Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 17:43:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 290966 alkalommal)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #615 Dátum: 2013. április 23. - 13:45:25 »

A jobb hátsó kerék felől jövő gyanús, ütemes dobolás okát a Medic-Carnál Tomy megtalálta:
csúnya rozsdás hátsó féktárcsával jártam, félrekopott tárcsával-betéttel.
Sajnos drága ajánlatot adtak, így az alkatrészt sebikétől rendeltem, a munkát pedig Leoneléknél végeztettem.

A műtét: hátsó féktárcsák+betét csere, hátsó gumi fékcsövek cseréje. A jobb hátsó féknél a belső fékpofa nem is fogott, mert be volt ragadva a munkahenger.

Most már tuti, csak az bánt, hogy 35 000 km volt a hátsó fékemben, és megint ki kellett adnom rá egy 50-est....
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #616 Dátum: 2013. április 23. - 21:39:41 »

A jobb hátsó kerék felől jövő gyanús, ütemes dobolás okát a Medic-Carnál Tomy megtalálta:
csúnya rozsdás hátsó féktárcsával jártam, félrekopott tárcsával-betéttel.
Sajnos drága ajánlatot adtak, így az alkatrészt sebikétől rendeltem, a munkát pedig Leoneléknél végeztettem.

A műtét: hátsó féktárcsák+betét csere, hátsó gumi fékcsövek cseréje. A jobb hátsó féknél a belső fékpofa nem is fogott, mert be volt ragadva a munkahenger.

Most már tuti, csak az bánt, hogy 35 000 km volt a hátsó fékemben, és megint ki kellett adnom rá egy 50-est....

akkor szépen bevontad mindhármójukat a műveltbe
amúgy sajnálom, hogy ekkora kiadással járt a probléma  , de legalább szuper lett az autód egy időre  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #617 Dátum: 2013. április 27. - 20:14:20 »

Tisztelt Cartársak!   Szeretnék tudatosítani bennetek egy fontos dolgot. Gyakran keresnek márkatárasak privát üzenetben, hogy fék javításával kapcsolatban adjak konkrét szerelési tanácsot. Nos, az álláspontom a következő ez ügyben. Fék javításához elvből nem adok tanácsot és technológiai leírást annak, akinek nem tanult szakmája az autószerelés. Ha "bakot lő" és baleset lesz a következménye a dolognak, rám ne mutogasson senki és a dutyiba sem megyek helyette. Sajnálom, de a fék nem játék! Lehet ezért megorrolni rám, de ettől nem fog változni a véleményem.

Bármi más ügyben igyekszem segíteni, a fent említett ügyben kéretik mellőzni szerény személyemet.
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #618 Dátum: 2013. Május 24. - 09:12:43 »

Sziasztok márkatársak!

Már jó ideje nem látogattam ide...hisz az autóm nagyon jól és megbízhatóan működik. Ill. működött eddig
Történt ugyanis, hogy kb. 6-7000 km-rel ezelőtt 8most 85e. van benne) teljesen elment a hátsó fékem..vason fogott!!!
Persze csak az egyik (jobb hátsóm). Amikor szóltam a szerelőmnek mondta, hogy tárcsa+betét csere, ill. mondtam, hogy akkor a két első betétet is cserélje le! Megtörtént a csere..boldog voltam ,hogy jók a fékek és minden hibátlan! Viszont a minap erre lettem figyelmes (lásd mellékelt képek,a jobb hátsó a rossz) 7000 km alatt a jobb hátsó betétem szinte a felére kopott..a bal az nagyon szép! Magyarul megint befog a hátsó fék..és el szeretném kerülni az ismételt tárcsa cserét!!! Ezért kérnék tőletek egy Pest közeli (én Gödöllőn lakom), vagy pesti ,MEGBÍZHATÓ és korrekt szakit aki megoldaná végérvényesen a hátsó fék problémámat! Olvasgattam, hogy fékcsőcsere, munkahenger, vagy javító készlet lenne rá a megoldás! Nekem mindegy csak JÓ legyen végre! Gondolom az nem normális, hogy 7000 km után a felét leradíroztam??! Ha egy kb. árat is írnátok annak külön örülnék! Tisztában vagyok vele, hogy a két betétet is cserélni kell, de remélem a tárcsa az még jó!!
Szerintetek biztonságosan járhatok még az autóval, vagy ha lehet akkor hanyagoljam? Olyan 2000 km mennék vele, mert jún. első hetében tudnám szerelőhöz vinni leghamarabb!
Segítségeteket előre is köszönöm!!
Üdv.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #619 Dátum: 2013. Május 24. - 11:11:15 »

Sziasztok márkatársak!

