sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #450 Dátum: 2012. Június 23. - 09:19:31 » |
|
Sziasztok!
Fékezésnél hátulról fémes hangot hallottam. Na biztos a korrózió a tárcsán, mert sokat áll a kocsi..gondoltam, mert már többször volt ilyen! De mentem vele vagy 20km-t és a hang csak nem múlik..sőt ha jobban benyomtam a pedált erős fémes hang...fékerő pedig 0 !! Itt a baj..a bal hátsó fékemnél a munkahenger beállt és folyton súrlódott a betét a tárcsához..Ez látszik is a tárcsán, mert egy részén igencsak belenyírt.. Az autóban 74000km van. Első betétek is gyáriak, mint a hátsók! Kérdésem, mennyi lenne hátulra ez a munkahenger? Plusz ha a betéteket is cserélni kell+tárcsákat? Az első betétek kb. 40 %-ak mondták a szakik..de már sokkal hamarább akartam őket cseréltetni (Sebitől árajánlatot is kértem) DE lebeszéltek, mondván minek cseréltetni, ha még jó! Szerintetek?? csao
nem munkahengert kell cserélni hanem felújítani/porvédőcsere+fékcsőcsere ha belekapott a tárcsába akkor az is cserés,amúgy ne csak a vastagságot nézd előfordulhat,hogy levál a ferodol a vasról Gabka autóján 45.000km nél 4-5mm es fékbetétvastagságnál már elindult ...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #451 Dátum: 2012. Június 23. - 10:13:04 » |
|
Az faja ..köszi a gyors infot Sebike! Majd hétfőn megy a szakihoz..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #452 Dátum: 2012. Június 23. - 16:56:56 » |
|
nekem a hátsó gyári betéteknél volt leválva a ferodol a vasról egy rutinellenőrzés során derült ki, épp a müncheni utam előtt, olyan 90000 km-nél
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #453 Dátum: 2012. Június 23. - 20:48:58 » |
|
Nekem 74000 van benne, de ha cserés a tárcsa akkor cserélni kell..ez van! Csak fura, hogy ilyen gyenge minőségű anyagból rakják össze, hogy egy betétet sem bír ki???!!! Ez azért számomra nagyon furcsa..de ez legyen a legnagyobb bajom a kocsival Amúgy érdemes komolyabb tárcsát +betétet belerakni? (Brembo+társai)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #454 Dátum: 2012. Június 24. - 06:27:41 » |
|
Nekem 74000 van benne, de ha cserés a tárcsa akkor cserélni kell..ez van! Csak fura, hogy ilyen gyenge minőségű anyagból rakják össze, hogy egy betétet sem bír ki???!!! Ez azért számomra nagyon furcsa..de ez legyen a legnagyobb bajom a kocsival Amúgy érdemes komolyabb tárcsát +betétet belerakni? (Brembo+társai) Brembo-t felejtsed el drága és voltak velük gondok a Textar esetén a betétek minősége mostanában elég gyenge az új szériák ráadásul nyikorognak. Ha a betétedről lekopott a ferodol akkor a vas a vason való surlódás megtette kellő hatását,tudok elég szélsőséges példával is szolgálni. Legkevesebb kilométer 45.000Km komplett fék csere/elöl hátul nem kopott szépen a tárcsa/ eddigi maximum 225.000Km ,még elment volna de nem volt jó a fékhatás gyengébb minőségű volt a betét és inkább kompletten lecseréltük az elejét
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #455 Dátum: 2012. Június 24. - 19:05:26 » |
|
ahm..értem. Akkor már a márkásabb termékek sem az igaziak..ezek szerint csak a mennyiség számít, a minőség pedig másodlagos?! Rohadt egy világot élünk sajnos De azért nem dőlök mindjárt a kardomba! Ha 74 ezret a következő is kibír akkor tuti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #456 Dátum: 2012. Június 24. - 19:18:06 » |
|
ahm..értem. Akkor már a márkásabb termékek sem az igaziak..ezek szerint csak a mennyiség számít, a minőség pedig másodlagos?! Rohadt egy világot élünk sajnos De azért nem dőlök mindjárt a kardomba! Ha 74 ezret a következő is kibír akkor tuti mikori a tiedé?? 2007 előtti v utáni mert más a hátsó fék
