van gyári tárcsához kicsit jobb betét, persze drágább is. Én nem csalódtam anno a választásomban. A 215/40R17 gumihoz kellett.

A www.fékmester.hu oldalon találtam anno, EBC sportfékbetét. Több fajta van, lehet válogatni. Nyilván van más gyártmány is, azokról nincs hosszútávú (se jó se rossz) tapasztalatom. Nekem az "alap", Greenstuff van, ezt gyári tárcsához ajánlották, japán és koreai gyári tárcsa  esetén.
Köszi az infót!

Akkor ha saját tapasztalatról beszélünk én a következőt tudom ajánlani ha jót akarsz kidobod a gyári tárcsákat és felteszel komplett TRW féket elég meglepő különbséget tapasztalsz anno Gabkának is ez került fel,ha nem akarsz annyit költeni akkor nyugodtan merem ajénlani a Sangsin betéteketnálam megkapják a magukét de még nem sikerült elmelegíteni amit a tárcsáról nem mondhatok el/sajnos akkor még csak gyári és Delphi volt amikor átalakítottam a fékem egyik sem vált be/.Amit viszont nem ajánlok ATE és Textar kritikán aluli lett a minőségük!
Egy éves sincs a TRW tárcsám és állítólag a lejtőn való kézifékes parkolástól oválisra deformálódott a dob része. Műszerrel kimérve. Jelzem a gyári tárcsa 10 év alatt nem deformálódott semmit. Én senkinek sem ajánlanám ezek után... most vehetek újat. Ferodo márkát ismeritek? Mit javasolnátok hátra?

Ez hülyeség ha megmelegszik a tárcsa mivel fog a fék csak akkor tud elvetemedni az pedig szerelési hiba nem pedig a tárcsa hibája, ha pedig nincs 1éves akkor vidd vissza a beszerelő eladó hoz és ha jogos a reklamáció akkor cserélik de ha meg van melegedve akkor nem fogják!
Én Lacettire TRW tárcsából elsőből 10 felett hátsóból 5garnítúra felett adtam/szereltem fel és 1 sem jött vissza gariba miért ? És nem kis futású autókról beszélünk és volt köztük dizel is ami kicsit nagyobb igénybevételnek teszi ki mint a benzines...
A Ferrodo tárcsáról csak annyit,hogy a Lacetti esetén csak csomagol ugyanaz a tárcsa van benn pl a Ferrodo dobozban mint a Starlineban csak a Starline 3000ft al olcsóbb darabonként
Ha sokat jársz hegyvidéken akkor a használattól is tud melegedni, nem kell ahhoz szerelési hiba (nincs is). Én csak a tényeket írtam le, de lehet ez neked hülyeség nekem viszont több tíz ezer forint kár. Én többet biztos nem veszek TRW tárcsát, mert a gyárival ugyanilyen jellegű használat mellett sosem volt gondom. Írtam az eladó cégnek, de nem válaszolt a megkeresésemre, egyébként meg jól ismert itt a fórumon, de egyenlőre nevet nem mondok.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #721 Dátum: 2014. Március 25. - 09:37:12 »

Ma lecseréltem a téli kerekeket és egyúttal megnéztem a fékbetétek állapotát. Az elsőknek úgy látom már csak pár ezer km van, 75-80e km körül lesznek cserélve. Figyelembe véve, hogy dízel kombi sok városi menettel, szerintem tűrhető ez a futásteljesítmény. Azt viszont már várom, hogy valami rendes betét kerüljön bele, mert ez a gyári rendszer elég gyenge ekkora tömeghez.

