Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 14:45:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291243 alkalommal)
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #495 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 17:46:31 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #496 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 18:45:32 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.
És most akkor ennyi? Feladta? Ha gondolod, én azért tennék egy kísérletet a hiba megkeresésére.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #497 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 18:55:40 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.

Lehet olyan megoldás hoz majd enyhülést a panaszokra, mint a kollégámnál: régi 105-ös Skoda és a MiG 21-es hidraulika cső esete. Ezeknél a békebeli csehszlovák Skodáknál szinte havonta törtek el a benzincsövek. Kollégámék kerítettek egy kiszuperált MiG 21-es vadászgépből egy kb. 1 m-nyi hidraulika csövet - ne kérdezzétek hogyan, mert fogalmam sincs - ezt nagy szenvedések árán méretre vágták, majd beszerelték a Skodába, ami aztán tökéletesen betöltötte a Skoda benzincsövének a szerepét, és ami azután már soha nem tört el.
Előfordulhat, hogy a Te esetedben is a hadiipar vagy az űrtechnológia hozza majd el a várva várt végleges megoldást. Mosolyog
Vagy ha minden kötél szakad, cseréltesd le a munkahengert.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #498 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 19:22:12 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.

Lehet olyan megoldás hoz majd enyhülést a panaszokra, mint a kollégámnál: régi 105-ös Skoda és a MiG 21-es hidraulika cső esete. Ezeknél a békebeli csehszlovák Skodáknál szinte havonta törtek el a benzincsövek. Kollégámék kerítettek egy kiszuperált MiG 21-es vadászgépből egy kb. 1 m-nyi hidraulika csövet - ne kérdezzétek hogyan, mert fogalmam sincs - ezt nagy szenvedések árán méretre vágták, majd beszerelték a Skodába, ami aztán tökéletesen betöltötte a Skoda benzincsövének a szerepét, és ami azután már soha nem tört el.
Előfordulhat, hogy a Te esetedben is a hadiipar vagy az űrtechnológia hozza majd el a várva várt végleges megoldást. Mosolyog
Vagy ha minden kötél szakad, cseréltesd le a munkahengert.
Én azért inkább a lelkiismeretes, hozzáértő munkában hiszek. Amíg nem láttuk a problémát, addig nem kellene csacsiságokat mondani. Ez sehova sem vezet, különösen fék esetében. (max. a temetőbe és ez nem vicc)
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #499 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 19:31:38 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.
És most akkor ennyi? Feladta? Ha gondolod, én azért tennék egy kísérletet a hiba megkeresésére.
Nem inkább már én adtam fel! Sajnos hiába szedte már szét számtalanszor semmi elváltozást nem talált. Javítókészlet csere után fél vagy egy évet bírt gond nélkül. Most is hogy meg volt szorulva a fék szinte puszta kézzel visszatudtam nyomni a helyére ,de ha ráléptem a pedálra újra szorult , nem nagyon csak épp annyira ,hogy 2-3 km alatt még a felnim közepe is igencsak átmelegedett. Majd egyeztetünk egy időpontot hátha te rájössz a turpisságra! "több szem többet lát"   Kacsint Azért köszönöm ,hogy próbálsz segíteni! Mosolyog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #500 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 19:33:25 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.
És most akkor ennyi? Feladta? Ha gondolod, én azért tennék egy kísérletet a hiba megkeresésére.
Nem inkább már én adtam fel! Sajnos hiába szedte már szét számtalanszor semmi elváltozást nem talált. Javítókészlet csere után fél vagy egy évet bírt gond nélkül. Most is hogy meg volt szorulva a fék szinte puszta kézzel visszatudtam nyomni a helyére ,de ha ráléptem a pedálra újra szorult , nem nagyon csak épp annyira ,hogy 2-3 km alatt még a felnim közepe is igencsak átmelegedett. Majd egyeztetünk egy időpontot hátha te rájössz a turpisságra! "több szem többet lát"   Kacsint Azért köszönöm ,hogy próbálsz segíteni! Mosolyog
Úgy legyen és nincs mit köszönni, engem is a kíváncsiság hajt!
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #501 Dátum: 2012. November 02. - 16:51:14 »

