Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 17:47:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 291302 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #465 Dátum: 2012. Július 08. - 09:34:51 »

Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból !
TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell!
Az biztos, hogy a kombi dieselnek nagyon kevés ez a gyári fék. (Mondjuk  itt a környékemen a Tokaji hegy a legnagyobb kihívás a féknek  Vigyorog.) Az mit jelent, hogy szétestek a betétek? Mit kell nézni rajta? Nekem még vastag a betét, de a tárcsát eszi rendesen, mert már kicsit vállas (46e km van benne). Nálam egy furcsaság van, hogy a jobb első tárcsa külső oldalának nagyobb a válla, meg barázdásan kopott. Ez mitől lehet?


levált a vasról a ferrodol nem teljesen de nem hiányzott sok kb.50 cm ről elengedtem  és leesés után már 2db ban volt,én azért tartom fontosnak a megfelelő fékalkatrészeket mert az nem játék és fék és fék közt óriási a különbség!
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #466 Dátum: 2012. Július 08. - 09:35:53 »

Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból !
TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell!

akkor ha jól értem elégedett vagy a változással Vigyorog
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #467 Dátum: 2012. Július 08. - 12:50:24 »

Az mit jelent, hogy szétestek a betétek?
kettéválnak....mint nekem is anno a hátsók
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #468 Dátum: 2012. Július 08. - 15:56:05 »

Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból !
TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell!

akkor ha jól értem elégedett vagy a változással Vigyorog
Ha csak azt írom,hogy tökéletes....Ezzel mindent elárultam!
Naplózva
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #469 Dátum: 2012. Július 16. - 07:31:56 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 

Köszi előre is.
K.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #470 Dátum: 2012. Július 16. - 07:59:14 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 

Köszi előre is.
K.

cserélj fékcsövet+fel lehet újítani a munkahengert a fékcső+felújítókészlet megáll 7000ft ból
Naplózva

70/4334431
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #471 Dátum: 2012. Július 16. - 10:43:03 »

Köszi sebike, akkor első lépésben ez lesz.  Mosolyog
Egyébként a fékcső milyen módon okozhatja a munkahenger beragadását?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #472 Dátum: 2012. Július 16. - 16:53:16 »

Köszi sebike, akkor első lépésben ez lesz.  Mosolyog
Egyébként a fékcső milyen módon okozhatja a munkahenger beragadását?
Lemállik a belső része a gumicsőnek és nem engedi visszaáramolni a fékolajat.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #473 Dátum: 2012. Július 17. - 09:05:12 »

Köszi sebike, akkor első lépésben ez lesz.  Mosolyog
Egyébként a fékcső milyen módon okozhatja a munkahenger beragadását?
Lemállik a belső része a gumicsőnek és nem engedi visszaáramolni a fékolajat.
Hoppá, erre aztán nem gondoltam volna. 
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #474 Dátum: 2012. Július 17. - 12:25:56 »

Köszi sebike, akkor első lépésben ez lesz.  Mosolyog
Egyébként a fékcső milyen módon okozhatja a munkahenger beragadását?
Lemállik a belső része a gumicsőnek és nem engedi visszaáramolni a fékolajat.
Hoppá, erre aztán nem gondoltam volna. 

Sajnos a 2007-előtti autóknál gyakran előforduló típushiba.
Naplózva

guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #475 Dátum: 2012. Július 17. - 16:04:50 »

Köszi sebike, akkor első lépésben ez lesz.  Mosolyog
Egyébként a fékcső milyen módon okozhatja a munkahenger beragadását?
Lemállik a belső része a gumicsőnek és nem engedi visszaáramolni a fékolajat.
Hoppá, erre aztán nem gondoltam volna. 

Sajnos a 2007-előtti autóknál gyakran előforduló típushiba.
A fékcső csere sem garancia ,hogy megoldódik a probléma.  Legalábbis ez saját tapasztalat. Sajnos nekem a csőcsere után is visszatért a hiba. Ha munkahenger felújító készletet veszel lehetőleg kerüld az Autofren márkát nekem az nem vált be.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #476 Dátum: 2012. Július 17. - 19:29:33 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 

Köszi előre is.
K.

Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm!
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #477 Dátum: 2012. Július 17. - 19:49:35 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 

Köszi előre is.
K.

Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm!
Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #478 Dátum: 2012. Július 17. - 20:15:52 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 

Köszi előre is.
K.



Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm!
Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon.

Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Mosolyog
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #479 Dátum: 2012. Július 18. - 06:17:33 »

Sziasztok!

Beragad a bal hátsó féknyergem, főleg melegebb időben. Szervizben megjáratták már a munkahengert, 2 hétig jó volt, de most megint ragad. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e külön munkahengert cserélni, vagy kompletten kell az egész nyerget? Kb. mekkorra összegből jön ki egy csere és kit javasoltok e célra? Gombostól nemrég ment el a bizodalmam, őket inkább ne. 


Köszi előre is.
K.



Érdekes! Nekem is a bal hátsó ragadt és ragad be, míg a jobb oldalival eddig (kopp-kopp-kopp) nem volt semmi baj. Olvastam fentebb, hogy 2007 előtti vasaknál ez típushiba, de csak a bal oldalinál gond, vagy akad olyan kocsi is ahol a jobb hátsó munkahenger ragad? Csak azért kérdezem, mert nemsokára fékfelújításon fog átesni a kocsim és szeretném tudni, hogy bajmegelőzés céljából érdemes-e a jobb oldalt is cserélni/felújítani? Csőcsere után mennyire tartós a javítás?
(A hátsó henger szoruláson túl az első nyergek is iszonyatosan zörögnek és olykor csiszolják a tárcsákat, menet közben pedig olykor-olykor úgy sikítanak kb. mint egy villamos ami egy váltón hajt át...)


Továbbá privátban szeretnék kérni pár hozzáértő szerelőt (elérhetőséggel) Budapest 10., 14., 18., 19., 20., 21., 22. kerületek területén, ahova nyugodt szívvel beadhatom a kocsit, az se volna gond, ha emellett még olcsón is dolgozna!

Előre is köszönöm
Sajnos nekem a jobb oldalon is jelentkezett a beragadás. Az a munkahenger is átesett a felújításon.

Értem, köszi az infót, akkor az is meg lesz bütyköltetve! Mosolyog
Ha már az egyik oldalt megcsináltatod akkor a másikat se hagy ki a felújításból.Ha fogat mosol a jobb oldalt sem hagyod ki,nem így van? Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!