ha rendes féket akarsz akkor a tárcsát is dobd ki,de lehet fejleszteni is nagyobbra én megtettem mert a teljesítménynövelés után tényleg kevés volt
Annyira nem piszkálnék bele, de ha van jobb hatású betét, akkor azt tennék bele. A tárcsa gyártmánya mit tud befolyásolni a hullámosodási hajlamon kívül? Elvileg a betéten múlik a fékerő, tartósság, tárcsa koptatása nem?
Érdemes olvasgatni a "súrlódási együttható" kérdéskörében.  Mid a betét, mind a tárcsa ezen értéke fontos, az anyagösszetételük folytán. Ha ezek az értékek magasak, magasabb hőtermeléssel és kopással párosulnak. Fizika. Viszont jó fékerőt biztosítanak. Valahol mindig "meg kell fizetni" az árat.
Igen, az nyilvánvaló, hogy csodák nincsenek, kb. azonos a történet, mint a gumiknál. Van olyan betét, ami nagyon "harap", de megeszi a tárcsát is, a másik véglet meg ami olyan kemény, hogy már megég, de még alig fog. Itt a tárcsa-betét összhangot kellene megtalálni, de gondolom van olyan betét, ami a gyári tárcsához jobban illeszkedik, mint a gyári betét.
Így van!  Nagyjából ez a lényeg. És van gyári tárcsához kicsit jobb betét, persze drágább is. Én nem csalódtam anno a választásomban. A 215/40R17 gumihoz kellett.

A www.fékmester.hu oldalon találtam anno, EBC sportfékbetét. Több fajta van, lehet válogatni. Nyilván van más gyártmány is, azokról nincs hosszútávú (se jó se rossz) tapasztalatom. Nekem az "alap", Greenstuff van, ezt gyári tárcsához ajánlották, japán és koreai gyári tárcsa  esetén.
Köszi az infót!

Akkor ha saját tapasztalatról beszélünk én a következőt tudom ajánlani ha jót akarsz kidobod a gyári tárcsákat és felteszel komplett TRW féket elég meglepő különbséget tapasztalsz anno Gabkának is ez került fel,ha nem akarsz annyit költeni akkor nyugodtan merem ajénlani a Sangsin betéteketnálam megkapják a magukét de még nem sikerült elmelegíteni amit a tárcsáról nem mondhatok el/sajnos akkor még csak gyári és Delphi volt amikor átalakítottam a fékem egyik sem vált be/.Amit viszont nem ajánlok ATE és Textar kritikán aluli lett a minőségük!
Egy éves sincs a TRW tárcsám és állítólag a lejtőn való kézifékes parkolástól oválisra deformálódott a dob része. Műszerrel kimérve. Jelzem a gyári tárcsa 10 év alatt nem deformálódott semmit. Én senkinek sem ajánlanám ezek után... most vehetek újat. Ferodo márkát ismeritek? Mit javasolnátok hátra?

Ez hülyeség ha megmelegszik a tárcsa mivel fog a fék csak akkor tud elvetemedni az pedig szerelési hiba nem pedig a tárcsa hibája, ha pedig nincs 1éves akkor vidd vissza a beszerelő eladó hoz és ha jogos a reklamáció akkor cserélik de ha meg van melegedve akkor nem fogják!
Én Lacettire TRW tárcsából elsőből 10 felett hátsóból 5garnítúra felett adtam/szereltem fel és 1 sem jött vissza gariba miért ? És nem kis futású autókról beszélünk és volt köztük dizel is ami kicsit nagyobb igénybevételnek teszi ki mint a benzines...
A Ferrodo tárcsáról csak annyit,hogy a Lacetti esetén csak csomagol ugyanaz a tárcsa van benn pl a Ferrodo dobozban mint a Starlineban csak a Starline 3000ft al olcsóbb darabonként
Ha sokat jársz hegyvidéken akkor a használattól is tud melegedni, nem kell ahhoz szerelési hiba (nincs is). Én csak a tényeket írtam le, de lehet ez neked hülyeség nekem viszont több tíz ezer forint kár. Én többet biztos nem veszek TRW tárcsát, mert a gyárival ugyanilyen jellegű használat mellett sosem volt gondom. Írtam az eladó cégnek, de nem válaszolt a megkeresésemre, egyébként meg jól ismert itt a fórumon, de egyenlőre nevet nem mondok.