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #457 Dátum: 2012. Június 25. - 10:04:11 » |
|
Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #458 Dátum: 2012. Június 25. - 12:13:48 » |
|
Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi Off 2004.11 hó. On
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #459 Dátum: 2012. Június 25. - 13:50:48 » |
|
Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi jellemző rá a fékcső+féknyereg hiba
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #460 Dátum: 2012. Június 25. - 14:01:46 » |
|
Enyém 2005.03.-i HB ! Elsők között voltam akinek ilyenje volt...akkor még ritkaság számba ment ez a kocsi Off 2004.11 hó. On Off 2004.10 On Nekem fékolaj, és betét volt cserélve 65E-nél. Textar betét, néha csikorog, fékhatásban nem vettem észre, hogy rosszabb lenne.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #461 Dátum: 2012. Június 26. - 18:53:16 » |
|
Na megtörtént a féktárcsa+betét csere hátul..Elöl csak betét lett cserélve! Ár 44 ezer. Az élmény ,hogy fog a fékem felbecsülhetetlen! Előre puhább betét került, mert a gyári az szinte zabálja a tárcsát...így hátha kibír még egy betétet.. Márkát nem kérdeztem, de állítólag nem a legolcsóbb, de nem is a legdrágább került bele! A Brembo-ról a szerelőm is lebeszélt, mondván, hogy nem éri meg a pénzét egyáltalán!! csao
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #462 Dátum: 2012. Július 06. - 23:59:50 » |
|
Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból ! TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #463 Dátum: 2012. Július 07. - 22:18:06 » |
|
Az egyik kedves fórumtársnak most cseréltem elsőféket/csütörtök/ hátsó hétfőn lesz biztonsági megfontolásból ! TRW/így legalább egyforma típus a betét és a tárcsa/ mellett döntöttünk mivel meg kell fogni a Diesel kombit használati tapasztalatait talán megosztja velünk.
Na,ez én lennék...Most a csere òta 3800km került bele.Azért szörnyű,hogy 45ezer km-et bírtak ki.A betétek elemeire hullottak,a tárcsák meg hullámosra koptak.A csere előtt egy héttel voltunk kirándulni a Grossglockneren,hegyek fel-le,szerpentinek.Már akkor éreztem,hogy baj van.Még jó,hogy nem ott estek szét a betétek.Javaslom minden dieselesnek a fékek komoly átnézését,nem csak szemrevételezéssel hanem szétszedéssel.De a benzineseknek sem ártana (dieselt csak azért emeltem ki,mert nagyobb a teljesítmény amit valamivel fogni kell).Amúgy óriási a különbség,mert most már meg tudok állni ha kell! Az biztos, hogy a kombi dieselnek nagyon kevés ez a gyári fék. (Mondjuk itt a környékemen a Tokaji hegy a legnagyobb kihívás a féknek .) Az mit jelent, hogy szétestek a betétek? Mit kell nézni rajta? Nekem még vastag a betét, de a tárcsát eszi rendesen, mert már kicsit vállas (46e km van benne). Nálam egy furcsaság van, hogy a jobb első tárcsa külső oldalának nagyobb a válla, meg barázdásan kopott. Ez mitől lehet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #464 Dátum: 2012. Július 08. - 00:23:20 » |
|
Szerintem vedd ki a betéteket és utánna meglátod miről irtam.Az enyémek is elég vastagok voltak,aztán ki lehetett dobni tárcsákkal együtt 45ezer km után.Nálam is teljesen bordásak voltak a tárcsák.Kár,hogy nem fényképeztem le.Bele gondolva,hogy korábban micsoda száguldozásban voltam ilyen fékekkel (ha haza utazok Mo.-ra az kb. 6 óra út,nagyobb része autópálya ott azért nem vagyok egyszerű eset)ijesztő!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|