Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 11:22:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291186 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #510 Dátum: 2012. November 27. - 20:48:53 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.

megcsináltátok?
tapasztalat a fékről?
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #511 Dátum: 2012. November 27. - 21:31:08 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.

megcsináltátok?
tapasztalat a fékről?
Hétvégén megcsinálta a szerelőm. Végre megtaláltam a megfelelő szakembert. Pl. kormánykopogásom harmadszori jelzésem ellenére sem hallották a szakszervízben, ő pedig első próbaútnál hallotta, baját mondta is. A fék alkatrészeket látván arcára öröm, egyből mondta, hogy ezek nagyon jó fékek. Neki is öröm a minőségi alkatrész beszerelése. Igazi szaki. Összerakta, nem szorul nem melegszik. Fékezésnél sokkal hatásosabb, hangja nincs. Fékerőm érezhetően jobb lett. Már mentem pár száz kilométert, probléma nélkül.
Köszönöm szépen klubtársunk Sebike segítségét, szuper lett a fékem!
Szakszervíz meg mehet ahova akar.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #512 Dátum: 2012. November 30. - 07:08:34 »

Úgy döntöttem, mivel csak egyszer volt ilyen megszorulás és az is két hónapja és 2000km-rel ezelőtt, így csak betéteket cseréltem. Az amelyik jobban le van kopva az alig akart kijönni, úgy be volt szorulva a nyeregbe(ez a külső betét). 142.000km-t bírt a gyári betét. Mosolyog A tárcsa szerintem örök életű lesz. Vigyorog
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #513 Dátum: 2012. November 30. - 07:59:24 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.

megcsináltátok?
tapasztalat a fékről?
Hétvégén megcsinálta a szerelőm. Végre megtaláltam a megfelelő szakembert. Pl. kormánykopogásom harmadszori jelzésem ellenére sem hallották a szakszervízben, ő pedig első próbaútnál hallotta, baját mondta is. A fék alkatrészeket látván arcára öröm, egyből mondta, hogy ezek nagyon jó fékek. Neki is öröm a minőségi alkatrész beszerelése. Igazi szaki. Összerakta, nem szorul nem melegszik. Fékezésnél sokkal hatásosabb, hangja nincs. Fékerőm érezhetően jobb lett. Már mentem pár száz kilométert, probléma nélkül.
Köszönöm szépen klubtársunk Sebike segítségét, szuper lett a fékem!
Szakszervíz meg mehet ahova akar.

örülök,hogy segíthettem és hogy meg vagy elégedve,sajnos a szakszervizekből a jó szakemberek megszöktek tisztelet a kivételnek..
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #514 Dátum: 2012. December 17. - 21:16:15 »

hali. a lacettin milyen időközönként ajánlott a fékolaj csere?  nekem szerintem még eredeti 2004 es autó. az abs miatt kell hozzá speciális készülék a cseréhez vagy a normál légtelenitássel is lehet végezni a cserét? kuplung ágban is érdemes egyuttal cserélni?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #515 Dátum: 2012. December 19. - 15:13:56 »

hali. a lacettin milyen időközönként ajánlott a fékolaj csere?  nekem szerintem még eredeti 2004 es autó. az abs miatt kell hozzá speciális készülék a cseréhez vagy a normál légtelenitássel is lehet végezni a cserét? kuplung ágban is érdemes egyuttal cserélni?
úgy emlékszem 30ezrenként vagy 2 évente, de nem biztos
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #516 Dátum: 2012. December 19. - 22:28:28 »

hali. a lacettin milyen időközönként ajánlott a fékolaj csere?  nekem szerintem még eredeti 2004 es autó. az abs miatt kell hozzá speciális készülék a cseréhez vagy a normál légtelenitássel is lehet végezni a cserét? kuplung ágban is érdemes egyuttal cserélni?
úgy emlékszem 30ezrenként vagy 2 évente, de nem biztos
Az enyémben 60 ezernél cseréltek, a hűtőfolyadák is akkor lett cserélve.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #517 Dátum: 2013. Január 07. - 14:24:16 »

hali. ha forró a jobb hátsó fékem akkor ott mi szokott lenni a hiba? olvastam hogy a lacettinél elő szokott ez fordulni
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #518 Dátum: 2013. Január 07. - 14:39:19 »

hali. ha forró a jobb hátsó fékem akkor ott mi szokott lenni a hiba? olvastam hogy a lacettinél elő szokott ez fordulni


fékcső   munkahenger bármi de ha visszaolvasnál akkor rátalálnál.....
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #519 Dátum: 2013. Január 07. - 17:56:12 »

jó de melyik a gyakoribb hiba a cső vagy a munkahenger me akkor azzal kezdem ami többször okozta
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #520 Dátum: 2013. Január 07. - 18:13:18 »

jó de melyik a gyakoribb hiba a cső vagy a munkahenger me akkor azzal kezdem ami többször okozta

lehet bármelyik vagy a2ő együtt is!
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #521 Dátum: 2013. Január 07. - 18:38:04 »

lehet le van tapadva a dugattyu mindenesetre igy nem maradhat
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #522 Dátum: 2013. Január 07. - 22:34:19 »

egyébként ez a szorulás dolog csak a hátsófékeket érinti vagy az elsőnél is előfordul? illetve ha az egyik hátsónál jelentkezik akkor elöbb utobb a másik is elkezd majd szorulni?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #523 Dátum: 2013. Január 07. - 23:09:28 »

egyébként ez a szorulás dolog csak a hátsófékeket érinti vagy az elsőnél is előfordul? illetve ha az egyik hátsónál jelentkezik akkor elöbb utobb a másik is elkezd majd szorulni?

olvass vissza!
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #524 Dátum: 2013. Január 08. - 07:56:47 »

elég lett volna egy igen vagy nem is!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!