Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 13:41:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 290821 alkalommal)
r3dwo0d
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Hozzászólás #600 Dátum: 2013. április 06. - 10:31:25 »

Kedves car Társak!
Nekem is az a tapasztalatom, hogy hosszabb rögzítőfékes állás után vagy nagy hidegben való elinduláskor nehezen old a rögzítőfék egy elég jól hallható pattanás után kezd el gurulni a hátsó kerék. Egyszer befagyott február elején a nagy hidegben a rögzítőfék de előtte nyáron is jelentkezett ez a hibajelenség nagy forráságban is. Menet közben nem érzek semmi hibát a fékek irányából, de elképzelhető, hogy ezek az első jelei lennének egy esetlegesen megszorulásra hajlamos hátsó féknek?  He Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #601 Dátum: 2013. április 06. - 10:52:15 »

Kedves car Társak!
Nekem is az a tapasztalatom, hogy hosszabb rögzítőfékes állás után vagy nagy hidegben való elinduláskor nehezen old a rögzítőfék egy elég jól hallható pattanás után kezd el gurulni a hátsó kerék. Egyszer befagyott február elején a nagy hidegben a rögzítőfék de előtte nyáron is jelentkezett ez a hibajelenség nagy forráságban is. Menet közben nem érzek semmi hibát a fékek irányából, de elképzelhető, hogy ezek az első jelei lennének egy esetlegesen megszorulásra hajlamos hátsó féknek?  He Válaszaitokat előre is köszönöm!
Olvass vissza csak egy hsz-t.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #602 Dátum: 2013. április 06. - 13:26:45 »

Kedves car Társak!
Nekem is az a tapasztalatom, hogy hosszabb rögzítőfékes állás után vagy nagy hidegben való elinduláskor nehezen old a rögzítőfék egy elég jól hallható pattanás után kezd el gurulni a hátsó kerék. Egyszer befagyott február elején a nagy hidegben a rögzítőfék de előtte nyáron is jelentkezett ez a hibajelenség nagy forráságban is. Menet közben nem érzek semmi hibát a fékek irányából, de elképzelhető, hogy ezek az első jelei lennének egy esetlegesen megszorulásra hajlamos hátsó féknek?  He Válaszaitokat előre is köszönöm!
Az a kattanás, az, hogy az összeragadt fék végre kioldódott, elengedte a vakrozsda, mit már írtam erről, ez még nem a fékcső meghibásodása.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #603 Dátum: 2013. április 06. - 13:40:23 »

Kedves car Társak!
Nekem is az a tapasztalatom, hogy hosszabb rögzítőfékes állás után vagy nagy hidegben való elinduláskor nehezen old a rögzítőfék egy elég jól hallható pattanás után kezd el gurulni a hátsó kerék. Egyszer befagyott február elején a nagy hidegben a rögzítőfék de előtte nyáron is jelentkezett ez a hibajelenség nagy forráságban is. Menet közben nem érzek semmi hibát a fékek irányából, de elképzelhető, hogy ezek az első jelei lennének egy esetlegesen megszorulásra hajlamos hátsó féknek?  He Válaszaitokat előre is köszönöm!
Az a kattanás, az, hogy az összeragadt fék végre kioldódott, elengedte a vakrozsda, mit már írtam erről, ez még nem a fékcső meghibásodása.

Így igaz. Nem keverendő össze az "üzemi fék" esetleges meghibásodása a "rögzítő fékével". Hozzáteszem, hogy a rögzítőfék független és önálló egység (Lacetti és még néhány típus). Ennél fogva "mostoha gyerek", elmulasztják  a tisztítását és karbantartását, szükség szerinti után állítását.
Naplózva
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #604 Dátum: 2013. április 06. - 16:41:32 »

Sziasztok!

Tomy61-hez lenne egy kérdésem, mert látom benne van a dolgokba....azért nyilvánosan, mert közérdekű lehet.
Első féktárcsát milyen vastagság alatt kell cserélni.Nem nagyon találtam erre infót.

köszi
hege
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #605 Dátum: 2013. április 06. - 17:42:52 »

Sziasztok!

Tomy61-hez lenne egy kérdésem, mert látom benne van a dolgokba....azért nyilvánosan, mert közérdekű lehet.
Első féktárcsát milyen vastagság alatt kell cserélni.Nem nagyon találtam erre infót.

köszi
hege

Emlékeim szerint 22 mm. Azt viszont szem előtt kell tartani, hogy nem csak ez az egy kritérium, ami szerint minősíthető.
Naplózva
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #606 Dátum: 2013. április 06. - 19:01:34 »

Sziasztok!

Tomy61-hez lenne egy kérdésem, mert látom benne van a dolgokba....azért nyilvánosan, mert közérdekű lehet.
Első féktárcsát milyen vastagság alatt kell cserélni.Nem nagyon találtam erre infót.

köszi
hege

Emlékeim szerint 22 mm. Azt viszont szem előtt kell tartani, hogy nem csak ez az egy kritérium, ami szerint minősíthető.
Én az általános kopásra gondoltam, arra megkaptam a választ, köszi...
Gondolom a bemaródott vagy repedezett esetben hamarabb vagy mi lehet még az ok?
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #607 Dátum: 2013. április 06. - 19:03:35 »

Sziasztok!