Már jó ideje nem látogattam ide...hisz az autóm nagyon jól és megbízhatóan működik. Ill. működött eddig
Történt ugyanis, hogy kb. 6-7000 km-rel ezelőtt 8most 85e. van benne) teljesen elment a hátsó fékem..vason fogott!!!
Persze csak az egyik (jobb hátsóm). Amikor szóltam a szerelőmnek mondta, hogy tárcsa+betét csere, ill. mondtam, hogy akkor a két első betétet is cserélje le! Megtörtént a csere..boldog voltam ,hogy jók a fékek és minden hibátlan! Viszont a minap erre lettem figyelmes (lásd mellékelt képek,a jobb hátsó a rossz) 7000 km alatt a jobb hátsó betétem szinte a felére kopott..a bal az nagyon szép! Magyarul megint befog a hátsó fék..és el szeretném kerülni az ismételt tárcsa cserét!!! Ezért kérnék tőletek egy Pest közeli (én Gödöllőn lakom), vagy pesti ,MEGBÍZHATÓ és korrekt szakit aki megoldaná végérvényesen a hátsó fék problémámat! Olvasgattam, hogy fékcsőcsere, munkahenger, vagy javító készlet lenne rá a megoldás! Nekem mindegy csak JÓ legyen végre! Gondolom az nem normális, hogy 7000 km után a felét leradíroztam??! Ha egy kb. árat is írnátok annak külön örülnék! Tisztában vagyok vele, hogy a két betétet is cserélni kell, de remélem a tárcsa az még jó!!
Szerintetek biztonságosan járhatok még az autóval, vagy ha lehet akkor hanyagoljam? Olyan 2000 km mennék vele, mert jún. első hetében tudnám szerelőhöz vinni leghamarabb!
Segítségeteket előre is köszönöm!!
Üdv.

az a baj ,hogy a szerelő nem használta a fejét miért kopott el a fékbetét egyikoldalt látványosan!
a tapasztalatokból kiindulva én felújítanám mindkét! féknyerget(jó esetben a duggattyú meguszta/ és a 2 hátsó fékcsövet is kicserélném
ÉN NEM mennék vele annyit biztosan
Naplózva

70/4334431
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #620 Dátum: 2013. Május 24. - 13:04:29 »

Értelek sebi!
És ez összegben mennyit jelentene? Alkatrészek +munkadíj? Csak egy kb. árat kérnék, hogy tudjak mivel számolni!
Illetve az alkatrészeket is felsorolnád? Gondolom a fékbetéteket is ki kell cserélni, mivel nem egyenletesen koptak...+féknyereg+fékcső?
Előre is köszi!

A környékben (Bp.Gödöllő) vmi. jó szervizt tud vki.? Ha lehet ne szalont írjatok..ott mindig vastagabban fog a ceruza  Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #621 Dátum: 2013. Május 24. - 13:07:04 »

Értelek sebi!
És ez összegben mennyit jelentene? Alkatrészek +munkadíj? Csak egy kb. árat kérnék, hogy tudjak mivel számolni!
Illetve az alkatrészeket is felsorolnád? Gondolom a fékbetéteket is ki kell cserélni, mivel nem egyenletesen koptak...+féknyereg+fékcső?
Előre is köszi!

A környékben (Bp.Gödöllő) vmi. jó szervizt tud vki.? Ha lehet ne szalont írjatok..ott mindig vastagabban fog a ceruza  Mosolyog

munkadíjat az helye válogatja az alkatrészekre írok árakat
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #622 Dátum: 2013. Május 24. - 15:36:59 »

A környékben (Bp.Gödöllő) vmi. jó szervizt tud vki.? Ha lehet ne szalont írjatok..ott mindig vastagabban fog a ceruza  Mosolyog
Vagy menjetek le Balcsira és ejtsétek útba Sebikét Kaposváron, vagy Dunakeszin ott vannak Tomiék....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #623 Dátum: 2013. Május 26. - 11:28:00 »

Ha ennyire fogy a betét, akkor annak szaga is van.
Nem tűnt fel, hogy valami nincs rendben?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #624 Dátum: 2013. Május 26. - 12:38:07 »

Ha ennyire fogy a betét, akkor annak szaga is van.
Nem tűnt fel, hogy valami nincs rendben?
Hát lehetett meleg ott az biztos, el is van színeződve....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #625 Dátum: 2013. Május 28. - 09:17:13 »

Szagot nem éreztem egyáltalán.... De miután kicserélték a tárcsát+ a betéteket meg sem fordult a fejemben, hogy bármi gond is lehetett a fékekkel!! Valószínű akkor , hogy ezért ment el balra az eleje is?!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Felveszem a kapcsolatot a Dunakeszi szervízzel!
Üdv nektek!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #626 Dátum: 2013. Június 02. - 07:58:29 »

