kubu87
|
|
« Hozzászólás #480 Dátum: 2012. Július 18. - 13:15:59 » |
|
Sziasztok! Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. Köszi előre is. K. Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás? (A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...) Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna! Előre is köszönöm Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon. Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Igen de ha mondjuk szelephibás a motorod, akkor csak a szelepeket meg a tömítést cseréled, és nem veszel bele komplett motort!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #481 Dátum: 2012. Július 18. - 13:30:39 » |
|
Sziasztok! Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. Köszi előre is. K. Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás? (A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...) Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna! Előre is köszönöm Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon. Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Igen de ha mondjuk szelephibás a motorod, akkor csak a szelepeket meg a tömítést cseréled, és nem veszel bele komplett motort! Azért a kettő nem ugyanaz.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #482 Dátum: 2012. Július 18. - 14:04:50 » |
|
Sziasztok! Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. Köszi előre is. K. Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás? (A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...) Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna! Előre is köszönöm Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon. Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Igen de ha mondjuk szelephibás a motorod, akkor csak a szelepeket meg a tömítést cseréled, és nem veszel bele komplett motort! Azért a kettő nem ugyanaz. Persze hogy nem. Ahogy a fogmosás és a fékjavítás sem! Bár ha valaki fékolajjal akar fogat mosni?!.. :D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #483 Dátum: 2012. Július 18. - 15:09:41 » |
|
Ha valami gond van a motorral,de mèg elmegy azért beindítod és mész vele.Ha rossz a féked még mèsz vele.De meddig....?Nem gondolom,hogy ugyanaz lenne a motor ès a fék.Bizonyos dolgokat nem lehet elhalasztani későbbre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #484 Dátum: 2012. Augusztus 23. - 12:45:33 » |
|
Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #485 Dátum: 2012. Augusztus 23. - 13:55:53 » |
|
Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #486 Dátum: 2012. Augusztus 23. - 16:59:06 » |
|
Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm Az jó. nekem ma nézték és 15mm vastag 40ezer km után. Csináltak fékhatásmérést is, a szervizes csodálkozott, mert 0% volt az eltérés a két oldal között.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #487 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 08:51:54 » |
|
az szép
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #488 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 10:06:29 » |
|
Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm Az jó. nekem ma nézték és 15mm vastag 40ezer km után. Csináltak fékhatásmérést is, a szervizes csodálkozott, mert 0% volt az eltérés a két oldal között. ...csodaautó... /hisz Lacetti. /
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #489 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 11:54:23 » |
|
Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm Az jó. nekem ma nézték és 15mm vastag 40ezer km után. Csináltak fékhatásmérést is, a szervizes csodálkozott, mert 0% volt az eltérés a két oldal között. ...csodaautó... /hisz Lacetti. / Az hát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #490 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 19:03:21 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #491 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 19:16:01 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #492 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 19:39:48 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #493 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 05:30:27 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #494 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 17:41:16 » |
|
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll. Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál. Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|