Tomy61-hez lenne egy kérdésem, mert látom benne van a dolgokba....azért nyilvánosan, mert közérdekű lehet.
Első féktárcsát milyen vastagság alatt kell cserélni.Nem nagyon találtam erre infót.

köszi
hege

Emlékeim szerint 22 mm. Azt viszont szem előtt kell tartani, hogy nem csak ez az egy kritérium, ami szerint minősíthető.
Én az általános kopásra gondoltam, arra megkaptam a választ, köszi...
Gondolom a bemaródott vagy repedezett esetben hamarabb vagy mi lehet még az ok?


korrodáció is lehet még ok
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #608 Dátum: 2013. április 07. - 08:20:13 »

Sziasztok!

Tomy61-hez lenne egy kérdésem, mert látom benne van a dolgokba....azért nyilvánosan, mert közérdekű lehet.
Első féktárcsát milyen vastagság alatt kell cserélni.Nem nagyon találtam erre infót.

köszi
hege

Emlékeim szerint 22 mm. Azt viszont szem előtt kell tartani, hogy nem csak ez az egy kritérium, ami szerint minősíthető.
Én az általános kopásra gondoltam, arra megkaptam a választ, köszi...
Gondolom a bemaródott vagy repedezett esetben hamarabb vagy mi lehet még az ok?


korrodáció is lehet még ok
Hullámosodás, ütés, ezt viszont csak "indikátor" órával lehet mérni, hiszen század mm pontosságot igényel.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #609 Dátum: 2013. április 09. - 20:44:57 »

Kedves car Társak!
Nekem is az a tapasztalatom, hogy hosszabb rögzítőfékes állás után vagy nagy hidegben való elinduláskor nehezen old a rögzítőfék egy elég jól hallható pattanás után kezd el gurulni a hátsó kerék. Egyszer befagyott február elején a nagy hidegben a rögzítőfék de előtte nyáron is jelentkezett ez a hibajelenség nagy forráságban is. Menet közben nem érzek semmi hibát a fékek irányából, de elképzelhető, hogy ezek az első jelei lennének egy esetlegesen megszorulásra hajlamos hátsó féknek?  He Válaszaitokat előre is köszönöm!
Az a kattanás, az, hogy az összeragadt fék végre kioldódott, elengedte a vakrozsda, mit már írtam erről, ez még nem a fékcső meghibásodása.

Így igaz. Nem keverendő össze az "üzemi fék" esetleges meghibásodása a "rögzítő fékével". Hozzáteszem, hogy a rögzítőfék független és önálló egység (Lacetti és még néhány típus). Ennél fogva "mostoha gyerek", elmulasztják  a tisztítását és karbantartását, szükség szerinti után állítását.
Az eddigi tapasztalatom az, hogy soha nem pattant a fék a rozsdától, csak idén télen. Persze ez csak 1 vélemény 1 kocsi alapján.

Az viszont biztos, hogy ez két különböző dolog: soha nem használom a "rögzítő" féket rögzítésre.
Pláne télen. Komoly károkat tud okozni.

Csak sebességben marad a kocsi, hátramenetben (nincs szinkron gyűrű).
Persze ezt nem Tomynak szántam. Jobban tudja ezt nálam.

Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #610 Dátum: 2013. április 11. - 18:47:16 »

Csak sebességben marad a kocsi
én szintén mindig így teszek, főleg miután több ismerősnek befagyott télen a kéziféke behúzva.....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #611 Dátum: 2013. április 21. - 19:21:55 »

A ...szomat tegyem bele a hátsó fékbe. Megint befogott a jobb hátsó ahol pár hete fékcsövet cseréltem. Eddig jó volt. Ma jöttem haza mentem 90-100 között gyorsítani akartam de semmi. Mondom mi a fene van ezzel utána megindult. Azt hittem a 17L etanol miatt van amit bele nyomtam. Haza értem szállok ki nagy fémes pattogás hátulról. Megfogtam a kereket volt vagy 150 fokos. Na most akkor mi a hiba? a féknyerget kéne szétszedni? Felújító készletet vettem amikor a fékcsövet is.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #612 Dátum: 2013. április 21. - 20:15:03 »

A ...szomat tegyem bele a hátsó fékbe. Megint befogott a jobb hátsó ahol pár hete fékcsövet cseréltem. Eddig jó volt. Ma jöttem haza mentem 90-100 között gyorsítani akartam de semmi. Mondom mi a fene van ezzel utána megindult. Azt hittem a 17L etanol miatt van amit bele nyomtam. Haza értem szállok ki nagy fémes pattogás hátulról. Megfogtam a kereket volt vagy 150 fokos. Na most akkor mi a hiba? a féknyerget kéne szétszedni? Felújító készletet vettem amikor a fékcsövet is.

nem értelek fél éve elmondtam mit kell vele csinálni de te NEM hallgatsz olyanra aki nem 1 autó barkácsolgatásában van tapasztalata
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #613 Dátum: 2013. április 21. - 20:19:45 »

Tudom, hogy a féknyerget is szét kellett volna szednem de eddig nem volt rá időm ráadásul 2 hete még havazott elötte meg még cudarabb idő volt. kb 1 hónapja cseréltem ki a fékcsövet eddig jó volt. Igaz a porvédőt kissé sikerült kitépnem lehet a vakrozsda miatt szorult most meg a bejutó viz miatt. Vagy pedig már alapból a karmantyú volt a hibás. Bár akkor eddig mért lett volna jó. Na mindegy holnap reggel szétkapom a nyerget.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #614 Dátum: 2013. április 22. - 21:40:31 »

na úgy néz ki tényleg a karmantyú volt a rossz mert kb 1cm hosszan rozsdás lerakódás volt rajta és még a dugattyún is volt apró felmaródás de azt le tudtam polírozni róla. Csak azt nem értem, hogy kézzel könnyen visszament a dugattyú menet közben meg szinte beállt a fék. Remélem most már nem lesz gond vele.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!