Egy jó tanács, csak úgy általában: fékjavítás után (meg egyébként is) időnként, menet után meg kell érinteni a felnit. Egyből érzed, ha valami nem oké.
Persze azért ne égesd meg magad. Kacsint
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #627 Dátum: 2013. Június 02. - 08:29:11 »

A fő problémát az jelenti, hogy a "fékjavítás" kimerül a tárcsa-betét csere műveletben. Számos egyéb és fontos tennivaló van még. Na, erre vannak a szakemberek, akik ezeket is megcsinálják. Lehet alig húsz perc alatt féktárcsát-fékbetétet cserélni (eléggé megkérdőjelezhető szakmai precizitást feltételezve), és lehet egy-másfél órát tisztességesen dolgozni vele. Az utána kötelező fékpadi mérésről már nem is szólva.
Naplózva
Tom65
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #628 Dátum: 2013. Június 02. - 20:16:50 »

Sziasztok, márkatársak! Egy ideje vacakol a fék a Lacettimen. Három üzemmódja van: 1) minden OK, ezt szinte csak akkor produkálja, ha szerelőhöz megyünk...; 2) Ciripel, a fordulatszám függvényében; 3) folyamatosan fog, fékezés nélkül, menet közben, olyannyira, hogy meglehetősen meredek úton, üresben, gyorsulás nélkül tudok legurulni. (Ilyenkor a felnin simán megsülne a tükörtojás.) Sajna, muszáj használnom az autót, és bár próbálom kímélni, tudom, hogy folyamatosan gyilkolom. A három üzemmódot rapszódikusan váltogatja, legtöbbször az első 3-4 kilométer alatt megy rendesen, majd jön a cirip, és hál' istennek elég ritkán fog folyamatosan. Az érintett kerekek az elsők, inkább a jobb, néha a bal is. Fékpadon az értékek jók. Ami eddig történt javítás terén, szerelő által: első körben a jobb első fékdugattyú (bocs, ha nem pont így hívják, nem vagyok szakmabeli) mechanikus visszanyomása, később fékfolyadékcsere és a rendszer átöblítése fékfolyadékkal, a harmadik találkán komplett fékbetétcsere, elöl-hátul. Itt tartunk, a szaki azt mondta, most már a főfékhenger-csere lesz a következő lépés, de bízom benne, hogy valakinek van esetleg olyan tapasztalata/ötlete, amit még előtte ki lehetne próbálni (pl. érdemes-e a főfékhengert felújítani?). Valahogy nincs túl nagy kedvem 95 ezerért főfékhengert venni. Előre is köszi! Tom65
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #629 Dátum: 2013. Június 02. - 20:24:31 »

Sziasztok, márkatársak! Egy ideje vacakol a fék a Lacettimen. Három üzemmódja van: 1) minden OK, ezt szinte csak akkor produkálja, ha szerelőhöz megyünk...; 2) Ciripel, a fordulatszám függvényében; 3) folyamatosan fog, fékezés nélkül, menet közben, olyannyira, hogy meglehetősen meredek úton, üresben, gyorsulás nélkül tudok legurulni. (Ilyenkor a felnin simán megsülne a tükörtojás.) Sajna, muszáj használnom az autót, és bár próbálom kímélni, tudom, hogy folyamatosan gyilkolom. A három üzemmódot rapszódikusan váltogatja, legtöbbször az első 3-4 kilométer alatt megy rendesen, majd jön a cirip, és hál' istennek elég ritkán fog folyamatosan. Az érintett kerekek az elsők, inkább a jobb, néha a bal is. Fékpadon az értékek jók. Ami eddig történt javítás terén, szerelő által: első körben a jobb első fékdugattyú (bocs, ha nem pont így hívják, nem vagyok szakmabeli) mechanikus visszanyomása, később fékfolyadékcsere és a rendszer átöblítése fékfolyadékkal, a harmadik találkán komplett fékbetétcsere, elöl-hátul. Itt tartunk, a szaki azt mondta, most már a főfékhenger-csere lesz a következő lépés, de bízom benne, hogy valakinek van esetleg olyan tapasztalata/ötlete, amit még előtte ki lehetne próbálni (pl. érdemes-e a főfékhengert felújítani?). Valahogy nincs túl nagy kedvem 95 ezerért főfékhengert venni. Előre is köszi! Tom65
Esetleg, ha volnál szíves közölni, hogy merre felé vagy található, biztosan lenne megnyugtató segítség.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!