Hegyvidéki közlekedés nem fogja eldeformálni a tárcsában kiképzett dob részt azt csak azt tudja ha nem megfelelően volt beállítva a kézifék és állandóan fogott ezáltal megmelegedett!
Mivel a kézifék az különböző a Lacetti esetében az üzemi féktől csak a gépkocsi rögzítésére szolgál ezáltal nem is tud rá hatni olyan mértékű erő mint az üzemi fékre,tehát ha le van véve a tárcsa és melegedési nyomok láthatóak rajt akkor az nem normális használat szerelési esetlegesen fékmeghibásodás/fékkar beszorulás/ esetén fordulhat elő ami szintén nem a tárcsa hibája.
Bármilyen nemű garanciális elbíráláshoz szükséges alkatrész számla,beszerelési számla és munkalap,fék esetén szakműhelynyilatkozat és fékmérési jegyzőkönyv ezek hiányában NEM tudod érvényesíteni a garanciát!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 25. - 09:39:56 írta sebike » Naplózva

70/4334431
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #722 Dátum: 2014. Március 25. - 12:34:23 »


[/quote]
Ha sokat jársz hegyvidéken akkor a használattól is tud melegedni, nem kell ahhoz szerelési hiba (nincs is). Én csak a tényeket írtam le, de lehet ez neked hülyeség nekem viszont több tíz ezer forint kár. Én többet biztos nem veszek TRW tárcsát, mert a gyárival ugyanilyen jellegű használat mellett sosem volt gondom. Írtam az eladó cégnek, de nem válaszolt a megkeresésemre, egyébként meg jól ismert itt a fórumon, de egyenlőre nevet nem mondok.
[/quote]

Hegyvidéki közlekedés nem fogja eldeformálni a tárcsában kiképzett dob részt azt csak azt tudja ha nem megfelelően volt beállítva a kézifék és állandóan fogott ezáltal megmelegedett!
Mivel a kézifék az különböző a Lacetti esetében az üzemi féktől csak a gépkocsi rögzítésére szolgál ezáltal nem is tud rá hatni olyan mértékű erő mint az üzemi fékre,tehát ha le van véve a tárcsa és melegedési nyomok láthatóak rajt akkor az nem normális használat szerelési esetlegesen fékmeghibásodás/fékkar beszorulás/ esetén fordulhat elő ami szintén nem a tárcsa hibája.
Bármilyen nemű garanciális elbíráláshoz szükséges alkatrész számla,beszerelési számla és munkalap,fék esetén szakműhelynyilatkozat és fékmérési jegyzőkönyv ezek hiányában NEM tudod érvényesíteni a garanciát!
[/quote]
Köszönöm a tanácsokat. Hegyvidéki közlekedés alatt azt értem, hogy folyton meleg a tárcsa, majd lejtőn való kézifékes álldogálás miatt deformálódhat. Fogni tuti nem fog, mert mindig gurulni szeretek a piros lámpáknál és azt érezném, ha fogna. Mindenesetre a rossz tapasztalat megmarad, ha leszerelik beszámolok róla, hogy van e égésnyom a dobban. A tárcsa amúgy hibátlanul teljesített a mérésen.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #723 Dátum: 2014. Március 25. - 20:29:23 »

Ma lecseréltem a téli kerekeket és egyúttal megnéztem a fékbetétek állapotát. Az elsőknek úgy látom már csak pár ezer km van, 75-80e km körül lesznek cserélve. Figyelembe véve, hogy dízel kombi sok városi menettel, szerintem tűrhető ez a futásteljesítmény. Azt viszont már várom, hogy valami rendes betét kerüljön bele, mert ez a gyári rendszer elég gyenge ekkora tömeghez.

