guszesz
|
|
« Hozzászólás #495 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 17:46:31 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre. Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #496 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 18:45:32 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre. Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön. És most akkor ennyi? Feladta? Ha gondolod, én azért tennék egy kísérletet a hiba megkeresésére.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #497 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 18:55:40 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre. Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön. Lehet olyan megoldás hoz majd enyhülést a panaszokra, mint a kollégámnál: régi 105-ös Skoda és a MiG 21-es hidraulika cső esete. Ezeknél a békebeli csehszlovák Skodáknál szinte havonta törtek el a benzincsövek. Kollégámék kerítettek egy kiszuperált MiG 21-es vadászgépből egy kb. 1 m-nyi hidraulika csövet - ne kérdezzétek hogyan, mert fogalmam sincs - ezt nagy szenvedések árán méretre vágták, majd beszerelték a Skodába, ami aztán tökéletesen betöltötte a Skoda benzincsövének a szerepét, és ami azután már soha nem tört el. Előfordulhat, hogy a Te esetedben is a hadiipar vagy az űrtechnológia hozza majd el a várva várt végleges megoldást. Vagy ha minden kötél szakad, cseréltesd le a munkahengert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #498 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 19:22:12 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre. Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön. Lehet olyan megoldás hoz majd enyhülést a panaszokra, mint a kollégámnál: régi 105-ös Skoda és a MiG 21-es hidraulika cső esete. Ezeknél a békebeli csehszlovák Skodáknál szinte havonta törtek el a benzincsövek. Kollégámék kerítettek egy kiszuperált MiG 21-es vadászgépből egy kb. 1 m-nyi hidraulika csövet - ne kérdezzétek hogyan, mert fogalmam sincs - ezt nagy szenvedések árán méretre vágták, majd beszerelték a Skodába, ami aztán tökéletesen betöltötte a Skoda benzincsövének a szerepét, és ami azután már soha nem tört el. Előfordulhat, hogy a Te esetedben is a hadiipar vagy az űrtechnológia hozza majd el a várva várt végleges megoldást. Vagy ha minden kötél szakad, cseréltesd le a munkahengert. Én azért inkább a lelkiismeretes, hozzáértő munkában hiszek. Amíg nem láttuk a problémát, addig nem kellene csacsiságokat mondani. Ez sehova sem vezet, különösen fék esetében. (max. a temetőbe és ez nem vicc)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #499 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 19:31:38 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre. Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön. És most akkor ennyi? Feladta? Ha gondolod, én azért tennék egy kísérletet a hiba megkeresésére. Nem inkább már én adtam fel! Sajnos hiába szedte már szét számtalanszor semmi elváltozást nem talált. Javítókészlet csere után fél vagy egy évet bírt gond nélkül. Most is hogy meg volt szorulva a fék szinte puszta kézzel visszatudtam nyomni a helyére ,de ha ráléptem a pedálra újra szorult , nem nagyon csak épp annyira ,hogy 2-3 km alatt még a felnim közepe is igencsak átmelegedett. Majd egyeztetünk egy időpontot hátha te rájössz a turpisságra! "több szem többet lát" Azért köszönöm ,hogy próbálsz segíteni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #500 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 19:33:25 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre. Fordultam szakemberhez ,ott kezdtem. Ő cserélte a fékcsöveket meg a javító készletet is ,de hiába újra és újra előjön. És most akkor ennyi? Feladta? Ha gondolod, én azért tennék egy kísérletet a hiba megkeresésére. Nem inkább már én adtam fel! Sajnos hiába szedte már szét számtalanszor semmi elváltozást nem talált. Javítókészlet csere után fél vagy egy évet bírt gond nélkül. Most is hogy meg volt szorulva a fék szinte puszta kézzel visszatudtam nyomni a helyére ,de ha ráléptem a pedálra újra szorult , nem nagyon csak épp annyira ,hogy 2-3 km alatt még a felnim közepe is igencsak átmelegedett. Majd egyeztetünk egy időpontot hátha te rájössz a turpisságra! "több szem többet lát" Azért köszönöm ,hogy próbálsz segíteni! Úgy legyen és nincs mit köszönni, engem is a kíváncsiság hajt!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #501 Dátum: 2012. November 02. - 16:51:14 » |
|
Ma ahogy cseréltem le a kerekeket téliekre a bal hátsónál sajnos "meglepetés" várt. A kézifék bovden tartó füle ami rögzíti a kasznihoz el volt törve és ott fityegett a bovdenen. Levettem a letört csonkokat és szerencsére sikerült meghegeszteni majd visszatenni. Azt hogy meddig fogja bírni nem tudom mert elég puha hajlékony anyagból van és a rozsda is már jócskán megkezdte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #502 Dátum: 2012. November 02. - 17:03:15 » |
|
Ma ahogy cseréltem le a kerekeket téliekre a bal hátsónál sajnos "meglepetés" várt. A kézifék bovden tartó füle ami rögzíti a kasznihoz el volt törve és ott fityegett a bovdenen. Levettem a letört csonkokat és szerencsére sikerült meghegeszteni majd visszatenni. Azt hogy meddig fogja bírni nem tudom mert elég puha hajlékony anyagból van és a rozsda is már jócskán megkezdte. általában 4ből 2ő eltörik
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #503 Dátum: 2012. November 02. - 18:11:20 » |
|
Ma ahogy cseréltem le a kerekeket téliekre a bal hátsónál sajnos "meglepetés" várt. A kézifék bovden tartó füle ami rögzíti a kasznihoz el volt törve és ott fityegett a bovdenen. Levettem a letört csonkokat és szerencsére sikerült meghegeszteni majd visszatenni. Azt hogy meddig fogja bírni nem tudom mert elég puha hajlékony anyagból van és a rozsda is már jócskán megkezdte. általában 4ből 2ő eltörik Nekem az autószerelőm hajtott oda másikat, az azóta tart
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #504 Dátum: 2012. November 13. - 20:02:34 » |
|
Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi. Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk? Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #505 Dátum: 2012. November 13. - 20:08:18 » |
|
Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi. Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk? Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.
