Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 17:32:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291280 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #480 Dátum: 2012. Július 18. - 13:15:59 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 


Köszi előre is.
K.



Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm
Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon.

Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Mosolyog
Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Vigyorog

Igen de ha mondjuk szelephibás a motorod, akkor csak a szelepeket meg a tömítést cseréled, és nem veszel bele komplett motort! Mosolyog
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #481 Dátum: 2012. Július 18. - 13:30:39 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 


Köszi előre is.
K.



Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm
Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon.

Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Mosolyog
Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Vigyorog

Igen de ha mondjuk szelephibás a motorod, akkor csak a szelepeket meg a tömítést cseréled, és nem veszel bele komplett motort! Mosolyog
Azért a kettő nem ugyanaz.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #482 Dátum: 2012. Július 18. - 14:04:50 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 


Köszi előre is.
K.



Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm
Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon.

Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Mosolyog
Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Vigyorog

Igen de ha mondjuk szelephibás a motorod, akkor csak a szelepeket meg a tömítést cseréled, és nem veszel bele komplett motort! Mosolyog
Azért a kettő nem ugyanaz.

Persze hogy nem. Ahogy a fogmosás és a fékjavítás sem! Mosolyog Bár ha valaki fékolajjal akar fogat mosni?!.. Vigyorog:D
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #483 Dátum: 2012. Július 18. - 15:09:41 »

Ha valami gond van a motorral,de mèg elmegy azért beindítod és mész vele.Ha rossz a féked még mèsz vele.De meddig....?Nem gondolom,hogy ugyanaz lenne a motor ès a fék.Bizonyos dolgokat nem lehet elhalasztani későbbre.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #484 Dátum: 2012. Augusztus 23. - 12:45:33 »

Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #485 Dátum: 2012. Augusztus 23. - 13:55:53 »

Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #486 Dátum: 2012. Augusztus 23. - 16:59:06 »

Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm
Az jó. nekem ma nézték és 15mm vastag 40ezer km után. Csináltak fékhatásmérést is, a szervizes csodálkozott, mert 0% volt az eltérés a két oldal között.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #487 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 08:51:54 »

az szép  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #488 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 10:06:29 »

Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm
Az jó. nekem ma nézték és 15mm vastag 40ezer km után. Csináltak fékhatásmérést is, a szervizes csodálkozott, mert 0% volt az eltérés a két oldal között.
...csodaautó... /hisz Lacetti.  Vigyorog /
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #489 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 11:54:23 »

Tudja valaki mennyi az új fékbetét vastagsága?
16.9 mm
Az jó. nekem ma nézték és 15mm vastag 40ezer km után. Csináltak fékhatásmérést is, a szervizes csodálkozott, mert 0% volt az eltérés a két oldal között.
...csodaautó... /hisz Lacetti.  Vigyorog /
Az hát  Vigyorog
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #490 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 19:03:21 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #491 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 19:16:01 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #492 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 19:39:48 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Naplózva

guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #493 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 05:30:27 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #494 Dátum: 2012. Szeptember 19. - 17:41:16 »

Ma ismét elkezdett ragadni a hátsó fékem. Most egy évet bírt ki tünetmentesen. Nem tudom mit csináljak lehet ,hogy jobb lenne lecserélni az egész hátsó féknyerget ,mert már elegem van a javítókészlet cserélgetésből!    
Hát azért egy fék javítása nem csupán a javítókészlet csereberéléséből áll.

Így van, ehhez még hozzá jön a gumifékcső hibája is, főleg 2007 előtti autóknál.
Már cseréltem fékcsövet is de ennek ellenére megszorult. Tavaly műszaki előtt lettek cserélve a tárcsák és a betétek is. Amúgy a féknyereg dugattyúján nincs semmi szemmel látható elváltozás(sérülés,korrózió). Nem tudom mi lehet!? He
Na, pont ezért kellene szakemberhez fordulni végre.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!