ha rendes féket akarsz akkor a tárcsát is dobd ki,de lehet fejleszteni is nagyobbra én megtettem mert a teljesítménynövelés után tényleg kevés volt
Annyira nem piszkálnék bele, de ha van jobb hatású betét, akkor azt tennék bele. A tárcsa gyártmánya mit tud befolyásolni a hullámosodási hajlamon kívül? Elvileg a betéten múlik a fékerő, tartósság, tárcsa koptatása nem?
Érdemes olvasgatni a "súrlódási együttható" kérdéskörében.  Mid a betét, mind a tárcsa ezen értéke fontos, az anyagösszetételük folytán. Ha ezek az értékek magasak, magasabb hőtermeléssel és kopással párosulnak. Fizika. Viszont jó fékerőt biztosítanak. Valahol mindig "meg kell fizetni" az árat.
Igen, az nyilvánvaló, hogy csodák nincsenek, kb. azonos a történet, mint a gumiknál. Van olyan betét, ami nagyon "harap", de megeszi a tárcsát is, a másik véglet meg ami olyan kemény, hogy már megég, de még alig fog. Itt a tárcsa-betét összhangot kellene megtalálni, de gondolom van olyan betét, ami a gyári tárcsához jobban illeszkedik, mint a gyári betét.
Így van!  Nagyjából ez a lényeg. És van gyári tárcsához kicsit jobb betét, persze drágább is. Én nem csalódtam anno a választásomban. A 215/40R17 gumihoz kellett.


A www.fékmester.hu oldalon találtam anno, EBC sportfékbetét. Több fajta van, lehet válogatni. Nyilván van más gyártmány is, azokról nincs hosszútávú (se jó se rossz) tapasztalatom. Nekem az "alap", Greenstuff van, ezt gyári tárcsához ajánlották, japán és koreai gyári tárcsa  esetén.

1,5 év után végre elárultad......
Nem neked, te amúgy is tudsz jobbat és olcsóbbat. Akinek tudnia kellett, az tudta.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #724 Dátum: 2014. Március 25. - 20:34:37 »


Ha sokat jársz hegyvidéken akkor a használattól is tud melegedni, nem kell ahhoz szerelési hiba (nincs is). Én csak a tényeket írtam le, de lehet ez neked hülyeség nekem viszont több tíz ezer forint kár. Én többet biztos nem veszek TRW tárcsát, mert a gyárival ugyanilyen jellegű használat mellett sosem volt gondom. Írtam az eladó cégnek, de nem válaszolt a megkeresésemre, egyébként meg jól ismert itt a fórumon, de egyenlőre nevet nem mondok.
[/quote]

Hegyvidéki közlekedés nem fogja eldeformálni a tárcsában kiképzett dob részt azt csak azt tudja ha nem megfelelően volt beállítva a kézifék és állandóan fogott ezáltal megmelegedett!
Mivel a kézifék az különböző a Lacetti esetében az üzemi féktől csak a gépkocsi rögzítésére szolgál ezáltal nem is tud rá hatni olyan mértékű erő mint az üzemi fékre,tehát ha le van véve a tárcsa és melegedési nyomok láthatóak rajt akkor az nem normális használat szerelési esetlegesen fékmeghibásodás/fékkar beszorulás/ esetén fordulhat elő ami szintén nem a tárcsa hibája.
Bármilyen nemű garanciális elbíráláshoz szükséges alkatrész számla,beszerelési számla és munkalap,fék esetén szakműhelynyilatkozat és fékmérési jegyzőkönyv ezek hiányában NEM tudod érvényesíteni a garanciát!
[/quote]
Köszönöm a tanácsokat. Hegyvidéki közlekedés alatt azt értem, hogy folyton meleg a tárcsa, majd lejtőn való kézifékes álldogálás miatt deformálódhat. Fogni tuti nem fog, mert mindig gurulni szeretek a piros lámpáknál és azt érezném, ha fogna. Mindenesetre a rossz tapasztalat megmarad, ha leszerelik beszámolok róla, hogy van e égésnyom a dobban. A tárcsa amúgy hibátlanul teljesített a mérésen.
[/quote]Valahogy így történik!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #725 Dátum: 2014. Március 25. - 22:00:42 »