tárcsa ,betét csere,a féknyerget felújítanám a fékcsövet cserélném..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #506 Dátum: 2012. November 13. - 21:54:05 » |
|
Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi. Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk? Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.
tárcsa ,betét csere,a féknyerget felújítanám a fékcsövet cserélném.. Árakat kérnék tőled. Posta, utánvét, futár esetleg megoldható? Távolság miatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #507 Dátum: 2012. November 14. - 11:56:23 » |
|
Bal hátsó fékemnél ismételten jelentkezett a túlzott melegedés.- garis visszahívás után jött elő először, addig semmi. Én azt gondoltam a kézifékem ragadt be, menet közben az okozta a melegedést. Inkább tűz forró, büdős égett szag áradt hátúlról. A bal hátsó féktárcsa szine rozsda barna lett- az a része, ahol a kézifék is található, a viszintes része, ha érthető. Ahol az üzemi fékpofa van, ott pedig lilás színűre égette a tárcsát. Nem a kézifék pofája ragdt be, hanem az üzemi fékem. Kérdésem az, a tácsát cseréljem, vagy elég ha felszabályoztatom. Gondolom csere és szabályozás esetén is mind a két oldalt meg kell csináltatnom. Fékpofa tavaly nyáron lett cserélve, az természetesen kuka, ha jól tudom mind a két oldalt kell cserélni. További kérdésem még, hogy mit nézzünk még át, illetve cseréljünk? Jelenleg 80ezer km van benne. Segítséget köszönöm.
tárcsa ,betét csere,a féknyerget felújítanám a fékcsövet cserélném.. Árakat kérnék tőled. Posta, utánvét, futár esetleg megoldható? Távolság miatt. természetesen
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #508 Dátum: 2012. November 27. - 20:31:43 » |
|
Mikor mentünk Debrecenbe és félúton megálltunk pihenni a bal hátsó felni forró volt. Szemre a féktárcsán nem láttam semmi különöset. Mikor továbbindultunk, menet közben párszor megrángattam a kéziféket, hátha az fogott. Debrecenbe megérkezve nem volt meleg a felni. Azóta nem is foglalkoztam vele. Néha megnéztem melegszik-e, de eddig nem melegedett. Még az út előtt néztem a tárcsafékbetéteket olyan 2mm-esek volt mind a 4. Ma kerékcserénél a jobboldaliak még mindig kb. ilyenek, de bal oldalt jó, ha van 1mm. Létezik, hogy a kézifék volt megszorulva, mondjuk ennek ellentmond a kopás. Kézifék megszorulás előfordult már valakinél? Elég fékcsövet cserélni, vagy kell felújító készlet is?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 20:47:33 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #509 Dátum: 2012. November 27. - 20:47:02 » |
|
Mikor mentünk Debrecenbe és félúton megálltunk pihenni a bal hátsó felni forró volt. Szemre a tárcsán nem láttam semmi különöset. Mikor továbbindultunk, menet közben párszor megrángattam a kéziféket, hátha az fogott. Debrecenbe megérkezve nem volt meleg a felni. Azóta nem is foglalkoztam vele. Néha megnéztem melegszik-e, de eddig nem melegedett. Még az út előtt néztem a tárcsafék betéteket olyan 2mm-esek volt mind a 4. Ma kerékcserénél a jobboldaliak még mindig kb. ilyenek, de bal oldalt jó, ha van 1mm. Létezik, hogy a kézifék volt megszorulva, mondjuk ennek ellentmond a kopás. Kézifék megszorulás előfordult már valakinél? Elég fékcsövet cserélni, vagy kell felújító készlet is? sajnos a kéziféknek ehez köze nincs 2 dolog lehet együtt és külön külön is mind a fékcső mind a féknyereg okozhatja a problémát fékcső v./és felújító klt a megoldás
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|