Ma ahogy cseréltem le a kerekeket téliekre a bal hátsónál sajnos "meglepetés" várt. A kézifék bovden tartó füle ami rögzíti a kasznihoz el volt törve és ott fityegett a bovdenen. Levettem a letört csonkokat és szerencsére sikerült meghegeszteni majd visszatenni. Azt hogy meddig fogja bírni nem tudom mert elég puha hajlékony anyagból van és a rozsda is már jócskán megkezdte. 
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #502 Dátum: 2012. November 02. - 17:03:15 »

Ma ahogy cseréltem le a kerekeket téliekre a bal hátsónál sajnos "meglepetés" várt. A kézifék bovden tartó füle ami rögzíti a kasznihoz el volt törve és ott fityegett a bovdenen. Levettem a letört csonkokat és szerencsére sikerült meghegeszteni majd visszatenni. Azt hogy meddig fogja bírni nem tudom mert elég puha hajlékony anyagból van és a rozsda is már jócskán megkezdte. 

általában 4ből 2ő eltörik
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #503 Dátum: 2012. November 02. - 18:11:20 »

Ma ahogy cseréltem le a kerekeket téliekre a bal hátsónál sajnos "meglepetés" várt. A kézifék bovden tartó füle ami rögzíti a kasznihoz el volt törve és ott fityegett a bovdenen. Levettem a letört csonkokat és szerencsére sikerült meghegeszteni majd visszatenni. Azt hogy meddig fogja bírni nem tudom mert elég puha hajlékony anyagból van és a rozsda is már jócskán megkezdte. 

általában 4ből 2ő eltörik
Nekem az autószerelőm hajtott oda másikat, az azóta tart Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #504 Dátum: 2012. November 13. - 20:02:34 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #505 Dátum: 2012. November 13. - 20:08:18 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.

tárcsa ,betét csere,a féknyerget felújítanám a fékcsövet cserélném..
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #506 Dátum: 2012. November 13. - 21:54:05 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.

tárcsa ,betét csere,a féknyerget felújítanám a fékcsövet cserélném..
Árakat kérnék tőled. Posta, utánvét, futár esetleg megoldható? Távolság miatt.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #507 Dátum: 2012. November 14. - 11:56:23 »

Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi.
Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk?
Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.

tárcsa ,betét csere,a féknyerget felújítanám a fékcsövet cserélném..
Árakat kérnék tőled. Posta, utánvét, futár esetleg megoldható? Távolság miatt.

természetesen
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #508 Dátum: 2012. November 27. - 20:31:43 »

Mikor mentünk Debrecenbe és félúton megálltunk pihenni a bal hátsó felni forró volt. Szemre a féktárcsán nem láttam semmi különöset. Mikor továbbindultunk, menet közben párszor megrángattam a kéziféket, hátha az fogott. Debrecenbe megérkezve nem volt meleg a felni. Azóta nem is foglalkoztam vele. Néha megnéztem melegszik-e, de eddig nem melegedett. Még az út előtt néztem a tárcsafékbetéteket olyan 2mm-esek volt mind a 4. Ma kerékcserénél a jobboldaliak még mindig kb. ilyenek, de bal oldalt jó, ha van 1mm. Létezik, hogy a kézifék volt megszorulva, mondjuk ennek ellentmond a kopás. Kézifék megszorulás előfordult már valakinél?
Elég fékcsövet cserélni, vagy kell felújító készlet is? He
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 20:47:33 írta Jani » Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #509 Dátum: 2012. November 27. - 20:47:02 »

Mikor mentünk Debrecenbe és félúton megálltunk pihenni a bal hátsó felni forró volt. Szemre a tárcsán nem láttam semmi különöset. Mikor továbbindultunk, menet közben párszor megrángattam a kéziféket, hátha az fogott. Debrecenbe megérkezve nem volt meleg a felni. Azóta nem is foglalkoztam vele. Néha megnéztem melegszik-e, de eddig nem melegedett. Még az út előtt néztem a tárcsafék betéteket olyan 2mm-esek volt mind a 4. Ma kerékcserénél a jobboldaliak még mindig kb. ilyenek, de bal oldalt jó, ha van 1mm. Létezik, hogy a kézifék volt megszorulva, mondjuk ennek ellentmond a kopás. Kézifék megszorulás előfordult már valakinél?
Elég fékcsövet cserélni, vagy kell felújító készlet is? He

sajnos a kéziféknek ehez köze nincs
2 dolog lehet együtt és külön külön is
mind a fékcső mind a féknyereg okozhatja a problémát
fékcső v./és felújító klt a megoldás
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!