Ma lecseréltem a téli kerekeket és egyúttal megnéztem a fékbetétek állapotát. Az elsőknek úgy látom már csak pár ezer km van, 75-80e km körül lesznek cserélve. Figyelembe véve, hogy dízel kombi sok városi menettel, szerintem tűrhető ez a futásteljesítmény. Azt viszont már várom, hogy valami rendes betét kerüljön bele, mert ez a gyári rendszer elég gyenge ekkora tömeghez.

ha rendes féket akarsz akkor a tárcsát is dobd ki,de lehet fejleszteni is nagyobbra én megtettem mert a teljesítménynövelés után tényleg kevés volt
Annyira nem piszkálnék bele, de ha van jobb hatású betét, akkor azt tennék bele. A tárcsa gyártmánya mit tud befolyásolni a hullámosodási hajlamon kívül? Elvileg a betéten múlik a fékerő, tartósság, tárcsa koptatása nem?
Érdemes olvasgatni a "súrlódási együttható" kérdéskörében.  Mid a betét, mind a tárcsa ezen értéke fontos, az anyagösszetételük folytán. Ha ezek az értékek magasak, magasabb hőtermeléssel és kopással párosulnak. Fizika. Viszont jó fékerőt biztosítanak. Valahol mindig "meg kell fizetni" az árat.
Igen, az nyilvánvaló, hogy csodák nincsenek, kb. azonos a történet, mint a gumiknál. Van olyan betét, ami nagyon "harap", de megeszi a tárcsát is, a másik véglet meg ami olyan kemény, hogy már megég, de még alig fog. Itt a tárcsa-betét összhangot kellene megtalálni, de gondolom van olyan betét, ami a gyári tárcsához jobban illeszkedik, mint a gyári betét.
Így van!  Nagyjából ez a lényeg. És van gyári tárcsához kicsit jobb betét, persze drágább is. Én nem csalódtam anno a választásomban. A 215/40R17 gumihoz kellett.


A www.fékmester.hu oldalon találtam anno, EBC sportfékbetét. Több fajta van, lehet válogatni. Nyilván van más gyártmány is, azokról nincs hosszútávú (se jó se rossz) tapasztalatom. Nekem az "alap", Greenstuff van, ezt gyári tárcsához ajánlották, japán és koreai gyári tárcsa  esetén.

1,5 év után végre elárultad......
Nem neked, te amúgy is tudsz jobbat és olcsóbbat. Akinek tudnia kellett, az tudta.

Nem mered vállalni a választásod és még te firtatod miért nem mondom meg pl a lengéscsillapítót??!!
Csak annyi a különbség ,hogy én üzleti érdek te meg ego miatt nem mondtad meg.
Én nem mondok vélemény az EBC ről mert nem ismerem te meg arról,hogy mondasz véleményt amit árulko miakor azt se tudod ,hogy mi az???
Nem nagy az ellentmondás?
Naplózva

70/4334431
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #726 Dátum: 2014. Március 25. - 22:12:48 »

Köszi a megerősítést :-)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 31. - 16:26:58 írta Jamon Serrano » Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
szebi76
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #727 Dátum: 2014. Május 21. - 16:30:27 »

Üdv.Szerintetek mi a hiba?80km/h felet ráz a kormány a bal oldali féktárcsa és alúfelni forró.Nem mindig csinálja(egy héten kb egy-kétszer).öszi a válaszokat.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #728 Dátum: 2014. Május 21. - 17:52:37 »

Üdv.Szerintetek mi a hiba?80km/h felet ráz a kormány a bal oldali féktárcsa és alúfelni forró.Nem mindig csinálja(egy héten kb egy-kétszer).öszi a válaszokat.

elvetemedett a tárcsa a szoruló nyereg miatt,fel kell újítani a nyerget és a féket cserélni
Naplózva

70/4334431
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #729 Dátum: 2014. Június 14. - 17:05:26 »

Kézifék utánállításához tanács: a könyöklő alatti tárolo doboz belsejét a hátsó ülés felőli részen kezd el fel felé huzni, majd ha az "kibillent" akkor előlről folytasd. Kijön kézzel, ne használj feszegető eszközt.  Vigyorog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #730 Dátum: 2014. Június 14. - 17:18:10 »

Kézifék utánállításához tanács: a könyöklő alatti tárolo doboz belsejét a hátsó ülés felőli részen kezd el fel felé huzni, majd ha az "kibillent" akkor előlről folytasd. Kijön kézzel, ne használj feszegető eszközt.  Vigyorog
Ott a bovden nyúlásából adódó kézifékkar utat lehet kompenzálni! A konkrét kézifékkopásból jelentkező hézagot a keréknél, a kézifék szerkezeténél kell! Nem összekeverendő a két állító és fontos a sorrend.
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #731 Dátum: 2014. Június 14. - 19:43:38 »

Kézifék utánállításához tanács: a könyöklő alatti tárolo doboz belsejét a hátsó ülés felőli részen kezd el fel felé huzni, majd ha az "kibillent" akkor előlről folytasd. Kijön kézzel, ne használj feszegető eszközt.  Vigyorog
Ott a bovden nyúlásából adódó kézifékkar utat lehet kompenzálni! A konkrét kézifékkopásból jelentkező hézagot a keréknél, a kézifék szerkezeténél kell! Nem összekeverendő a két állító és fontos a sorrend.
Igen igen, de mivel az enyém, mint oly sokanké hátul fékpofás is és fékbetétes is, igy a pofa fogja a kézit, ami elvileg a büdös életbe el nem kopik, hiszen csak rögzítésre való és nem surlódik soha. Mosolyog Kérek elismerést eme velős és a valóságot leíró építő hozzászólásért Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #732 Dátum: 2014. Június 14. - 20:00:17 »

Kézifék utánállításához tanács: a könyöklő alatti tárolo doboz belsejét a hátsó ülés felőli részen kezd el fel felé huzni, majd ha az "kibillent" akkor előlről folytasd. Kijön kézzel, ne használj feszegető eszközt.  Vigyorog
Ott a bovden nyúlásából adódó kézifékkar utat lehet kompenzálni! A konkrét kézifékkopásból jelentkező hézagot a keréknél, a kézifék szerkezeténél kell! Nem összekeverendő a két állító és fontos a sorrend.
Igen igen, de mivel az enyém, mint oly sokanké hátul fékpofás is és fékbetétes is, igy a pofa fogja a kézit, ami elvileg a büdös életbe el nem kopik, hiszen csak rögzítésre való és nem surlódik soha. Mosolyog Kérek elismerést eme velős és a valóságot leíró építő hozzászólásért Vigyorog Vigyorog
Sajnos tévedsz. kopik az,  még a ferrodol is le szokott válni a vasról.  Ráadásul nem csak a Lacettit szerelik ezzel a "rögzítő fék" megoldással. Opel, Mercedes, BMW és még számos típus ilyen, legalább 20 éve. De nem okoskodni akartam, csak figyelmeztetni. Kérdezd meg Kamikaze cartársat, mekkorát szívott. Hétfőre is van már "előjegyzésem" egy Lacetti kézifék javításra, megpróbálták beállítani. Nem sikerült. Amúgy meg díjazom az egészséges önbizalmat, bár az esetek nagy többségében szakember kénytelen helyreállítani a hibákat.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #733 Dátum: 2014. Június 15. - 09:40:49 »

nekem is pár éve kellett kézifék bovdent cserélni...elszakadt a jobb oldali, pedig nem is szoktam használni szinte
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #734 Dátum: 2014. Június 15. - 10:48:34 »

nekem is pár éve kellett kézifék bovdent cserélni...elszakadt a jobb oldali, pedig nem is szoktam használni szinte
Azért szakad el.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!